Dat had ik idd verwacht jaquote:
Dat ze allemaal donateur zijn geworden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat had ik idd verwacht ja![]()
Maar verder niks over oude of nieuwe stellen dus?
Nee nog niet, hopelijk vanavond..quote:
Oh dat is ze gegund, hopelijk gaat het nu allemaal goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef L0t.. het volgende:
http://babyboom.ncrv.nl/blogs/update-2013
Marianne is zwanger!
4 april start er weer een nieuw seizoen Babyboom trouwens.
Ik ging hem kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:02 schreef Korreltje-zout het volgende:
De eerste aflevering staat online
Los van het feit dathet natuurlijk vreselijk is om een zwangerschap te moeten afbreken....quote:
Dat was uiteindelijk ook mijn gevoel ja...quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Los van het feit dathet natuurlijk vreselijk is om een zwangerschap te moeten afbreken....
Hoe kun je TWEE KEER ongepland zwanger raken? En de tweede keer ook nog na dat wat ze hadden meegemaakt.sorry. Gaat er bij mij niet in.
Dat heb ik ook altijd gezegdquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Los van het feit dathet natuurlijk vreselijk is om een zwangerschap te moeten afbreken....
Hoe kun je TWEE KEER ongepland zwanger raken? En de tweede keer ook nog na dat wat ze hadden meegemaakt.sorry. Gaat er bij mij niet in.
Dat vond ik vorige week ook een rare quote ja, maar nu ze het verhaal hebben verteld snap ik het wel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Die vrouw aan het einde van de aflevering, met haar man die ongeneeslijk ziek is: "kinderen krijgen is iets wat je gewoon moet doen, ook als je ziek bent. Want je geniet er van, dus waarom zou je het dan niet doen?"
Ben het aan het terug kijken en had hetzelfde. Begrijp het nu ook wel. Arm gezin...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vond ik vorige week ook een rare quote ja, maar nu ze het verhaal hebben verteld snap ik het wel.
Nou iddquote:Op donderdag 11 april 2013 21:51 schreef alors het volgende:
omg 22 en zwanger willen worden van een zaaddonor
ja, het eerste baby werd zo eruit gekatapulteerd en alles op film, wat bijzonder...lig je in het ziekenhuis, wordt je ingeleid, komt de verpleegster haast te laat, die was nog aan het bellen voor hulpquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:05 schreef zandsculptuur het volgende:
Wow, die bevalling van die tweeling... Heftig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |