Is er ook sprake van die bug als je wifi uitzet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja heb ik nu ook gedaan. Kijken of het niet meer terug komt. Via applicaties beheren kan het misschien ook.
Toch wel tijd dat die update komt.
Nee, heb ik ook ineens last van wat wel raar is want ik heb niet geupdate ofzo...quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:59 schreef _Flea_ het volgende:
Woohoo Carcassonne staat in de market.
Iemand enig idee waarom de browser zichzelf afsluit?
haha hier in zweden heb ik hem al een weekquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:29 schreef Dlocks het volgende:
Er is sinds vandaag een update voor KIES (krijg je te zien als je KIES opstart).
Tevens is er (eindelijk) een firmwareupdate naar KF3 (krijg je te zien als je de S2 op je computer aansluit).
Heb ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:29 schreef Dlocks het volgende:
Er is sinds vandaag een update voor KIES (krijg je te zien als je KIES opstart).
Tevens is er (eindelijk) een firmwareupdate naar KF3 (krijg je te zien als je de S2 op je computer aansluit).
ja, enorm. waar ik eerst nog 8 tot 10 uur op mijn accu kon kan ik nu 2 dagen met normaal gebruikquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb ik.
Dus de batterijtijd is wel verbeterd?
Wat zie ik eigenlijk is ik kijk bij "Batterijverbruik"?
De resterende tijd of de tijd dat hij al heeft verbruikt? Nevermind![]()
Zoals ik nu kan inschatten is de batterijduur inderdaad sterk verbeterd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, enorm. waar ik eerst nog 8 tot 10 uur op mijn accu kon kan ik nu 2 dagen met normaal gebruik
in die week dat ik deze update nu heb gooi ik hem aan het einde van de dag (+ - na 12 uur gebruik) aan de lader met ongeveer 70% batterij nog over. soms iets meer soms iets minder. echt klassequote:Op woensdag 6 juli 2011 14:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zoals ik nu kan inschatten is de batterijduur inderdaad sterk verbeterd!
Dan zal ik waarschijnlijk niet veel verschil merken. Mijn accu ging al 2 dagen mee (zag ook nooit vreemde dingen bij batterij stats).quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, enorm. waar ik eerst nog 8 tot 10 uur op mijn accu kon kan ik nu 2 dagen met normaal gebruik
Yep. Vandaag weer. WiFi uit maar een paar uur later stond op eens WiFi-delen aan en die had in een kwartier 12% vd batterij leeggezogenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is er ook sprake van die bug als je wifi uitzet?
als ik bij berichten veeg over het scherm gebeurt er niets.quote:
Urh, je hebt gelijk, hij is wegquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
als ik bij berichten veeg over het scherm gebeurt er niets.
ff je vinger op het schrijfveld houden, invoer methode kiezen--> swypequote:
Die hele swype functie zit er niet op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ff je vinger op het schrijfveld houden, invoer methode kiezen--> swype
en klaar
Ok!! Je hebt gelijk! thxquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ff je vinger op het schrijfveld houden, invoer methode kiezen--> swype
en klaar
Onderstaande werkte bij iemand op Tweakers die het ook niet voor elkaar kreeg om KIES verbinding te laten maken met de S2:quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:58 schreef _Flea_ het volgende:
Kies verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nog zie het mijn toestel niet.
Uitleg met screenshots te lezen op genoemde blog.quote:Blijkbaar was ik niet de enige die problemen had met de USB-drivers en Kies onder 64-bit Windows 7. Na wat geneuzel in de devicemanager en zo kwam ik ergens diep verstopt onder "Advanced / Afblijven / Beware of the Tiger / Dit snap je toch niet" de melding "MTP This device cannot start. (Code 10)" tegen. Via grote vriend Google landde ik op deze pagina: http://mobilejust.blogspo(...)s-device-cannot.html
Korte samenvatting: USB-debugging aanzetten. Aansluiten en wachten tot W7 uitgespeeld is. Loskoppelen, debug uit, weer aansluiten en gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |