Want dit gaat over voetbal?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
de VI garde is toch wel 500-600k gewend, normaal gesproken hoor
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
de VI garde is toch wel 500-600k gewend, normaal gesproken hoor
Ga ef lekker op het Libelle forum posten ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ben zijn haargrens is wel wat aan het wijken
Doe jij eens even liefquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga ef lekker op het Libelle forum poste ofzo.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:35 schreef TUFKAL het volgende:
Dat Dries hier een held is, is nog het allerergste![]()
Ben praat altijd zo, dus waarschijnlijk het laatste.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:35 schreef De_kromme het volgende:
Die Ben is óf keihard aan de coke óf vervelend extreem hyper.
Of allebeiquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:35 schreef De_kromme het volgende:
Die Ben is óf keihard aan de coke óf vervelend extreem hyper.
Net of jou dat wat aangaatquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb jou gisteren + vanmiddag niet gezien, waar was je?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bek houwe kiddo, doe dat maar via pm. Jij verneukt echt alle topics waar ik in kijk hier.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bek houwe kiddo, doe dat maar via pm. Jij verneukt echt alle topics waar ik in kijk hier.
Coolspray met desinfectantquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wat zit er in die spuitbus die op al die wonden gespoten wordt?
Ah ben dus toch niet de enige...quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bek houwe kiddo, doe dat maar via pm. Jij verneukt echt alle topics waar ik in kijk hier.
Ik heb net ff gepist jongensquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:39 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nee man, wij verwachten een duidelijke verklaring wat jij de afgelopen 2 dagen hebt gedaan!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Das zeker Koen de kort in een jurk?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die miss wordt met de dag minder...het zou me niks verbazen als ze met Clairy Polak gaan eindigen...
een beetje sportliefhebber weet wie Veen is...quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
je hoort het publiek denken 'wie the fuck is dat'
Ik dacht aan Noraly Beyerquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die miss wordt met de dag minder...het zou me niks verbazen als ze met Clairy Polak gaan eindigen...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die miss wordt met de dag minder...het zou me niks verbazen als ze met Clairy Polak Dries Roelvink gaan eindigen...
Klinkt als senk joe.quote:
die komt op zn blote knieen naar nederlandquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die spanjaard mag hem wel bedanken
Prikt als een gek en is koud, daardoor gaat het wondje sneller dicht en blijft ie schoon.. weet niet precies hoe het werkt.quote:
Johan moet zo lang mogelijk wegblijvenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Lagrinta het volgende:
Die strakke hagelwitte shirts van Genee onder zn jasje. Daar moet Johan ook eens iets van zeggen.
Gert Jakobs is een verkapte kloon van René van der Gijp.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben is een verkapte kloon van Bert Visscher
Dan is het EK...quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ik hoop dat ze met de OS weer zoiets doen als VI/TDJ.
Johan kan niet lang wegblijven want Vrijdag komt hij de boel opjuttenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Johan moet zo lang mogelijk wegblijven
En Danny Nelissen van?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Gert Jakobs is een verkapte kloon van René van der Gijp.
Ik zag toch echt Rojas een nieuwe groene trui aantrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
Volgens http://www.letour.fr heeft Gilbert wel de groene trui btw
Rojas is gediskwalificeerd bij de tussensprintquote:
Mja apart.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zag toch echt Rojas een nieuwe groene trui aantrekken.
Ahzo, cheers!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Rojas is gediskwalificeerd bij de tussensprint
Rojas heeft toch echt meer gedaan dan Gilbert vandaag. Dus het juiste is idd Rojasquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
rojas heeft later diskwalificatie van punten tijdens de tussensprint gekregen. Wegens afwijken van zijn lijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wmb mogen ze hem gerust een paar keer uitnodigen bij VI zodra dat weer begint.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Gert Jakobs is een verkapte kloon van René van der Gijp.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Nice, begint er hier één te stofzuigen dus hoor geen zak meer
Na Cavendish is Gallopin veruit de snelste, als je die sprint van hem zag, verliest Gallopin amper op Cav.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
check dan hoe hard die cavendish sprint man.. niet normaal.
Rojas is naderhand gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rojas is naderhand gediskwalificeerd.
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Na Cavendish is Gallopin veruit de snelste, als je die sprint van hem zag, verliest Gallopin amper op Cav.
man is een held in het VKquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef marcodej het volgende:
Wat een Calimero die Cav af en toe.
[ afbeelding ]
Zij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef marcodej het volgende:
Wat een Calimero die Cav af en toe.
[ afbeelding ]
2 minutenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe lang tot het eerste reclameblok? Ik heb honger.
3:44quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe lang tot het eerste reclameblok? Ik heb honger.
Weer zo'n stomme koe die met één been op de weg staat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Die omstanders werden ook nog bijna van de sokken gereden
Of een klapband ofzo! Dát zou pas vet zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat TD nog is langskomt en dan dat hij dan zo hard die berg optrapt dat die hometrainer er kapot aan gaat
Op RTL?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef Tompsen het volgende:
Die feitjes mogen ze wel wat beter op orde hebben vandaag.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weer zo'n stomme koe die met één been op de weg staat.
Ik had het over de valpartij van Gesink.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]waar dan? er stond niemand vlak bij de weg hoor. Die motorrijder was gewoon mongolide bezig
die famillie bij Sorenson had niet 1 meter verder moeten zittenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die motor zat ook gewoon te kloten. Waarom ga je midden in het peloton aan de zijkant rijdenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die famillie die bij Sorenson hadden niet 1 meter verder moeten zitten
Tjallingi had het er op de radio ook over dat zijn valpartij ook deels door het publiek veroorzaakt werd, mensen die zich omdraaien als peleton langskomt en dan schouders erin draaien ( en dor Pettaci die ineens vol in de ankers ging na die sprintquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]waar dan? er stond niemand vlak bij de weg hoor. Die motorrijder was gewoon mongolide bezig
Die Sorensen is toch ook een idioot, wie hangt zijn fiets nou aan een motor?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die motor zat ook gewoon te kloten. Waarom ga je midden in het peloton aan de zijkant rijden
Nee. die mensen die in het gras zaten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
@bastie, zit je te trollen? Die Motor moet niet zo gestoord rijden.
Cokesnuivende kutvent. Slechte gasten vandaag, helaas.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef Ereinion het volgende:
Ik weet niet wie die man is met die terugtrekkende haarlijn, maar hij is vreselijk irritant.
Ik hoorde Genee zeggen dat hij van het NRC isquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef Ereinion het volgende:
Ik weet niet wie die man is met die terugtrekkende haarlijn, maar hij is vreselijk irritant.
Tegenwoordig is alles ook meteen trollenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
@bastie, zit je te trollen? Die Motor moet niet zo gestoord rijden.
Die belg? Daar is niks mis mee, die man die naast Gert Jacobs zit bedoel ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik hoorde Genee zeggen dat hij van het NRC is
Zit ook vaak bij DWDDquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef Ereinion het volgende:
Dat Is Ben v/d burgquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die belg? Daar is niks mis mee, die man die naast Gert Jacobs zit bedoel ik.
Zo is ie altijd alquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem veelste druk. Hij doet zo opvallend. Gaat over die hele tafel dweilen
VDB is eerder generatiegenoot van Contador iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:14 schreef TheArt het volgende:
Generatiegenoten, nou niet echt. VDB2 is dik 3 jaar ouder.
Want? Hij is ongeveer de best geďnformeerde presentator van Nederland.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Genee moet zich even beter informeren.
Valt enigszins mee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Hij is ongeveer de best geďnformeerde presentator van Nederland.
valt zeer mee hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Hij is ongeveer de best geďnformeerde presentator van Nederland.
Ze doen het er gewoon omquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
OMG!! weer dat fucking serveren tijdens de uitzending! ROT OP!
Zo te horen niet. Thijs Zonneveld heeft dat gerucht over gekneusde bekken de wereld in geholpen en zoals vaker zit hij er bij wielrennen weer naast.quote:
Laten we hopen van niet, van een paar schaafwonden kun je herstellen, maar van een kneuzing aan je bekken ga je echt minder hard fietsen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geruchten waren er wel, maar nergens officieel bekend gemaakt, volgens mij.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:23 schreef inZanity het volgende:
Conclusie: iedereen moet gewoon vegetarisch worden!
Sowieso van een Belg?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Van die Lefevre zou ik dus nooit een 2e hands auto kopen...
nikiquote:
Hij staat geparkeerd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:27 schreef Eenskijken het volgende:
kiek 'm langzoam gaan op de hometrainerhij gaat niet meer dan 15 bochten halen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
En het zou zonder Dries een stuk minder werken !
Ik had Kern ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:31 schreef wimderon het volgende:
Danny met z'n Kern als geheimtipp![]()
Die had z'n vormpiek allang gehad en werd door iedereen al als 'verrassing' gezien
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef franklop het volgende:
Mijn Frederikje deed er 2 jaar terug nog 1 in de Tour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |