Wow ik was ook onder de indruk.zeker hoe t eerste kindje geboren werdquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:57 schreef Zana het volgende:
[..]
ja, het eerste baby werd zo eruit gekatapulteerd en alles op film, wat bijzonder...lig je in het ziekenhuis, wordt je ingeleid, komt de verpleegster haast te laat, die was nog aan het bellen voor hulp
Hahaha die 2 ervoor waren ook niet gods mooiste.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar ben stil van het gebit van kattenvrouwtje.
+1quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar ben stil van het gebit van kattenvrouwtje.
Vrees dat ze haar eenzaamheid zo bestrijd.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef Leandra het volgende:
Idd.... als je op je 23ste zo'n voorraad clichés weet uit te braken over "weer 3 jaar in een relatie investeren en dan gedumpt worden" dan denk ik dat je eerst nog even volwassen moet worden, want ergens klopt er dan iets niet.
nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef milka82 het volgende:
Ben ik nu de enige die echt rillingen van dit stel krijgt...... Dat kinderlijke enthousiasme....
Ik woon in het epi-centrum van de biblebelt, ik ben wel wat gewendquote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef milka82 het volgende:
Ben ik nu de enige die echt rillingen van dit stel krijgt...... Dat kinderlijke enthousiasme....
Ja, hier!quote:
Ik vind ze allebei vreselijk, maar vooral die vent. Wàt een ei zeg...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef milka82 het volgende:
Gelukkig niet nee...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef becky27 het volgende:
Het staat vandaag wel in het teken van het geloof. Of is dat altijd wel zo?
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Lov1 het volgende:
Ze trekt een eendenbek bij die eendenbek...
Echt hequote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt die tanden. Ik kan er niet over uit.
+1. Zo niet mijn type.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef becky27 het volgende:
sorry ik vind het echt een overhysterisch raar wijf.
Idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |