'Help, mijn vrouw is de lelijkste'?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:15 schreef becky27 het volgende:
hij heeft ook zo'n bekend hoofd, heeft hij niet een mislukte auditie gedaan bij idols of?
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef Limone het volgende:
Mijn man vindt haar op Wim de Bie lijken
+ 1quote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Wij willen gewoon rust"
Met 18 kinderen.
Dat dus!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef Leandra het volgende:
Wie de heck is die stiefmoeder eigenlijk om haar de deur te wijzen?
Dat was de reden.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef ProjSkippy het volgende:
Maar.. Wat is nou dé reden dat ze haar niet meer willen zien?
Zij koos voor haar vriend.. De vader van haar kind, die niets fout deed. Of heb ik wat gemist?
Nouja. Als ik zo'n drol zou uitkiezen, zou ik misschien ook wel sorry moeten zeggen tegen m'n oudersquote:Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef ProjSkippy het volgende:
Maar.. Wat is nou dé reden dat ze haar niet meer willen zien?
Zij koos voor haar vriend.. De vader van haar kind, die niets fout deed. Of heb ik wat gemist?
Ah. Dan had ik het goed. Maar ik kon me niet voorstellen dat ik het écht goed begrepen hadquote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was de reden.
Ze had voor haar vader en stiefmoeder moeten kiezen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja. Als ik zo'n drol zou uitkiezen, zou ik misschien ook wel sorry moeten zeggen tegen m'n ouders.
Maar, serieus. Geen idee. Voor mijn gevoel zijn die lui fout en niet zij en haar lulletje rozenwater.
Ik kan er al niet bij dat je je 16-jarige kind met haar baby op straat zet, maar een man alleen ziet dat misschien iets anders... als je dan weet dat er toen dus ook gewoon een stiefmoeder in the picture was, die het dus kennelijk ook prima vond om een meisje van 16 met haar baby midden in de nacht op straat te zetten, dan snap ik dat echt niet, dat je dat als vrouw en moeder kunt doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah. Dan had ik het goed. Maar ik kon me niet voorstellen dat ik het écht goed begrepen had.
Ik kan er ook absoluut niet bij. Ja, ze was jong.. Maar volgens mij konden zij en haar vriend er samen best voor zorgen, met fijne steun van hun ouders.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan er al niet bij dat je je 16-jarige kind met haar baby op straat zet, maar een man alleen ziet dat misschien iets anders... als je dan weet dat er toen dus ook gewoon een stiefmoeder in the picture was, die het dus kennelijk ook prima vond om een meisje van 16 met haar baby midden in de nacht op straat te zetten, dan snap ik dat echt niet, dat je dat als vrouw en moeder kunt doen.
En gezien het gemak waarmee ze besliste dat contact ongewenst was, mag ze dan misschien wel een rok dragen, maar de stiefmoeder is absoluut degene die de broek aanheeft.
Dat is ze ook gelukt zonder de steun van haar vader en stiefmoeder, dus met steun was het ook wel gelukt.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik kan er ook absoluut niet bij. Ja, ze was jong.. Maar volgens mij konden zij en haar vriend er samen best voor zorgen, met fijne steun van hun ouders.
Ach ja..
Uhu, gelijk geeft over dat het zonder steun ook zou lukken.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ze ook gelukt zonder de steun van haar vader en stiefmoeder, dus met steun was het ook wel gelukt.
Mensen doen soms rare dingen als ze hun zin niet krijgen, en helemaal als ze denken dat dat wat zij willen, hetzelfde is als dat wat de Heer wil, want dan ga je niet alleen tegen hen in als jij dat niet wilt, maar dan ga je in hun beleving ook tegen God in.
Mijn vriend liep hier ook al te sputteren waarom zij nou excuses gaat maken en zo veel schuld bij zichzelf legt.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het zó sneu voor dat meisje dat ze haar vader als opa op zit te hemelen terwijl haar vader overduidelijk een klootzak is. Helaas spreek ik uit ervaring...
Zij is niet diegene die het goed moet proberen te maken maar haar vader zou het vuur uit zn sloffen moeten lopen
Zoiets probeerde ik ook te zeggen iddquote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn vriend liep hier ook al te sputteren waarom zij nou excuses gaat maken en zo veel schuld bij zichzelf legt.
Ze voelt zich waarschijnlijk afgewezen. Pas als zij inziet dat ze niets fout gedaan heeft dan pas kan ze inzien dat hij een lul is en ze de schuld niet bij zichzelf moet zoeken.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mijn vriend liep hier ook al te sputteren waarom zij nou excuses gaat maken en zo veel schuld bij zichzelf legt.
Ik blijf het een raar idee vinden dat je op je 22ste met je derde en laatste zwangerschap bezig bent....quote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Hilzillah het volgende:
Wat een nerds die twee!! Maar ik ben tóch blij voor ze!! (hormonen)
Ze is nog zó jong... En hoe ze dan weggestuurd wordt door die stiefmoeder.... Vreselijk...quote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik blijf het een raar idee vinden dat je op je 22ste met je derde en laatste zwangerschap bezig bent....
Overigens gun ik het ze van harte, ze lijken het prima te doen, maar het is zo enorm jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |