Succes iig. Is het geen webshop die ook vestigingen heeft oid?quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:45 schreef Repeat het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet moeilijk doen met terugsturen. Zometeen even bellen.
oke man. thanksquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef jogy het volgende:
http://members.quicknet.nl/jogy/minimal.wltheme.zip dus
[ afbeelding ]
en de zip moet geplaatst worden op sdcard\data\com.teslacoilsw.widgetlocker\themes en je bent klaar.
widgetlocker dus wel eerst installeren.
Die indruk kreeg ik al. Nou, we zullen zien. Sinds een kwartiertje ben ik, na zes uur (6! %$#$#$ uur!) in de rij te hebben gestaan eigenaar van een prachtige Samsung Galaxy S 2. En nu lekker mee klooien!quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:56 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Om heel precies te zijn: het is klote!
Foto's van het internet, dus niet zelf gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef Catch22- het volgende:
heb je de resolutie en kwaliteit goed ingesteld?
De S2 heeft niet zo'n heel scherp scherm hoor, dus daar kan het niet aan liggen. Geef eens een voorbeeldfoto?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef Repeat het volgende:
Wat ik echt gek vind (ik probeer nog een oplossing te zoeken voordat ik em terugstuur) is dat foto's er zo slecht uitzien. Dan bedoel ik niet de kleuren, maar het lijkt alsof er enorme jpeg compressie op foto's zit die je op het internet bekijkt. Op mn iPhone zijn dezelfde foto's een stuk scherper en minder "rommelig"...
OF zou het scherm zoveel scherper zijn dat het meer foutjes in de foto weergeeft?
Die link doet het niet yoquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Repeat het volgende:
http://interfacelift.com/(...)rsview_1600x1200.jpg
Bijv, vind ik toch niet helemaal scherp op het display...

nee die werkt niet op de SGS2quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef Repeat het volgende:
Doet de software-update in het toestel zelf het bij jullie ook niet? Want als ik em zo zou kunnen updaten zou dat ook goed zijn, maar dat werkt ook niet
Dit al helemaal doorgelopen om KIES aan de praat te krijgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef Repeat het volgende:
Doet de software-update in het toestel zelf het bij jullie ook niet? Want als ik em zo zou kunnen updaten zou dat ook goed zijn, maar dat werkt ook niet
FF downloaden en dan gebruikenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef Repeat het volgende:
Wat ik echt gek vind (ik probeer nog een oplossing te zoeken voordat ik em terugstuur) is dat foto's er zo slecht uitzien. Dan bedoel ik niet de kleuren, maar het lijkt alsof er enorme jpeg compressie op foto's zit die je op het internet bekijkt. Op mn iPhone zijn dezelfde foto's een stuk scherper en minder "rommelig"...
OF zou het scherm zoveel scherper zijn dat het meer foutjes in de foto weergeeft?
Missedit heeft gewoon zelf een font-optiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:10 schreef Rekkie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in widgets als MissedIt en Simple Text (en waar mogelijk ook Android zelf) andere lettertypes gebruik?
Ja dat weet ik maar ik wil graag fonts toevoegen. Welk formaat moeten deze hebben en waar kun je het beste fonts verkrijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Missedit heeft gewoon zelf een font-optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |