quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rojas is naderhand gediskwalificeerd.
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Na Cavendish is Gallopin veruit de snelste, als je die sprint van hem zag, verliest Gallopin amper op Cav.
man is een held in het VKquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef marcodej het volgende:
Wat een Calimero die Cav af en toe.
[ afbeelding ]
Zij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef marcodej het volgende:
Wat een Calimero die Cav af en toe.
[ afbeelding ]
2 minutenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe lang tot het eerste reclameblok? Ik heb honger.
3:44quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe lang tot het eerste reclameblok? Ik heb honger.
Weer zo'n stomme koe die met één been op de weg staat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Die omstanders werden ook nog bijna van de sokken gereden
Of een klapband ofzo! Dát zou pas vet zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat TD nog is langskomt en dan dat hij dan zo hard die berg optrapt dat die hometrainer er kapot aan gaat
Op RTL?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef Tompsen het volgende:
Die feitjes mogen ze wel wat beter op orde hebben vandaag.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weer zo'n stomme koe die met één been op de weg staat.
Ik had het over de valpartij van Gesink.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]waar dan? er stond niemand vlak bij de weg hoor. Die motorrijder was gewoon mongolide bezig
die famillie bij Sorenson had niet 1 meter verder moeten zittenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die motor zat ook gewoon te kloten. Waarom ga je midden in het peloton aan de zijkant rijdenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die famillie die bij Sorenson hadden niet 1 meter verder moeten zitten
Tjallingi had het er op de radio ook over dat zijn valpartij ook deels door het publiek veroorzaakt werd, mensen die zich omdraaien als peleton langskomt en dan schouders erin draaien ( en dor Pettaci die ineens vol in de ankers ging na die sprintquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]waar dan? er stond niemand vlak bij de weg hoor. Die motorrijder was gewoon mongolide bezig
Die Sorensen is toch ook een idioot, wie hangt zijn fiets nou aan een motor?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die motor zat ook gewoon te kloten. Waarom ga je midden in het peloton aan de zijkant rijden
Nee. die mensen die in het gras zaten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
@bastie, zit je te trollen? Die Motor moet niet zo gestoord rijden.
Cokesnuivende kutvent. Slechte gasten vandaag, helaas.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef Ereinion het volgende:
Ik weet niet wie die man is met die terugtrekkende haarlijn, maar hij is vreselijk irritant.
Ik hoorde Genee zeggen dat hij van het NRC isquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef Ereinion het volgende:
Ik weet niet wie die man is met die terugtrekkende haarlijn, maar hij is vreselijk irritant.
Tegenwoordig is alles ook meteen trollenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
@bastie, zit je te trollen? Die Motor moet niet zo gestoord rijden.
Die belg? Daar is niks mis mee, die man die naast Gert Jacobs zit bedoel ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik hoorde Genee zeggen dat hij van het NRC is
Zit ook vaak bij DWDDquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef Ereinion het volgende:
Dat Is Ben v/d burgquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die belg? Daar is niks mis mee, die man die naast Gert Jacobs zit bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |