Ik snap wat je bedoelt, maar ik gun het ze wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef amaranta het volgende:
En toch heeft die Marianne iets 'naars'.
Wat voor naars?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef amaranta het volgende:
En toch heeft die Marianne iets 'naars'.
Ik gun het haar ook hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik gun het ze wel.
Nee idd, ik ook niet. Beetje ordinair en dominant komt ze over.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik gun het haar ook hoor.
Maar ze is niet mijn type zeg maar. Zou met haar geen viendinnen kunnen zijn.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef amaranta het volgende:
Programma over zwangerschappen, en in de keuken van Caroline liggen 15 flessen wijn
O ik zag een neger aan de eettafel enzo en nouja viel me opquote:
Dat is alsnog gewoon hoe het gaat hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze gingen vaginaal naar binnen ipv over de buik met zo'n ding.
Bah.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is alsnog gewoon hoe het gaat hoor.![]()
Heel vaak kan het gewoon niet uitwendig
Ja dat zal best, maar ik had het nog nooit gezien of ervan gehoord.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is alsnog gewoon hoe het gaat hoor.![]()
Heel vaak kan het gewoon niet uitwendig
Als je hier al moeite mee hebt dan zou ik het zwanger worden maar vergetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Bah.![]()
Volgens mij ben ik echt een preutse jankerd als ik ooit zwanger ga zijn.
Je weet dat voor zwanger worden ook een ding naar binnen moet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Bah.![]()
Volgens mij ben ik echt een preutse jankerd als ik ooit zwanger ga zijn.
Nee, klopt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef ProjSkippy het volgende:
Vorige week zagen we in het voorstukje toch dat bij Wilma (met de tweeling) pas heel laat bleek dat de geslachten van de kindjes toch anders waren dan eerst gedacht?
Heb ik dat nou compleet gemist in deze aflevering, of zat het er gewoon niet in?
Of heb ik echt last van zwangerschapsdementie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |