SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Ik had zoiets met maps. Die schijnt 25% van mijn accu te hebben verbruikt terwijl ik die niet aan heb staan, ook niet bij taakbeheerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het schijnt een bug te zijn, dat WiFi-delen dat een eigen leven gaat leiden http://www.samsunggalaxy-s2.com/verbeter-de-batterijduur
Ik kan het ook niet uitschakelen. Tenminste, draagbar WiFi hotspot staat uit maar dan staat er alsnog later dat WiFi delen aanstaat. Of staat het nog ergens anders?
Moet je eens kijken bij 'running services' dan zie je em wel staanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik had zoiets met maps. Die schijnt 25% van mijn accu te hebben verbruikt terwijl ik die niet aan heb staan, ook niet bij taakbeheer
Nee ik ben geen abonnement van plan .quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Je wil 1 ding niet en dat is een verouderde smartphone. Al helemaal niet als je een abbonement van plan was. Just sayin'.
Verschil in camera van de s1 vs de s2 is behoorlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik ben geen abonnement van plan .
Ik hoef er ook niet stoer mee te doen ik wil gewoon kunnen internetten fotos maken en filmen.
Zit er bijvoorbeeld qualitate verschil in wat betreft filmpjes ?
@Jogy je had het over video chat/bellen is dat een feature die niet op de andere zit ?
En kan dat met gebruik van msn ?
Dat is een feature die niet op de andere zit inderdaad omdat die geen frontcamera heeft. De verschillen in megapixels is wel significant overigens. De GS2 heeft er 8 en de GS1 5, en de GS2 een led-flitser die de GS1 niet heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik ben geen abonnement van plan .
Ik hoef er ook niet stoer mee te doen ik wil gewoon kunnen internetten fotos maken en filmen.
Zit er bijvoorbeeld qualitate verschil in wat betreft filmpjes ?
@Jogy je had het over video chat/bellen is dat een feature die niet op de andere zit ?
En kan dat met gebruik van msn ?
Ja je hebt gelijk, daar staat ie wel. Geen idee of het kwaad kan om daar wat dingen te stoppenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je eens kijken bij 'running services' dan zie je em wel staan. Waarom? Dunno maar zodra je de app hebt gebruikt gaat ie niet meer uit zichzelf uit blijkbaar.
GS1 heeft wel een front camera.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een feature die niet op de andere zit inderdaad omdat die geen frontcamera heeft. De verschillen in megapixels is wel significant overigens. De GS2 heeft er 8 en de GS1 5, en de GS2 een led-flitser die de GS1 niet heeft.
Ik krijg em niet gestopt trouwensquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, daar staat ie wel. Geen idee of het kwaad kan om daar wat dingen te stoppenIk stop maps daar wel, kijken of het wat uit maakt.
Er stond bij mij 2 x maps, één is weg nu. Als ik die andere stop komt ie gelijk weer terugquote:
Skype kan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dat video bellen kan alleen met iemand die ook de Samsung Galaxy 2 heeft of ook met computers ?
Als je de app freezed en unfreezed in titantium backup blijft de service wel weg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Er stond bij mij 2 x maps, één is weg nu. Als ik die andere stop komt ie gelijk weer terug
Blijft ie stabiel wel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je de app freezed en unfreezed in titantium backup blijft de service wel weg..
Nog niet gecrashed verder, lijkt me ook stug overigens maar je weet nooitquote:
Ja lijkt mij ook. Ik heb zin om alle onnodige meuk te stoppen en kijken of dat invloed heeft op de batt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog niet gecrashed verder, lijkt me ook stug overigens maar je weet nooit.
Misschien heb je wat aan http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1069924quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Ik heb zin om alle onnodige meuk te stoppen en kijken of dat invloed heeft op de batt.
Dankje, handig!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien heb je wat aan http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1069924.
Ik stop het altijd bij de batterijverbruikschermquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het schijnt een bug te zijn, dat WiFi-delen dat een eigen leven gaat leiden http://www.samsunggalaxy-s2.com/verbeter-de-batterijduur
Ik kan het ook niet uitschakelen. Tenminste, draagbar WiFi hotspot staat uit maar dan staat er alsnog later dat WiFi delen aanstaat. Of staat het nog ergens anders?
Ja heb ik nu ook gedaan. Kijken of het niet meer terug komt. Via applicaties beheren kan het misschien ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:54 schreef mapampa het volgende:
[..]
Ik stop het altijd bij de batterijverbruikscherm
dus Instellingen>Over het toestel>Batterijverbruik>WiFi Delen > Stop forceren
Is er ook sprake van die bug als je wifi uitzet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja heb ik nu ook gedaan. Kijken of het niet meer terug komt. Via applicaties beheren kan het misschien ook.
Toch wel tijd dat die update komt.
Nee, heb ik ook ineens last van wat wel raar is want ik heb niet geupdate ofzo...quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:59 schreef _Flea_ het volgende:
Woohoo Carcassonne staat in de market.
Iemand enig idee waarom de browser zichzelf afsluit?
haha hier in zweden heb ik hem al een weekquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:29 schreef Dlocks het volgende:
Er is sinds vandaag een update voor KIES (krijg je te zien als je KIES opstart).
Tevens is er (eindelijk) een firmwareupdate naar KF3 (krijg je te zien als je de S2 op je computer aansluit).
Heb ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:29 schreef Dlocks het volgende:
Er is sinds vandaag een update voor KIES (krijg je te zien als je KIES opstart).
Tevens is er (eindelijk) een firmwareupdate naar KF3 (krijg je te zien als je de S2 op je computer aansluit).
ja, enorm. waar ik eerst nog 8 tot 10 uur op mijn accu kon kan ik nu 2 dagen met normaal gebruikquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb ik.
Dus de batterijtijd is wel verbeterd?
Wat zie ik eigenlijk is ik kijk bij "Batterijverbruik"?
De resterende tijd of de tijd dat hij al heeft verbruikt? Nevermind![]()
Zoals ik nu kan inschatten is de batterijduur inderdaad sterk verbeterd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, enorm. waar ik eerst nog 8 tot 10 uur op mijn accu kon kan ik nu 2 dagen met normaal gebruik
in die week dat ik deze update nu heb gooi ik hem aan het einde van de dag (+ - na 12 uur gebruik) aan de lader met ongeveer 70% batterij nog over. soms iets meer soms iets minder. echt klassequote:Op woensdag 6 juli 2011 14:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zoals ik nu kan inschatten is de batterijduur inderdaad sterk verbeterd!
Dan zal ik waarschijnlijk niet veel verschil merken. Mijn accu ging al 2 dagen mee (zag ook nooit vreemde dingen bij batterij stats).quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, enorm. waar ik eerst nog 8 tot 10 uur op mijn accu kon kan ik nu 2 dagen met normaal gebruik
Yep. Vandaag weer. WiFi uit maar een paar uur later stond op eens WiFi-delen aan en die had in een kwartier 12% vd batterij leeggezogenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is er ook sprake van die bug als je wifi uitzet?
als ik bij berichten veeg over het scherm gebeurt er niets.quote:
Urh, je hebt gelijk, hij is wegquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
als ik bij berichten veeg over het scherm gebeurt er niets.
ff je vinger op het schrijfveld houden, invoer methode kiezen--> swypequote:
Die hele swype functie zit er niet op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ff je vinger op het schrijfveld houden, invoer methode kiezen--> swype
en klaar
Ok!! Je hebt gelijk! thxquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ff je vinger op het schrijfveld houden, invoer methode kiezen--> swype
en klaar
Onderstaande werkte bij iemand op Tweakers die het ook niet voor elkaar kreeg om KIES verbinding te laten maken met de S2:quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef _Flea_ het volgende:
Kies verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nog zie het mijn toestel niet.
Uitleg met screenshots te lezen op genoemde blog.quote:Blijkbaar was ik niet de enige die problemen had met de USB-drivers en Kies onder 64-bit Windows 7. Na wat geneuzel in de devicemanager en zo kwam ik ergens diep verstopt onder "Advanced / Afblijven / Beware of the Tiger / Dit snap je toch niet" de melding "MTP This device cannot start. (Code 10)" tegen. Via grote vriend Google landde ik op deze pagina: http://mobilejust.blogspo(...)s-device-cannot.html
Korte samenvatting: USB-debugging aanzetten. Aansluiten en wachten tot W7 uitgespeeld is. Loskoppelen, debug uit, weer aansluiten en gaan.
Hier ook!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Update gedaan. Wat staat er aan? WiFi delen godverdegodver
Hoe?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef MetBas het volgende:
Customizen jullie je home- en lockscreen veel? Ik vind dat echt een van de leukste dingen van Android.![]()
Nog niet helemaal af, maar bij mij ziet het er op dit moment zo uit:
[ afbeelding ]
Lockscreen
[ afbeelding ]
Eerste homescreen
Rest moet ik nog doen.
Wifi sharing staat er bij mij niet tussen.. wel google maps die super veel gebruikt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is een bekende bug waar deze update iig geen fuck aan doet: http://androidforums.com/(...)ery-usage-issue.html
Wat een kut.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef jogy het volgende:
Ik heb em maar weer teruggezet naar de nieuwste stock-update maar nu wil ie niet meer rooten. Hoer.
Komt dat door het updaten van KIES of van die KF3?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
haha hier in zweden heb ik hem al een week
mja, batterijtijd is enorm verlengd. verder merk ik niets van die update eigenlijk
Gewoon een nieuwe firmware. kan je zien als je bij settings naar 'about phone' gaat en de kernel version en build number bekijkt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
Komt dat door het updaten van KIES of van die KF3?
Wat is KF3 eigenlijk?
oke en deze heeft alleen betrekking op de koppeling tussen PC en Telefoon? Omdat dat hier veelvuldig wordt gezegd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe firmware. kan je zien als je bij settings naar 'about phone' gaat en de kernel version en build number bekijkt.
Nee, deze heeft betrekking met welke firmware je op je telefoon hebt staan. Het kan wel zo zijn dat wanneer je een verkeerde versie op je telefoon hebt staan dat KIES bijvoorbeeld niet meer werkt. maar dat komt enkel voor als je er een Custom ROM erop hebt gegooid die dus niet door samsung ontwikkeld is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke en deze heeft alleen betrekking op de koppeling tussen PC en Telefoon? Omdat dat hier veelvuldig wordt gezegd.
en daar hebben je vrienden allemaal een android toestel voor nodig?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef Catch22- het volgende:
kan je je vrienden op de kaart zien. Houdt je eigen locatie ook bij voor je vrienden (allemaal in Google Maps).
Kost wel veel accutijd omdat hij regelmatig je locatie doorgeeft en die van je vrienden ophaalt.
Nee, is er sowieso ook voor symbian, iPhone of BB weet ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en daar hebben je vrienden allemaal een android toestel voor nodig?
oh, mja zal wss toch moelijk worden omdat iedereen in mijn vriendenkring een kuttelefoon heeftquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:31 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nee, is er sowieso ook voor symbian, iPhone of BB weet ik niet
Aansluiten op Kies? Zou automagisch moeten gaan volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:22 schreef Aneurysma het volgende:
Jongeeeens.Hoe doe ik dat update-dingetje?
En dan? Ik maakte verbinding en toen zat ik in dat hoofdscherm en ja.. dat was het. Telefoon bleef gewoon stil.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Aansluiten op Kies? Zou automagisch moeten gaan volgens mij. Geen idee, ik heb het via Odin moeten doen en handmatig de firmware erop moeten zetten
.
Dat had ik ook totdat bleek dat je nog een klein programmatje moet downloaden voor het daadwerkelijk connecten met de telefoon.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:36 schreef frame-saw het volgende:
Wat is Kies toch kut, probeer hem steeds aan te sluiten maar de ene keer geeft ie aan dat er helemaal geen telefoon is, dan zit het lockscreen in de weg maar zelfs als ik die uitzet doet ie het niet.
Nu voor de derde keer en anders gooi ik mijn computer uit het raam. Die er overigens sloom van begint te worden.
Maar dan heb je dat kies gebeuren dus eigenlijk niet nodig??quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat had ik ook totdat bleek dat je nog een klein programmatje moet downloaden voor het daadwerkelijk connecten met de telefoon.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:33 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Onderstaande werkte bij iemand op Tweakers die het ook niet voor elkaar kreeg om KIES verbinding te laten maken met de S2:
1. KIES installeren
2. KIES opstarten
3. Telefoon aan (dus uit je lockscreen gaan)
4. USB in telefoon
5. USB in computer
5.1. In Windows rechts naast je klok moet nu melding komen dat apparaat is aangesloten ofwel wordt geinitialiseerd / bezig met drivers installeren.
6. Nu zie je op je telefoon een scherm dat het aan het verbinden is ofwel verbonden is.
7. In KIES zie je ook dat er verbinding is met je telefoon.
NB: Mocht het niet werken, probeer dan even je firewall en/of anti-virus software uit te zetten.
En als op bovenstaande manier nog niet werkt dan zou je onderstaande kunnen proberen:
[..]
Uitleg met screenshots te lezen op genoemde blog.
dit niet wetenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]handleiding.
Ga nu m'n foon updaten.
Hij deed het gewoon de derde keer!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat had ik ook totdat bleek dat je nog een klein programmatje moet downloaden voor het daadwerkelijk connecten met de telefoon.
Moet ik een paar posts van jou naar boven halen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit niet wetendude dat is zo basic
Ja, had ik eerst ook probeer anders bij kies iets van hulpmiddelen -> drivers updaten oid. toen ging windows hem wel ineens herkennen en had ik kies er afgegooid (maar heb het er gister dus weer opgezet omdat dit de enige manier is om firmware upgrade via samsung te doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:36 schreef frame-saw het volgende:
Wat is Kies toch kut, probeer hem steeds aan te sluiten maar de ene keer geeft ie aan dat er helemaal geen telefoon is, dan zit het lockscreen in de weg maar zelfs als ik die uitzet doet ie het niet.
Nu voor de derde keer en anders gooi ik mijn computer uit het raam. Die er overigens sloom van begint te worden.
doe maarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet ik een paar posts van jou naar boven halen?
waarom niet ?quote:
welke windowsversie draai je eigenlijk? ik heb nooit problemen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:47 schreef Salsaneck het volgende:
Kies![]()
Bij alles wat ik doe komt een errormelding, pas na 4 keer proberen lukt het.
7quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom niet ?![]()
[..]
welke windowsversie draai je eigenlijk? ik heb nooit problemen..
64 bit ,quote:
hmm zoals gezecht werkt het voor mij gewoon goed. ook win7 64bit.. hoewel hij zonet voor het eerst vastgeslagen isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:47 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
64 bit ,
Ik denk niet dat het aan de operating system ligt, ook op mijn xp-computer werkt kies niet goed.
Jawel dat was een onderdeel van Kies.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:22 schreef netolk het volgende:
[..]
Maar dan heb je dat kies gebeuren dus eigenlijk niet nodig??
Hmm, ok bij mij werkte het eerst ook niet maar dr is nu een nieuwe versie ofzo en die werkt nu wel...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jawel dat was een onderdeel van Kies.
Hoe krijg je die achtergrondplaatjes in zulke hoge kwaliteit? Als ik een plaatje wil instellen als achtergrond, moet ik een gedeelte van het plaatje selecteren, waar hij dan op inzoomt, waardoor de kwaliteit minder wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef MetBas het volgende:
Customizen jullie je home- en lockscreen veel? Ik vind dat echt een van de leukste dingen van Android.![]()
[ afbeelding ]
Lockscreen
[ afbeelding ]
Eerste homescreen
Rest moet ik nog doen.
Hoe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef MetBas het volgende:
[ afbeelding ]
Lockscreen
[ afbeelding ]
Eerste homescreen
Rest moet ik nog doen.
Het is eigenlijk allemaal best makkelijk. Ik heb het al eerder kort toegelicht in dit topic maar aangezien er wel meer naar vragen zal ik het even wat uitgebreider toelichten. Het is eigenlijk veel makkelijker dan het lijkt.quote:
Ook via extern geheugen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Kun je alleen via KIES muziek op je galaxys2 zetten, of is hij ook als extern geheugen via explorer te benaderen?
http://www.nu.nl/internet(...)verlaat-samsung.htmlquote:Brein achter succesvolle Galaxylijn verlaat Samsung
Laatste update: 11 juli 2011 14:06 info
AMSTERDAM – Omar Khan, naar verluidt dé man achter het succes van de Galaxy smartphones en tablets bij Samsung, gaat het bedrijf verlaten. Speculaties over interne problemen duiken direct op.
Foto: ANP
Uit een mail naar TDG.com blijkt dat Khan de handdoek zelf in de ring gooit.
Kahn was bij Samsung verantwoordelijk voor de Galaxylijn waarmee Samsung het afgelopen anderhalf jaar de mobiele markt veroverd heeft. De eerste Galaxy smartphone was enorm succesvol en hielp Android mede aan een leidend marktaandeel. De nieuwe Galaxy S II lijkt nu nog populairder.
Galaxy Tab
Ook de Galaxy tablets doen het niet verkeerd. De eerste Galaxy Tab deed vergeleken met de iPad verouderd en achterhaald aan, maar Samsung was wel de eerste concurrent en verkocht ruim een miljoen exemplaren.
Inmiddels heeft het bedrijf een nieuwe Galaxy Tab op de markt gebracht die net als de Galaxy smartphone moet gaan leiden, alleen nu achter de iPad.
Ongunstig moment
Kahn laat in de mail weten over te stappen naar de Amerikaanse bank Citigroup om hun mobiele afdeling te leiden.
Zijn vertrek kom voor Samsung op een ongunstig moment nu het steeds meer concurrentie ondervindt van HTC en ook LG met nieuwe Androidtoestellen komt. Daarnaast lopen er nog meerdere rechtszaken tussen Apple en Samsung wegens patentschending in de Galaxylijn.
Speculaties dat juist die rechtszaken reden zijn voor het vertrek, duiken dan ook meteen op. Anderen speculeren dat er intern iets niet goed zit omdat een man verantwoordelijk voor het recente succes van Samsung niet zomaar weg zou gaan.
Bron: http://www.itproportal.co(...)oid-234-gingerbread/quote:Google's need for speed is apparently working wonders as Samsung is said to be queuing up the next version of Android Gingerbread, v2.3.4, for the Galaxy S2 smartphone.
The handset has been photographed running the latest pre-release version of the OS which bodes well for other SGS2 owners; an upgrade sometime this quarter is most certainly going to happen.
Gingerbread 2.3.4 will apparently remove the home screen lag, add video chatting features as well as improve the battery life significantly and possibly close a few vulnerabilities.
Idd, heb hier weinig last van lag. Heb mijn SGS 2 nog niet echt op lag kunnen betrappen.quote:
Ik heb ook KF3 en ik heb hem gister geroot. Ik heb de SamsungApps vewijderd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:18 schreef _Flea_ het volgende:
Kon het nog niet echt vinden meer, maar is het al weer mogelijk om je toestel te rooten na de laatste update?
Ik draai nu op KF3.
Wordt gek van de advertenties :p.
En wat betreft de Samsungapps; verwijderen of freezen jullie die?
Hoe heb je hem geroot? Via een handleiding op XDA ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb ook KF3 en ik heb hem gister geroot. Ik heb de SamsungApps vewijderd.
Via Odin... de handleiding staat inderdaad wel op XDA. maar ik heb deze handleiding gebruikt:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:31 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Hoe heb je hem geroot? Via een handleiding op XDA ofzo?
En welke apps heb je verwijderd?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | #/system/bin/sh echo remounting /system for rw mount -o remount,rw -t yaffs2 /dev/block/mtdblock3 /system echo Removing apps ... rm /system/app/AccuWeatherDaemonService.apk rm /system/app/BuddiesNow.apk rm /system/app/GameHub.apk rm /system/app/GenieWidget.apk rm /system/app/MusicHub_U1.apk rm /system/app/PhotoRetouching.apk rm /system/app/PressReader.apk rm /system/app/Protips.apk rm /system/app/ReadersHub.apk rm /system/app/SamsungApps.apk rm /system/app/SamsungAppsUNAService.apk rm /system/app/SamsungIM.apk rm /system/app/SamsungWidget_News.apk rm /system/app/SamsungWidget_ProgramMonitor.apk rm /system/app/SamsungWidget_StockClock.apk rm /system/app/SamsungWidget_WeatherClock.apk rm /system/app/SocialHub.apk rm /system/app/Street.apk rm /system/app/Talk2.apk rm /system/app/TouchWiz30Launcher.apk rm /system/app/VideoEditor.apk rm /system/app/VoiceSearch.apk rm /system/app/VoiceToGo.apk echo Done! echo rebooting ... reboot |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | rm /system/app/FTM.apk rm /system/app/FTS.apk rm /system/app/GameHub.apk rm /system/app/ReadersHub.apk rm /system/app/SnsAccountFb.apk rm /system/app/SnsAccountLi.apk rm /system/app/SnsAccountMs.apk rm /system/app/SnsAccountTw.apk rm /system/app/SnsDisclaimer.apk rm /system/app/SnsImageCache.apk rm /system/app/SnsProvider.apk rm /system/app/SocialHub.apk rm /system/app/MusicHub_U1.apk rm /system/app/ReadersHub.apk rm /system/app/readinghub_v12_Galaxy_S2.apk rm /system/app/SevenEngine.apk rm /system/app/FTM.odex rm /system/app/FTS.odex rm /system/app/GameHub.odex rm /system/app/ReadersHub.odex rm /system/app/SnsAccountFb.odex rm /system/app/SnsAccountLi.odex rm /system/app/SnsAccountMs.odex rm /system/app/SnsAccountTw.odex rm /system/app/SnsDisclaimer.odex rm /system/app/SnsImageCache.odex rm /system/app/SnsProvider.odex rm /system/app/SocialHub.odex rm /system/app/MusicHub_U1.odex rm /system/app/ReadersHub.odex rm /system/app/readinghub_v12_Galaxy_S2.odex rm /system/app/SevenEngine.odex |
Das mooi. Ook dat standaard-video-chat gedoe. Want gebruiken jullie daar nu voor? Toch Skype? Of Fring?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:57 schreef Libris het volgende:
Goed nieuws
[..]
Bron: http://www.itproportal.co(...)oid-234-gingerbread/
zou het moeten verbeteren, minder achtergrond apps die accu vreten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:27 schreef _Flea_ het volgende:
Heb het e.e.a. maar gefreezed. Benieuwd wat het doet met de batterijduur.
Freezen, kijken of je alles nog kan wat je moet doen en eventueel erna een keer verwijderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:44 schreef _Flea_ het volgende:
Mooi, hij is weer geroot.
Is het beter om de apps te freezen dan te verwijderen?
quote:Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 6-7-2011 16:23:14
Service-aanmelding - Bevestigd 6-7-2011 16:23:21
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 7-7-2011 11:02:42
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 8-7-2011 5:28:24
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 8-7-2011 5:28:25
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 11-7-2011 7:45:22
Reparatie repair center - In behandeling 11-7-2011 11:45:04
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 11-7-2011 14:02:13
Reparatie repair center - Voltooid 11-7-2011 14:02:13
Logistiek - Product klaar voor retourzending
Huuuu waarom zou ik?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:41 schreef jogy het volgende:
Huuuuu, of je gebruikt gewoon titanium backup pro.
2jquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:17 schreef gogosweden het volgende:
weet iemand wat de fabrieksgarantie van dit toestel is? (hoelang )
2 jaar?! wtf. ik dacht maar 6 maanden hoogstens 1 jaarquote:
EU wetgeving geldt niet altijd.quote:
Ik heb cognition een tijdje gedraaid en was daar best tevreden meequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef Afwazig het volgende:
Heb hem ook sinds vandaag! Nu nog even alle bagger eraf tyfen. Wil hem ook flashen, welke ROM raden jullie me aan en waarom? Maatje van me heeft Darkies Rom ofzo, is dat wat?
Samsung geeft 2 jaar garantie op zijn toestellen. Wil je daarna nog garantie claimen omdat jij vindt dat het product langer dan 2 jaar mee moet gaan zul je een lange weg moeten bewandelen om je gelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:40 schreef MetBas het volgende:
In Nederland is er geen vaste termijn, het apparaat moet gewoon functioneren binnen redelijke levensverwachting van het product. Doet het dat niet, dan moet producent garantie verlenen.
Komt door je scriptjesquote:
Ja geen idee natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Komt door je scriptjes.
Maar ff serieus. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Pfft 3 euro uitbesparen voor een screenprotector?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja geen idee natuurlijk.
Maar geen screenprotector zal er aan bijdragen schat ik zo in.
Nee, ik had er een op maar die liet weer los en was lelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pfft 3 euro uitbesparen voor een screenprotector?
Zo heb ik me dan waarchijnlijk ook laatst verslapen. 2 Wekkers ingesteld, niet wakker geworden, ik zou zweren dat ie niet is afgegaan. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:44 schreef swollywood het volgende:
Ik heb nu al 2 dagen achter elkaar dat, wanneer de wekker af moet gaan, die niet afgaat, maar de telefoon lijkt te crashen. Mediascanner scant dan opnieuw enzo.
Digitale klok van de Kijkshopquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:43 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Zo heb ik me dan waarchijnlijk ook laatst verslapen. 2 Wekkers ingesteld, niet wakker geworden, ik zou zweren dat ie niet is afgegaan. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
En dan niet met zo'n opwindwekker komen
Hoe baas en vet ik de telefoon ook vind, dat scherm stelt me zwaar teleur.. gemaakt van chocolade-vla ofzo. Beeld is goed en zulks maar zo ontzettend snel bekrastquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is de kwaliteit zo bedroevend? Of gaat het niet om het scherm?
Dat is ook mijn ervaring tot dusver. Vind het ideaal, ook als het scherm vies is dan veeg je één keer langs je broek of shirt en hij ziet er uit als nieuw.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:51 schreef jogy het volgende:
Ik zal wel ander glas hebben oid. Samen met de sleutebos in één zak en geen enkel probleem, zal dan nog wel komen denk ik.
Doe eens even HEEL snel een lijstje met apps/widgets/ed wat je daar voor nodig hebtquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef jogy het volgende:
Na lang prutsen heb ik eindelijk mijn lockscreen zals ik wil trouwens.
[ afbeelding ]
Firmware...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:39 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ik ben maar opgehouden met kies, bleef bij mij ook op verbinden staan. Heb wel iets gehoord dat de draadloze variant van kies beter werkt ofzo.
Maar waarvoor is kies nog nodig? Ik wissel bestanden als muziek en foto's uit via explorer/finder en alle applicaties gaan via de android market.
Widgetlocker voor de mogelijkheid van het verneuken.. erh aanpassen van je lockscreen, easy clock widget (volledige versie), Missed it voor de meldingen en de slider is die van minimal mod maar die png´s heb ik zelf doorzichtig gemaakt op de pc met Gimpquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe eens even HEEL snel een lijstje met apps/widgets/ed wat je daar voor nodig hebt
Lijkt op minimalistic text en missed it met custom slider in widgetlocker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe eens even HEEL snel een lijstje met apps/widgets/ed wat je daar voor nodig hebt
Tof! Dankjequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Widgetlocker voor de mogelijkheid van het verneuken.. erh aanpassen van je lockscreen, easy clock widget (volledige versie), Missed it voor de meldingen en de slider is die van minimal mod maar die png´s heb ik zelf doorzichtig gemaakt op de pc met Gimp(50%) Oh, en je moet ook even prutsen in missed it voor hij meer pakt dan enkel je gmail/telefoon/bericht
Jup, gewoon missedit installeren en als widget in je startscherm zettenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tof! Dankje
En missed it dan gewoon als widget in het widgetlocker scherm zetten?
Tof, nu kan me notification bar uit in me locksreen![]()
new line (enter)quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:16 schreef delano.888 het volgende:
Lekker gebruikersvriendelijk zeg dat missed it.
Wat doet dat [nl] in de strings?
Me like.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef jogy het volgende:
Na lang prutsen heb ik eindelijk mijn lockscreen zals ik wil trouwens.
[ afbeelding ]
Je moet het verbindproggie nog downloaden. En waar heb je Kies voor nodig? Het is geen iTunes-shit of zo. Je kan gewoon in je mappen bladeren.quote:
Nice. Zijn dat de standaard sliders trouwens, of andere?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:42 schreef delano.888 het volgende:
Met een beetje klooien heb ik het nu ook perfect voor mekaar
[ afbeelding ]
Al heb ik wel een VEEL toffere wallpaper maar dat ging niet lekker in de screenshot. (serieus een aanrader voor de nerds onder ons)
(en ja, ik gebruik echt al die sliders regelmatig![]()
De standaard, (met de middelste 2 icons aangepast naar andere bijgeleverd icons) maar heb net 1 minuut geleden te gaan voor de ook bijgeleverde moto versies, zie ook:quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Nice. Zijn dat de standaard sliders trouwens, of andere?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De standaard, (met de middelste 2 icons aangepast naar andere bijgeleverd icons) maar heb net 1 minuut geleden te gaan voor de ook bijgeleverde moto versies, zie ook:
[ afbeelding ]
OK, en NU ga ik weer even wat nuttigs doen met mn avond
Bedankt jogy voor mijn 10x betere lockscreen na vandaag
edit: Maar die slider die jij hebt vind ik nog vetter btw maar die moeite heb ik er niet voor over.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef captainkid het volgende:
Kameraad heeft die S2 net binnen.
Of kijkt hij gewoon niet goed genoeg.
http://www.google.nl/#hl=(...)ed3&biw=1280&bih=680quote:
Is prima legaal! Hier staat het een en ander: http://www.androidworld.n(...)card-wel-apps-kopen/quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:09 schreef Veerboot het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar: als je geen creditcard hebt (zoals ik), hoe kun je dan apps kopen in de Android Market? Heb wel bijvoorbeeld PayPal, maar daar zie ik geen optie voor? Via grote vriend Google las ik een en ander over het aanmaken van een virtuele creditcard, maar is dat wel veilig/legaal?
k heb een wachtwoord en username nodigquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef jogy het volgende:
Voor de liefhebbers
https://homedrive.ziggo.n(...)/minimal.wltheme.zip minimal theme, alleen dan 50% transparancy.
Oeps, momentquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
k heb een wachtwoord en username nodig
Top, dat ging soepel en snel. Nu dat apparaat maar eens even volknallen met wat betaalde apps. Dankquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef MetBas het volgende:
Is prima legaal! Hier staat het een en ander: http://www.androidworld.n(...)card-wel-apps-kopen/
Succes iig. Is het geen webshop die ook vestigingen heeft oid?quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:45 schreef Repeat het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet moeilijk doen met terugsturen. Zometeen even bellen.
oke man. thanksquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef jogy het volgende:
http://members.quicknet.nl/jogy/minimal.wltheme.zip dus
[ afbeelding ]
en de zip moet geplaatst worden op sdcard\data\com.teslacoilsw.widgetlocker\themes en je bent klaar.
widgetlocker dus wel eerst installeren.
Die indruk kreeg ik al. Nou, we zullen zien. Sinds een kwartiertje ben ik, na zes uur (6! %$#$#$ uur!) in de rij te hebben gestaan eigenaar van een prachtige Samsung Galaxy S 2. En nu lekker mee klooien!quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:56 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Om heel precies te zijn: het is klote!
Foto's van het internet, dus niet zelf gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef Catch22- het volgende:
heb je de resolutie en kwaliteit goed ingesteld?
De S2 heeft niet zo'n heel scherp scherm hoor, dus daar kan het niet aan liggen. Geef eens een voorbeeldfoto?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef Repeat het volgende:
Wat ik echt gek vind (ik probeer nog een oplossing te zoeken voordat ik em terugstuur) is dat foto's er zo slecht uitzien. Dan bedoel ik niet de kleuren, maar het lijkt alsof er enorme jpeg compressie op foto's zit die je op het internet bekijkt. Op mn iPhone zijn dezelfde foto's een stuk scherper en minder "rommelig"...
OF zou het scherm zoveel scherper zijn dat het meer foutjes in de foto weergeeft?
Die link doet het niet yoquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Repeat het volgende:
http://interfacelift.com/(...)rsview_1600x1200.jpg
Bijv, vind ik toch niet helemaal scherp op het display...
nee die werkt niet op de SGS2quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef Repeat het volgende:
Doet de software-update in het toestel zelf het bij jullie ook niet? Want als ik em zo zou kunnen updaten zou dat ook goed zijn, maar dat werkt ook niet
Dit al helemaal doorgelopen om KIES aan de praat te krijgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef Repeat het volgende:
Doet de software-update in het toestel zelf het bij jullie ook niet? Want als ik em zo zou kunnen updaten zou dat ook goed zijn, maar dat werkt ook niet
FF downloaden en dan gebruikenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef Repeat het volgende:
Wat ik echt gek vind (ik probeer nog een oplossing te zoeken voordat ik em terugstuur) is dat foto's er zo slecht uitzien. Dan bedoel ik niet de kleuren, maar het lijkt alsof er enorme jpeg compressie op foto's zit die je op het internet bekijkt. Op mn iPhone zijn dezelfde foto's een stuk scherper en minder "rommelig"...
OF zou het scherm zoveel scherper zijn dat het meer foutjes in de foto weergeeft?
Missedit heeft gewoon zelf een font-optiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:10 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in widgets als MissedIt en Simple Text (en waar mogelijk ook Android zelf) andere lettertypes gebruik?
Ja dat weet ik maar ik wil graag fonts toevoegen. Welk formaat moeten deze hebben en waar kun je het beste fonts verkrijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Missedit heeft gewoon zelf een font-optie
Fontchangerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:10 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in widgets als MissedIt en Simple Text (en waar mogelijk ook Android zelf) andere lettertypes gebruik?
Briljant, thanks~!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Fontchanger. Heb ik gisteren toevallig gedaan
.
Heb je die stappen nou al doorlopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:12 schreef Repeat het volgende:
Ik snap niet waarom Samsung zo nodig Kies aan me moet opdringen en OTA updates niet ondersteunt. Andere androidtelefoons doen dit toch wel, waarom zij dan niet?
Echt naatje
kies opstarten, daarna zegt hij zelf dat er een update isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:52 schreef Aneurysma het volgende:
HALLO HELP MIJ IK WIL UPDATEN NU HEB IK HEM AANGESLOTEN EN STAAT ER. CONNECTED PRESS THE HOME BUTTON TO QUIT SAMSUNG KIES.
HOE UPDATE IK NU?????!
Als ik Kies opstart begint hij gewoon over draadloos verbinding maken door dat adres in je browser in te vullen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kies opstarten, daarna zegt hij zelf dat er een update is
kies opstarten op je pcquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:01 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Als ik Kies opstart begint hij gewoon over draadloos verbinding maken door dat adres in je browser in te vullen.
Oh kut. Sorry dropje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kies opstarten op je pcdus dat programma downloaden en dan installeren
Welk melding krijg je? En je moet wel zelf de fonts erop zetten he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Briljant, thanks~!
Edit, werkt niet bij mij.... zal door mijn Custom Rom komen
Dat heb ik gedaan..... in de map /sdcard/fonts heb ik een 3-tal fonts staanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Welk melding krijg je? En je moet wel zelf de fonts erop zetten he?
Ik heb ook geen camera sound meerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef gogosweden het volgende:
ben ik nou de enigste die door de KF3 update de camera sound niet meer heeft?
ik kan ook geen optie vinden waar ik de sound aan kan zetten trouwensquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ik heb ook geen camera sound meer
Ook geen last meer van WiFi delen trouwens.
Bij mij geeft hij gewoon geluid als het geluid aanstaat. Maar als hij uit staat, op tril dus, geen geluid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik kan ook geen optie vinden waar ik de sound aan kan zetten trouwens
ik ook niet. wel nog de cpu bug
heb het even getest en je hebt gelijk. camera geluid is wel veeel zachter danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Bij mij geeft hij gewoon geluid als het geluid aanstaat. Maar als hij uit staat, op tril dus, geen geluid.
ja, dat ook! wss dus een klein bugje in android geweest denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:50 schreef Aneurysma het volgende:
Trouwens. Sinds de update is mijn batterij-verbruik-dinges ook helemaal veranderd. Android OS neemt nu 56% in en het Display nog maar 22% terwijl het eerst ongeveer andersom was.
ze moeten in ttf formaat zijn en ook een bepaalde naamstructuur volgens mij. Als ik vanavond tijd heb kan ik je wel een linkje sturen met 150 fonts die je kan gebruikenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan..... in de map /sdcard/fonts heb ik een 3-tal fonts staan
Ik krijg nu de melding dat er geen fonts in de desbetreffende map staan.
Welk format moeten ze hebben?
Heb ik ook niet meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ik heb ook geen camera sound meer
Ook geen last meer van WiFi delen trouwens.
Dat zou top zijn....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
ze moeten in ttf formaat zijn en ook een bepaalde naamstructuur volgens mij. Als ik vanavond tijd heb kan ik je wel een linkje sturen met 150 fonts die je kan gebruiken.
Ja, werkt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb je die stappen nou al doorlopen?
Klik -> Samsung Galaxy S2 #7 - Gewoon tof
Download nou in Kies dat verbindingsproggie, dan werkt het gelijk.quote:
Heb ik alleen die apps nodig of moet ik 'm ook rooten? Twijfel namelijk nog steeds of ik dat zal doen. Als je gaat doemdenken, wat zijn dan de nadelen van het rooten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Widgetlocker voor de mogelijkheid van het verneuken.. erh aanpassen van je lockscreen, easy clock widget (volledige versie), Missed it voor de meldingen en de slider is die van minimal mod maar die png´s heb ik zelf doorzichtig gemaakt op de pc met Gimp(50%) Oh, en je moet ook even prutsen in missed it voor hij meer pakt dan enkel je gmail/telefoon/bericht
En onderstaande wat ik in die reactie schreef heb je ook gedaan?quote:
quote:Blijkbaar was ik niet de enige die problemen had met de USB-drivers en Kies onder 64-bit Windows 7. Na wat geneuzel in de devicemanager en zo kwam ik ergens diep verstopt onder "Advanced / Afblijven / Beware of the Tiger / Dit snap je toch niet" de melding "MTP This device cannot start. (Code 10)" tegen. Via grote vriend Google landde ik op deze pagina:
http://mobilejust.blogspo(...)s-device-cannot.html
Korte samenvatting: USB-debugging aanzetten. Aansluiten en wachten tot W7 uitgespeeld is. Loskoppelen, debug uit, weer aansluiten en gaan.
Dat je het niet begrijpt en van alles fout doet. Dit kan leiden tot het gedeeltelijk of volledig niet meer functioneren van het toestel, ontwrichting van het beturingssysteem, lelijke homescreens en grote kans op zelfontbranding dan wel implosie van het toestel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb ik alleen die apps nodig of moet ik 'm ook rooten? Twijfel namelijk nog steeds of ik dat zal doen. Als je gaat doemdenken, wat zijn dan de nadelen van het rooten?
Dat vooral! (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:36 schreef MetBas het volgende:
en grote op zelfontbranding dan wel implosie van het toestel.
Ja, werkt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En onderstaande wat ik in die reactie schreef heb je ook gedaan?
[..]
Overigens staat het display van de telefoon zelf wel op verbondenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:48 schreef Repeat het volgende:
Telefoon is zo uit de doos, staat alleen angrybirds op. Verder niks mee gedaan.
Kies start, maar blijft dan "verbinden".
Heb stuurprogramma's al opnieuw geinstalleerd, ge-experimenteerd met de volgorde van aansluiten etc etc
Dan is het een dikke 'meh' inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Overigens staat het display van de telefoon zelf wel op verbonden
Whehehe. Gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef Repeat het volgende:
Op een andere usbpoort werkt ie wel
Wat de fuck
Welke versie staat er bij jou als je op gt-i9100 klikt en dan bij basisgegevens?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Schitzo het volgende:
Repeat bij jou wel de "firmware upgrade" beschikbaar? ik snap er echt geen klote meer van
PDA: KE3 PHONE:KD1 CDC:KE3quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke versie staat er bij jou als je op gt-i9100 klikt en dan bij basisgegevens?
Ja, eindelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Schitzo het volgende:
Repeat bij jou wel de "firmware upgrade" beschikbaar? ik snap er echt geen klote meer van
En staat daaronder dat het de laatste update is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef Schitzo het volgende:
[..]
PDA: KE3 PHONE:KD1 CDC:KE3
Op me telefoon nog steeds android 2.3.3
Yep..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef jogy het volgende:
[..]
En staat daaronder dat het de laatste update is?
Dan kan je alleen nog de ODIN methode doen vermoed ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:08 schreef Repeat het volgende:
Firmware upgrade met Kies is net mislukt, toestel doet niks meer
En bij hulpmiddelen > instellinge voor firmware upgrade staat het vinkje aan bij ' automatisch laatste firmware uitvoeren'? Heb je de nederlandse trouwens?quote:
Dat is wederzijds denk ikquote:
Engelse thread over het firmware upgraden van je smarthpone, eerste post in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:26 schreef Repeat het volgende:
Bij messages in Odin verschijnt dit:
<OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 0)
En dan lijkt ie niks te doen. Moet ik verder iets zien ofzo? Is er ergens een handleiding?
KE3 is de T-mobile branded versie. Komt er (als ik het goed begrepen heb) in het kort op neer dat T-mobile als het ware op eigen houtje een eigen firmware gemaakt waardoor Kies niet kan update OF dat KE7 al in jouw KE3 verwerkt zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef Schitzo het volgende:
[..]
PDA: KE3 PHONE:KD1 CDC:KE3
Op me telefoon nog steeds android 2.3.3
Gelijk heb je, dit wordt niks meer nee. Ik ben helemaal happy met de mijne maar als ik hetzelfde gezeik had gehad als jij nu hebt dan zou het mijn vertrouwen in het product weinig goed doen. Alsof e een gloednieuwe auto koopt en vanaf dag twee de koppeling vervangen moet worden en het door blijft etteren, kan de auto nog zo goed zijn maar je rijdt er gewoon niet meer lekker in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Repeat het volgende:
De firmwarecrashherstelfunctie is een keer of 4 zelf gecrasht
Uiteindelijk gelukt en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Ik stuur em maandag terug.
Precies, ik baal ook dat er zoveel gedoe is, want het toestel zelf vind ik erg mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelijk heb je, dit wordt niks meer nee. Ik ben helemaal happy met de mijne maar als ik hetzelfde gezeik had gehad als jij nu hebt dan zou het mijn vertrouwen in het product weinig goed doen. Alsof e een gloednieuwe auto koopt en vanaf dag twee de koppeling vervangen moet worden en het door blijft etteren, kan de auto nog zo goed zijn maar je rijdt er gewoon niet meer lekker in.
Joh je bent gewoon een apple-fanboy die na 1 seconde al miepte dat je hem terug wilde sturen. Daarna onzin over slecht beeld (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Repeat het volgende:
De firmwarecrashherstelfunctie is een keer of 4 zelf gecrasht
Uiteindelijk gelukt en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Ik stuur em maandag terug.
Ah daar is apple-fan-opa.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een gepruts allemaal wat ik hier lees.
Ja want Larry Page en Sergey Brin zullen er veel voorzichtiger mee omgaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon vette shizzle die werkt. Zonder dat je moet betalen en al je personalia aan de firma Steve Jobs en Co moet geven.
Zijn laatste iphone concurrent is dan ook al wat ouder, maar eerlijk is eerlijk, een downloadmodus voor je eigen ROM zal Iphone nooit krijgen neequote:En met 1.000 x meer functionaliteiten.
Gelukkig wel ja.....!!! Oh en daar is niets pijnlijks aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef MetBas het volgende:
Soms is het verschil tussen fok en Tweakers zo pijnlijk duidelijk.
Het klinkt mij toch erg naar mijn oude buurman die altijd aan zijn landrover stond te sleutelen. Kon ie helemaal uit elkaar halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon vette shizzle die werkt. Zonder dat je moet betalen en al je personalia aan de firma Steve Jobs en Co moet geven. En met 1.000 x meer functionaliteiten. Maar ja, er zijn ook nog mensen die in auto's zonder injectie rijden, dus soit.
Ja jij lijkt mij ook zo iemand die liever in een Toyota Prius rijd dan een Landrover en nog niet eens zelf een band kan verwisselen of in een diesel naar de bougies loopt te zoeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het klinkt mij toch erg naar mijn oude buurman die altijd aan zijn landrover stond te sleutelen. Kon ie helemaal uit elkaar halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |