7quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom niet ?![]()
[..]
welke windowsversie draai je eigenlijk? ik heb nooit problemen..

64 bit ,quote:

hmm zoals gezecht werkt het voor mij gewoon goed. ook win7 64bit.. hoewel hij zonet voor het eerst vastgeslagen isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:47 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
64 bit ,
Ik denk niet dat het aan de operating system ligt, ook op mijn xp-computer werkt kies niet goed.

Jawel dat was een onderdeel van Kies.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:22 schreef netolk het volgende:
[..]
Maar dan heb je dat kies gebeuren dus eigenlijk niet nodig??

Hmm, ok bij mij werkte het eerst ook niet maar dr is nu een nieuwe versie ofzo en die werkt nu wel...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jawel dat was een onderdeel van Kies.

Hoe krijg je die achtergrondplaatjes in zulke hoge kwaliteit? Als ik een plaatje wil instellen als achtergrond, moet ik een gedeelte van het plaatje selecteren, waar hij dan op inzoomt, waardoor de kwaliteit minder wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef MetBas het volgende:
Customizen jullie je home- en lockscreen veel? Ik vind dat echt een van de leukste dingen van Android.![]()
Nog niet helemaal af, maar bij mij ziet het er op dit moment zo uit:
[ afbeelding ]
Lockscreen
[ afbeelding ]
Eerste homescreen
Rest moet ik nog doen.

Hoe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef MetBas het volgende:
Customizen jullie je home- en lockscreen veel? Ik vind dat echt een van de leukste dingen van Android.![]()
Nog niet helemaal af, maar bij mij ziet het er op dit moment zo uit:
[ afbeelding ]
Lockscreen
[ afbeelding ]
Eerste homescreen
Rest moet ik nog doen.

Het is eigenlijk allemaal best makkelijk. Ik heb het al eerder kort toegelicht in dit topic maar aangezien er wel meer naar vragen zal ik het even wat uitgebreider toelichten. Het is eigenlijk veel makkelijker dan het lijkt.quote:

Ook via extern geheugen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Kun je alleen via KIES muziek op je galaxys2 zetten, of is hij ook als extern geheugen via explorer te benaderen?

http://www.nu.nl/internet(...)verlaat-samsung.htmlquote:Brein achter succesvolle Galaxylijn verlaat Samsung
Laatste update: 11 juli 2011 14:06 info
AMSTERDAM – Omar Khan, naar verluidt dé man achter het succes van de Galaxy smartphones en tablets bij Samsung, gaat het bedrijf verlaten. Speculaties over interne problemen duiken direct op.
Foto: ANP
Uit een mail naar TDG.com blijkt dat Khan de handdoek zelf in de ring gooit.
Kahn was bij Samsung verantwoordelijk voor de Galaxylijn waarmee Samsung het afgelopen anderhalf jaar de mobiele markt veroverd heeft. De eerste Galaxy smartphone was enorm succesvol en hielp Android mede aan een leidend marktaandeel. De nieuwe Galaxy S II lijkt nu nog populairder.
Galaxy Tab
Ook de Galaxy tablets doen het niet verkeerd. De eerste Galaxy Tab deed vergeleken met de iPad verouderd en achterhaald aan, maar Samsung was wel de eerste concurrent en verkocht ruim een miljoen exemplaren.
Inmiddels heeft het bedrijf een nieuwe Galaxy Tab op de markt gebracht die net als de Galaxy smartphone moet gaan leiden, alleen nu achter de iPad.
Ongunstig moment
Kahn laat in de mail weten over te stappen naar de Amerikaanse bank Citigroup om hun mobiele afdeling te leiden.
Zijn vertrek kom voor Samsung op een ongunstig moment nu het steeds meer concurrentie ondervindt van HTC en ook LG met nieuwe Androidtoestellen komt. Daarnaast lopen er nog meerdere rechtszaken tussen Apple en Samsung wegens patentschending in de Galaxylijn.
Speculaties dat juist die rechtszaken reden zijn voor het vertrek, duiken dan ook meteen op. Anderen speculeren dat er intern iets niet goed zit omdat een man verantwoordelijk voor het recente succes van Samsung niet zomaar weg zou gaan.

Bron: http://www.itproportal.co(...)oid-234-gingerbread/quote:Google's need for speed is apparently working wonders as Samsung is said to be queuing up the next version of Android Gingerbread, v2.3.4, for the Galaxy S2 smartphone.
The handset has been photographed running the latest pre-release version of the OS which bodes well for other SGS2 owners; an upgrade sometime this quarter is most certainly going to happen.
Gingerbread 2.3.4 will apparently remove the home screen lag, add video chatting features as well as improve the battery life significantly and possibly close a few vulnerabilities.

Idd, heb hier weinig last van lag. Heb mijn SGS 2 nog niet echt op lag kunnen betrappen.quote:

Ik heb ook KF3 en ik heb hem gister geroot. Ik heb de SamsungApps vewijderd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:18 schreef _Flea_ het volgende:
Kon het nog niet echt vinden meer, maar is het al weer mogelijk om je toestel te rooten na de laatste update?
Ik draai nu op KF3.
Wordt gek van de advertenties :p.
En wat betreft de Samsungapps; verwijderen of freezen jullie die?

Hoe heb je hem geroot? Via een handleiding op XDA ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb ook KF3 en ik heb hem gister geroot. Ik heb de SamsungApps vewijderd.

Via Odin... de handleiding staat inderdaad wel op XDA. maar ik heb deze handleiding gebruikt:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:31 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Hoe heb je hem geroot? Via een handleiding op XDA ofzo?
En welke apps heb je verwijderd?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31  | #/system/bin/sh echo remounting /system for rw mount -o remount,rw -t yaffs2 /dev/block/mtdblock3 /system echo Removing apps ... rm /system/app/AccuWeatherDaemonService.apk rm /system/app/BuddiesNow.apk rm /system/app/GameHub.apk rm /system/app/GenieWidget.apk rm /system/app/MusicHub_U1.apk rm /system/app/PhotoRetouching.apk rm /system/app/PressReader.apk rm /system/app/Protips.apk rm /system/app/ReadersHub.apk rm /system/app/SamsungApps.apk rm /system/app/SamsungAppsUNAService.apk rm /system/app/SamsungIM.apk rm /system/app/SamsungWidget_News.apk rm /system/app/SamsungWidget_ProgramMonitor.apk rm /system/app/SamsungWidget_StockClock.apk rm /system/app/SamsungWidget_WeatherClock.apk rm /system/app/SocialHub.apk rm /system/app/Street.apk rm /system/app/Talk2.apk rm /system/app/TouchWiz30Launcher.apk rm /system/app/VideoEditor.apk rm /system/app/VoiceSearch.apk rm /system/app/VoiceToGo.apk echo Done! echo rebooting ... reboot  | 
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32  | rm /system/app/FTM.apk  rm /system/app/FTS.apk rm /system/app/GameHub.apk rm /system/app/ReadersHub.apk rm /system/app/SnsAccountFb.apk rm /system/app/SnsAccountLi.apk rm /system/app/SnsAccountMs.apk rm /system/app/SnsAccountTw.apk rm /system/app/SnsDisclaimer.apk rm /system/app/SnsImageCache.apk rm /system/app/SnsProvider.apk rm /system/app/SocialHub.apk rm /system/app/MusicHub_U1.apk rm /system/app/ReadersHub.apk rm /system/app/readinghub_v12_Galaxy_S2.apk rm /system/app/SevenEngine.apk rm /system/app/FTM.odex rm /system/app/FTS.odex rm /system/app/GameHub.odex rm /system/app/ReadersHub.odex rm /system/app/SnsAccountFb.odex rm /system/app/SnsAccountLi.odex rm /system/app/SnsAccountMs.odex rm /system/app/SnsAccountTw.odex rm /system/app/SnsDisclaimer.odex rm /system/app/SnsImageCache.odex rm /system/app/SnsProvider.odex rm /system/app/SocialHub.odex rm /system/app/MusicHub_U1.odex rm /system/app/ReadersHub.odex rm /system/app/readinghub_v12_Galaxy_S2.odex rm /system/app/SevenEngine.odex  | 

Das mooi. Ook dat standaard-video-chat gedoe. Want gebruiken jullie daar nu voor? Toch Skype? Of Fring?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:57 schreef Libris het volgende:
Goed nieuws
[..]
Bron: http://www.itproportal.co(...)oid-234-gingerbread/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |