Zo is ie altijd alquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem veelste druk. Hij doet zo opvallend. Gaat over die hele tafel dweilen
VDB is eerder generatiegenoot van Contador iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:14 schreef TheArt het volgende:
Generatiegenoten, nou niet echt. VDB2 is dik 3 jaar ouder.
Want? Hij is ongeveer de best geďnformeerde presentator van Nederland.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Genee moet zich even beter informeren.
Valt enigszins mee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Hij is ongeveer de best geďnformeerde presentator van Nederland.
valt zeer mee hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Hij is ongeveer de best geďnformeerde presentator van Nederland.
Ze doen het er gewoon omquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
OMG!! weer dat fucking serveren tijdens de uitzending! ROT OP!
Zo te horen niet. Thijs Zonneveld heeft dat gerucht over gekneusde bekken de wereld in geholpen en zoals vaker zit hij er bij wielrennen weer naast.quote:
Laten we hopen van niet, van een paar schaafwonden kun je herstellen, maar van een kneuzing aan je bekken ga je echt minder hard fietsen...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geruchten waren er wel, maar nergens officieel bekend gemaakt, volgens mij.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:23 schreef inZanity het volgende:
Conclusie: iedereen moet gewoon vegetarisch worden!
Sowieso van een Belg?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Van die Lefevre zou ik dus nooit een 2e hands auto kopen...
nikiquote:
Hij staat geparkeerd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:27 schreef Eenskijken het volgende:
kiek 'm langzoam gaan op de hometrainerhij gaat niet meer dan 15 bochten halen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
En het zou zonder Dries een stuk minder werken !
Ik had Kern ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:31 schreef wimderon het volgende:
Danny met z'n Kern als geheimtipp![]()
Die had z'n vormpiek allang gehad en werd door iedereen al als 'verrassing' gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |