quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef zandsculptuur het volgende:
Net even teruggekeken, maar wat een ver-van-mijn-bed-aflevering zeg.
Nouja, die moeten er ook zijn, denk ik dan maar.
En die Denise...Ik vind het ook een apart gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Samengesteld gezin van oorsprongquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef DJMomo het volgende:
Ik kijk het nu terug. Mijn reactie: 18!!!! Kinderen!!!!
Ja maar toen zij daar woonde toen ze zestien was woonden er ook al 12 kinderen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef mrien het volgende:
[..]
Samengesteld gezin van oorsprong
Ik heb het ook gekeken gisteravond een stuk en vanmorgen een stuk. Ik vond het verhaal van Anne en Michael in ieder geval indrukwekkend om te zien , maar dat is vooral omdat ze m'n achternichtje is en ik het verhaal destijds vooral via via heb gehoord
Dan nog moet elke ouder er al een behoorlijk aantal inbrengen, en zelf samen ook nog een en ander maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef mrien het volgende:
[..]
Samengesteld gezin van oorsprong
Ik heb het ook gekeken gisteravond een stuk en vanmorgen een stuk. Ik vond het verhaal van Anne en Michael in ieder geval indrukwekkend om te zien , maar dat is vooral omdat ze m'n achternichtje is en ik het verhaal destijds vooral via via heb gehoord
ja dit inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
Owh my owh my, 23, een of andere donor van internet, geen verstand, en verdriet als 3 pogingen niet lukken...
Nee, of die worden niet gevraagd voor een verhaal. Net als bij Mooiste meisje van de klas, dat zijn ook nooit vrouwen die al 25 jaar gelukkig getrouwd zijn en in een Vinexwijk wonen en een baan als ambtenaar hebben. Dat is altijd minstens een moeilijke jeugd, een buitenlands avontuur, twee scheidingen en een ziekte.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef amaranta het volgende:
Oke, doen er ook mensen met een 'gewoon' verhaal mee.
Wat een bak ellende zeg.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef Leandra het volgende:
Dat zou idd wel fijn zijn, gewone mensen, waarmee je je nog een beetje kunt identificeren.
Vind ik toch wel net iets anders.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef alors het volgende:
really? wat hypocriet zeg, doen ze dat ook met rokers en drinkers?
En helemaal met zijn geschiedenis. Hij zou het beter helemaal niet doen lijkt me.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vind ik toch wel net iets anders.
Ik geef mensen graag een tweede kans, maar met zijn trackrecord denk ik dat hij altijd een probleem zal hebben en nog wel eens terug zal vallen... hoe lullig ookquote:Op donderdag 25 april 2013 22:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En helemaal met zijn geschiedenis. Hij zou het beter helemaal niet doen lijkt me.
Nee toch? Ik dacht dat zijn ex 16 weken was en zij maar een week of 7, 8? Maar misschien heb ik niet goed opgelet. Dan nog is het aan iedereen om op zijn eigen manier te verwerken. Ik denk dat je het voor jezelf veel zwaarder en confronterender maakt door een "born in 2011" shirtje op te hangen tussen de andere geboortekaartjes. Maar ik heb makkelijk praten met een gezond levend kind.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:36 schreef nytar het volgende:
Die keer was ze toch 16 weken zwanger? Volgens mij technisch nog steeds een miskraam, maar wel al een end op weg.
Ik vond de collage eerlijk gezegd iets overdreven, maar goed. Ieder zn eigen manier van verwerken. ...
Pleegkindquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Spongebobsterr het volgende:
Vraagje: wat doet die neger daar? Heb het tot vandaag nooit gevolgd.
Ik denk dat jouw tv stuk is. Ik zie geen neger.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Spongebobsterr het volgende:
Vraagje: wat doet die neger daar? Heb het tot vandaag nooit gevolgd.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik gun het ze wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef amaranta het volgende:
En toch heeft die Marianne iets 'naars'.
Wat voor naars?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef amaranta het volgende:
En toch heeft die Marianne iets 'naars'.
Ik gun het haar ook hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik gun het ze wel.
Nee idd, ik ook niet. Beetje ordinair en dominant komt ze over.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik gun het haar ook hoor.
Maar ze is niet mijn type zeg maar. Zou met haar geen viendinnen kunnen zijn.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef amaranta het volgende:
Programma over zwangerschappen, en in de keuken van Caroline liggen 15 flessen wijn
O ik zag een neger aan de eettafel enzo en nouja viel me opquote:
Dat is alsnog gewoon hoe het gaat hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze gingen vaginaal naar binnen ipv over de buik met zo'n ding.
Bah.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is alsnog gewoon hoe het gaat hoor.![]()
Heel vaak kan het gewoon niet uitwendig
Ja dat zal best, maar ik had het nog nooit gezien of ervan gehoord.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is alsnog gewoon hoe het gaat hoor.![]()
Heel vaak kan het gewoon niet uitwendig
Als je hier al moeite mee hebt dan zou ik het zwanger worden maar vergetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Bah.![]()
Volgens mij ben ik echt een preutse jankerd als ik ooit zwanger ga zijn.
Je weet dat voor zwanger worden ook een ding naar binnen moet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Bah.![]()
Volgens mij ben ik echt een preutse jankerd als ik ooit zwanger ga zijn.
Nee, klopt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef ProjSkippy het volgende:
Vorige week zagen we in het voorstukje toch dat bij Wilma (met de tweeling) pas heel laat bleek dat de geslachten van de kindjes toch anders waren dan eerst gedacht?
Heb ik dat nou compleet gemist in deze aflevering, of zat het er gewoon niet in?
Of heb ik echt last van zwangerschapsdementie?
Klopt. Misschien denk ik er over 10 jaar anders over maar al met al lijkt het mij maar vreselijk naar. Over de bevalling nog aar niet te spreken, mijn god. Heb wel eens gehoord dat er naast een kind nog meer dingen uitkomen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je hier al moeite mee hebt dan zou ik het zwanger worden maar vergeten
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je weet dat voor zwanger worden ook een ding naar binnen moet?
Nageboorte... zo gepieptquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Klopt. Misschien denk ik er over 10 jaar anders over maar al met al lijkt het mij maar vreselijk naar. Over de bevalling nog aar niet te spreken, mijn god. Heb wel eens gehoord dat er naast een kind nog meer dingen uitkomen.![]()
Hmm.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nageboorte... zo gepiept![]()
Dat het een pleegneger is is best leuk natuurlijk. Maar dat hij Roderick heet... Dat vind ik wel weer een beetje gek
Classy hockey ouders kunnen het niet zijn want anders was hij niet in de pleegzorg terecht gekomenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:48 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Hmm.
Een neger met de naam Roderick, das redelijk vreemd ja.
Zou kunnen, ik heb het niet gehoord maar zou meer aannemelijk zijn dan Roderick.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef alors het volgende:
Zou het niet een vernetting (is dat een woord? correctie says no) zijn van Rodrigo? Ik dacht dat namelijk eerst te horen toen hij werd voorgesteld...
Want nette ouders komen nooit in de problemen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Classy hockey ouders kunnen het niet zijn want anders was hij niet in de pleegzorg terecht gekomen
Het is echt heel normaal, in het begin van de zwangerschap (of als ze bijvoorbeeld moeten controleren of je spiraaltje (nog) goed zit) heeft het geen zin om een echo over de buik te doen, want in de meeste gevallen zit de baarmoeder dan nog niet ver genoeg naar voren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar ik had het nog nooit gezien of ervan gehoord.
Die zullen ongetwijfeld in de problemen 'kunnen' komen... Maar het zou wel heel toevallig zijn als dit een classy Hockey neger jongen is, waarvan de ouders in de problemen zijn geraakt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want nette ouders komen nooit in de problemen?
Nou snolletje lijkt me sterk want ze zijn al 9 jaar samen ofzo. Maar het klinkt niet helemaal jofel. Maar wat weten wij ervan, ze zijn al 6 jaar bezig met kinderen krijgen, de ene tegenslag na de andere en ze zijn nog steeds samen dus met die liefde zit t vast wel goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:55 schreef Mishu het volgende:
Ben ik de enige die het vrij ordi vond dat die man er met zijn 20 jaar jongere oppas vandoor ging? Pas na de scheiding ammahoela.
Hij vond het wel een lekker blond snolletje
Ik krijg ook de indruk dat ZIJ niets liever wil.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:08 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant zie ik zoiets ook wel juist fout gaan als het wel gelukt is.
Dat je na zoveel jaar alleen maar bezig zijn met kinderen krijgen verder weinig meer samen blijkt te hebben als dat kinderen krijgen eenmaal gelukt is.
Het kan je leven behoorlijk gaan domineren.
Volkomen kansloos, dat is het.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:55 schreef Mishu het volgende:
Ben ik de enige die het vrij ordi vond dat die man er met zijn 20 jaar jongere oppas vandoor ging? Pas na de scheiding ammahoela.
Hij vond het wel een lekker blond snolletje
Waarom is het nou weer volkomen kansloos? Wat Spees_Eend zegt, die 2 zijn al 9 jaar samen en hebben heel wat tegenslagen te verwerken gehad. Met hun liefde zit het wel goed. Wat is er nu kansloos aan? Dat je je vraagtekens zet bij 20 jaar leeftijdsverschil dat snap ik nog wel, maar ze hebben nu wel bewezen dat het meer is dan 'een lekker jong sletje' of zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Volkomen kansloos, dat is het.
Mijn reactie in jouw topic trouwens een grapje, sorry hooorrr:P
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt merk ik alquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Classy hockey ouders kunnen het niet zijn want anders was hij niet in de pleegzorg terecht gekomen
Ik zeg echt nergens dat het een 'lekker jong sletje' is, vul voor mij dus geen uitspraken inquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer volkomen kansloos? Wat Spees_Eend zegt, die 2 zijn al 9 jaar samen en hebben heel wat tegenslagen te verwerken gehad. Met hun liefde zit het wel goed. Wat is er nu kansloos aan? Dat je je vraagtekens zet bij 20 jaar leeftijdsverschil dat snap ik nog wel, maar ze hebben nu wel bewezen dat het meer is dan 'een lekker jong sletje' of zo
Je post hier op een forum, dus op je reacties kun je reacties verwachten. Ik mag daarom gewoon vragen waarom je het een kansloos stel vindt en dan kun je dat uitelggen. Je quote zelf een reactie waar de leeftijd ter discussie staat, moet ik dan kunnen ruiken dat je op het niveau doelt? Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ik zeg echt nergens dat het een 'lekker jong sletje' is, vul voor mij dus geen uitspraken in, volgens mij is ze niet eens 'jong' en 'lekker' is zij al helemáál niet. Beetje slonzig imo. Ik vind het simpelweg een kansloos stel, zit niet veel niveau in, ook als je de teksten leest op de blog van Babyboom. Zij en zei niet kunnen scheiden, dat soort dingen. Laat mij dat lekker vinden zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |