SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Niet altijd serieus
Doe dan:quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef Netsplitter het volgende:
Kan 'm wel weer terug zetten als je heimwee hebt.
Geldige legitimatie en werkende pinpas is genoeg. (Je moet wel 1ct kunnen pinnen)quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Aneurysma het volgende:
Heeft hier iemand dit abbonement in een winkel zelf afgesloten? (of zelfs bij The Phonehouse). Ben benieuwd wat ik allemaal nodig heb, want dan krijg ik de telefoon meteen mee.. toch?
Nee klopt, maar op de site van The Phonehouse staat dat hij in Weert, Maastricht en Roermond op voorraad is dus dan ga ik daar even langs. Dank in elk geval!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geldige legitimatie en werkende pinpas is genoeg. (Je moet wel 1ct kunnen pinnen)
En over dat meteen mee krijgen: hij is nog lang niet overal op voorraad..
Dan komt het wel goed. Toen de telefoon net uit was zag ik iedereen op fora helemaal in paniek dat het zo lang duurt tot hij geleverd wordt, ik ben even de winkel binnengelopen en stond een kwartier later met de S2 buiten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nee klopt, maar op de site van The Phonehouse staat dat hij in Weert, Maastricht en Roermond op voorraad is dus dan ga ik daar even langs. Dank in elk geval!
dat is wel erg enthousiast niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe dan:
"Beter dan de iPhone 5/6/7"
Berichten geeft hij door ja. Hoe? Geen idee ging vanzelf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:27 schreef jogy het volgende:
ff een repeat van het vorige topic: iemand al voor elkaar gekregen om facebook notificaties in de bar te krijgen van je smartphone? Zo ja? Hoe en waarom ik niet?.
Ok, hm. Ook als je die FB dus niet in de voorgrond hebt staan? Bij mij laat ie in de app zelf wel notificaties zien maar verder dus niet. Ik wil het zoals de mail hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Berichten geeft hij door ja. Hoe? Geen idee ging vanzelf.
Top, ff proberen. Thanksquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:48 schreef Catch22- het volgende:
friendcaster doet dat wel (incl. een soort popup)
Hij laat berichten zien linksboven als het ware.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, hm. Ook als je die FB dus niet in de voorgrond hebt staan? Bij mij laat ie in de app zelf wel notificaties zien maar verder dus niet. Ik wil het zoals de mail hebben.
Dubbel tikken met je vinger op het scherm en je hebt meteen alles leesbaar op het gebied waar je tikt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef MetBas het volgende:
Ik vind 't wel irritant dat hij bij browsen na het laden van een pagina automatisch dusdanig uitzoomt dat je alles kan zien. Ik wil verdomme direct alles op leesbaar zoomniveau.
Ach zo bijzonder ie ie niet. Het is maar een telefoon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef Rekkie het volgende:
Vanmiddag/vanavond ga ik het toestel halen. Kan eigenlijk niet wachten
WAT ZEG JIJ NOU???????????? DIT IS EEN VERRIJKING VAN HET LEVEN!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ach zo bijzonder ie ie niet. Het is maar een telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Ja want zo bedoel ik hetquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ach zo bijzonder ie ie niet. Het is maar een telefoon.
KPN winkel heeft ze 100% zeker, sowieso in zwart en zilver (spiegelend) en misschien nog andere kleuren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Is zo'n skin al in de winkel te koop? Want dan haal ik 'm nu snel even, ipv 'm online te bestellen.
Ahh thanks, dan ga ik er even een halen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
KPN winkel heeft ze 100% zeker, sowieso in zwart en zilver (spiegelend) en misschien nog andere kleuren.
Om je telefoon te beschermen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je zoiets lelijks over je telefoon willen doen?
En waarom zou je dan niet zoiets gebruiken? http://www.bestskinsever.com/samsung-galaxy-s-ii-skinquote:
Nou volgens mij wordt de telefoon niet zoveel zwaarder en dikker van dat hoesje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En waarom zou je dan niet zoiets gebruiken? http://www.bestskinsever.com/samsung-galaxy-s-ii-skin
Goedkoper, en je behoudt het uiterlijk van je telefoon. Leuk dat de Galaxy S2 zo dun en licht is, maar dat valt allebei weg als je hem dikker en zwaarder maakt met zo'n lelijk rubberen hoesje.
Tuurlijk wordt hij dikker, niemand zegt ook dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:22 schreef netolk het volgende:
Hij word er wel dikker van, het gewicht valt denk ik idd wel mee
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want zo bedoel ik het
Mijn huidige telefoon is kwijt, vandaar dat ik niet kan wachten.
Dat ding is toch redelijk essentieel voor mij.
Maar leuke poging hoor, echt
Hij wordt dikker, maar dat is niet erg want hij is al belachelijk dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:22 schreef netolk het volgende:
Hij word er wel dikker van, het gewicht valt denk ik idd wel mee
Ghehequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij wordt dikker, maar dat is niet erg want hij is al belachelijk dus.
Hoe is je bereik? Slecht? Vodafone bellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef De-Hamster het volgende:
Boh, mijn internet wordt echt zo traag he, ik weet niet of dit komt sinds ik bij Vodafone zit, maar bij T-Mobile was die echt razendsnel, nu is die traag als dikke stront door een trechter.
Youtube filmpje heeft tien minuten nodig om volledig te bufferen. Gewoon via 3G
dat had ik (t-mobile) de eerste dag ook :S daarna niet echt meer gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef De-Hamster het volgende:
Boh, mijn internet wordt echt zo traag he, ik weet niet of dit komt sinds ik bij Vodafone zit, maar bij T-Mobile was die echt razendsnel, nu is die traag als dikke stront door een trechter.
Youtube filmpje heeft tien minuten nodig om volledig te bufferen. Gewoon via 3G
Zonder abbo? Marktplaats?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er 2 versies van SGS2, een europese en een niet europese versie, de niet europese versie is 500 euro en alleen via webshops verkrijgbaar, de europese versie is circa 560 euro en in webschops en in winkel te koop.
Wat is het verschil tussen de europese en niet europese versie? Ik wil namelijk een SGS2 kopen maar, niet meer dan 500 euro aan uitgeven, is mijn enige keus dan webshops? Of kan ik het ook in de winkel voor 500 euro kopen? EN welke webshops raden jullie aan?
Battstatt Pro, SiMi Clock, Switch Pro (¤0.69).quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Aneurysma het volgende:
Hebbes! Ein-de-lijk.
Kan iemand me wat nuttige niet-standaard Widgets aanraden? [ afbeelding ]
Berichten --> Menuknop --> Instellingen --> onderaan bij Meldingsinstellingen "Berichtmeldingen weergeven in statusbalk" uitvinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef Aneurysma het volgende:
En weet iemand hoe ik uitzet dat al mijn sms'jes bovenaan voorvertoond worden zonder te unlocken? Vind het niet zo aantrekkelijk dat iedereen nu mijn inkomende smsjes kan lezen als ik hem ergens laat liggen.
Volgens mij dat whatsapp van al je contacten automatisch checkt of ze whatsapp hebben en ze verolgens in whatsapp zet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat betekent het automatisch synchroniseren van Whatsapp-contacten?
Dank keer 2!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Battstatt Pro, SiMi Clock, Switch Pro (¤0.69).
Ik gebruik al tijden Launcher Pro als launcher en heb nu Launcher Pro Plus gekocht voor $ 2.99 via Paypal, waardoor ik ook de bijbehorende widgets voor o.a. Twitter en Facebook kan gebruiken.
[..]
Berichten --> Menuknop --> Instellingen --> onderaan bij Meldingsinstellingen "Berichtmeldingen weergeven in statusbalk" uitvinken.
Dacht ik ook maar dat gebeurde, volgens mij, sowieso al toen ik het installeerde of bv nieuwe contactpersonen met Whatsapp toevoegde.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Volgens mij dat whatsapp van al je contacten automatisch checkt of ze whatsapp hebben en ze verolgens in whatsapp zet.
[..]
Jep. Hij kan sowieso aardig stressen af en toe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Partyboy1991 het volgende:
Is het bij jullie ook bekend dat als er zware applicaties draaien dat het deel bij de camera erg heet wordt?
Tip:quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef Aneurysma het volgende:
Help mij.Ik heb iets aan mijn instellingen gedaan en nu krijg ik helemaal geen meldingen meer van smsjes.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tip:
Zet de meldingen weer aan.
In de instellingen kan je dat doen![]()
Van een Nederlands toestel heb je de garantie dat hij een ultra high power performance 1337 n00bpwner super amoled scherm heeft, in sommige landen is het toestel uitgerust met slechts een slcd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er 2 versies van SGS2, een europese en een niet europese versie, de niet europese versie is 500 euro en alleen via webshops verkrijgbaar, de europese versie is circa 560 euro en in webschops en in winkel te koop.
Wat is het verschil tussen de europese en niet europese versie? Ik wil namelijk een SGS2 kopen maar, niet meer dan 500 euro aan uitgeven, is mijn enige keus dan webshops? Of kan ik het ook in de winkel voor 500 euro kopen? EN welke webshops raden jullie aan?
Wachten tot een update voor je galaxy S2 denk ik. Of goed zoeken op xda-developers en daar het één en ander proberen. Bij mij is ie ook traag en ik heb cognition dus die hoef je niet te proberen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Aneurysma het volgende:
Ik ga jullie echt spammen met vragen.Bij navigatie blijft hij eindeloos zoeken naar GPS-verbinding. Wat nu?
Satelliet bestellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Aneurysma het volgende:
Ik ga jullie echt spammen met vragen.Bij navigatie blijft hij eindeloos zoeken naar GPS-verbinding. Wat nu?
1e keer? Voor het raam leggen en 10 minuten wachten. Dan moet hij het doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Aneurysma het volgende:
True true.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1e keer? Voor het raam leggen en 10 minuten wachten. Dan moet hij het doen.
Maar zodra je dat ding uit zet en daarna weer aan is het weer hetzelfde verhaal?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1e keer? Voor het raam leggen en 10 minuten wachten. Dan moet hij het doen.
Nee, dan heeft hij enig idee in welke richting hij moet zoeken, dat is altijd zo, de 1e keer moet hij helemaal fris beginnen dus duurt lang.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar zodra je dat ding uit zet en daarna weer aan is het weer hetzelfde verhaal?
ik heb hier helemaal geen last vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar zodra je dat ding uit zet en daarna weer aan is het weer hetzelfde verhaal?
Hangt er ook vanaf of je binnen of buiten bent, binnen duurt het vanzelfsprekend veel langer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef jogy het volgende:
Ah ok, bij mij duurt het overigens elke keer een paar minuten en ik lees die klachten wel vaker. Hardwarematig zal het wel goed zitten denk ik maar een verbetering zou fijn zijn.
Ik heb het specifiek over de tijd dat ik een fix krijg, niet of ik goed op de mappen sta. Probeer layar maar eens bijvoorbeeld, die werkt ook met gps en het duurt best lang voor de foon weet waar ie is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb hier helemaal geen last vanik woon dan wel in zweden maar dat moet volgens mij niet uitmaken. alle updates voor googlemaps geinstalleerd? navigatie werkt met google maps namelijk
Goed punt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf of je binnen of buiten bent, binnen duurt het vanzelfsprekend veel langer.
eigenlijk geen last van. soms geeft hij aan dat ik op een plek 300 meter van waar ik ben sta. maar normaliter heeft hij mijn locatie binnen 1 minuutquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over de tijd dat ik een fix krijg, niet of ik goed op de mappen sta. Probeer layar maar eens bijvoorbeeld, die werkt ook met gps en het duurt best lang voor de foon weet waar ie is.
zou best kunnen hoor, tot nu toe eigenlijk alleen maar binnen geprobeerdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef delano.888 het volgende:
1 minuut is lang hoor.
Als je buiten gaat staan (neem aan dat je navigatie niet nodig hebt om je wc te vinden) moet hij hem met 10 a 20 seconden echt wel pakken hoor!
Dat vind ik dan wel weer grappig, dat mensen een telefoon met navigatie hebben, hem proberen binnenshuis te gebruiken, en dan verbaasd zijn als het niet werktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zou best kunnen hoor, tot nu toe eigenlijk alleen maar binnen geprobeerd
meer om te testenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig, dat mensen een telefoon met navigatie hebben, hem proberen binnenshuis te gebruiken, en dan verbaasd zijn als het niet werkt
Maar navigatie is toch ook niet voor binnenshuis bedoelt mensen!
Maar dat gaat niet want je GPS signaal werkt binnen niet!!! LOLLERCOPTEREINZWEIDREIquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Aneurysma het volgende:
Ik navigeer altijd naar mijn WC als ik in bed lig en het nacht is en ik de weg niet meer weet.
Dat probeerde ik ook een keer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:46 schreef jogy het volgende:
Ik ga morgen met mijn GPS buiten proberen mijn werk te vinden op de fiets. Kijken wat het doet.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zou best kunnen hoor, tot nu toe eigenlijk alleen maar binnen geprobeerd
dat is omdat je abbonnement halverwege de maand is ingegaan. Had je je abbo op 1 juni verlengd, dan had je wel 1 GB gehad..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef De-Hamster het volgende:
Geen idee, bereik is niets mis mee, gewoon vol aantal streepjes. Zou het kunnen zijn omdat ik sinds 14 juni pas over ben, dat ik de eerste maand de helft van de snelheid heb? Aangezien ik op MyVodafone ook zie staan dat ik deze maand maar 580 MB mag gebruiken van mijn 1 GB abonnement?
navigatie laatst getest op de snelweg, hij had de route binnen 2 seconden berekend. Perfect systeem!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig, dat mensen een telefoon met navigatie hebben, hem proberen binnenshuis te gebruiken, en dan verbaasd zijn als het niet werkt
Maar navigatie is toch ook niet voor binnenshuis bedoelt mensen!
Kan het ook daardoor komen dat mijn internet rete traag is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
dat is omdat je abbonnement halverwege de maand is ingegaan. Had je je abbo op 1 juni verlengd, dan had je wel 1 GB gehad..
dat lijkt me geen gevolgen hebben voor je snelheidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:30 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Kan het ook daardoor komen dat mijn internet rete traag is?
die processoren moeten gewoon werken wanneer jij aan het gamen bentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:48 schreef horned_reaper het volgende:
Ik merk toch wel dat mijn S2 soms behoorlijk heet wordt als ik er even een half uurtje op game.
En mijn angry birds loopt vaker dan eens even (5 seconden ofzo) vast.
Verder bevalt het toestel me nog prima. ^^
Ja oke maar stel je heb em gwoon los in je broekzak (quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef Olle. het volgende:
[..]
die processoren moeten gewoon werken wanneer jij aan het gamen benten je voelt het wellicht snel omdat het toestel vrij dun is dus je zit met je hand dichter op de processor.
wanneer je hem in je broekzak hebt game je niet neem ik aanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:09 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ja oke maar stel je heb em gwoon los in je broekzak () dan broeit t daar wel een beetje xD
Solved!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik gebruik nu widgetlocker, maar als ik vervolgens gewoon op de home-button druk, sluit de lockscreen ook af en sta ik weer op mijn home-screen. Kan dit ook uitgeschakeld worden?
https://market.android.co(...)eature=search_resultquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:20 schreef Aneurysma het volgende:
Okay en hoe krijg ik de brightness omhoog bij het kijken van filmpjes? En kan ik er niet voor zorgen dat er gewoon 1 brightness-setting is in plaats van andere helderheden bij internet, video, homescreen, etc.
Ja had ik al maar werkt niet, die verandert alleen de standaard-brightness maar de internet- en video-brightness blijven gewoon staan zoals ze stonden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
Probeer pansi sms eens of zo. Net gekeken en ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef Aneurysma het volgende:
Hallo wat een crap.Het moet toch zeker mogelijk zijn om die taskbar-preview van je smsjes uit te zetten zonder dat je absoluut geen notificatie meer krijgt. Moet ik daar echt een aparte sms-app voor gaan downloaden?
Zet automatic brightness eens uit bij de display settings, dan doet ie normaal volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:20 schreef Aneurysma het volgende:
Okay en hoe krijg ik de brightness omhoog bij het kijken van filmpjes? En kan ik er niet voor zorgen dat er gewoon 1 brightness-setting is in plaats van andere helderheden bij internet, video, homescreen, etc.
Ja maar ik heb liever geen aparte sms-app. Maar ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Probeer pansi sms eens of zo. Net gekeken en ziet er goed uit.
Nope, stond al uit. Ik heb nu wel gevonden dat ik video-brightness omhoog krijg als ik via de video-app afspeel en naar instellingen ga. Maar als ik video's op youtube of via de gallery bekijk moet ik dus eerst naar de video-app gaan om mijn brightness te wijzigen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Zet automatic brightness eens uit bij de display settings, dan doet ie normaal volgens mij.
Je kan toch als je autobrightness uit hebt staan snel de brightness hoger en lager zetten door met een vinger over de notificatie bar naar rechts en naar links te sliden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef Aneurysma het volgende:
Nope, stond al uit. Ik heb nu wel gevonden dat ik video-brightness omhoog krijg als ik via de video-app afspeel en naar instellingen ga. Maar als ik video's op youtube of via de gallery bekijk moet ik dus eerst naar de video-app gaan om mijn brightness te wijzigen.
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:21 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Je kan toch als je autobrightness uit hebt staan snel de brightness hoger en lager zetten door met een vinger over de notificatie bar naar rechts en naar links te sliden?
In de browser wel, hoewel hij hem dan weer terug zet als ik even uit en weer in de browser ga. Tijdens het afspelen van video überhaupt niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:21 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Je kan toch als je autobrightness uit hebt staan snel de brightness hoger en lager zetten door met een vinger over de notificatie bar naar rechts en naar links te sliden?
Dan gebruik je dus het screenlock. Dat je elke keer zult moeten invullen als je het scherm unlockt. Zo vreemd is dat toch niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:16 schreef Leandra het volgende:
Nee, uiteraard is er al sprake van een simkaartlock, ik wil een bescherming dat als de telefoon door een ander (ongevraagd) in gebruik wordt genomen, met een andere simkaart, dat er dan iig nog een code wordt gevraagd om de telefoon in te komen.
Het kan toch niet zo makkelijk zijn dat als iemand de telefoon gapt, hij/zij er een andere simkaart in kan doen en hoppatee, ze hebben een telefoon die zo gebruikt kan worden?
Ehm, ja... zo vreemd vind ik dat eigenlijk wel, die screenlock heb ik helemaal niet nodig, maar een "slotje" op de telefoon zelf als hij toevallig in de verkeerde handen valt lijkt me wel handig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:19 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dan gebruik je dus het screenlock. Dat je elke keer zult moeten invullen als je het scherm unlockt. Zo vreemd is dat toch niet.
Ik snap niet zo goed waarom je die vorm van beveiliging zo trivialiseert. Je wil wel beveiliging voor wanneer je telefoon gestolen wordt en de dieven er een nieuwe simkaart indoen maar niet voor wanneer je telefoon gestolen wordt en de dieven gewoon je telefoon inkunnen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, ja... zo vreemd vind ik dat eigenlijk wel, die screenlock heb ik helemaal niet nodig, maar een "slotje" op de telefoon zelf als hij toevallig in de verkeerde handen valt lijkt me wel handig.
Als hij gegapt wordt heb ik de simkaart snel genoeg geblokkeerd, maar waarom zou je iedere keer dat je je toestel gebruikt die screenlock moeten opheffen omdat je een vorm van diefstalbeveiliging wilt gebruiken?
Maar goed, ik begrijp dat het er niet opzit.... simkaartbeveiliging en verder niets of bij iedere keer dat je zelf je toestel gebruikt je anti-diefstal code invoeren.
Alsof je in je eigen achtertuin zit en telkens de keukendeur van het slot moet draaien als je even wat te drinken wilt pakken.
Gewoon Samsung Dive activeren dan. Dan kan je als hij gejat wordt van afstand het ding blokkeren/wissen en zien waar hij is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, ja... zo vreemd vind ik dat eigenlijk wel, die screenlock heb ik helemaal niet nodig, maar een "slotje" op de telefoon zelf als hij toevallig in de verkeerde handen valt lijkt me wel handig.
Als hij gegapt wordt heb ik de simkaart snel genoeg geblokkeerd, maar waarom zou je iedere keer dat je je toestel gebruikt die screenlock moeten opheffen omdat je een vorm van diefstalbeveiliging wilt gebruiken?
Maar goed, ik begrijp dat het er niet opzit.... simkaartbeveiliging en verder niets of bij iedere keer dat je zelf je toestel gebruikt je anti-diefstal code invoeren.
Alsof je in je eigen achtertuin zit en telkens de keukendeur van het slot moet draaien als je even wat te drinken wilt pakken.
Omdat ik er vanuitga dat de telefoon zelf interessanter is dan de info die eropstaat, daarbij zullen ze toch wat moeten zodra de simkaart geblokkeerd is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:32 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je die vorm van beveiliging zo trivialiseert. Je wil wel beveiliging voor wanneer je telefoon gestolen wordt en de dieven er een nieuwe simkaart indoen maar niet voor wanneer je telefoon gestolen wordt en de dieven gewoon je telefoon inkunnen?
SeekDroid is ook super handig. Blokkeren, op afstand je opslag wissen, zien welke nummers de dief belt, zien waar hij is, alarmen af laten gaan met teksten erop.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik er vanuitga dat de telefoon zelf interessanter is dan de info die eropstaat, daarbij zullen ze toch wat moeten zodra de simkaart geblokkeerd is.
En zodra je er een onbekende kaart indoet zou hij dan om een toegangscode vragen.
Het is simpelweg dat ik ze niet gun dat ze hem ook nog eens ongegeneerd kunnen gebruiken als ze hem gegapt hebben.
Maar we zullen even in het dive-verhaal duiken.
Thnx, we konden de gestolen Galaxy S nog wel een paar dagen volgen maar daarna was dat helaas voorbij (niet dat je iets met de locatie kunt, maar goed...) bij de nieuwe Ace had ik dus gehoopt dat het toestel zelf ook te blokkeren was zonder dat je daar zelf steeds last van hebt, maar dat werkt kennelijk niet zo bij Samsung.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:48 schreef deepart het volgende:
[..]
SeekDroid is ook super handig. Blokkeren, op afstand je opslag wissen, zien welke nummers de dief belt, zien waar hij is, alarmen af laten gaan met teksten erop.
Ik ben ook geen fan van Samsung, net zoals Krea en ik ben ook helemaal wild van dit apparaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doen Krea, ik ben er wild van. En ik geef geen reet om telefoons!
Die dikke schil in Samsung is zeer eenvoudig uit te schakelen/vervangen. Dat was voor mij de reden om voor Android te kiezen en niet voor Apple.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef Kreator het volgende:
Mja, ik heb privé nog een wat oudere SE Xperia X1 (zeer kut) en zakelijk een iPhone 4.
Over die iPhone ben ik gemiddeld genomen wel behoorlijk tevreden dus dit apparaat moet eigenlijk wel minstens net zo goed zijn.
Zal eens wat gaan lezen over de interface enzo (want ik hou niet zo van dikke schillen over een OS).
Bedoel je dan een custom rom? Want dan krijg je echt een heel ander OS toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die dikke schil in Samsung is zeer eenvoudig uit te schakelen/vervangen. Dat was voor mij de reden om voor Android te kiezen en niet voor Apple.
LauncherPro.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bedoel je dan een custom rom? Want dan krijg je echt een heel ander OS toch?
Gewoon doen. Ik heb em ook immers.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef Kreator het volgende:
Mja, ik heb privé nog een wat oudere SE Xperia X1 (zeer kut) en zakelijk een iPhone 4.
Over die iPhone ben ik gemiddeld genomen wel behoorlijk tevreden dus dit apparaat moet eigenlijk wel minstens net zo goed zijn.
Zal eens wat gaan lezen over de interface enzo (want ik hou niet zo van dikke schillen over een OS).
Ziet er tof uit! Ga ik zeker met spelen als ik hem binnen heb! Vind het Samsungmenu niet zo mooi :#quote:
Ja, dan wel. Dan wel. Nu maar hopen dat een neger em niet afpakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik heb em ook immers.
Je weetz. Negers die vragen om sigaretten= Magnum afvuren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Dan wel. Nu maar hopen dat een neger em niet afpakt.
seekdroidquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik er vanuitga dat de telefoon zelf interessanter is dan de info die eropstaat, daarbij zullen ze toch wat moeten zodra de simkaart geblokkeerd is.
En zodra je er een onbekende kaart indoet zou hij dan om een toegangscode vragen.
Het is simpelweg dat ik ze niet gun dat ze hem ook nog eens ongegeneerd kunnen gebruiken als ze hem gegapt hebben.
Maar we zullen even in het dive-verhaal duiken.
Wat is het voordeel van Seekdroid boven Samsung Dive dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Je hebt ook zo'n sniperspel, even kut maar het is gewoon grappig om te zien dat ie het soepel kan spelenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb die HD game Modern Combat geinstalleerd, althans de trial versie..
Wat is die besturing kut zeg!Da's wel ff feeling krijgen, een shooter game met touchscreen
En verder nog steeds allerlei apps installeren en geen piepje over te weinig geheugen.. Dat is toch echt wel een mega verbetering ten opzichte van de Desire.
Dat had je ook gewoon met een goedkope nokia kunnen doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef horned_reaper het volgende:
Je kunt je mooie S2 ook gewoon gebruiken voor de dingen waarvoor je het gekocht hebt.
Inplaats van de telefoon helemaal verzieken door oneindig veel vage apps er op te gooien, te booten en bezig te gaan met vage service codes.
Ik heb er zelf een compass en een zaklamp op geïnstalleerd en dat is voor mij al genoeg avontuur.
Wat is dat nou weer voor ouwe lullen-onzin. Wie zegt dat sommigen onder ons de telefoon om dezelfde reden hebben gekocht als jij? Vage apps bestaan niet, en je telefoon booten.. seriously?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef horned_reaper het volgende:
Je kunt je mooie S2 ook gewoon gebruiken voor de dingen waarvoor je het gekocht hebt.
Inplaats van de telefoon helemaal verzieken door oneindig veel vage apps er op te gooien, te booten en bezig te gaan met vage service codes.
Ik heb er zelf een compass en een zaklamp op geïnstalleerd en dat is voor mij al genoeg avontuur.
Ik heb laatst een Ferrari gekocht. Beetje zonde om daar 180km per uur mee te gaan rijden en hem iedere keer te booten (lees: moter startenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef horned_reaper het volgende:
Neh, koop dan een iphone. Lekker dichtgetimmerdquote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb van de week ook mijn Samsung ontvangen maar wat is nou eigenlijk precies het nut om je telefonon te rooten?quote:
Dan kun je bijvoorbeeld onderstaande toepassen:quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook mijn Samsung ontvangen maar wat is nou eigenlijk precies het nut om je telefonon te rooten?
Meer bewegingsvrijheid op dat ding. Je kan bijvoorbeeld al die samsung hubs en andere bloatware er vanaf halen of freezen (onzichtbaar maken).quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook mijn Samsung ontvangen maar wat is nou eigenlijk precies het nut om je telefonon te rooten?
Alleen vervalt dan wel je garantie als je hem reroot hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Meer bewegingsvrijheid op dat ding. Je kan bijvoorbeeld al die samsung hubs en andere bloatware er vanaf halen of freezen (onzichtbaar maken).
zooo das een goed idee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Alleen vervalt dan wel je garantie als je hem reroot hebt.
Ik heb gewoon alle samsung zooi en een map geplaatst, op deze manier zie ik ze ook niet meer.
Ringdroid downloaden uit de marketquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef Haroldinho het volgende:
Voor mijn Galaxy S2 had ik een HTC Legend, waarmee het mogelijk was om beltonen (lees MP3-bestanden) in te korten. Weet iemand of daar met de Samsung ook een mogelijkheid voor is? Of moet dat weer via een aparte applicatie?
Tenzij je een tooltje gebruikt om de teller op 0 te houden, dan weten ze het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Alleen vervalt dan wel je garantie als je hem reroot hebt.
Ik heb gewoon alle samsung zooi en een map geplaatst, op deze manier zie ik ze ook niet meer.
Welke teller?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tenzij je een tooltje gebruikt om de teller op 0 te houden, dan weten ze het niet.
http://www.samsunggalaxys(...)e-samsung-galaxy-s2/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
Welke teller?
Iemand overigens een linkje naar de batterijtruuk uit het vorige topic?
Zodra je de rom flasht krijg je bij het opstarten een driehoekje en gaat de teller omhoog. Kan je weer resetten door een jig te kopen op ebay ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
Welke teller?
Iemand overigens een linkje naar de batterijtruuk uit het vorige topic?
Rooten is toch wat anders dan de rom flashen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Zodra je de rom flasht krijg je bij het opstarten een driehoekje en gaat de teller omhoog. Kan je weer resetten door een jig te kopen op ebay ofzo.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Rooten is toch wat anders dan de rom flashen?
Uh, ohjaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Rooten is toch wat anders dan de rom flashen?
Accu leeg vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik vanavond mijn telefoon weer pakte was alles ineens zwart en hij gaat niet meer aan
Reageert neeeeeeeeeeeergens op. Hij was wel een beetje warm...quote:
Ook niet als je 'm aan z'n adapter hangt en even wacht?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Reageert neeeeeeeeeeeergens op. Hij was wel een beetje warm...
Nope.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef mapampa het volgende:
Iemand anders ook last van random restarts?
twerkt anders primaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://www.samsunggalaxys(...)e-samsung-galaxy-s2/
Overigens: 3x om je SGS2 heen dansen en ACCU!!! schreeuwen heeft het zelfde effect.p
Dat heb ik natuurlijk vrijwel gelijk geprobeerd. Heb hem nu even koeler gelegd, kijk straks wel of ie er weer zin in heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook niet als je 'm aan z'n adapter hangt en even wacht?
Vreemd...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef mapampa het volgende:
[..]
Ja, gebeurt overigens vaak wanneer ik hem in en uit mijn broekzak haal.
Nee, het gebeurd meestal wanneer ik op de been ben, en wanneer ik hem uit mijn broekzak haal zie ik de pinscherm voor me. 1 op de 20 keer ofzo. Af en toe herstart hij in mijn broekzak, dan hoor ik dat opstart deuntje zeg maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vreemd...
Gebeurd dat altijd, dus als je 'm op alle mogelijke manieren er in en eruit haalt?
Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dan kun je bijvoorbeeld onderstaande toepassen:
http://www.androidplanet.(...)aliteit-galaxy-s-ii/
Of je kunt bijvoorbeeld de bol.com app en andere apps die je nu niet kunt verwijderen dan wel verwijderen.
En om custom roms te draaien moet je rooten. Of als je Android 2.3.4 erop zou willen zetten (i.p.v. 2.3.3) die bijna overal behalve in Nederland beschikbaar is voor S2 zal je ook root toegang nodig hebben.
Kortom, als root toegang hebt tot je telefoon dan bepaal jij wat je met de telefoon doet.
Meer info:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175
Voor alleen rooten is onderstaande uitleg kort en bondig:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Ik heb al even rondgekeken bij Tweakers en google maar zie door de bomen het bos niet meer..
Is er een simpele site die precies weergeeft hoe je hem kan rooten?
bvd.
Dat zal wellicht zoveel betekenen als: "Haal oplader er nog niet uit want ik heb te weinig energie in mijn batterij om zonder oplader te kunnen werken.". Met andere woorden, over een minuut of 20 zal die driehoek met uitroepteken niet meer zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb zojuist de lader er weer in gedaan, en nu krijg ik wel inderdaad die grote batterij in beeld, maar er staan een driehoek bij met een uitroepteken erin
sorry hoor maar dat denk ik niet. als mijn telefoon helemaal leeg is krijg ik dit nooitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat zal wellicht zoveel betekenen als: "Haal oplader er nog niet uit want ik heb te weinig energie in mijn batterij om zonder oplader te kunnen werken.". Met andere woorden, over een minuut of 20 zal die driehoek met uitroepteken niet meer zichtbaar zijn.
Mijn batterij is nog nooit helemaal leeg geweest dus dit leek mij de meest logische verklaring.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sorry hoor maar dat denk ik niet. als mijn telefoon helemaal leeg is krijg ik dit nooit
Ja, heb dat ook al een paar keer gehad. Inderdaad vaak nadat ik de telefoon uit mijn zak haal, maar ook al een keer gehad dat de telefoon in mijn broekzak ineens het opstartgeluidje maakte. Weet eerlijk gezegd niet of het aan de telefoon ligt, of aan het per ongeluk indrukken van knopjes als dat ding in je zak zit (knopjes die zeg maar klem komen te zitten). Vervelend is het wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef mapampa het volgende:
O ja joh? 2.3.4?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef Dlocks het volgende:
En om custom roms te draaien moet je rooten. Of als je Android 2.3.4 erop zou willen zetten (i.p.v. 2.3.3) die bijna overal behalve in Nederland beschikbaar is voor S2 zal je ook root toegang nodig hebben.
Ja, mijn fout. Ik bedoelde KE7 i.p.v. KE2.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:20 schreef Adolecens het volgende:
En wat is dat KE7 dan? Wat voegt het toe, of verandert het? Ipv alleen ophoging van een versienummer waar sommigen alleen al op geilen heb ik het idee soms..
http://samsunggalaxys2rev(...)e-for-current-ownersquote:Below are some of the improvements included with this build:
■ Better battery life
■ More accurate GPS readings
■ Improved Performance
■ Few Upgrade Apps (Including Samsung Apps)
■ Fixed “pink spot” bug in camera app
http://gadgetian.com/16083/samsung-galaxy-s-ii-ke7-update/quote:# Samsung Apps will be updated.
# More free RAM on bootup.
# RAM useable up to 837M; 5MB more RAM for use.
# The pink spot problem of camera has been resolved.
# Improved image quality of camera, and bettered zoom panel.
# Battery life seems longer now and the handset seems speedier.
# Picture for background adjustments has changed.
Ik had precies hetzelfde, ik kreeg het een beetje warm en dacht dat het door het onweer kwamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik vanavond mijn telefoon weer pakte was alles ineens zwart en hij gaat niet meer aan
Misschien schakelt buienalarm de telefoon automatisch uit als er teveel pieken komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, ik kreeg het een beetje warm en dacht dat het door het onweer kwam. accu eruit gehaald en weer terug erin heeft gewerkt in ieder geval
.
Toen ik keek was t onweer hier nog uren vandaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, ik kreeg het een beetje warm en dacht dat het door het onweer kwam. accu eruit gehaald en weer terug erin heeft gewerkt in ieder geval
.
Achteraf was het mijn setcpu app die ik verkeerd had ingesteldquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien schakelt buienalarm de telefoon automatisch uit als er teveel pieken komen
Ja ik ook. Soms als de telefoon gewoon op tafel ligt restart ie uit zichzelf. Of als ik aan het bellen ben. Denk dat ik er mee terug ga naar de Hi shop.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef mapampa het volgende:
iniedergeval de batterij tijd. Ik heb hem nu 8 uur uit de lader, normaal gebruik en nog 85% (ongeveer) van mijn batterij nog overquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:20 schreef Adolecens het volgende:
En wat is dat KE7 dan? Wat voegt het toe, of verandert het? Ipv alleen ophoging van een versienummer waar sommigen alleen al op geilen heb ik het idee soms..
is ie al uit voor NL dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
iniedergeval de batterij tijd. Ik heb hem nu 8 uur uit de lader, normaal gebruik en nog 85% (ongeveer) van mijn batterij nog over
weet ik niet. start KIES eens op. als hij vraagt om een kies programmaupdate moet je die downloaden, gelijk daarna je telefoon aansluiten en toen downloade hij deze update.quote:
Ziet er goed uit, maar wat is nou de winst tov de standaard software?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef venomsnake het volgende:
Die Lite'ning Rom lijkt me wel interessant..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274
Schijnt gunstig te zijn voor je batterij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar wat is nou de winst tov de standaard software?
Goh wat raar, en dat terwijl KE7 in Nederland nog NIET beschikbaar is...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef themole het volgende:
Hier kan ie geen KE7 vinden na de nieuwste update. Het is echt een baggerprogramma eerste klas.
Daar heb ik dus totaal geen last van. Ik gebruik hem nog steeds zonder bescherming op het glas en heb nog steeds een onbeschadigd toestel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 04:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben overigens voor geen meter te spreken over dat gorilla glas, het zou beter tegen krassen moeten kunnen dan andere glazen maar daar is dus geen kont van waar. Ik heb ´t ding altijd in een lege broekzak zitten en nog zitten er een stuk of wat kleine krasjes op het scherm.
Ah well, weet iig hoe ik die zooi eruit kan polijsten. Goedje is wel duur
Ik had dit net dus ook.. had de bui alweer hangenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:13 schreef jogy het volgende:
[..]
.
dan is hij voor nederland nog niet uit..quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef themole het volgende:
Hier kan ie geen KE7 vinden na de nieuwste update. Het is echt een baggerprogramma eerste klas.
snelheid: download 3,6 mb/s, upload 348 kb/s.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:39 schreef SBM22 het volgende:
Hallo!
Gisteren in de hi winkel een abbo met de s2 besteld. Is van MTV ofzo, heb ik in ieder geval wel lekker onbeperkt internet. Het enige jammere was dat de verkoper mij vertelde dat hij de volgende dag geleverd kon worden, wat dus helaas niet zo blijkt te zijn. De telefoon is wel al geleverd bij MTV mobile, maar hij moet nog verzonden worden dus voor het weekend heb ik hem helaas niet in mijn bezittoch jammer
Ik denk dat je nog wel wat langer kunt wachten. Ik heb hem de 23ste al bij Hi besteld, via de website, en heb hem ook nog steeds niet binnen. Ondanks dat mij ook werd verteld dat hij binnen 2 tot 5 dagen binnen zou zijn..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:39 schreef SBM22 het volgende:
Hallo!
Gisteren in de hi winkel een abbo met de s2 besteld. Is van MTV ofzo, heb ik in ieder geval wel lekker onbeperkt internet. Het enige jammere was dat de verkoper mij vertelde dat hij de volgende dag geleverd kon worden, wat dus helaas niet zo blijkt te zijn. De telefoon is wel al geleverd bij MTV mobile, maar hij moet nog verzonden worden dus voor het weekend heb ik hem helaas niet in mijn bezittoch jammer
Dat is balen, goed in de gaten houden en anders terug met dat ding?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet ´t zeker, ik heb een maandagmorgen model.
De telefoon begint volgens mij langzaam uit elkaar te vallen. Probleem van zwart scherm en nergens meer op reageren is erger geworden, gebeurt nu ontzettend vaak en wil dan ook niet meer aan, doorgaans ook gigantisch veel foutmeldingen bij het inschakelen.. vervolgens is ´ie aan en dan kan je niet bellen of smsen want dat doet hij gewoon niet, en als je daarna ook maar 1 keer beweegt met het ding gaat hij uit om vervolgens niet meer aan te gaan..
Ik vermoed dat de fout softwarematig is, maar KE7 is nog niet uit..
Edit, nu gaat hij wel aan maar halvewege het prachtige introfilmpje valt hij gewoon weer uit.. ben hier totaal niet over te spreken.
Edit 2 : Alle problemen zijn verdwenen als sneeuw onder de zon? Kan weer bellen, toestel valt niet meer uit..wat is deze
Je kan je toestel laten functioneren als wifi hotspot.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Besteld via Hi.nl. 'Slechts' 79 euro bij een 1-jarig Hi-30 abonnement.
Ben benieuwd! Zit er btw een tetheringfunctie op?
hoe?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Je kan je toestel laten functioneren als wifi hotspot.
Instellingen->draadloos en netwerk->tethering rn draagbare hotspots.quote:
oh handig!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:35 schreef deepart het volgende:
[..]
Instellingen->draadloos en netwerk->tethering rn draagbare hotspots.
Leuk om in een hele grote groep mensen een wifihotspot met een grappige naam aan te makenquote:
HAHAHA jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Leuk om in een hele grote groep mensen een wifihotspot met een grappige naam aan te maken
QFT.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:19 schreef venomsnake het volgende:
Wat blijft het toch een heerlijk toestel!
Ik heb helemaal nog geen last van vastlopers etc..quote:Op zondag 3 juli 2011 01:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb soms als ik aan het typen ben, dat ie dan vastloopt of zo en alles, echt ALLES wat ik getypt heb verwijder alsof ik mn vinger op de terugtoets houd. En daarna kut ie nog meer. Ik heb dat al een paar keer gehad nu![]()
Zo, dat is een mooie deal!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Besteld via Hi.nl. 'Slechts' 79 euro bij een 1-jarig Hi-30 abonnement.
[..]
Sorry, was Hi-35. Maar ik verleng dus kreeg wss een betere aanbieding.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:10 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zo, dat is een mooie deal!
Ik zie op hi.nl echter dat het toestel bij 1-jarig Hi-30 abonnement op dit moment tot en met zondag 129,95 euro kostZie:
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)rt_id=AH12B4,DEHN1D1
Volgens mij nietquote:Op zondag 3 juli 2011 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Uhm, volgens mij komt er nog btw over je rekeningen.
Niet? Dat heb ik wel vaak bij mn rekeningen dacht ik. Kan niet checken want krijg ze nu ff niet te zijn online helaas.quote:
HI vermeld echt geen prijzen exclusief BTW voor consumenten.... dat mag namelijk niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet? Dat heb ik wel vaak bij mn rekeningen dacht ik. Kan niet checken want krijg ze nu ff niet te zijn online helaas.
Klopt, maar doen ze wel op de rekeningen, dit apart. Vandaar dat ik dit even dacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
HI vermeld echt geen prijzen exclusief BTW voor consumenten.... dat mag namelijk niet.
Ja natuurlijk doen ze dat, dat is verplicht.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt, maar doen ze wel op de rekeningen, dit apart. Vandaar dat ik dit even dacht.
Ik heb vrijdag een koeriersdienst aan de telefoon gehad, ze komen hem morgen tussen 12 en 4 brengen ;-)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wel wat langer kunt wachten. Ik heb hem de 23ste al bij Hi besteld, via de website, en heb hem ook nog steeds niet binnen. Ondanks dat mij ook werd verteld dat hij binnen 2 tot 5 dagen binnen zou zijn..
Edit: artikeltje op internet, levertijd van 2 weken bij alle grote providers:
http://www.samsung-galaxy(...)slecht-leverbaar.htm
Bij mij doet Wifi Sharing dat altijd, als ik Wifi Sharing kill gaat hij makkelijk 2 dagen mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:56 schreef themole het volgende:
Godver, gisteravond nog wat gedaan met mijn telefoon stond toen nog op 80% wordt ik wakker staat dat ding nog maar op 3%(!), blijkt dat hij de hele nacht wakker is geweest terwijl het scherm niet aanstond. Heb hem nu gerestart en ben hem aan het opladen.
Nu doet hij het niet meer, mijn toestel gaat afhankelijk van het gebruik ook 1,5 tot 2 dagen mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef mapampa het volgende:
[..]
Bij mij doet Wifi Sharing dat altijd, als ik Wifi Sharing kill gaat hij makkelijk 2 dagen mee.
Apart als in gescheiden van elkaar. Niet apart als in vreemd.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk doen ze dat, dat is verplicht.
Ze mogen alleen niet adverteren met prijzen exclusief BTW.
Daar is niets aparts aan hoor.
Bron: nu.nlquote:AMSTERDAM – Er duiken geruchten op over een Samsung Galaxy S II met Windows Phone 7 in plaats van Android als besturingssysteem.
Op de website van de Bluetooth Special Interest Group (SIG) is een Samsung SGH-i937 verschenen. De huidige Galaxy S II heeft in de Verenigde Staten de code SGH-i927.
Het toestel lijkt dus een variant op de Galaxy S II te zijn, verder blijkt het Bluetoothprofiel van de telefoon precies hetzelfde te zijn als dat van Windows Phone Mango, de nieuwe versie van het besturingssysteem van Microsoft.
Daarnaast is er bij Occasional Gamers een lijst verschenen met Windows Phone 7-toestellen die spellen van het bedrijf draaien. De Samsung SGH-i937 staat hier ook op.
Focus, het huidige Windows Phone-toestel van Samsung, draagt de code SGH-i917.
En de gewone batterij is 1650mAh. Scheelt toch behoorlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:37 schreef alwaysonhold het volgende:
Is dit wat? Een 2600 mah batterij?
http://www.batteryupgrade(...)shopGroupId/11033729
Als jij je telefoon 2x zo dik wil maken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:37 schreef alwaysonhold het volgende:
Is dit wat? Een 2600 mah batterij?
http://www.batteryupgrade(...)shopGroupId/11033729
Boeit me niets, hij is zo dun (te dun) dat dat wel mag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als jij je telefoon 2x zo dik wil maken...
[ afbeelding ]
Er zit een nieuwe achterkant bij, omdat die batterij dus zo verrekte dik is. De vergelijking met de huidige batterij gaat dan ook niet echt op, die zouden ze ook op die capaciteit kunnen zetten, maar dat gaat dus ten koste van de dikte van de telefoon.
Nevermind, got it.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:03 schreef Fascination het volgende:
Het lukt me niet om via de mobiel in te loggen op fok.Als ik m'n username en wachtwoord intyp en dan op inloggen druk, gebeurt er niets. Wat doe ik verkeerd?
Enig idee hoeveel dat ongeveer scheelt in dikte?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als jij je telefoon 2x zo dik wil maken...
[ afbeelding ]
Er zit een nieuwe achterkant bij, omdat die batterij dus zo verrekte dik is. De vergelijking met de huidige batterij gaat dan ook niet echt op, die zouden ze ook op die capaciteit kunnen zetten, maar dat gaat dus ten koste van de dikte van de telefoon.
neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef themole het volgende:
Heeft iemand die 8 gig sd kaart van samsung al ontvangen?
Ja allang.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef themole het volgende:
Hangt wel van het merk af. Mugen bijvoorbeeld is een prima accumerk. Heb hem zelf ook op mijn Desire S en het scheelt inderdaad behoorlijk in de accuduur.quote:
Ik moet de bon nog opsturen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef themole het volgende:
Nee, dat wou ik ook net hier gaan vragenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:29 schreef themole het volgende:
Maar is WiFi delen nou gewoon WiFi gebruiken? Ja he? Want het als accespoint gebruiken heet anders (hotspot).quote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef mapampa het volgende:
[..]
Bij mij doet Wifi Sharing dat altijd, als ik Wifi Sharing kill gaat hij makkelijk 2 dagen mee.
Ha bedankt, zat er al de hele tijd tegen aan te hikken dat ik een kopie van die aankoopbon moest maken en moeilijk moest doen, maar hopelijk krijg ik deze dan binnenkort binnen (en is weer een stuk meer!).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef swollywood het volgende:
Als je je SGS2 bij The Phone House gehaald hebt tijdens de 32 GB micro-sd actie dan moet je deze zelf aanvragen via http://www.phonehouse.nl/galaxy-geheugenkaart/.
Dat hadden ze me niet verteld in de winkel, alleen dat ie opgestuurd zou worden, 3 weken voor niets zitten wachten.![]()
En ze streven er naar hem binnen 14 dagen op te sturen nadat je dat formulier ingevuld hebt.
Ik sloot af in een winkel. Waar vind ik dan mijn Transactie/Order-nummer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef swollywood het volgende:
Als je je SGS2 bij The Phone House gehaald hebt tijdens de 32 GB micro-sd actie dan moet je deze zelf aanvragen via http://www.phonehouse.nl/galaxy-geheugenkaart/.
Dat hadden ze me niet verteld in de winkel, alleen dat ie opgestuurd zou worden, 3 weken voor niets zitten wachten.![]()
En ze streven er naar hem binnen 14 dagen op te sturen nadat je dat formulier ingevuld hebt.
Niet helemaal, want als ik WiFI delen uitschakel kan ik gewoon gebruik maken van WiFi zonder battery drain. Ik denk dat WiFi delen te maken heeft met hotspot.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar is WiFi delen nou gewoon WiFi gebruiken? Ja he? Want het als accespoint gebruiken heet anders (hotspot).
20% vd batterij van mij vandaag op het conto van WiFi-delen staat er, maar dat is dus gewoon de WiFi-zelf?
Ik heb zo'n stapeltje met drie papieren, een 'kassabon' (a4) en dan nog verzekering+Vodafone abonnement. Op die kassabon staat mijn transactienummer (en gegevens van de winkel etc).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik sloot af in een winkel. Waar vind ik dan mijn Transactie/Order-nummer?
Op de bon vind ik een kassanummer, referentie, betalingskenmerk en Qtid.
Oooooja. Herinner ik me vaagjes. Even zoeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb zo'n stapeltje met drie papieren, een 'kassabon' (a4) en dan nog verzekering+Vodafone abonnement. Op die kassabon staat mijn transactienummer (en gegevens van de winkel etc).
Waar zit WiFi-delen uitschakelen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef mapampa het volgende:
[..]
Niet helemaal, want als ik WiFI delen uitschakel kan ik gewoon gebruik maken van WiFi zonder battery drain. Ik denk dat WiFi delen te maken heeft met hotspot.
Je wil 1 ding niet en dat is een verouderde smartphone. Al helemaal niet als je een abbonement van plan was. Just sayin'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vraagje van een smartphone noob.
Ik zit te twijfelen om deze te kopen maar wat zijn nou even heel simpel gezegd de voordelen ten opzichte van de Samsung Galaxy S ? behalve de accu tijd?
Meer capaciteit, sneller, volgens mij ook meer opties, hij is vloeiender. Het is hetzelfde verschil als wanneer je een computer van 3 jaar geleden vergelijkt met ééntje van nu eigenlijk. De oudere doet het nog wel maar de nieuwe trekt het allemaal makkelijker. De hardware is gewoon een stuk beter. Je hebt ook een flits op je camera en een front end camera waarmee je kan video bellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vraagje van een smartphone noob.
Ik zit te twijfelen om deze te kopen maar wat zijn nou even heel simpel gezegd de voordelen ten opzichte van de Samsung Galaxy S ? behalve de accu tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |