Komt goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer...Moet je maar bellen of sms-en
Gezelligquote:
2030 tot 2130? Dat is daar in het midden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Gezellig
Hoelaat is idd een goede... ergens tussen 20.00 en 22.00 beginnen? Ik heb niet echt voorkeur...
Wie doet er mee of wil ervoor betalen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
20.00 is voor iedereen goed?
¤ 28,50 is het dan voor een baan per uur bij Ol-round.
Wie doet er mee of wil ervoor betalen.
DK.
Vul maar aan, dan weet ik of het morgen de moeite is een baan te reserveren.
Wie doet er mee of wil ervoor betalen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:12 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
DK
Meesterchef
20:00 is prima.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
DK
Meesterchef
IB
Wie doet er mee of wil ervoor betalen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
DK
Meesterchef
IB
Nee ik pas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:29 schreef Californium het volgende:
DK
Meesterchef
IB
Difficult gooit ook wel een balletje mee
Cali (zelfde regels als hierboven genoemd)
Gaat Remlof eigenlijk nog mee????
Dat was vast geen toevalquote:
Dat lijkt mij wel voldoende voor 1 baan. Dan bel ik morgenvroeg even en laat ik weten of het gelukt is om er eentje te kunnen reserveren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
DK
Meesterchef
IB
Difficult gooit ook wel een balletje mee
Cali (zelfde regels als hierboven genoemd)
Yashi
swarmi
Ik ben degene met het samoerai zwaard!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Difficult het volgende:
Ik heb alleen nog een probleem met hoe ik jullie ga herkennen :p
Of de eerste neemt een tafeltje als het regent....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben jou toch al eens gezien? Anders wachten we gewoon buiten ff op elkaar?
Ik ben die enequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Difficult het volgende:
Ik heb alleen nog een probleem met hoe ik jullie ga herkennen :p
Klopt, maar ik ben echt een ramp in mensen herkennenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben jou toch al eens gezien? Anders wachten we gewoon buiten ff op elkaar?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:53 schreef Difficult het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben echt een ramp in mensen herkennen
loop iedereen altijd straal voorbij :p
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben degene met het samoerai zwaard!
Puur voor decoratie overigens
Amen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben diegene die eruit ziet als een tv-dominee!
HELLLELAAAJUHHHH DOE I HEER AN AMEN?
Van Fok!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Amen!
Ik zal D_K wel volgen in zijn gebed
Nee, wij kunnen jou toch gewoon herkennen? En anders ga je op ieder groepje af en vraag je "Zijn jullie van internet?"
En de baan ernaast staan de glory hole bezoekers van internet te bowlen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Amen!
Ik zal D_K wel volgen in zijn gebed
Nee, wij kunnen jou toch gewoon herkennen? En anders ga je op ieder groepje af en vraag je "Zijn jullie van internet?"
Meesterchef?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Californium het volgende:
Anywayz... spreken we af om half 8 en doen we eerst een drankje of spreken we af om iets voor achten om gelijk te gaan bowlen? Zijn er mensen voor wie het handig is dat we rond half 8 afspreken omdat ze dan rond acht uur binnen komen wandelen?
Voor meesterchef begint het om half vijf.quote:
quote:Geachte heer Kardinaal,
Hartelijk dank voor uw reservering op vrijdag 8 juli 2011, waarvan u hieronder de details aantreft.
Wij verzoeken u uiterlijk 15 minuten voor aanvang aanwezig te zijn.
Datum: 8 juli 2011
De heer D. Kardinaal
Accommodatie: Bowling Bowlen : Vrijdag
Aanvang : 20:00 uur duur: 1:00 uur Banen : 1 ¤ 28,50
Dus als je om 19.43 weg gaat ben je er netjes om 19.45quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga bij swine eten, dus als ik om 8 uur wegga ben ik er 2 over 8(afhankelijk van de lift natuurlijk)
Dit moet een grap zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben degene met de autoze hebben toch bavaria daar
nee ze hebben echt bavaria daarquote:
Dan zorg je maar dat je eerder eet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
als ik mn eten op heb wel ja, anders dus 8 uur
we hebben een externe treinfactor, dus vandaarquote:
De pizza-koerier komt uit boxmeer per trein?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we hebben een externe treinfactor, dus vandaar
Die is hier om 18.00u in principe. Ik kom misschien nog op een later moment langs als ik het echt niet meer trek om in de studieboeken te zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we hebben een externe treinfactor, dus vandaar
dan bepaal ik nu alvast voor je dat je het niet meer trekt en gezellig langskomt!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Die is hier om 18.00u in principe. Ik kom misschien nog op een later moment langs als ik het echt niet meer trek om in de studieboeken te zitten.
Ik vind het prima maar de mensen die halverwege aan komen kakken kunnen toch mooi voor de baan mee betalenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Mikkie het volgende:
Zo te horen begint de meet stiekem pas om 20.30u
Mooi gesproken...Vind ik ook...De baan is gereserveerd om 20.00 uur en daar was iedereen het mee eens...zo niet dan hadden ze maar moeten reagerenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind het prima maar de mensen die halverwege aan komen kakken kunnen toch mooi voor de baan mee betalen
Leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:12 schreef Rituals het volgende:
Ik kom wel kijken hoe goed jullie kunnen bowlen. Er komen aardig wat mensen die ik nog niet ken! Leuk.
Doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik kom er net achter dat ik plantechnisch misschien nog wel een half uurtje over heb. Wie weet...misschien kom ik nog even een half uurtje ofzo buurten
Goed planquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat net te denken, we kunnen de meet ook voortzetten bij rituals of swine
De meter loopt vanaf 20.00 wie later in stapt heeft gewoon een duurder ritje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mooi gesproken...Vind ik ook...De baan is gereserveerd om 20.00 uur en daar was iedereen het mee eens...zo niet dan hadden ze maar moeten reageren
Ja swarmi is toch met de auto en de supermarkten zijn tot laat open dus haal je daar zooiquote:
lijkt me logischquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De meter loopt vanaf 20.00 wie later in stapt heeft gewoon een duurder ritje.
Nijmegen #570 - Waar we tijdens de meet Rituals bed testenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat net te denken, we kunnen de meet ook voortzetten bij rituals of swine
Ik drink limonade! Een bierfles-opener is niet nodig. Daar gebruiken we toch even het melkgebit van Swarma voor? Flesje dr in, op zijn kupske slaan en biertje open. Die jongen moet toch nog wisselen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nijmegen #570 - Waar we tijdens de meet Rituals bed testen
Jullie zijn hier welkom hoor, maar dan moet er inderdaad nog wel wat gekocht worden. Ik heb volgens mij alleen een fles droge witte wijn en limonade in huis. En iemand moet dan een bierflesopener meenemen, want die is verdwenen tijdens de verhuizing
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik drink limonade! Een bierfles-opener is niet nodig. Daar gebruiken we toch even het melkgebit van Swarma voor? Flesje dr in, op zijn kupske slaan en biertje open. Die jongen moet toch nog wisselen.
Er zit een COOP een stukje verderop (maar ik weet niet tot hoe laat die open is) en de AH XL is denk ik 10 minuten fietsen. Maar als Swarma een auto heeft....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
Is dr bij jou een supermarkt in de buurt?
Wij komen met de fiets, want de auto is een soort van stuk![]()
Dus wij kunnen niet chauffeur-en met boodschappen
Bij meesterchef opschoot dus! Die is goed met opwarmenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het een leuk idee! En het is ook wat goedkoper![]()
En ik wil niet bij IB op schooten bij D_K mag niet meer nu die getrouwd is
Deze reclame werd u aangeboden door YashaaaTV.quote:
Die kan je toch gewoon daar neerzetten lijkt me? Of wil je bowlen met één fles in de hand?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hier ook nog wel wijn staan maar dan zit je er op de bowling weer mee, kunnen we net zo goed ff boodschappen halen lijkt me, of niet?
Is goed. Ik heb nog Hamka's chips, Nibbits, van die Ovenchips (paprika) waar Mikkie zo'n fan van is (quote:
Dude, hoe lang doe je over één hamburger? Wel een goede reminder...ik moet ook nog eten voordat ik zo ga borrelenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:25 schreef Swine het volgende:
ik heb slippers aan, gelukkig wel aan sokken gedacht toen ik de auto instapte![]()
groeten swarma
en rituals, zullen we 19.45 in de hal afspreken? ik moet nog 1 hamburger naar binnen werken
Ik weet niet hoe laat jij je half uurtje speling hebt, maar je bent uiteraard ook hier welkom als we al klaar zijn met bowlen. Dan moet je me (of Swarma als ik niet opneem) maar even bellen voor het adres.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, hoe lang doe je over één hamburger? Wel een goede reminder...ik moet ook nog eten voordat ik zo ga borrelen
Komt goed, maar als ik aansluit zal het zo dadelijk even zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jij je half uurtje speling hebt, maar je bent uiteraard ook hier welkom als we al klaar zijn met bowlen. Dan moet je me (of Swarma als ik niet opneem) maar even bellen voor het adres.
Trein gehaald dusquote:
Jij fiets 70 km per uur?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ruim, nog zeker 4 minuten over
Je had wind tegen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Schijnbaar. Was er met 6 minuten
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eensch.Top avondje, en vooral erg leuk dat we praktisch heel het topic bij elkaar hadden
Jullie hebben nog goed doorgedaan dusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:49 schreef Swine het volgende:
Twee flessen wijn (bijna) is toch best veel gelooof ik
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:11 schreef Californium het volgende:
Was gezellig... en idd thx ritual voor het lenen van je huisjeMooi huisje
Was trouwens leuk onderweg.... Helft moeten lopen omdat er toevallig op mijn fietspad een politieauto stond en ik toevallig mijn lichtjes vergeten was.
Daarna wasook nog op
. Hij was de tijd vergeten. Eerst even nog een half uur lopen kletsen
toen had hij pas in de gaten dat het 04.00 was
Tevens is mijn buikje wel een beetje raar.... Hij was gister ook de hele tijd aan het borrelenGister iets verkeerds gegeten in combinatie met bier ofzo misschien
![]()
Tevens heb ik spierpijn in mijn onderbenen vanwege te platte bowlingschoenen![]()
Nu maar even beetje fatsoeneren en naar werk
En je limonade. Daarvan heb ik gedronken!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet jij ongeveer wat jij aan chipjes en zoutjes kwijt was?
Nee, maar dat betaal ik wel gewoon hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet jij ongeveer wat jij aan chipjes en zoutjes kwijt was?
ik drink geen bier als i. moet rijden hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:21 schreef IrishBastard het volgende:
Wie hadden er nog meegedeeld in het kratje Jupiler?
Difficult, Cali, Hosti en ik? Want dat ene biertje van swarmi en CP is op dat krat wmb verwaarloosbaar
Wel wijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik drink geen bier als i. moet rijden hoor
Dat flesje stond er nog toen ik bij Rituals binnen kwam.. Heb een halve fles cola opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:21 schreef IrishBastard het volgende:
Wie hadden er nog meegedeeld in het kratje Jupiler?
Difficult, Cali, Hosti en ik? Want dat ene biertje van swarmi en CP is op dat krat wmb verwaarloosbaar
je bent een scattiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, maar dat betaal ik wel gewoon hoor. Gul hè
.
Je bent te goed voor deze wereld!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, maar dat betaal ik wel gewoon hoor. Gul hè
.
quote:
quote:
IB + Yasha uit de bowling-rekening verwijderd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus:
Mensen die 4,10 naar DK moeten overmaken:
Yashi
Cali
Swarmi
Meesterchef
Olround: Over te maken naar IB
Cali: Cola light + pitcherbier = 2,30 + (18/4) = 4,5 = 6,80
Rituals: 2,30
Yashi: 1 fanta + pitcher = 2,30 + 4,5 = 6,80
Swarmi: 4,60
Difficult: 1 bier + pitcherbier = 2,30 + 4,5 = 6,80
DK en Laysa wordt dan verrekkend met wat IB aan bowlingbaan moet betalen
Dan moet daar nog even bij geteld worden wat er gedronken is bij rituals thuis..
Dat geldt alleen voor cali, difficult en hosti. Dat was 3 euro
Dus voor Hosti wordt het 3 euro, voor cali en difficult wordt het totaal 9,80.
Klopt dat zo en is iedereen er mee eens?
Wij betalen rituals dr drankje anders wel als vergoeding voor de chips (daar heb ik genoeg van gegeten) en de gastvrijheid
Wat zeg je 1b?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:07 schreef IrishBastard het volgende:
Difficult? Die heb ik heul niet gezien.
Iemand Deffialt nog zien posten trouwens?
Thnx!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef Difficult het volgende:
*gaat een nieuw account maken*
Heb zojuist het geld overgemaakt DK
quote:
Wat liefquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus:
Mensen die 4,10 naar DK moeten overmaken:
Yashi
Cali
Swarmi
Meesterchef
Difficult
Olround: Over te maken naar IB
Cali: Cola light + pitcherbier = 2,30 + (18/4) = 4,5 = 6,80
Rituals: 2,30
Yashi: 1 fanta + pitcher = 2,30 + 4,5 = 6,80
Swarmi: 4,60
Difficult: 1 bier + pitcherbier = 2,30 + 4,5 = 6,80
DK en Laysa wordt dan verrekkend met wat IB aan bowlingbaan moet betalen
Dan moet daar nog even bij geteld worden wat er gedronken is bij rituals thuis..
Dat geldt alleen voor cali, difficult en hosti. Dat was 3 euro
Dus voor Hosti wordt het 3 euro, voor cali en difficult wordt het totaal 9,80.
Klopt dat zo en is iedereen er mee eens?
Wij betalen rituals dr drankje anders wel als vergoeding voor de chips (daar heb ik genoeg van gegeten) en de gastvrijheid
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dus als je even het rekeningnummer PMt maar ik het geld over.
Nou, vooruitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:32 schreef IrishBastard het volgende:
Maar ik kom wel dinsdag dat kratje ophalen
Ik ga ben rond half 2 op de uniquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Hoe laat ga jij 's ochtends trouwens naar de uni? Misschien is dat voor mij handiger ivm werk als je daarvoor even langskomt (als dat kan).
Dan moest ze met de fiets+krat naar de winkel, terwijl ze verder op zich met dat krat niets te stellen heeftquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:33 schreef Mikkie het volgende:
Als je haar nou gewoon laat betalen en dat krat laat houden?
Dat gaat dan niet lukkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ga ben rond half 2 op de uni's Ochtends moet ik werken
Nou geven maar dagen op dat je echt niet kan.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het een bbqmeet is neem ik aan dat het bij ons is?
Ik wilde het net zeggen / gaan doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Laysa het volgende:
Even allemaal schema invullen voor de duidelijkheid
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen / gaan doen
ffuuuuuquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb die van mij ff aangepast met meesterchef erin, dus mijn lijstje is het uptodate lijstje
Nevermind
Ja was een heel verhaal aan het typen van als ik nu ga leren dat het dan wel goed moet komen bladiebla.. Maar ik wil maandag gewoon nog een hoop herhalen en doen, dus dan wil ik sowieso fit zijn.. Dus de 21e is inderdaad sowieso niet zo handig voor mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef Laysa het volgende:
Dan valt de 21 af.....de 29e weet ik niet of wij kunnen in verband met ziekenhuis...maar ik denk van wel
Die kan nog niet eens een peuterfeestje organiseren voor kleuters.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij moest swarmi ook nog steeds een keer iets organiseren toch? Langs dieéénrichtingsweg
.
Ja, je doet maarquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij moest swarmi ook nog steeds een keer iets organiseren toch? Langs dieéénrichtingsweg
.
Dan gaan we toch gewoon op locatie BBQenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:41 schreef Difficult het volgende:
24ste kan ik wel
29ste niet dan heb ik een avonddienst
Klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan gaan we toch gewoon op locatie BBQen
Hasj, wiet is voor softies met prikkelhoest.quote:
Oh noes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hasj, wiet is voor softies met prikkelhoest.![]()
Daar gaat onze carriere bij defensie!
Deze topic is geheim joh, weet hij veel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
Gaan jullie nou gewoon hier door
Ik heb in ieder geval nog briketten van de vorige keer over
Deze is voor die VIP bitches met die platinum passen, weet tok!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze topic is geheim joh, weet hij veel.
We laten MC niet het weer bestellen, anders krijgen we een waterig zonnetje en 16 graden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:32 schreef Laysa het volgende:
Wie bestelt even het mooie weer...zo'n 27gr. will do fine!
Geef mij die van Laysa dan maar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We laten MC niet het weer bestellen, anders krijgen we een waterig zonnetje en 16 graden.
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef mij die van Laysa dan maar.
Pff 12 max...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We laten MC niet het weer bestellen, anders krijgen we een waterig zonnetje en 16 graden.
ja lekker...en Mikkivleesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
U vraagt, wij draaien![]()
Gewoon maar weer makrovlees net als vorige keer?
Ik las even Mokro-vlees. Ik dacht al, dan nemen wij de couscous wel mee, Hosti de waterpijp. En dan is Anne de kameel met haar twee dikke vetbultenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
U vraagt, wij draaien![]()
Gewoon maar weer makrovlees net als vorige keer?
Ik mis Zwijntjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:54 schreef Laysa het volgende:
BBQ-meet!
29 augustus
Anne want geen kameel![]()
Mikkie
Yashi
IB
Cali
HostiMeister
Meesterchef
DK
Laysa
Swarmie
Zwijn wat doe je?quote:
Nee het is ook totaal niet boeiendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef swarmahoer het volgende:
hoe moet ik dat nu weer weten ik ga echt niet 1ö topics terugleyen
Ik vond 1ö ook vrij creatiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:13 schreef Laysa het volgende:
terugleyen...wat is dat voor gaar toetsenbord
ja snap ik want BBQquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef Californium het volgende:
Ja maar anne bestaat echt
Alleen weet niemand hoe ze eruit ziet....
Tevens: ik neem wel wat lekkers te eten voor mezelf mee :s)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er komt geen vegetarische zooi op mijn bbq
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er komt geen vegetarische zooi op mijn bbq
Als je de 30e maar vrij bent is er niets aan de handquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm 29e, moet ik wel mijn eerste stagedag lopen. Denk dat het een misschiener gaat worden. Zal geen kilo's opeten of kratten leegdrinken iig
Je bent welkom hoor. Als je je vegashit maar verpakt als vlees, dan trappen we overal inquote:
Teh fuck hebben we nou aan een broertje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Als je je vegashit maar verpakt als vlees, dan trappen we overal in.
Oh btw, ik heb vanavond nog even geprobeerd het broertje van Swine te hosselen voor de BBQ
+1quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Teh fuck hebben we nou aan een broertje.Zusjes, die wil ik zien.
1 iemand alles, kosten delen, geen gedoequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef Mikkie het volgende:
Het wordt langzaamaan weer tijd voor een boodschappenverdeling!
In dat geval zie ik de bui alweer hangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
1 iemand alles, kosten delen, geen gedoe
Wij moeten de volgende dag vroeg op dus wij maken het ook niet te laat. Uurtje of elf gok ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het kan iig maandagavond niet al te laat worden zeg ik erbijIk zal namelijk wel kapot moe zijn van die eerste trainingsdag, en de volgende dag mag ik weer! Jeuj!
Makkelijk gezegd altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
1 iemand alles, kosten delen, geen gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |