Nevermind, got it.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:03 schreef Fascination het volgende:
Het lukt me niet om via de mobiel in te loggen op fok.Als ik m'n username en wachtwoord intyp en dan op inloggen druk, gebeurt er niets. Wat doe ik verkeerd?
Enig idee hoeveel dat ongeveer scheelt in dikte?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als jij je telefoon 2x zo dik wil maken...
[ afbeelding ]
Er zit een nieuwe achterkant bij, omdat die batterij dus zo verrekte dik is. De vergelijking met de huidige batterij gaat dan ook niet echt op, die zouden ze ook op die capaciteit kunnen zetten, maar dat gaat dus ten koste van de dikte van de telefoon.
neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef themole het volgende:
Heeft iemand die 8 gig sd kaart van samsung al ontvangen?
Ja allang.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef themole het volgende:
Hangt wel van het merk af. Mugen bijvoorbeeld is een prima accumerk. Heb hem zelf ook op mijn Desire S en het scheelt inderdaad behoorlijk in de accuduur.quote:
Ik moet de bon nog opsturen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef themole het volgende:
Nee, dat wou ik ook net hier gaan vragenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef themole het volgende:
Maar is WiFi delen nou gewoon WiFi gebruiken? Ja he? Want het als accespoint gebruiken heet anders (hotspot).quote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef mapampa het volgende:
[..]
Bij mij doet Wifi Sharing dat altijd, als ik Wifi Sharing kill gaat hij makkelijk 2 dagen mee.
Ha bedankt, zat er al de hele tijd tegen aan te hikken dat ik een kopie van die aankoopbon moest maken en moeilijk moest doen, maar hopelijk krijg ik deze dan binnenkort binnen (en is weer een stuk meer!).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef swollywood het volgende:
Als je je SGS2 bij The Phone House gehaald hebt tijdens de 32 GB micro-sd actie dan moet je deze zelf aanvragen via http://www.phonehouse.nl/galaxy-geheugenkaart/.
Dat hadden ze me niet verteld in de winkel, alleen dat ie opgestuurd zou worden, 3 weken voor niets zitten wachten.![]()
En ze streven er naar hem binnen 14 dagen op te sturen nadat je dat formulier ingevuld hebt.
Ik sloot af in een winkel. Waar vind ik dan mijn Transactie/Order-nummer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef swollywood het volgende:
Als je je SGS2 bij The Phone House gehaald hebt tijdens de 32 GB micro-sd actie dan moet je deze zelf aanvragen via http://www.phonehouse.nl/galaxy-geheugenkaart/.
Dat hadden ze me niet verteld in de winkel, alleen dat ie opgestuurd zou worden, 3 weken voor niets zitten wachten.![]()
En ze streven er naar hem binnen 14 dagen op te sturen nadat je dat formulier ingevuld hebt.
Niet helemaal, want als ik WiFI delen uitschakel kan ik gewoon gebruik maken van WiFi zonder battery drain. Ik denk dat WiFi delen te maken heeft met hotspot.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar is WiFi delen nou gewoon WiFi gebruiken? Ja he? Want het als accespoint gebruiken heet anders (hotspot).
20% vd batterij van mij vandaag op het conto van WiFi-delen staat er, maar dat is dus gewoon de WiFi-zelf?
Ik heb zo'n stapeltje met drie papieren, een 'kassabon' (a4) en dan nog verzekering+Vodafone abonnement. Op die kassabon staat mijn transactienummer (en gegevens van de winkel etc).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik sloot af in een winkel. Waar vind ik dan mijn Transactie/Order-nummer?
Op de bon vind ik een kassanummer, referentie, betalingskenmerk en Qtid.
Oooooja. Herinner ik me vaagjes. Even zoeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb zo'n stapeltje met drie papieren, een 'kassabon' (a4) en dan nog verzekering+Vodafone abonnement. Op die kassabon staat mijn transactienummer (en gegevens van de winkel etc).
Waar zit WiFi-delen uitschakelen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef mapampa het volgende:
[..]
Niet helemaal, want als ik WiFI delen uitschakel kan ik gewoon gebruik maken van WiFi zonder battery drain. Ik denk dat WiFi delen te maken heeft met hotspot.
Je wil 1 ding niet en dat is een verouderde smartphone. Al helemaal niet als je een abbonement van plan was. Just sayin'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vraagje van een smartphone noob.
Ik zit te twijfelen om deze te kopen maar wat zijn nou even heel simpel gezegd de voordelen ten opzichte van de Samsung Galaxy S ? behalve de accu tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |