Sorry, was Hi-35. Maar ik verleng dus kreeg wss een betere aanbieding.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:10 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zo, dat is een mooie deal!
Ik zie op hi.nl echter dat het toestel bij 1-jarig Hi-30 abonnement op dit moment tot en met zondag 129,95 euro kostZie:
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)rt_id=AH12B4,DEHN1D1
Volgens mij nietquote:Op zondag 3 juli 2011 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Uhm, volgens mij komt er nog btw over je rekeningen.
Niet? Dat heb ik wel vaak bij mn rekeningen dacht ik. Kan niet checken want krijg ze nu ff niet te zijn online helaas.quote:
HI vermeld echt geen prijzen exclusief BTW voor consumenten.... dat mag namelijk niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet? Dat heb ik wel vaak bij mn rekeningen dacht ik. Kan niet checken want krijg ze nu ff niet te zijn online helaas.
Klopt, maar doen ze wel op de rekeningen, dit apart. Vandaar dat ik dit even dacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
HI vermeld echt geen prijzen exclusief BTW voor consumenten.... dat mag namelijk niet.
Ja natuurlijk doen ze dat, dat is verplicht.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt, maar doen ze wel op de rekeningen, dit apart. Vandaar dat ik dit even dacht.
Ik heb vrijdag een koeriersdienst aan de telefoon gehad, ze komen hem morgen tussen 12 en 4 brengen ;-)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wel wat langer kunt wachten. Ik heb hem de 23ste al bij Hi besteld, via de website, en heb hem ook nog steeds niet binnen. Ondanks dat mij ook werd verteld dat hij binnen 2 tot 5 dagen binnen zou zijn..
Edit: artikeltje op internet, levertijd van 2 weken bij alle grote providers:
http://www.samsung-galaxy(...)slecht-leverbaar.htm
Bij mij doet Wifi Sharing dat altijd, als ik Wifi Sharing kill gaat hij makkelijk 2 dagen mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:56 schreef themole het volgende:
Godver, gisteravond nog wat gedaan met mijn telefoon stond toen nog op 80% wordt ik wakker staat dat ding nog maar op 3%(!), blijkt dat hij de hele nacht wakker is geweest terwijl het scherm niet aanstond. Heb hem nu gerestart en ben hem aan het opladen.
Nu doet hij het niet meer, mijn toestel gaat afhankelijk van het gebruik ook 1,5 tot 2 dagen mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef mapampa het volgende:
[..]
Bij mij doet Wifi Sharing dat altijd, als ik Wifi Sharing kill gaat hij makkelijk 2 dagen mee.
Apart als in gescheiden van elkaar. Niet apart als in vreemd.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk doen ze dat, dat is verplicht.
Ze mogen alleen niet adverteren met prijzen exclusief BTW.
Daar is niets aparts aan hoor.
Bron: nu.nlquote:AMSTERDAM – Er duiken geruchten op over een Samsung Galaxy S II met Windows Phone 7 in plaats van Android als besturingssysteem.
Op de website van de Bluetooth Special Interest Group (SIG) is een Samsung SGH-i937 verschenen. De huidige Galaxy S II heeft in de Verenigde Staten de code SGH-i927.
Het toestel lijkt dus een variant op de Galaxy S II te zijn, verder blijkt het Bluetoothprofiel van de telefoon precies hetzelfde te zijn als dat van Windows Phone Mango, de nieuwe versie van het besturingssysteem van Microsoft.
Daarnaast is er bij Occasional Gamers een lijst verschenen met Windows Phone 7-toestellen die spellen van het bedrijf draaien. De Samsung SGH-i937 staat hier ook op.
Focus, het huidige Windows Phone-toestel van Samsung, draagt de code SGH-i917.
En de gewone batterij is 1650mAh. Scheelt toch behoorlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:37 schreef alwaysonhold het volgende:
Is dit wat? Een 2600 mah batterij?
http://www.batteryupgrade(...)shopGroupId/11033729
Als jij je telefoon 2x zo dik wil maken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:37 schreef alwaysonhold het volgende:
Is dit wat? Een 2600 mah batterij?
http://www.batteryupgrade(...)shopGroupId/11033729
Boeit me niets, hij is zo dun (te dun) dat dat wel mag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als jij je telefoon 2x zo dik wil maken...
[ afbeelding ]
Er zit een nieuwe achterkant bij, omdat die batterij dus zo verrekte dik is. De vergelijking met de huidige batterij gaat dan ook niet echt op, die zouden ze ook op die capaciteit kunnen zetten, maar dat gaat dus ten koste van de dikte van de telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |