Wat is dat nou weer voor ouwe lullen-onzin. Wie zegt dat sommigen onder ons de telefoon om dezelfde reden hebben gekocht als jij? Vage apps bestaan niet, en je telefoon booten.. seriously?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef horned_reaper het volgende:
Je kunt je mooie S2 ook gewoon gebruiken voor de dingen waarvoor je het gekocht hebt.
Inplaats van de telefoon helemaal verzieken door oneindig veel vage apps er op te gooien, te booten en bezig te gaan met vage service codes.
Ik heb er zelf een compass en een zaklamp op geïnstalleerd en dat is voor mij al genoeg avontuur.
Ik heb laatst een Ferrari gekocht. Beetje zonde om daar 180km per uur mee te gaan rijden en hem iedere keer te booten (lees: moter startenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef horned_reaper het volgende:
Je kunt je mooie S2 ook gewoon gebruiken voor de dingen waarvoor je het gekocht hebt.
Inplaats van de telefoon helemaal verzieken door oneindig veel vage apps er op te gooien, te booten en bezig te gaan met vage service codes.
Ik heb er zelf een compass en een zaklamp op geïnstalleerd en dat is voor mij al genoeg avontuur.
Neh, koop dan een iphone. Lekker dichtgetimmerdquote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb van de week ook mijn Samsung ontvangen maar wat is nou eigenlijk precies het nut om je telefonon te rooten?quote:
Dan kun je bijvoorbeeld onderstaande toepassen:quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook mijn Samsung ontvangen maar wat is nou eigenlijk precies het nut om je telefonon te rooten?
Meer bewegingsvrijheid op dat ding. Je kan bijvoorbeeld al die samsung hubs en andere bloatware er vanaf halen of freezen (onzichtbaar maken).quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook mijn Samsung ontvangen maar wat is nou eigenlijk precies het nut om je telefonon te rooten?
Alleen vervalt dan wel je garantie als je hem reroot hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Meer bewegingsvrijheid op dat ding. Je kan bijvoorbeeld al die samsung hubs en andere bloatware er vanaf halen of freezen (onzichtbaar maken).
zooo das een goed idee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Alleen vervalt dan wel je garantie als je hem reroot hebt.
Ik heb gewoon alle samsung zooi en een map geplaatst, op deze manier zie ik ze ook niet meer.
Ringdroid downloaden uit de marketquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef Haroldinho het volgende:
Voor mijn Galaxy S2 had ik een HTC Legend, waarmee het mogelijk was om beltonen (lees MP3-bestanden) in te korten. Weet iemand of daar met de Samsung ook een mogelijkheid voor is? Of moet dat weer via een aparte applicatie?
Tenzij je een tooltje gebruikt om de teller op 0 te houden, dan weten ze het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:34 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Alleen vervalt dan wel je garantie als je hem reroot hebt.
Ik heb gewoon alle samsung zooi en een map geplaatst, op deze manier zie ik ze ook niet meer.
Welke teller?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tenzij je een tooltje gebruikt om de teller op 0 te houden, dan weten ze het niet.
http://www.samsunggalaxys(...)e-samsung-galaxy-s2/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
Welke teller?
Iemand overigens een linkje naar de batterijtruuk uit het vorige topic?
Zodra je de rom flasht krijg je bij het opstarten een driehoekje en gaat de teller omhoog. Kan je weer resetten door een jig te kopen op ebay ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
Welke teller?
Iemand overigens een linkje naar de batterijtruuk uit het vorige topic?
Rooten is toch wat anders dan de rom flashen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Zodra je de rom flasht krijg je bij het opstarten een driehoekje en gaat de teller omhoog. Kan je weer resetten door een jig te kopen op ebay ofzo.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Rooten is toch wat anders dan de rom flashen?
Uh, ohjaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Rooten is toch wat anders dan de rom flashen?
Accu leeg vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik vanavond mijn telefoon weer pakte was alles ineens zwart en hij gaat niet meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |