Johan moet zo lang mogelijk wegblijvenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Lagrinta het volgende:
Die strakke hagelwitte shirts van Genee onder zn jasje. Daar moet Johan ook eens iets van zeggen.
Gert Jakobs is een verkapte kloon van René van der Gijp.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben is een verkapte kloon van Bert Visscher
Dan is het EK...quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ik hoop dat ze met de OS weer zoiets doen als VI/TDJ.
Johan kan niet lang wegblijven want Vrijdag komt hij de boel opjuttenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Johan moet zo lang mogelijk wegblijven
En Danny Nelissen van?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Gert Jakobs is een verkapte kloon van René van der Gijp.
Ik zag toch echt Rojas een nieuwe groene trui aantrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
Volgens http://www.letour.fr heeft Gilbert wel de groene trui btw
Rojas is gediskwalificeerd bij de tussensprintquote:
Mja apart.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zag toch echt Rojas een nieuwe groene trui aantrekken.
Ahzo, cheers!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Rojas is gediskwalificeerd bij de tussensprint
Rojas heeft toch echt meer gedaan dan Gilbert vandaag. Dus het juiste is idd Rojasquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
rojas heeft later diskwalificatie van punten tijdens de tussensprint gekregen. Wegens afwijken van zijn lijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wmb mogen ze hem gerust een paar keer uitnodigen bij VI zodra dat weer begint.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Gert Jakobs is een verkapte kloon van René van der Gijp.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Nice, begint er hier één te stofzuigen dus hoor geen zak meer
Na Cavendish is Gallopin veruit de snelste, als je die sprint van hem zag, verliest Gallopin amper op Cav.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
check dan hoe hard die cavendish sprint man.. niet normaal.
Rojas is naderhand gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |