Dat zou top zijn....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
ze moeten in ttf formaat zijn en ook een bepaalde naamstructuur volgens mij. Als ik vanavond tijd heb kan ik je wel een linkje sturen met 150 fonts die je kan gebruiken.

Ja, werkt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb je die stappen nou al doorlopen?
Klik -> Samsung Galaxy S2 #7 - Gewoon tof

Download nou in Kies dat verbindingsproggie, dan werkt het gelijk.quote:

Heb ik alleen die apps nodig of moet ik 'm ook rooten? Twijfel namelijk nog steeds of ik dat zal doen. Als je gaat doemdenken, wat zijn dan de nadelen van het rooten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Widgetlocker voor de mogelijkheid van het verneuken.. erh aanpassen van je lockscreen, easy clock widget (volledige versie), Missed it voor de meldingen en de slider is die van minimal mod maar die png´s heb ik zelf doorzichtig gemaakt op de pc met Gimp(50%) Oh, en je moet ook even prutsen in missed it voor hij meer pakt dan enkel je gmail/telefoon/bericht

En onderstaande wat ik in die reactie schreef heb je ook gedaan?quote:
quote:Blijkbaar was ik niet de enige die problemen had met de USB-drivers en Kies onder 64-bit Windows 7. Na wat geneuzel in de devicemanager en zo kwam ik ergens diep verstopt onder "Advanced / Afblijven / Beware of the Tiger / Dit snap je toch niet" de melding "MTP This device cannot start. (Code 10)" tegen. Via grote vriend Google landde ik op deze pagina:
http://mobilejust.blogspo(...)s-device-cannot.html
Korte samenvatting: USB-debugging aanzetten. Aansluiten en wachten tot W7 uitgespeeld is. Loskoppelen, debug uit, weer aansluiten en gaan.

Dat je het niet begrijpt en van alles fout doet. Dit kan leiden tot het gedeeltelijk of volledig niet meer functioneren van het toestel, ontwrichting van het beturingssysteem, lelijke homescreens en grote kans op zelfontbranding dan wel implosie van het toestel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb ik alleen die apps nodig of moet ik 'm ook rooten? Twijfel namelijk nog steeds of ik dat zal doen. Als je gaat doemdenken, wat zijn dan de nadelen van het rooten?

Dat vooral! (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:36 schreef MetBas het volgende:
en grote op zelfontbranding dan wel implosie van het toestel.

Ja, werkt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En onderstaande wat ik in die reactie schreef heb je ook gedaan?
[..]

Overigens staat het display van de telefoon zelf wel op verbondenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:48 schreef Repeat het volgende:
Telefoon is zo uit de doos, staat alleen angrybirds op. Verder niks mee gedaan.
Kies start, maar blijft dan "verbinden".
Heb stuurprogramma's al opnieuw geinstalleerd, ge-experimenteerd met de volgorde van aansluiten etc etc

Dan is het een dikke 'meh' inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Overigens staat het display van de telefoon zelf wel op verbonden

Whehehe. Gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef Repeat het volgende:
Op een andere usbpoort werkt ie wel
Wat de fuck

Welke versie staat er bij jou als je op gt-i9100 klikt en dan bij basisgegevens?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Schitzo het volgende:
Repeat bij jou wel de "firmware upgrade" beschikbaar? ik snap er echt geen klote meer van

PDA: KE3 PHONE:KD1 CDC:KE3quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke versie staat er bij jou als je op gt-i9100 klikt en dan bij basisgegevens?

Ja, eindelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Schitzo het volgende:
Repeat bij jou wel de "firmware upgrade" beschikbaar? ik snap er echt geen klote meer van

En staat daaronder dat het de laatste update is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef Schitzo het volgende:
[..]
PDA: KE3 PHONE:KD1 CDC:KE3
Op me telefoon nog steeds android 2.3.3

Yep..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef jogy het volgende:
[..]
En staat daaronder dat het de laatste update is?

Dan kan je alleen nog de ODIN methode doen vermoed ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:08 schreef Repeat het volgende:
Firmware upgrade met Kies is net mislukt, toestel doet niks meer

En bij hulpmiddelen > instellinge voor firmware upgrade staat het vinkje aan bij ' automatisch laatste firmware uitvoeren'? Heb je de nederlandse trouwens?quote:

Dat is wederzijds denk ikquote:

Engelse thread over het firmware upgraden van je smarthpone, eerste post in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:26 schreef Repeat het volgende:
Bij messages in Odin verschijnt dit:
<OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 0)
En dan lijkt ie niks te doen. Moet ik verder iets zien ofzo? Is er ergens een handleiding?

KE3 is de T-mobile branded versie. Komt er (als ik het goed begrepen heb) in het kort op neer dat T-mobile als het ware op eigen houtje een eigen firmware gemaakt waardoor Kies niet kan update OF dat KE7 al in jouw KE3 verwerkt zit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef Schitzo het volgende:
[..]
PDA: KE3 PHONE:KD1 CDC:KE3
Op me telefoon nog steeds android 2.3.3

Gelijk heb je, dit wordt niks meer nee. Ik ben helemaal happy met de mijne maar als ik hetzelfde gezeik had gehad als jij nu hebt dan zou het mijn vertrouwen in het product weinig goed doen. Alsof e een gloednieuwe auto koopt en vanaf dag twee de koppeling vervangen moet worden en het door blijft etteren, kan de auto nog zo goed zijn maar je rijdt er gewoon niet meer lekker in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Repeat het volgende:
De firmwarecrashherstelfunctie is een keer of 4 zelf gecrasht
Uiteindelijk gelukt en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Ik stuur em maandag terug.

Precies, ik baal ook dat er zoveel gedoe is, want het toestel zelf vind ik erg mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelijk heb je, dit wordt niks meer nee. Ik ben helemaal happy met de mijne maar als ik hetzelfde gezeik had gehad als jij nu hebt dan zou het mijn vertrouwen in het product weinig goed doen. Alsof e een gloednieuwe auto koopt en vanaf dag twee de koppeling vervangen moet worden en het door blijft etteren, kan de auto nog zo goed zijn maar je rijdt er gewoon niet meer lekker in.

Joh je bent gewoon een apple-fanboy die na 1 seconde al miepte dat je hem terug wilde sturen. Daarna onzin over slecht beeld (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Repeat het volgende:
De firmwarecrashherstelfunctie is een keer of 4 zelf gecrasht
Uiteindelijk gelukt en teruggezet naar fabrieksinstellingen. Ik stuur em maandag terug.

Ah daar is apple-fan-opa.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een gepruts allemaal wat ik hier lees.

Ja want Larry Page en Sergey Brin zullen er veel voorzichtiger mee omgaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon vette shizzle die werkt. Zonder dat je moet betalen en al je personalia aan de firma Steve Jobs en Co moet geven.
Zijn laatste iphone concurrent is dan ook al wat ouder, maar eerlijk is eerlijk, een downloadmodus voor je eigen ROM zal Iphone nooit krijgen neequote:En met 1.000 x meer functionaliteiten.

Gelukkig wel ja.....!!! Oh en daar is niets pijnlijks aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef MetBas het volgende:
Soms is het verschil tussen fok en Tweakers zo pijnlijk duidelijk.

Het klinkt mij toch erg naar mijn oude buurman die altijd aan zijn landrover stond te sleutelen. Kon ie helemaal uit elkaar halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon vette shizzle die werkt. Zonder dat je moet betalen en al je personalia aan de firma Steve Jobs en Co moet geven. En met 1.000 x meer functionaliteiten. Maar ja, er zijn ook nog mensen die in auto's zonder injectie rijden, dus soit.

Ja jij lijkt mij ook zo iemand die liever in een Toyota Prius rijd dan een Landrover en nog niet eens zelf een band kan verwisselen of in een diesel naar de bougies loopt te zoeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het klinkt mij toch erg naar mijn oude buurman die altijd aan zijn landrover stond te sleutelen. Kon ie helemaal uit elkaar halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |