quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:21 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat dat kind andere stembanden erft.
Echt hequote:
Vergeet het eindeloze herhalen nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heIk kijk omdat ik sommige stellen erg leuk vind en wil volgen, maar al dat drama eromheen
, al die muziekjes en dat ingezoom op emo-tv.. Ik vond de 1e serie dan echt 10x beter..
Jep. Ik ook. Maar het blijft leuk genoeg om te blijven volgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heIk kijk omdat ik sommige stellen erg leuk vind en wil volgen, maar al dat drama eromheen
, al die muziekjes en dat ingezoom op emo-tv.. Ik vond de 1e serie dan echt 10x beter..
Ik ook, tis zo'n lief en gelukkig manneke.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
pffff ik heb zitten janken.. ik blijf het zo hartverscheurend vinden dat dat kleine mannetje gaat overlijden...![]()
Echt he. 40% is herhaling of vooruitblik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet het eindeloze herhalen nietal was dat in het begin erger, alsof we debiel zijn ofzo
Waarom ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat je als lesbisch stel twee keer het IVF/ICSI-traject kan doorlopen, dat dat per vrouw is, zeg maar... gelukkig was 't niet nodig
Ik ken een stel ze hebben allebei een kind gekregen, de donor is hetzelfde bij beide kindjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat je als lesbisch stel twee keer het IVF/ICSI-traject kan doorlopen, dat dat per vrouw is, zeg maar... gelukkig was 't niet nodig
Ja, dat had ik ook. Vond het wat vreemd dat het steeds genoemd werd dat dat de hoofdreden geweest is om zo gauw voor een tweede kindje te gaan...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:51 schreef RockabeIIa het volgende:
En arme arme Lucas. Ik vond hem erg achteruit gegaan. Ergens snap ik die ouders wel dat het voor hem leuk zou zijn grote broer te zijn maar hij is nog zooo klein. Ik weet niet wat hij er allemaal van mee krijgt hoor. Ik denk zelf dat hij dat nog lang niet begrijpt maar misschien voelt hij zich er heel gelukkig bij, bij een klein baby'tje
Dat die Afrikaanse vrouw, na dagen weeen, in het Afrikaanse ziekenhuis aakomt, en te horen krijgt dat de baby in de buik is overleden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
wat wat , ik kijk niet, man zit op de playstation
Awwwwquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat die Afrikaanse vrouw, na dagen weeen, in het Afrikaanse ziekenhuis aakomt, en te horen krijgt dat de baby in de buik is overleden.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:58 schreef alors het volgende:
oh hij gaf de clou al weg, nu kan iedereen zijn tranen alweer drogen
En waarom is dat kind dood? Grote kans dat als er op tijd medische hulp was dat het kindje het wel had gehaald. Het moet toch wel even duidelijk in beeld komen wat er kan gebeuren zonder goede medische voorzieningen zodat zoveel mogelijk mensen gaan doneren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef amaranta het volgende:
Nou, zelfs in deze aflevering moet het nét een tikkeltje erger zijn dan kommer en kwel.
Alsof de 'gewone' moeders in Afrika het niet al zwaar genoeg hebben, laten ze een moeder zien die ene dood kind moet baren. Een moeder die geopereerd moet worden. Met een baby waar het oook niet goed mee gaat.
Ik ben niet aan het kijken maar barst al zo wat in janken uit..quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat die Afrikaanse vrouw, na dagen weeen, in het Afrikaanse ziekenhuis aakomt, en te horen krijgt dat de baby in de buik is overleden.
Dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
En waarom is dat kind dood? Grote kans dat als er op tijd medische hulp was dat het kindje het wel had gehaald. Het moet toch wel even duidelijk in beeld komen wat er kan gebeuren zonder goede medische voorzieningen zodat zoveel mogelijk mensen gaan doneren.
Gewoon door een medewerker. Dr zullen achter de schermen nog wel een stuk of 50-100 anderen zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
Door wie zal ik zo teruggebeld worden?Ik heb net gesmst en word zo teruggebeld.
Nu nog een juist bedrag verzinnen
Vast welquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon door een medewerker. Dr zullen achter de schermen nog wel een stuk of 50-100 anderen zitten.
Ik vond dat echt heftig om te zien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:22 schreef alors het volgende:
poeh die moest nog even flink op gang worden geholpen
Leed in Afrika.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:24 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben het expres niet aan het kijken. Mis ik nog iets?
Dat had ik idd verwacht jaquote:
Dat ze allemaal donateur zijn geworden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat had ik idd verwacht ja![]()
Maar verder niks over oude of nieuwe stellen dus?
Nee nog niet, hopelijk vanavond..quote:
Oh dat is ze gegund, hopelijk gaat het nu allemaal goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef L0t.. het volgende:
http://babyboom.ncrv.nl/blogs/update-2013
Marianne is zwanger!
4 april start er weer een nieuw seizoen Babyboom trouwens.
Ik ging hem kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:02 schreef Korreltje-zout het volgende:
De eerste aflevering staat online
Los van het feit dathet natuurlijk vreselijk is om een zwangerschap te moeten afbreken....quote:
Dat was uiteindelijk ook mijn gevoel ja...quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Los van het feit dathet natuurlijk vreselijk is om een zwangerschap te moeten afbreken....
Hoe kun je TWEE KEER ongepland zwanger raken? En de tweede keer ook nog na dat wat ze hadden meegemaakt.sorry. Gaat er bij mij niet in.
Dat heb ik ook altijd gezegdquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Los van het feit dathet natuurlijk vreselijk is om een zwangerschap te moeten afbreken....
Hoe kun je TWEE KEER ongepland zwanger raken? En de tweede keer ook nog na dat wat ze hadden meegemaakt.sorry. Gaat er bij mij niet in.
Dat vond ik vorige week ook een rare quote ja, maar nu ze het verhaal hebben verteld snap ik het wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Die vrouw aan het einde van de aflevering, met haar man die ongeneeslijk ziek is: "kinderen krijgen is iets wat je gewoon moet doen, ook als je ziek bent. Want je geniet er van, dus waarom zou je het dan niet doen?"
Ben het aan het terug kijken en had hetzelfde. Begrijp het nu ook wel. Arm gezin...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vond ik vorige week ook een rare quote ja, maar nu ze het verhaal hebben verteld snap ik het wel.
Nou iddquote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef alors het volgende:
omg 22 en zwanger willen worden van een zaaddonor
ja, het eerste baby werd zo eruit gekatapulteerd en alles op film, wat bijzonder...lig je in het ziekenhuis, wordt je ingeleid, komt de verpleegster haast te laat, die was nog aan het bellen voor hulpquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:05 schreef zandsculptuur het volgende:
Wow, die bevalling van die tweeling... Heftig!
Wow ik was ook onder de indruk.zeker hoe t eerste kindje geboren werdquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:57 schreef Zana het volgende:
[..]
ja, het eerste baby werd zo eruit gekatapulteerd en alles op film, wat bijzonder...lig je in het ziekenhuis, wordt je ingeleid, komt de verpleegster haast te laat, die was nog aan het bellen voor hulp
Hahaha die 2 ervoor waren ook niet gods mooiste.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar ben stil van het gebit van kattenvrouwtje.
+1quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar ben stil van het gebit van kattenvrouwtje.
Vrees dat ze haar eenzaamheid zo bestrijd.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef Leandra het volgende:
Idd.... als je op je 23ste zo'n voorraad clichés weet uit te braken over "weer 3 jaar in een relatie investeren en dan gedumpt worden" dan denk ik dat je eerst nog even volwassen moet worden, want ergens klopt er dan iets niet.
nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef milka82 het volgende:
Ben ik nu de enige die echt rillingen van dit stel krijgt...... Dat kinderlijke enthousiasme....
Ik woon in het epi-centrum van de biblebelt, ik ben wel wat gewendquote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef milka82 het volgende:
Ben ik nu de enige die echt rillingen van dit stel krijgt...... Dat kinderlijke enthousiasme....
Ja, hier!quote:
Ik vind ze allebei vreselijk, maar vooral die vent. Wàt een ei zeg...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef milka82 het volgende:
Gelukkig niet nee...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef becky27 het volgende:
Het staat vandaag wel in het teken van het geloof. Of is dat altijd wel zo?
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Lov1 het volgende:
Ze trekt een eendenbek bij die eendenbek...
Echt hequote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt die tanden. Ik kan er niet over uit.
+1. Zo niet mijn type.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef becky27 het volgende:
sorry ik vind het echt een overhysterisch raar wijf.
Idd.quote:
'Help, mijn vrouw is de lelijkste'?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:15 schreef becky27 het volgende:
hij heeft ook zo'n bekend hoofd, heeft hij niet een mislukte auditie gedaan bij idols of?
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef Limone het volgende:
Mijn man vindt haar op Wim de Bie lijken
+ 1quote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Wij willen gewoon rust"
Met 18 kinderen.
Dat dus!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef Leandra het volgende:
Wie de heck is die stiefmoeder eigenlijk om haar de deur te wijzen?
Dat was de reden.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef ProjSkippy het volgende:
Maar.. Wat is nou dé reden dat ze haar niet meer willen zien?
Zij koos voor haar vriend.. De vader van haar kind, die niets fout deed. Of heb ik wat gemist?
Nouja. Als ik zo'n drol zou uitkiezen, zou ik misschien ook wel sorry moeten zeggen tegen m'n oudersquote:Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef ProjSkippy het volgende:
Maar.. Wat is nou dé reden dat ze haar niet meer willen zien?
Zij koos voor haar vriend.. De vader van haar kind, die niets fout deed. Of heb ik wat gemist?
Ah. Dan had ik het goed. Maar ik kon me niet voorstellen dat ik het écht goed begrepen hadquote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was de reden.
Ze had voor haar vader en stiefmoeder moeten kiezen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja. Als ik zo'n drol zou uitkiezen, zou ik misschien ook wel sorry moeten zeggen tegen m'n ouders.
Maar, serieus. Geen idee. Voor mijn gevoel zijn die lui fout en niet zij en haar lulletje rozenwater.
Ik kan er al niet bij dat je je 16-jarige kind met haar baby op straat zet, maar een man alleen ziet dat misschien iets anders... als je dan weet dat er toen dus ook gewoon een stiefmoeder in the picture was, die het dus kennelijk ook prima vond om een meisje van 16 met haar baby midden in de nacht op straat te zetten, dan snap ik dat echt niet, dat je dat als vrouw en moeder kunt doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah. Dan had ik het goed. Maar ik kon me niet voorstellen dat ik het écht goed begrepen had.
Ik kan er ook absoluut niet bij. Ja, ze was jong.. Maar volgens mij konden zij en haar vriend er samen best voor zorgen, met fijne steun van hun ouders.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan er al niet bij dat je je 16-jarige kind met haar baby op straat zet, maar een man alleen ziet dat misschien iets anders... als je dan weet dat er toen dus ook gewoon een stiefmoeder in the picture was, die het dus kennelijk ook prima vond om een meisje van 16 met haar baby midden in de nacht op straat te zetten, dan snap ik dat echt niet, dat je dat als vrouw en moeder kunt doen.
En gezien het gemak waarmee ze besliste dat contact ongewenst was, mag ze dan misschien wel een rok dragen, maar de stiefmoeder is absoluut degene die de broek aanheeft.
Dat is ze ook gelukt zonder de steun van haar vader en stiefmoeder, dus met steun was het ook wel gelukt.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik kan er ook absoluut niet bij. Ja, ze was jong.. Maar volgens mij konden zij en haar vriend er samen best voor zorgen, met fijne steun van hun ouders.
Ach ja..
Uhu, gelijk geeft over dat het zonder steun ook zou lukken.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ze ook gelukt zonder de steun van haar vader en stiefmoeder, dus met steun was het ook wel gelukt.
Mensen doen soms rare dingen als ze hun zin niet krijgen, en helemaal als ze denken dat dat wat zij willen, hetzelfde is als dat wat de Heer wil, want dan ga je niet alleen tegen hen in als jij dat niet wilt, maar dan ga je in hun beleving ook tegen God in.
Mijn vriend liep hier ook al te sputteren waarom zij nou excuses gaat maken en zo veel schuld bij zichzelf legt.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het zó sneu voor dat meisje dat ze haar vader als opa op zit te hemelen terwijl haar vader overduidelijk een klootzak is. Helaas spreek ik uit ervaring...
Zij is niet diegene die het goed moet proberen te maken maar haar vader zou het vuur uit zn sloffen moeten lopen
Zoiets probeerde ik ook te zeggen iddquote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn vriend liep hier ook al te sputteren waarom zij nou excuses gaat maken en zo veel schuld bij zichzelf legt.
Ze voelt zich waarschijnlijk afgewezen. Pas als zij inziet dat ze niets fout gedaan heeft dan pas kan ze inzien dat hij een lul is en ze de schuld niet bij zichzelf moet zoeken.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn vriend liep hier ook al te sputteren waarom zij nou excuses gaat maken en zo veel schuld bij zichzelf legt.
Ik blijf het een raar idee vinden dat je op je 22ste met je derde en laatste zwangerschap bezig bent....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Hilzillah het volgende:
Wat een nerds die twee!! Maar ik ben tóch blij voor ze!! (hormonen)
Ze is nog zó jong... En hoe ze dan weggestuurd wordt door die stiefmoeder.... Vreselijk...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar idee vinden dat je op je 22ste met je derde en laatste zwangerschap bezig bent....
Overigens gun ik het ze van harte, ze lijken het prima te doen, maar het is zo enorm jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef zandsculptuur het volgende:
Net even teruggekeken, maar wat een ver-van-mijn-bed-aflevering zeg.
Nouja, die moeten er ook zijn, denk ik dan maar.
En die Denise...Ik vind het ook een apart gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Samengesteld gezin van oorsprongquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef DJMomo het volgende:
Ik kijk het nu terug. Mijn reactie: 18!!!! Kinderen!!!!
Ja maar toen zij daar woonde toen ze zestien was woonden er ook al 12 kinderen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef mrien het volgende:
[..]
Samengesteld gezin van oorsprong
Ik heb het ook gekeken gisteravond een stuk en vanmorgen een stuk. Ik vond het verhaal van Anne en Michael in ieder geval indrukwekkend om te zien , maar dat is vooral omdat ze m'n achternichtje is en ik het verhaal destijds vooral via via heb gehoord
Dan nog moet elke ouder er al een behoorlijk aantal inbrengen, en zelf samen ook nog een en ander maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef mrien het volgende:
[..]
Samengesteld gezin van oorsprong
Ik heb het ook gekeken gisteravond een stuk en vanmorgen een stuk. Ik vond het verhaal van Anne en Michael in ieder geval indrukwekkend om te zien , maar dat is vooral omdat ze m'n achternichtje is en ik het verhaal destijds vooral via via heb gehoord
ja dit inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
Owh my owh my, 23, een of andere donor van internet, geen verstand, en verdriet als 3 pogingen niet lukken...
Nee, of die worden niet gevraagd voor een verhaal. Net als bij Mooiste meisje van de klas, dat zijn ook nooit vrouwen die al 25 jaar gelukkig getrouwd zijn en in een Vinexwijk wonen en een baan als ambtenaar hebben. Dat is altijd minstens een moeilijke jeugd, een buitenlands avontuur, twee scheidingen en een ziekte.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef amaranta het volgende:
Oke, doen er ook mensen met een 'gewoon' verhaal mee.
Wat een bak ellende zeg.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef Leandra het volgende:
Dat zou idd wel fijn zijn, gewone mensen, waarmee je je nog een beetje kunt identificeren.
Vind ik toch wel net iets anders.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef alors het volgende:
really? wat hypocriet zeg, doen ze dat ook met rokers en drinkers?
En helemaal met zijn geschiedenis. Hij zou het beter helemaal niet doen lijkt me.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vind ik toch wel net iets anders.
Ik geef mensen graag een tweede kans, maar met zijn trackrecord denk ik dat hij altijd een probleem zal hebben en nog wel eens terug zal vallen... hoe lullig ookquote:Op donderdag 25 april 2013 22:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En helemaal met zijn geschiedenis. Hij zou het beter helemaal niet doen lijkt me.
Nee toch? Ik dacht dat zijn ex 16 weken was en zij maar een week of 7, 8? Maar misschien heb ik niet goed opgelet. Dan nog is het aan iedereen om op zijn eigen manier te verwerken. Ik denk dat je het voor jezelf veel zwaarder en confronterender maakt door een "born in 2011" shirtje op te hangen tussen de andere geboortekaartjes. Maar ik heb makkelijk praten met een gezond levend kind.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:36 schreef nytar het volgende:
Die keer was ze toch 16 weken zwanger? Volgens mij technisch nog steeds een miskraam, maar wel al een end op weg.
Ik vond de collage eerlijk gezegd iets overdreven, maar goed. Ieder zn eigen manier van verwerken. ...
Pleegkindquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Spongebobsterr het volgende:
Vraagje: wat doet die neger daar? Heb het tot vandaag nooit gevolgd.
Ik denk dat jouw tv stuk is. Ik zie geen neger.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Spongebobsterr het volgende:
Vraagje: wat doet die neger daar? Heb het tot vandaag nooit gevolgd.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik gun het ze wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef amaranta het volgende:
En toch heeft die Marianne iets 'naars'.
Wat voor naars?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef amaranta het volgende:
En toch heeft die Marianne iets 'naars'.
Ik gun het haar ook hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik gun het ze wel.
Nee idd, ik ook niet. Beetje ordinair en dominant komt ze over.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik gun het haar ook hoor.
Maar ze is niet mijn type zeg maar. Zou met haar geen viendinnen kunnen zijn.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef amaranta het volgende:
Programma over zwangerschappen, en in de keuken van Caroline liggen 15 flessen wijn
O ik zag een neger aan de eettafel enzo en nouja viel me opquote:
Dat is alsnog gewoon hoe het gaat hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze gingen vaginaal naar binnen ipv over de buik met zo'n ding.
Bah.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is alsnog gewoon hoe het gaat hoor.![]()
Heel vaak kan het gewoon niet uitwendig
Ja dat zal best, maar ik had het nog nooit gezien of ervan gehoord.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is alsnog gewoon hoe het gaat hoor.![]()
Heel vaak kan het gewoon niet uitwendig
Als je hier al moeite mee hebt dan zou ik het zwanger worden maar vergetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Bah.![]()
Volgens mij ben ik echt een preutse jankerd als ik ooit zwanger ga zijn.
Je weet dat voor zwanger worden ook een ding naar binnen moet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Bah.![]()
Volgens mij ben ik echt een preutse jankerd als ik ooit zwanger ga zijn.
Nee, klopt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef ProjSkippy het volgende:
Vorige week zagen we in het voorstukje toch dat bij Wilma (met de tweeling) pas heel laat bleek dat de geslachten van de kindjes toch anders waren dan eerst gedacht?
Heb ik dat nou compleet gemist in deze aflevering, of zat het er gewoon niet in?
Of heb ik echt last van zwangerschapsdementie?
Klopt. Misschien denk ik er over 10 jaar anders over maar al met al lijkt het mij maar vreselijk naar. Over de bevalling nog aar niet te spreken, mijn god. Heb wel eens gehoord dat er naast een kind nog meer dingen uitkomen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je hier al moeite mee hebt dan zou ik het zwanger worden maar vergeten
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je weet dat voor zwanger worden ook een ding naar binnen moet?
Nageboorte... zo gepieptquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Klopt. Misschien denk ik er over 10 jaar anders over maar al met al lijkt het mij maar vreselijk naar. Over de bevalling nog aar niet te spreken, mijn god. Heb wel eens gehoord dat er naast een kind nog meer dingen uitkomen.![]()
Hmm.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nageboorte... zo gepiept![]()
Dat het een pleegneger is is best leuk natuurlijk. Maar dat hij Roderick heet... Dat vind ik wel weer een beetje gek
Classy hockey ouders kunnen het niet zijn want anders was hij niet in de pleegzorg terecht gekomenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Hmm.
Een neger met de naam Roderick, das redelijk vreemd ja.
Zou kunnen, ik heb het niet gehoord maar zou meer aannemelijk zijn dan Roderick.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef alors het volgende:
Zou het niet een vernetting (is dat een woord? correctie says no) zijn van Rodrigo? Ik dacht dat namelijk eerst te horen toen hij werd voorgesteld...
Want nette ouders komen nooit in de problemen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Classy hockey ouders kunnen het niet zijn want anders was hij niet in de pleegzorg terecht gekomen
Het is echt heel normaal, in het begin van de zwangerschap (of als ze bijvoorbeeld moeten controleren of je spiraaltje (nog) goed zit) heeft het geen zin om een echo over de buik te doen, want in de meeste gevallen zit de baarmoeder dan nog niet ver genoeg naar voren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar ik had het nog nooit gezien of ervan gehoord.
Die zullen ongetwijfeld in de problemen 'kunnen' komen... Maar het zou wel heel toevallig zijn als dit een classy Hockey neger jongen is, waarvan de ouders in de problemen zijn geraakt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want nette ouders komen nooit in de problemen?
Nou snolletje lijkt me sterk want ze zijn al 9 jaar samen ofzo. Maar het klinkt niet helemaal jofel. Maar wat weten wij ervan, ze zijn al 6 jaar bezig met kinderen krijgen, de ene tegenslag na de andere en ze zijn nog steeds samen dus met die liefde zit t vast wel goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:55 schreef Mishu het volgende:
Ben ik de enige die het vrij ordi vond dat die man er met zijn 20 jaar jongere oppas vandoor ging? Pas na de scheiding ammahoela.
Hij vond het wel een lekker blond snolletje
Ik krijg ook de indruk dat ZIJ niets liever wil.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:08 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant zie ik zoiets ook wel juist fout gaan als het wel gelukt is.
Dat je na zoveel jaar alleen maar bezig zijn met kinderen krijgen verder weinig meer samen blijkt te hebben als dat kinderen krijgen eenmaal gelukt is.
Het kan je leven behoorlijk gaan domineren.
Volkomen kansloos, dat is het.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:55 schreef Mishu het volgende:
Ben ik de enige die het vrij ordi vond dat die man er met zijn 20 jaar jongere oppas vandoor ging? Pas na de scheiding ammahoela.
Hij vond het wel een lekker blond snolletje
Waarom is het nou weer volkomen kansloos? Wat Spees_Eend zegt, die 2 zijn al 9 jaar samen en hebben heel wat tegenslagen te verwerken gehad. Met hun liefde zit het wel goed. Wat is er nu kansloos aan? Dat je je vraagtekens zet bij 20 jaar leeftijdsverschil dat snap ik nog wel, maar ze hebben nu wel bewezen dat het meer is dan 'een lekker jong sletje' of zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Volkomen kansloos, dat is het.
Mijn reactie in jouw topic trouwens een grapje, sorry hooorrr:P
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt merk ik alquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Classy hockey ouders kunnen het niet zijn want anders was hij niet in de pleegzorg terecht gekomen
Ik zeg echt nergens dat het een 'lekker jong sletje' is, vul voor mij dus geen uitspraken inquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer volkomen kansloos? Wat Spees_Eend zegt, die 2 zijn al 9 jaar samen en hebben heel wat tegenslagen te verwerken gehad. Met hun liefde zit het wel goed. Wat is er nu kansloos aan? Dat je je vraagtekens zet bij 20 jaar leeftijdsverschil dat snap ik nog wel, maar ze hebben nu wel bewezen dat het meer is dan 'een lekker jong sletje' of zo
Je post hier op een forum, dus op je reacties kun je reacties verwachten. Ik mag daarom gewoon vragen waarom je het een kansloos stel vindt en dan kun je dat uitelggen. Je quote zelf een reactie waar de leeftijd ter discussie staat, moet ik dan kunnen ruiken dat je op het niveau doelt? Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ik zeg echt nergens dat het een 'lekker jong sletje' is, vul voor mij dus geen uitspraken in, volgens mij is ze niet eens 'jong' en 'lekker' is zij al helemáál niet. Beetje slonzig imo. Ik vind het simpelweg een kansloos stel, zit niet veel niveau in, ook als je de teksten leest op de blog van Babyboom. Zij en zei niet kunnen scheiden, dat soort dingen. Laat mij dat lekker vinden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |