Ik had precies hetzelfde, ik kreeg het een beetje warm en dacht dat het door het onweer kwamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik vanavond mijn telefoon weer pakte was alles ineens zwart en hij gaat niet meer aan
Misschien schakelt buienalarm de telefoon automatisch uit als er teveel pieken komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, ik kreeg het een beetje warm en dacht dat het door het onweer kwam. accu eruit gehaald en weer terug erin heeft gewerkt in ieder geval
.
Toen ik keek was t onweer hier nog uren vandaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, ik kreeg het een beetje warm en dacht dat het door het onweer kwam. accu eruit gehaald en weer terug erin heeft gewerkt in ieder geval
.
Achteraf was het mijn setcpu app die ik verkeerd had ingesteldquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien schakelt buienalarm de telefoon automatisch uit als er teveel pieken komen
Ja ik ook. Soms als de telefoon gewoon op tafel ligt restart ie uit zichzelf. Of als ik aan het bellen ben. Denk dat ik er mee terug ga naar de Hi shop.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:47 schreef mapampa het volgende:
Iemand anders ook last van random restarts?
iniedergeval de batterij tijd. Ik heb hem nu 8 uur uit de lader, normaal gebruik en nog 85% (ongeveer) van mijn batterij nog overquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:20 schreef Adolecens het volgende:
En wat is dat KE7 dan? Wat voegt het toe, of verandert het? Ipv alleen ophoging van een versienummer waar sommigen alleen al op geilen heb ik het idee soms..
is ie al uit voor NL dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
iniedergeval de batterij tijd. Ik heb hem nu 8 uur uit de lader, normaal gebruik en nog 85% (ongeveer) van mijn batterij nog over
weet ik niet. start KIES eens op. als hij vraagt om een kies programmaupdate moet je die downloaden, gelijk daarna je telefoon aansluiten en toen downloade hij deze update.quote:
Ziet er goed uit, maar wat is nou de winst tov de standaard software?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef venomsnake het volgende:
Die Lite'ning Rom lijkt me wel interessant..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274
Schijnt gunstig te zijn voor je batterij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar wat is nou de winst tov de standaard software?
Goh wat raar, en dat terwijl KE7 in Nederland nog NIET beschikbaar is...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef themole het volgende:
Hier kan ie geen KE7 vinden na de nieuwste update. Het is echt een baggerprogramma eerste klas.
Daar heb ik dus totaal geen last van. Ik gebruik hem nog steeds zonder bescherming op het glas en heb nog steeds een onbeschadigd toestel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 04:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben overigens voor geen meter te spreken over dat gorilla glas, het zou beter tegen krassen moeten kunnen dan andere glazen maar daar is dus geen kont van waar. Ik heb ´t ding altijd in een lege broekzak zitten en nog zitten er een stuk of wat kleine krasjes op het scherm.
Ah well, weet iig hoe ik die zooi eruit kan polijsten. Goedje is wel duur
Ik had dit net dus ook.. had de bui alweer hangenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:13 schreef jogy het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |