Om je telefoon te beschermen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zou je zoiets lelijks over je telefoon willen doen?
En waarom zou je dan niet zoiets gebruiken? http://www.bestskinsever.com/samsung-galaxy-s-ii-skinquote:
Nou volgens mij wordt de telefoon niet zoveel zwaarder en dikker van dat hoesje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En waarom zou je dan niet zoiets gebruiken? http://www.bestskinsever.com/samsung-galaxy-s-ii-skin
Goedkoper, en je behoudt het uiterlijk van je telefoon. Leuk dat de Galaxy S2 zo dun en licht is, maar dat valt allebei weg als je hem dikker en zwaarder maakt met zo'n lelijk rubberen hoesje.
Tuurlijk wordt hij dikker, niemand zegt ook dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:22 schreef netolk het volgende:
Hij word er wel dikker van, het gewicht valt denk ik idd wel mee
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want zo bedoel ik het
Mijn huidige telefoon is kwijt, vandaar dat ik niet kan wachten.
Dat ding is toch redelijk essentieel voor mij.
Maar leuke poging hoor, echt
Hij wordt dikker, maar dat is niet erg want hij is al belachelijk dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:22 schreef netolk het volgende:
Hij word er wel dikker van, het gewicht valt denk ik idd wel mee
Ghehequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij wordt dikker, maar dat is niet erg want hij is al belachelijk dus.
Hoe is je bereik? Slecht? Vodafone bellen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef De-Hamster het volgende:
Boh, mijn internet wordt echt zo traag he, ik weet niet of dit komt sinds ik bij Vodafone zit, maar bij T-Mobile was die echt razendsnel, nu is die traag als dikke stront door een trechter.
Youtube filmpje heeft tien minuten nodig om volledig te bufferen. Gewoon via 3G
dat had ik (t-mobile) de eerste dag ook :S daarna niet echt meer gehad eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef De-Hamster het volgende:
Boh, mijn internet wordt echt zo traag he, ik weet niet of dit komt sinds ik bij Vodafone zit, maar bij T-Mobile was die echt razendsnel, nu is die traag als dikke stront door een trechter.
Youtube filmpje heeft tien minuten nodig om volledig te bufferen. Gewoon via 3G
Zonder abbo? Marktplaats?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er 2 versies van SGS2, een europese en een niet europese versie, de niet europese versie is 500 euro en alleen via webshops verkrijgbaar, de europese versie is circa 560 euro en in webschops en in winkel te koop.
Wat is het verschil tussen de europese en niet europese versie? Ik wil namelijk een SGS2 kopen maar, niet meer dan 500 euro aan uitgeven, is mijn enige keus dan webshops? Of kan ik het ook in de winkel voor 500 euro kopen? EN welke webshops raden jullie aan?
Battstatt Pro, SiMi Clock, Switch Pro (¤0.69).quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Aneurysma het volgende:
Hebbes! Ein-de-lijk.
Kan iemand me wat nuttige niet-standaard Widgets aanraden? [ afbeelding ]
Berichten --> Menuknop --> Instellingen --> onderaan bij Meldingsinstellingen "Berichtmeldingen weergeven in statusbalk" uitvinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef Aneurysma het volgende:
En weet iemand hoe ik uitzet dat al mijn sms'jes bovenaan voorvertoond worden zonder te unlocken? Vind het niet zo aantrekkelijk dat iedereen nu mijn inkomende smsjes kan lezen als ik hem ergens laat liggen.
Volgens mij dat whatsapp van al je contacten automatisch checkt of ze whatsapp hebben en ze verolgens in whatsapp zet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat betekent het automatisch synchroniseren van Whatsapp-contacten?
Dank keer 2!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Battstatt Pro, SiMi Clock, Switch Pro (¤0.69).
Ik gebruik al tijden Launcher Pro als launcher en heb nu Launcher Pro Plus gekocht voor $ 2.99 via Paypal, waardoor ik ook de bijbehorende widgets voor o.a. Twitter en Facebook kan gebruiken.
[..]
Berichten --> Menuknop --> Instellingen --> onderaan bij Meldingsinstellingen "Berichtmeldingen weergeven in statusbalk" uitvinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |