Hier ook!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Update gedaan. Wat staat er aan? WiFi delen godverdegodver
Hoe?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef MetBas het volgende:
Customizen jullie je home- en lockscreen veel? Ik vind dat echt een van de leukste dingen van Android.![]()
Nog niet helemaal af, maar bij mij ziet het er op dit moment zo uit:
[ afbeelding ]
Lockscreen
[ afbeelding ]
Eerste homescreen
Rest moet ik nog doen.
Wifi sharing staat er bij mij niet tussen.. wel google maps die super veel gebruikt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is een bekende bug waar deze update iig geen fuck aan doet: http://androidforums.com/(...)ery-usage-issue.html
Wat een kut.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef jogy het volgende:
Ik heb em maar weer teruggezet naar de nieuwste stock-update maar nu wil ie niet meer rooten. Hoer.
Komt dat door het updaten van KIES of van die KF3?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
haha hier in zweden heb ik hem al een week
mja, batterijtijd is enorm verlengd. verder merk ik niets van die update eigenlijk
Gewoon een nieuwe firmware. kan je zien als je bij settings naar 'about phone' gaat en de kernel version en build number bekijkt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
Komt dat door het updaten van KIES of van die KF3?
Wat is KF3 eigenlijk?
oke en deze heeft alleen betrekking op de koppeling tussen PC en Telefoon? Omdat dat hier veelvuldig wordt gezegd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe firmware. kan je zien als je bij settings naar 'about phone' gaat en de kernel version en build number bekijkt.
Nee, deze heeft betrekking met welke firmware je op je telefoon hebt staan. Het kan wel zo zijn dat wanneer je een verkeerde versie op je telefoon hebt staan dat KIES bijvoorbeeld niet meer werkt. maar dat komt enkel voor als je er een Custom ROM erop hebt gegooid die dus niet door samsung ontwikkeld is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke en deze heeft alleen betrekking op de koppeling tussen PC en Telefoon? Omdat dat hier veelvuldig wordt gezegd.
en daar hebben je vrienden allemaal een android toestel voor nodig?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef Catch22- het volgende:
kan je je vrienden op de kaart zien. Houdt je eigen locatie ook bij voor je vrienden (allemaal in Google Maps).
Kost wel veel accutijd omdat hij regelmatig je locatie doorgeeft en die van je vrienden ophaalt.
Nee, is er sowieso ook voor symbian, iPhone of BB weet ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en daar hebben je vrienden allemaal een android toestel voor nodig?
oh, mja zal wss toch moelijk worden omdat iedereen in mijn vriendenkring een kuttelefoon heeftquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:31 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nee, is er sowieso ook voor symbian, iPhone of BB weet ik niet
Aansluiten op Kies? Zou automagisch moeten gaan volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:22 schreef Aneurysma het volgende:
Jongeeeens.Hoe doe ik dat update-dingetje?
En dan? Ik maakte verbinding en toen zat ik in dat hoofdscherm en ja.. dat was het. Telefoon bleef gewoon stil.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Aansluiten op Kies? Zou automagisch moeten gaan volgens mij. Geen idee, ik heb het via Odin moeten doen en handmatig de firmware erop moeten zetten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |