Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op het schoolkamp moet een grote tent worden opgezet. Met twaalf studenten duurt het opzetten van zo'n tent 1 uur. Hoe lang duurt het opzetten van een tent met 18 studenten.
IK KRIJG 1,5 MAAR DAT IS HELEMAAL NIET LOGISCH VERDOMME
Zijn deze sommen voor de PABO?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op het schoolkamp moet een grote tent worden opgezet. Met twaalf studenten duurt het opzetten van zo'n tent 1 uur. Hoe lang duurt het opzetten van een tent met 18 studenten.
IK KRIJG 1,5 MAAR DAT IS HELEMAAL NIET LOGISCH VERDOMME
Twaalf studenten -> 60 minuten.quote:
Nederlands, economie (en misschien informatica).quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
Erg geil ja. Geiler kan niet. Voor welke vakken ga je je inschrijven?
Je hebt toch niets aan filosofie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nederlands, economie (en misschien informatica).Fuck filosofie.
oh zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verhoudingstabel maken
12 doen er 1 uur over
24 halfuur
18 zit er tussen in dus 45 min
Welke dan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, sommige vakken kunnen nog goed van pas komen.
Engelse niveau op de middelbare school is totaal niet vergelijkbaar met het niveau dat wordt gehanteerd in de maatschappij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Onder andere Nederlands, Engels en geschiedenis.
Klopt, op het voortgezet onderwijs leer je alleen de basis. Maar ja, niet iedereen heeft hier iets aan. Het komt nog veel te vaak voor dat scholieren hun diploma behalen zonder dat ze de Engelse taal beheersen. Eigenlijk zou het nogal een ramp worden als leraren tijdens de Engelse lessen dieper in de stof gaan werken. Best wel genaaid voor de mensen die alles al begrijpen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Engelse niveau op de middelbare school is totaal niet vergelijkbaar met het niveau dat wordt gehanteerd in de maatschappij.
Ja ik heb wifi op de hotelkamer.quote:
waarom omgeboekt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb wifi op de hotelkamer.En onze tweepersoonkamers is omgeboekt naar twee eenpersoonskamers, dus kan ik mezelf vermaken hiero.
Daar kan ik mee over pratenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, op het voortgezet onderwijs leer je alleen de basis. Maar ja, niet iedereen heeft hier iets aan. Het komt nog veel te vaak voor dat scholieren hun diploma behalen zonder dat ze de Engelse taal beheersen. Eigenlijk zou het nogal een ramp worden als leraren tijdens de Engelse lessen dieper in de stof gaan werken. Best wel genaaid voor de mensen die alles al begrijpen.
Pauperhotel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Was iets mis gegaan met de tweepersoonskamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |