Dat zou top zijn....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
ze moeten in ttf formaat zijn en ook een bepaalde naamstructuur volgens mij. Als ik vanavond tijd heb kan ik je wel een linkje sturen met 150 fonts die je kan gebruiken.
Ja, werkt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:23 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb je die stappen nou al doorlopen?
Klik -> Samsung Galaxy S2 #7 - Gewoon tof
Download nou in Kies dat verbindingsproggie, dan werkt het gelijk.quote:
Heb ik alleen die apps nodig of moet ik 'm ook rooten? Twijfel namelijk nog steeds of ik dat zal doen. Als je gaat doemdenken, wat zijn dan de nadelen van het rooten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Widgetlocker voor de mogelijkheid van het verneuken.. erh aanpassen van je lockscreen, easy clock widget (volledige versie), Missed it voor de meldingen en de slider is die van minimal mod maar die png´s heb ik zelf doorzichtig gemaakt op de pc met Gimp(50%) Oh, en je moet ook even prutsen in missed it voor hij meer pakt dan enkel je gmail/telefoon/bericht
En onderstaande wat ik in die reactie schreef heb je ook gedaan?quote:
quote:Blijkbaar was ik niet de enige die problemen had met de USB-drivers en Kies onder 64-bit Windows 7. Na wat geneuzel in de devicemanager en zo kwam ik ergens diep verstopt onder "Advanced / Afblijven / Beware of the Tiger / Dit snap je toch niet" de melding "MTP This device cannot start. (Code 10)" tegen. Via grote vriend Google landde ik op deze pagina:
http://mobilejust.blogspo(...)s-device-cannot.html
Korte samenvatting: USB-debugging aanzetten. Aansluiten en wachten tot W7 uitgespeeld is. Loskoppelen, debug uit, weer aansluiten en gaan.
Dat je het niet begrijpt en van alles fout doet. Dit kan leiden tot het gedeeltelijk of volledig niet meer functioneren van het toestel, ontwrichting van het beturingssysteem, lelijke homescreens en grote kans op zelfontbranding dan wel implosie van het toestel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb ik alleen die apps nodig of moet ik 'm ook rooten? Twijfel namelijk nog steeds of ik dat zal doen. Als je gaat doemdenken, wat zijn dan de nadelen van het rooten?
Dat vooral! (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:36 schreef MetBas het volgende:
en grote op zelfontbranding dan wel implosie van het toestel.
Ja, werkt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:30 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En onderstaande wat ik in die reactie schreef heb je ook gedaan?
[..]
Overigens staat het display van de telefoon zelf wel op verbondenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:48 schreef Repeat het volgende:
Telefoon is zo uit de doos, staat alleen angrybirds op. Verder niks mee gedaan.
Kies start, maar blijft dan "verbinden".
Heb stuurprogramma's al opnieuw geinstalleerd, ge-experimenteerd met de volgorde van aansluiten etc etc
Dan is het een dikke 'meh' inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Overigens staat het display van de telefoon zelf wel op verbonden
Whehehe. Gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef Repeat het volgende:
Op een andere usbpoort werkt ie wel
Wat de fuck
Welke versie staat er bij jou als je op gt-i9100 klikt en dan bij basisgegevens?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Schitzo het volgende:
Repeat bij jou wel de "firmware upgrade" beschikbaar? ik snap er echt geen klote meer van
PDA: KE3 PHONE:KD1 CDC:KE3quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke versie staat er bij jou als je op gt-i9100 klikt en dan bij basisgegevens?
Ja, eindelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Schitzo het volgende:
Repeat bij jou wel de "firmware upgrade" beschikbaar? ik snap er echt geen klote meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |