Geen respect hebben voor de Spaanse taal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet of het goed gespeld is, boeit me ook niet.
--------quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet of het goed gespeld is, boeit me ook niet.
Que?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen respect hebben voor de Spaanse taal.
Goede samenvatting.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gerekend, koffer beetje inpakken muziek geluisterd en jij dan?
¿Vamos a la playa?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
OLA SUPERMERCADO TELEBANCOS POR AQUI
Dankje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze TT is trouwens voor R_ROmdat hij morgen gaat enzeau.
Hele vakantie verpesten door alcohol te drinken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Behoorlijk, veel te warm daar.
Hoezo verpesten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hele vakantie verpesten door alcohol te drinken.
Niet als je je eigen grenzen kent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan het je lief is.
Meeste mensen drinken gewoon door, ookal zijn ze ver over hun grens heen, ze doen het uit stoerheid.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet als je je eigen grenzen kent.
Ik hoor niet bij dat soort mensen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meeste mensen drinken gewoon door, ookal zijn ze ver over hun grens heen, ze doen het uit stoerheid.
Mooi zo. Houden zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij dat soort mensen.
Onterechte constatering.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niets mis met een beetje narcisme.
KBquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zei ik, verkeerd account.
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef computerprobleem het volgende:
Tja, sommige mensen zijn zelfverzekerd en anderen niet.
Dat was dus een reactie hieropquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat was dus een reactie hierop
[..]
Terechte klacht.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat vet op mn vlees, MISSELIJK word ik er van.
Vis is lekker.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht.
VISHeb het net direct weggegooid.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:16 schreef Etsu het volgende:
Het vel van een gebraden kip.Ook oprotten ermee.
Julliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |