Daar kan jij weinig aan doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar kan ik mee over pratenEngels
Wat een faalvak in mijn positie.
Sanderrrquote:
Dan ga ik dat nu even doen. Heb toch niets beters te doen... Ik zal wel een foto maken als ik klaar ben.quote:
Tuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ga ik dat nu even doen. Heb toch niets beters te doen... Ik zal wel een foto maken als ik klaar ben.![]()
Welke kleuren zal ik gebruiken?
Aightquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sanderrrjaaaa.
Ik heb internet weten te fixen op mijn hotelkamer, dus als ik me vanavond verveel ga ik jou stalken.
Is goed. Toevallig heb ik beide kleuren..quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Rood als achtergrond (van liefde) en witte letters
Haha ja, wij lopen een uur achter op jullie hm.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Aight. Haha doe maar! Wordt alleen niet zo'n latertje als laatst, want ik ben katsmoe. Jij vast ook wel van als dat geshop
!
Het resultaat ga ik in mijn fobo postenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed. Toevallig heb ik beide kleuren..
Prima. Maar mijn EXA SC pager ging af dus ik kom even kijkenquote:
Tof...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het resultaat ga ik in mijn fobo posten
Nee en wtf, eerst was de afspraak verzet van 13.00 naar 11.00 uur dus moest katsvroeg m'n bed uit. Belde dat kantoor om kwart voor elf op dat die kerel nog met iets bezig was en pas om twaalf uur kwam. Die kamer was ook nog 's prut en duur. Tweede kamer heeft m'n vriend meteen genomen (op dat moment was net een andere kerel met z'n pa aan 't kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ja, wij lopen een uur achter op jullie hm.Het is hier pas kwart overrrr 7. Ik was ook al verbaasd waarom je vanmorgen zo vroeg smste, maar dat was voor ik erachter kwam dat het 10 uur bij jullie was.
Heb je nog een kamer gevonden?
Ik heb kebab gegeten en geen kapsalon genomen, goed hèquote:
Vertelquote:
Wtf, vage shit enzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee en wtf, eerst was de afspraak verzet van 13.00 naar 11.00 uur dus moest katsvroeg m'n bed uit. Belde dat kantoor om kwart voor elf op dat die kerel nog met iets bezig was en pas om twaalf uur kwam. Die kamer was ook nog 's prut en duur. Tweede kamer heeft m'n vriend meteen genomen (op dat moment was net een andere kerel met z'n pa aan 't kijken). En derde kamer was mooi, maar ook best duur.
Zit nu non-stop op Kamernet dit dat
Ik heb vandaag op de RUG site gekeken en vond een aantal opleidingen interessant, en nu wil ik zo'n open dag bezoeken in november.quote:
Omg nu krijg ik dorstquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wtf, vage shit enzo.Hoe duur was die laatste kamer? En je vindt vast wel iets.
En vanavond ga ik weer naar de Starbucks, mokka koffie drinken dit dat.
Oeh, welke danquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op de RUG site gekeken en vond een aantal opleidingen interessant, en nu wil ik zo'n open dag bezoeken in november.
Sociale geografie & planologie en recht & bestuurquote:
Haha ja, Starbucks is awesome hier. Heul niet duur dit dat, zitten er 2 op loopafstand.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Omg nu krijg ik dorst.
Kamer was 350 inclusief. Maar niet heel bijzonder (normale grote, wel veel huisgenoten).
Rechten zit overal en nergens en planologie (leek mij ook best tofquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sociale geografie & planologie en recht & bestuur
Jij zit vast zeker weer in een ander gebouw waardoor ik je niet kan spotten?
Gaaf spul hebben ze daar in Londen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ja, Starbucks is awesome hier. Heul niet duur dit dat, zitten er 2 op loopafstand.
Maar hm, ja ik vind het niet duur, maar goed, ik ben Utrecht gewend.
Btw, check de hippe douchegel die ik heb gekocht:
[ afbeelding ]
Huh, zelfs daarquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo, ik ben gedoucht. Al die zooi hier stinkt naar chloor.
Omnomnomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |