SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje slordig, maar ach..BOH, wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:51 schreef strontboer het volgende:
Nu behoort Etsu ook wat terug te doen
Etsu die zijn nagels lakt..quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:51 schreef strontboer het volgende:
Nu behoort Etsu ook wat terug te doen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje slordig, maar ach..PrachigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Da's echt teringranzig. Gingen we vroeger in de klas op snoepjes smeren en uitdelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:53 schreef strontboer het volgende:
Ik had vroeger van die stinklak tegen het nagelbijten
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Da's echt teringranzig. Gingen we vroeger in de klas op snoepjes smeren en uitdelen!!
Kom hem op 2 augustus wel halen, samen met Jordy.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb hier een doos vol nagellak waar je mee mag spelen.
Jordy moet vijf keer per dag een hond uitlaten..quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deed ik vroeger.
[..]
Kom hem op 2 augustus wel halen, samen met Jordy.
Die goeie ouwe brugklasquote:
Die mocht toch mee?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jordy moet vijf keer per dag een hond uitlaten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |