Hier ook!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Update gedaan. Wat staat er aan? WiFi delen godverdegodver

Hoe?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef MetBas het volgende:
Customizen jullie je home- en lockscreen veel? Ik vind dat echt een van de leukste dingen van Android.![]()
Nog niet helemaal af, maar bij mij ziet het er op dit moment zo uit:
[ afbeelding ]
Lockscreen
[ afbeelding ]
Eerste homescreen
Rest moet ik nog doen.

Wifi sharing staat er bij mij niet tussen.. wel google maps die super veel gebruikt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is een bekende bug waar deze update iig geen fuck aan doet: http://androidforums.com/(...)ery-usage-issue.html

Wat een kut.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef jogy het volgende:
Ik heb em maar weer teruggezet naar de nieuwste stock-update maar nu wil ie niet meer rooten. Hoer.

Komt dat door het updaten van KIES of van die KF3?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
haha hier in zweden heb ik hem al een week
mja, batterijtijd is enorm verlengd. verder merk ik niets van die update eigenlijk

Gewoon een nieuwe firmware. kan je zien als je bij settings naar 'about phone' gaat en de kernel version en build number bekijkt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
Komt dat door het updaten van KIES of van die KF3?
Wat is KF3 eigenlijk?

oke en deze heeft alleen betrekking op de koppeling tussen PC en Telefoon? Omdat dat hier veelvuldig wordt gezegd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe firmware. kan je zien als je bij settings naar 'about phone' gaat en de kernel version en build number bekijkt.

Nee, deze heeft betrekking met welke firmware je op je telefoon hebt staan. Het kan wel zo zijn dat wanneer je een verkeerde versie op je telefoon hebt staan dat KIES bijvoorbeeld niet meer werkt. maar dat komt enkel voor als je er een Custom ROM erop hebt gegooid die dus niet door samsung ontwikkeld is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke en deze heeft alleen betrekking op de koppeling tussen PC en Telefoon? Omdat dat hier veelvuldig wordt gezegd.

en daar hebben je vrienden allemaal een android toestel voor nodig?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef Catch22- het volgende:
kan je je vrienden op de kaart zien. Houdt je eigen locatie ook bij voor je vrienden (allemaal in Google Maps).
Kost wel veel accutijd omdat hij regelmatig je locatie doorgeeft en die van je vrienden ophaalt.

Nee, is er sowieso ook voor symbian, iPhone of BB weet ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en daar hebben je vrienden allemaal een android toestel voor nodig?

oh, mja zal wss toch moelijk worden omdat iedereen in mijn vriendenkring een kuttelefoon heeftquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:31 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nee, is er sowieso ook voor symbian, iPhone of BB weet ik niet

Aansluiten op Kies? Zou automagisch moeten gaan volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:22 schreef Aneurysma het volgende:
Jongeeeens.Hoe doe ik dat update-dingetje?

En dan? Ik maakte verbinding en toen zat ik in dat hoofdscherm en ja.. dat was het. Telefoon bleef gewoon stil.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Aansluiten op Kies? Zou automagisch moeten gaan volgens mij. Geen idee, ik heb het via Odin moeten doen en handmatig de firmware erop moeten zetten
.

Dat had ik ook totdat bleek dat je nog een klein programmatje moet downloaden voor het daadwerkelijk connecten met de telefoon.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:36 schreef frame-saw het volgende:
Wat is Kies toch kut, probeer hem steeds aan te sluiten maar de ene keer geeft ie aan dat er helemaal geen telefoon is, dan zit het lockscreen in de weg maar zelfs als ik die uitzet doet ie het niet.
Nu voor de derde keer en anders gooi ik mijn computer uit het raam. Die er overigens sloom van begint te worden.

Maar dan heb je dat kies gebeuren dus eigenlijk niet nodig??quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat had ik ook totdat bleek dat je nog een klein programmatje moet downloaden voor het daadwerkelijk connecten met de telefoon.

quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:33 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Onderstaande werkte bij iemand op Tweakers die het ook niet voor elkaar kreeg om KIES verbinding te laten maken met de S2:
1. KIES installeren
2. KIES opstarten
3. Telefoon aan (dus uit je lockscreen gaan)
4. USB in telefoon
5. USB in computer
5.1. In Windows rechts naast je klok moet nu melding komen dat apparaat is aangesloten ofwel wordt geinitialiseerd / bezig met drivers installeren.
6. Nu zie je op je telefoon een scherm dat het aan het verbinden is ofwel verbonden is.
7. In KIES zie je ook dat er verbinding is met je telefoon.
NB: Mocht het niet werken, probeer dan even je firewall en/of anti-virus software uit te zetten.
En als op bovenstaande manier nog niet werkt dan zou je onderstaande kunnen proberen:
[..]
Uitleg met screenshots te lezen op genoemde blog.

dit niet wetenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]handleiding.
Ga nu m'n foon updaten.

Hij deed het gewoon de derde keer!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat had ik ook totdat bleek dat je nog een klein programmatje moet downloaden voor het daadwerkelijk connecten met de telefoon.

Moet ik een paar posts van jou naar boven halen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit niet wetendude dat is zo basic

Ja, had ik eerst ook probeer anders bij kies iets van hulpmiddelen -> drivers updaten oid. toen ging windows hem wel ineens herkennen en had ik kies er afgegooid (maar heb het er gister dus weer opgezet omdat dit de enige manier is om firmware upgrade via samsung te doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:36 schreef frame-saw het volgende:
Wat is Kies toch kut, probeer hem steeds aan te sluiten maar de ene keer geeft ie aan dat er helemaal geen telefoon is, dan zit het lockscreen in de weg maar zelfs als ik die uitzet doet ie het niet.
Nu voor de derde keer en anders gooi ik mijn computer uit het raam. Die er overigens sloom van begint te worden.

doe maarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet ik een paar posts van jou naar boven halen?

waarom niet ?quote:
welke windowsversie draai je eigenlijk? ik heb nooit problemen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:47 schreef Salsaneck het volgende:
Kies![]()
Bij alles wat ik doe komt een errormelding, pas na 4 keer proberen lukt het.

7quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom niet ?![]()
[..]
welke windowsversie draai je eigenlijk? ik heb nooit problemen..

64 bit ,quote:

hmm zoals gezecht werkt het voor mij gewoon goed. ook win7 64bit.. hoewel hij zonet voor het eerst vastgeslagen isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:47 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
64 bit ,
Ik denk niet dat het aan de operating system ligt, ook op mijn xp-computer werkt kies niet goed.

Jawel dat was een onderdeel van Kies.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:22 schreef netolk het volgende:
[..]
Maar dan heb je dat kies gebeuren dus eigenlijk niet nodig??

Hmm, ok bij mij werkte het eerst ook niet maar dr is nu een nieuwe versie ofzo en die werkt nu wel...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jawel dat was een onderdeel van Kies.

Hoe krijg je die achtergrondplaatjes in zulke hoge kwaliteit? Als ik een plaatje wil instellen als achtergrond, moet ik een gedeelte van het plaatje selecteren, waar hij dan op inzoomt, waardoor de kwaliteit minder wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef MetBas het volgende:
Customizen jullie je home- en lockscreen veel? Ik vind dat echt een van de leukste dingen van Android.![]()
Nog niet helemaal af, maar bij mij ziet het er op dit moment zo uit:
[ afbeelding ]
Lockscreen
[ afbeelding ]
Eerste homescreen
Rest moet ik nog doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |