Ik normaal ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:13 schreef Ezell het volgende:
Volgende week krijg ik al de uitslag van de loting.
Een half uur?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op het schoolkamp moet een grote tent worden opgezet. Met twaalf studenten duurt het opzetten van zo'n tent 1 uur. Hoe lang duurt het opzetten van een tent met 18 studenten.
IK KRIJG 1,5 MAAR DAT IS HELEMAAL NIET LOGISCH VERDOMME
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op het schoolkamp moet een grote tent worden opgezet. Met twaalf studenten duurt het opzetten van zo'n tent 1 uur. Hoe lang duurt het opzetten van een tent met 18 studenten.
Zijn deze sommen voor de PABO?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twaalf studenten -> 60 minuten.quote:
Nederlands, economie (en misschien informatica).quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
Erg geil ja. Geiler kan niet. Voor welke vakken ga je je inschrijven?
Je hebt toch niets aan filosofie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nederlands, economie (en misschien informatica).Fuck filosofie.
oh zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verhoudingstabel maken
12 doen er 1 uur over
24 halfuur
18 zit er tussen in dus 45 min
Welke dan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, sommige vakken kunnen nog goed van pas komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |