Thnx, we konden de gestolen Galaxy S nog wel een paar dagen volgen maar daarna was dat helaas voorbij (niet dat je iets met de locatie kunt, maar goed...) bij de nieuwe Ace had ik dus gehoopt dat het toestel zelf ook te blokkeren was zonder dat je daar zelf steeds last van hebt, maar dat werkt kennelijk niet zo bij Samsung.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:48 schreef deepart het volgende:
[..]
SeekDroid is ook super handig. Blokkeren, op afstand je opslag wissen, zien welke nummers de dief belt, zien waar hij is, alarmen af laten gaan met teksten erop.
Ik ben ook geen fan van Samsung, net zoals Krea en ik ben ook helemaal wild van dit apparaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doen Krea, ik ben er wild van. En ik geef geen reet om telefoons!
Die dikke schil in Samsung is zeer eenvoudig uit te schakelen/vervangen. Dat was voor mij de reden om voor Android te kiezen en niet voor Apple.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef Kreator het volgende:
Mja, ik heb privé nog een wat oudere SE Xperia X1 (zeer kut) en zakelijk een iPhone 4.
Over die iPhone ben ik gemiddeld genomen wel behoorlijk tevreden dus dit apparaat moet eigenlijk wel minstens net zo goed zijn.
Zal eens wat gaan lezen over de interface enzo (want ik hou niet zo van dikke schillen over een OS).
Bedoel je dan een custom rom? Want dan krijg je echt een heel ander OS toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die dikke schil in Samsung is zeer eenvoudig uit te schakelen/vervangen. Dat was voor mij de reden om voor Android te kiezen en niet voor Apple.
LauncherPro.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bedoel je dan een custom rom? Want dan krijg je echt een heel ander OS toch?
Gewoon doen. Ik heb em ook immers.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef Kreator het volgende:
Mja, ik heb privé nog een wat oudere SE Xperia X1 (zeer kut) en zakelijk een iPhone 4.
Over die iPhone ben ik gemiddeld genomen wel behoorlijk tevreden dus dit apparaat moet eigenlijk wel minstens net zo goed zijn.
Zal eens wat gaan lezen over de interface enzo (want ik hou niet zo van dikke schillen over een OS).
Ziet er tof uit! Ga ik zeker met spelen als ik hem binnen heb! Vind het Samsungmenu niet zo mooi :#quote:
Ja, dan wel. Dan wel. Nu maar hopen dat een neger em niet afpakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik heb em ook immers.
Je weetz. Negers die vragen om sigaretten= Magnum afvuren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Dan wel. Nu maar hopen dat een neger em niet afpakt.
seekdroidquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik er vanuitga dat de telefoon zelf interessanter is dan de info die eropstaat, daarbij zullen ze toch wat moeten zodra de simkaart geblokkeerd is.
En zodra je er een onbekende kaart indoet zou hij dan om een toegangscode vragen.
Het is simpelweg dat ik ze niet gun dat ze hem ook nog eens ongegeneerd kunnen gebruiken als ze hem gegapt hebben.
Maar we zullen even in het dive-verhaal duiken.
Wat is het voordeel van Seekdroid boven Samsung Dive dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Je hebt ook zo'n sniperspel, even kut maar het is gewoon grappig om te zien dat ie het soepel kan spelenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb die HD game Modern Combat geinstalleerd, althans de trial versie..
Wat is die besturing kut zeg!Da's wel ff feeling krijgen, een shooter game met touchscreen
En verder nog steeds allerlei apps installeren en geen piepje over te weinig geheugen.. Dat is toch echt wel een mega verbetering ten opzichte van de Desire.
Dat had je ook gewoon met een goedkope nokia kunnen doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef horned_reaper het volgende:
Je kunt je mooie S2 ook gewoon gebruiken voor de dingen waarvoor je het gekocht hebt.
Inplaats van de telefoon helemaal verzieken door oneindig veel vage apps er op te gooien, te booten en bezig te gaan met vage service codes.
Ik heb er zelf een compass en een zaklamp op geïnstalleerd en dat is voor mij al genoeg avontuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |