Want dit gaat over voetbal?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
de VI garde is toch wel 500-600k gewend, normaal gesproken hoor
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
de VI garde is toch wel 500-600k gewend, normaal gesproken hoor
Ga ef lekker op het Libelle forum posten ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ben zijn haargrens is wel wat aan het wijken
Doe jij eens even liefquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga ef lekker op het Libelle forum poste ofzo.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:35 schreef TUFKAL het volgende:
Dat Dries hier een held is, is nog het allerergste![]()
Ben praat altijd zo, dus waarschijnlijk het laatste.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:35 schreef De_kromme het volgende:
Die Ben is óf keihard aan de coke óf vervelend extreem hyper.
Of allebeiquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:35 schreef De_kromme het volgende:
Die Ben is óf keihard aan de coke óf vervelend extreem hyper.
Net of jou dat wat aangaatquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb jou gisteren + vanmiddag niet gezien, waar was je?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bek houwe kiddo, doe dat maar via pm. Jij verneukt echt alle topics waar ik in kijk hier.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bek houwe kiddo, doe dat maar via pm. Jij verneukt echt alle topics waar ik in kijk hier.
Coolspray met desinfectantquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wat zit er in die spuitbus die op al die wonden gespoten wordt?
Ah ben dus toch niet de enige...quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bek houwe kiddo, doe dat maar via pm. Jij verneukt echt alle topics waar ik in kijk hier.
Ik heb net ff gepist jongensquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:39 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nee man, wij verwachten een duidelijke verklaring wat jij de afgelopen 2 dagen hebt gedaan!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Das zeker Koen de kort in een jurk?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die miss wordt met de dag minder...het zou me niks verbazen als ze met Clairy Polak gaan eindigen...
een beetje sportliefhebber weet wie Veen is...quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:42 schreef Eenskijken het volgende:
je hoort het publiek denken 'wie the fuck is dat'
Ik dacht aan Noraly Beyerquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die miss wordt met de dag minder...het zou me niks verbazen als ze met Clairy Polak gaan eindigen...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die miss wordt met de dag minder...het zou me niks verbazen als ze met Clairy Polak Dries Roelvink gaan eindigen...
Klinkt als senk joe.quote:
die komt op zn blote knieen naar nederlandquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die spanjaard mag hem wel bedanken
Prikt als een gek en is koud, daardoor gaat het wondje sneller dicht en blijft ie schoon.. weet niet precies hoe het werkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |