quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:21 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat dat kind andere stembanden erft.
Echt hequote:
Vergeet het eindeloze herhalen nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heIk kijk omdat ik sommige stellen erg leuk vind en wil volgen, maar al dat drama eromheen
, al die muziekjes en dat ingezoom op emo-tv.. Ik vond de 1e serie dan echt 10x beter..
Jep. Ik ook. Maar het blijft leuk genoeg om te blijven volgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heIk kijk omdat ik sommige stellen erg leuk vind en wil volgen, maar al dat drama eromheen
, al die muziekjes en dat ingezoom op emo-tv.. Ik vond de 1e serie dan echt 10x beter..
Ik ook, tis zo'n lief en gelukkig manneke.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
pffff ik heb zitten janken.. ik blijf het zo hartverscheurend vinden dat dat kleine mannetje gaat overlijden...![]()
Echt he. 40% is herhaling of vooruitblik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet het eindeloze herhalen nietal was dat in het begin erger, alsof we debiel zijn ofzo
Waarom ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat je als lesbisch stel twee keer het IVF/ICSI-traject kan doorlopen, dat dat per vrouw is, zeg maar... gelukkig was 't niet nodig
Ik ken een stel ze hebben allebei een kind gekregen, de donor is hetzelfde bij beide kindjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat je als lesbisch stel twee keer het IVF/ICSI-traject kan doorlopen, dat dat per vrouw is, zeg maar... gelukkig was 't niet nodig
Ja, dat had ik ook. Vond het wat vreemd dat het steeds genoemd werd dat dat de hoofdreden geweest is om zo gauw voor een tweede kindje te gaan...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:51 schreef RockabeIIa het volgende:
En arme arme Lucas. Ik vond hem erg achteruit gegaan. Ergens snap ik die ouders wel dat het voor hem leuk zou zijn grote broer te zijn maar hij is nog zooo klein. Ik weet niet wat hij er allemaal van mee krijgt hoor. Ik denk zelf dat hij dat nog lang niet begrijpt maar misschien voelt hij zich er heel gelukkig bij, bij een klein baby'tje
Dat die Afrikaanse vrouw, na dagen weeen, in het Afrikaanse ziekenhuis aakomt, en te horen krijgt dat de baby in de buik is overleden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
wat wat , ik kijk niet, man zit op de playstation
Awwwwquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat die Afrikaanse vrouw, na dagen weeen, in het Afrikaanse ziekenhuis aakomt, en te horen krijgt dat de baby in de buik is overleden.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:58 schreef alors het volgende:
oh hij gaf de clou al weg, nu kan iedereen zijn tranen alweer drogen
En waarom is dat kind dood? Grote kans dat als er op tijd medische hulp was dat het kindje het wel had gehaald. Het moet toch wel even duidelijk in beeld komen wat er kan gebeuren zonder goede medische voorzieningen zodat zoveel mogelijk mensen gaan doneren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef amaranta het volgende:
Nou, zelfs in deze aflevering moet het nét een tikkeltje erger zijn dan kommer en kwel.
Alsof de 'gewone' moeders in Afrika het niet al zwaar genoeg hebben, laten ze een moeder zien die ene dood kind moet baren. Een moeder die geopereerd moet worden. Met een baby waar het oook niet goed mee gaat.
Ik ben niet aan het kijken maar barst al zo wat in janken uit..quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat die Afrikaanse vrouw, na dagen weeen, in het Afrikaanse ziekenhuis aakomt, en te horen krijgt dat de baby in de buik is overleden.
Dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
En waarom is dat kind dood? Grote kans dat als er op tijd medische hulp was dat het kindje het wel had gehaald. Het moet toch wel even duidelijk in beeld komen wat er kan gebeuren zonder goede medische voorzieningen zodat zoveel mogelijk mensen gaan doneren.
Gewoon door een medewerker. Dr zullen achter de schermen nog wel een stuk of 50-100 anderen zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
Door wie zal ik zo teruggebeld worden?Ik heb net gesmst en word zo teruggebeld.
Nu nog een juist bedrag verzinnen
Vast welquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon door een medewerker. Dr zullen achter de schermen nog wel een stuk of 50-100 anderen zitten.
Ik vond dat echt heftig om te zien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:22 schreef alors het volgende:
poeh die moest nog even flink op gang worden geholpen
Leed in Afrika.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:24 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben het expres niet aan het kijken. Mis ik nog iets?
Dat had ik idd verwacht jaquote:
Dat ze allemaal donateur zijn geworden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat had ik idd verwacht ja![]()
Maar verder niks over oude of nieuwe stellen dus?
Nee nog niet, hopelijk vanavond..quote:
Oh dat is ze gegund, hopelijk gaat het nu allemaal goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef L0t.. het volgende:
http://babyboom.ncrv.nl/blogs/update-2013
Marianne is zwanger!
4 april start er weer een nieuw seizoen Babyboom trouwens.
Ik ging hem kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:02 schreef Korreltje-zout het volgende:
De eerste aflevering staat online
Los van het feit dathet natuurlijk vreselijk is om een zwangerschap te moeten afbreken....quote:
Dat was uiteindelijk ook mijn gevoel ja...quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Los van het feit dathet natuurlijk vreselijk is om een zwangerschap te moeten afbreken....
Hoe kun je TWEE KEER ongepland zwanger raken? En de tweede keer ook nog na dat wat ze hadden meegemaakt.sorry. Gaat er bij mij niet in.
Dat heb ik ook altijd gezegdquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Los van het feit dathet natuurlijk vreselijk is om een zwangerschap te moeten afbreken....
Hoe kun je TWEE KEER ongepland zwanger raken? En de tweede keer ook nog na dat wat ze hadden meegemaakt.sorry. Gaat er bij mij niet in.
Dat vond ik vorige week ook een rare quote ja, maar nu ze het verhaal hebben verteld snap ik het wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Die vrouw aan het einde van de aflevering, met haar man die ongeneeslijk ziek is: "kinderen krijgen is iets wat je gewoon moet doen, ook als je ziek bent. Want je geniet er van, dus waarom zou je het dan niet doen?"
Ben het aan het terug kijken en had hetzelfde. Begrijp het nu ook wel. Arm gezin...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vond ik vorige week ook een rare quote ja, maar nu ze het verhaal hebben verteld snap ik het wel.
Nou iddquote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef alors het volgende:
omg 22 en zwanger willen worden van een zaaddonor
ja, het eerste baby werd zo eruit gekatapulteerd en alles op film, wat bijzonder...lig je in het ziekenhuis, wordt je ingeleid, komt de verpleegster haast te laat, die was nog aan het bellen voor hulpquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:05 schreef zandsculptuur het volgende:
Wow, die bevalling van die tweeling... Heftig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |