En helemaal met zijn geschiedenis. Hij zou het beter helemaal niet doen lijkt me.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vind ik toch wel net iets anders.
Ik geef mensen graag een tweede kans, maar met zijn trackrecord denk ik dat hij altijd een probleem zal hebben en nog wel eens terug zal vallen... hoe lullig ookquote:Op donderdag 25 april 2013 22:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En helemaal met zijn geschiedenis. Hij zou het beter helemaal niet doen lijkt me.
Nee toch? Ik dacht dat zijn ex 16 weken was en zij maar een week of 7, 8? Maar misschien heb ik niet goed opgelet. Dan nog is het aan iedereen om op zijn eigen manier te verwerken. Ik denk dat je het voor jezelf veel zwaarder en confronterender maakt door een "born in 2011" shirtje op te hangen tussen de andere geboortekaartjes. Maar ik heb makkelijk praten met een gezond levend kind.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:36 schreef nytar het volgende:
Die keer was ze toch 16 weken zwanger? Volgens mij technisch nog steeds een miskraam, maar wel al een end op weg.
Ik vond de collage eerlijk gezegd iets overdreven, maar goed. Ieder zn eigen manier van verwerken. ...
Pleegkindquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Spongebobsterr het volgende:
Vraagje: wat doet die neger daar? Heb het tot vandaag nooit gevolgd.
Ik denk dat jouw tv stuk is. Ik zie geen neger.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Spongebobsterr het volgende:
Vraagje: wat doet die neger daar? Heb het tot vandaag nooit gevolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |