SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Niet altijd serieus
Doe dan:quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef Netsplitter het volgende:
Kan 'm wel weer terug zetten als je heimwee hebt.
Geldige legitimatie en werkende pinpas is genoeg. (Je moet wel 1ct kunnen pinnen)quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Aneurysma het volgende:
Heeft hier iemand dit abbonement in een winkel zelf afgesloten? (of zelfs bij The Phonehouse). Ben benieuwd wat ik allemaal nodig heb, want dan krijg ik de telefoon meteen mee.. toch?
Nee klopt, maar op de site van The Phonehouse staat dat hij in Weert, Maastricht en Roermond op voorraad is dus dan ga ik daar even langs. Dank in elk geval!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geldige legitimatie en werkende pinpas is genoeg. (Je moet wel 1ct kunnen pinnen)
En over dat meteen mee krijgen: hij is nog lang niet overal op voorraad..
Dan komt het wel goed. Toen de telefoon net uit was zag ik iedereen op fora helemaal in paniek dat het zo lang duurt tot hij geleverd wordt, ik ben even de winkel binnengelopen en stond een kwartier later met de S2 buiten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nee klopt, maar op de site van The Phonehouse staat dat hij in Weert, Maastricht en Roermond op voorraad is dus dan ga ik daar even langs. Dank in elk geval!
dat is wel erg enthousiast niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe dan:
"Beter dan de iPhone 5/6/7"
Berichten geeft hij door ja. Hoe? Geen idee ging vanzelf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:27 schreef jogy het volgende:
ff een repeat van het vorige topic: iemand al voor elkaar gekregen om facebook notificaties in de bar te krijgen van je smartphone? Zo ja? Hoe en waarom ik niet?.
Ok, hm. Ook als je die FB dus niet in de voorgrond hebt staan? Bij mij laat ie in de app zelf wel notificaties zien maar verder dus niet. Ik wil het zoals de mail hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Berichten geeft hij door ja. Hoe? Geen idee ging vanzelf.
Top, ff proberen. Thanksquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:48 schreef Catch22- het volgende:
friendcaster doet dat wel (incl. een soort popup)
Hij laat berichten zien linksboven als het ware.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, hm. Ook als je die FB dus niet in de voorgrond hebt staan? Bij mij laat ie in de app zelf wel notificaties zien maar verder dus niet. Ik wil het zoals de mail hebben.
Dubbel tikken met je vinger op het scherm en je hebt meteen alles leesbaar op het gebied waar je tikt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef MetBas het volgende:
Ik vind 't wel irritant dat hij bij browsen na het laden van een pagina automatisch dusdanig uitzoomt dat je alles kan zien. Ik wil verdomme direct alles op leesbaar zoomniveau.
Ach zo bijzonder ie ie niet. Het is maar een telefoon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:51 schreef Rekkie het volgende:
Vanmiddag/vanavond ga ik het toestel halen. Kan eigenlijk niet wachten
WAT ZEG JIJ NOU???????????? DIT IS EEN VERRIJKING VAN HET LEVEN!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ach zo bijzonder ie ie niet. Het is maar een telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Ja want zo bedoel ik hetquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ach zo bijzonder ie ie niet. Het is maar een telefoon.
KPN winkel heeft ze 100% zeker, sowieso in zwart en zilver (spiegelend) en misschien nog andere kleuren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Is zo'n skin al in de winkel te koop? Want dan haal ik 'm nu snel even, ipv 'm online te bestellen.
Ahh thanks, dan ga ik er even een halen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
KPN winkel heeft ze 100% zeker, sowieso in zwart en zilver (spiegelend) en misschien nog andere kleuren.
Om je telefoon te beschermen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je zoiets lelijks over je telefoon willen doen?
En waarom zou je dan niet zoiets gebruiken? http://www.bestskinsever.com/samsung-galaxy-s-ii-skinquote:
Nou volgens mij wordt de telefoon niet zoveel zwaarder en dikker van dat hoesje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En waarom zou je dan niet zoiets gebruiken? http://www.bestskinsever.com/samsung-galaxy-s-ii-skin
Goedkoper, en je behoudt het uiterlijk van je telefoon. Leuk dat de Galaxy S2 zo dun en licht is, maar dat valt allebei weg als je hem dikker en zwaarder maakt met zo'n lelijk rubberen hoesje.
Tuurlijk wordt hij dikker, niemand zegt ook dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:22 schreef netolk het volgende:
Hij word er wel dikker van, het gewicht valt denk ik idd wel mee
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want zo bedoel ik het
Mijn huidige telefoon is kwijt, vandaar dat ik niet kan wachten.
Dat ding is toch redelijk essentieel voor mij.
Maar leuke poging hoor, echt
Hij wordt dikker, maar dat is niet erg want hij is al belachelijk dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:22 schreef netolk het volgende:
Hij word er wel dikker van, het gewicht valt denk ik idd wel mee
Ghehequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij wordt dikker, maar dat is niet erg want hij is al belachelijk dus.
Hoe is je bereik? Slecht? Vodafone bellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef De-Hamster het volgende:
Boh, mijn internet wordt echt zo traag he, ik weet niet of dit komt sinds ik bij Vodafone zit, maar bij T-Mobile was die echt razendsnel, nu is die traag als dikke stront door een trechter.
Youtube filmpje heeft tien minuten nodig om volledig te bufferen. Gewoon via 3G
dat had ik (t-mobile) de eerste dag ook :S daarna niet echt meer gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef De-Hamster het volgende:
Boh, mijn internet wordt echt zo traag he, ik weet niet of dit komt sinds ik bij Vodafone zit, maar bij T-Mobile was die echt razendsnel, nu is die traag als dikke stront door een trechter.
Youtube filmpje heeft tien minuten nodig om volledig te bufferen. Gewoon via 3G
Zonder abbo? Marktplaats?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er 2 versies van SGS2, een europese en een niet europese versie, de niet europese versie is 500 euro en alleen via webshops verkrijgbaar, de europese versie is circa 560 euro en in webschops en in winkel te koop.
Wat is het verschil tussen de europese en niet europese versie? Ik wil namelijk een SGS2 kopen maar, niet meer dan 500 euro aan uitgeven, is mijn enige keus dan webshops? Of kan ik het ook in de winkel voor 500 euro kopen? EN welke webshops raden jullie aan?
Battstatt Pro, SiMi Clock, Switch Pro (¤0.69).quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Aneurysma het volgende:
Hebbes! Ein-de-lijk.
Kan iemand me wat nuttige niet-standaard Widgets aanraden? [ afbeelding ]
Berichten --> Menuknop --> Instellingen --> onderaan bij Meldingsinstellingen "Berichtmeldingen weergeven in statusbalk" uitvinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef Aneurysma het volgende:
En weet iemand hoe ik uitzet dat al mijn sms'jes bovenaan voorvertoond worden zonder te unlocken? Vind het niet zo aantrekkelijk dat iedereen nu mijn inkomende smsjes kan lezen als ik hem ergens laat liggen.
Volgens mij dat whatsapp van al je contacten automatisch checkt of ze whatsapp hebben en ze verolgens in whatsapp zet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat betekent het automatisch synchroniseren van Whatsapp-contacten?
Dank keer 2!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Battstatt Pro, SiMi Clock, Switch Pro (¤0.69).
Ik gebruik al tijden Launcher Pro als launcher en heb nu Launcher Pro Plus gekocht voor $ 2.99 via Paypal, waardoor ik ook de bijbehorende widgets voor o.a. Twitter en Facebook kan gebruiken.
[..]
Berichten --> Menuknop --> Instellingen --> onderaan bij Meldingsinstellingen "Berichtmeldingen weergeven in statusbalk" uitvinken.
Dacht ik ook maar dat gebeurde, volgens mij, sowieso al toen ik het installeerde of bv nieuwe contactpersonen met Whatsapp toevoegde.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Volgens mij dat whatsapp van al je contacten automatisch checkt of ze whatsapp hebben en ze verolgens in whatsapp zet.
[..]
Jep. Hij kan sowieso aardig stressen af en toe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Partyboy1991 het volgende:
Is het bij jullie ook bekend dat als er zware applicaties draaien dat het deel bij de camera erg heet wordt?
Tip:quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef Aneurysma het volgende:
Help mij.Ik heb iets aan mijn instellingen gedaan en nu krijg ik helemaal geen meldingen meer van smsjes.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tip:
Zet de meldingen weer aan.
In de instellingen kan je dat doen![]()
Van een Nederlands toestel heb je de garantie dat hij een ultra high power performance 1337 n00bpwner super amoled scherm heeft, in sommige landen is het toestel uitgerust met slechts een slcd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er 2 versies van SGS2, een europese en een niet europese versie, de niet europese versie is 500 euro en alleen via webshops verkrijgbaar, de europese versie is circa 560 euro en in webschops en in winkel te koop.
Wat is het verschil tussen de europese en niet europese versie? Ik wil namelijk een SGS2 kopen maar, niet meer dan 500 euro aan uitgeven, is mijn enige keus dan webshops? Of kan ik het ook in de winkel voor 500 euro kopen? EN welke webshops raden jullie aan?
Wachten tot een update voor je galaxy S2 denk ik. Of goed zoeken op xda-developers en daar het één en ander proberen. Bij mij is ie ook traag en ik heb cognition dus die hoef je niet te proberen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Aneurysma het volgende:
Ik ga jullie echt spammen met vragen.Bij navigatie blijft hij eindeloos zoeken naar GPS-verbinding. Wat nu?
Satelliet bestellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Aneurysma het volgende:
Ik ga jullie echt spammen met vragen.Bij navigatie blijft hij eindeloos zoeken naar GPS-verbinding. Wat nu?
1e keer? Voor het raam leggen en 10 minuten wachten. Dan moet hij het doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Aneurysma het volgende:
True true.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1e keer? Voor het raam leggen en 10 minuten wachten. Dan moet hij het doen.
Maar zodra je dat ding uit zet en daarna weer aan is het weer hetzelfde verhaal?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1e keer? Voor het raam leggen en 10 minuten wachten. Dan moet hij het doen.
Nee, dan heeft hij enig idee in welke richting hij moet zoeken, dat is altijd zo, de 1e keer moet hij helemaal fris beginnen dus duurt lang.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar zodra je dat ding uit zet en daarna weer aan is het weer hetzelfde verhaal?
ik heb hier helemaal geen last vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar zodra je dat ding uit zet en daarna weer aan is het weer hetzelfde verhaal?
Hangt er ook vanaf of je binnen of buiten bent, binnen duurt het vanzelfsprekend veel langer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef jogy het volgende:
Ah ok, bij mij duurt het overigens elke keer een paar minuten en ik lees die klachten wel vaker. Hardwarematig zal het wel goed zitten denk ik maar een verbetering zou fijn zijn.
Ik heb het specifiek over de tijd dat ik een fix krijg, niet of ik goed op de mappen sta. Probeer layar maar eens bijvoorbeeld, die werkt ook met gps en het duurt best lang voor de foon weet waar ie is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb hier helemaal geen last vanik woon dan wel in zweden maar dat moet volgens mij niet uitmaken. alle updates voor googlemaps geinstalleerd? navigatie werkt met google maps namelijk
Goed punt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf of je binnen of buiten bent, binnen duurt het vanzelfsprekend veel langer.
eigenlijk geen last van. soms geeft hij aan dat ik op een plek 300 meter van waar ik ben sta. maar normaliter heeft hij mijn locatie binnen 1 minuutquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over de tijd dat ik een fix krijg, niet of ik goed op de mappen sta. Probeer layar maar eens bijvoorbeeld, die werkt ook met gps en het duurt best lang voor de foon weet waar ie is.
zou best kunnen hoor, tot nu toe eigenlijk alleen maar binnen geprobeerdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef delano.888 het volgende:
1 minuut is lang hoor.
Als je buiten gaat staan (neem aan dat je navigatie niet nodig hebt om je wc te vinden) moet hij hem met 10 a 20 seconden echt wel pakken hoor!
Dat vind ik dan wel weer grappig, dat mensen een telefoon met navigatie hebben, hem proberen binnenshuis te gebruiken, en dan verbaasd zijn als het niet werktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zou best kunnen hoor, tot nu toe eigenlijk alleen maar binnen geprobeerd
meer om te testenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig, dat mensen een telefoon met navigatie hebben, hem proberen binnenshuis te gebruiken, en dan verbaasd zijn als het niet werkt
Maar navigatie is toch ook niet voor binnenshuis bedoelt mensen!
Maar dat gaat niet want je GPS signaal werkt binnen niet!!! LOLLERCOPTEREINZWEIDREIquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Aneurysma het volgende:
Ik navigeer altijd naar mijn WC als ik in bed lig en het nacht is en ik de weg niet meer weet.
Dat probeerde ik ook een keer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:46 schreef jogy het volgende:
Ik ga morgen met mijn GPS buiten proberen mijn werk te vinden op de fiets. Kijken wat het doet.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zou best kunnen hoor, tot nu toe eigenlijk alleen maar binnen geprobeerd
dat is omdat je abbonnement halverwege de maand is ingegaan. Had je je abbo op 1 juni verlengd, dan had je wel 1 GB gehad..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef De-Hamster het volgende:
Geen idee, bereik is niets mis mee, gewoon vol aantal streepjes. Zou het kunnen zijn omdat ik sinds 14 juni pas over ben, dat ik de eerste maand de helft van de snelheid heb? Aangezien ik op MyVodafone ook zie staan dat ik deze maand maar 580 MB mag gebruiken van mijn 1 GB abonnement?
navigatie laatst getest op de snelweg, hij had de route binnen 2 seconden berekend. Perfect systeem!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig, dat mensen een telefoon met navigatie hebben, hem proberen binnenshuis te gebruiken, en dan verbaasd zijn als het niet werkt
Maar navigatie is toch ook niet voor binnenshuis bedoelt mensen!
Kan het ook daardoor komen dat mijn internet rete traag is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
dat is omdat je abbonnement halverwege de maand is ingegaan. Had je je abbo op 1 juni verlengd, dan had je wel 1 GB gehad..
dat lijkt me geen gevolgen hebben voor je snelheidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:30 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Kan het ook daardoor komen dat mijn internet rete traag is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |