Dan zorg je maar dat je eerder eet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
als ik mn eten op heb wel ja, anders dus 8 uur
we hebben een externe treinfactor, dus vandaarquote:
De pizza-koerier komt uit boxmeer per trein?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we hebben een externe treinfactor, dus vandaar
Die is hier om 18.00u in principe. Ik kom misschien nog op een later moment langs als ik het echt niet meer trek om in de studieboeken te zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we hebben een externe treinfactor, dus vandaar
dan bepaal ik nu alvast voor je dat je het niet meer trekt en gezellig langskomt!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Die is hier om 18.00u in principe. Ik kom misschien nog op een later moment langs als ik het echt niet meer trek om in de studieboeken te zitten.
Ik vind het prima maar de mensen die halverwege aan komen kakken kunnen toch mooi voor de baan mee betalenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Mikkie het volgende:
Zo te horen begint de meet stiekem pas om 20.30u
Mooi gesproken...Vind ik ook...De baan is gereserveerd om 20.00 uur en daar was iedereen het mee eens...zo niet dan hadden ze maar moeten reagerenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind het prima maar de mensen die halverwege aan komen kakken kunnen toch mooi voor de baan mee betalen
Leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:12 schreef Rituals het volgende:
Ik kom wel kijken hoe goed jullie kunnen bowlen. Er komen aardig wat mensen die ik nog niet ken! Leuk.
Doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:21 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik kom er net achter dat ik plantechnisch misschien nog wel een half uurtje over heb. Wie weet...misschien kom ik nog even een half uurtje ofzo buurten
Goed planquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat net te denken, we kunnen de meet ook voortzetten bij rituals of swine
De meter loopt vanaf 20.00 wie later in stapt heeft gewoon een duurder ritje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mooi gesproken...Vind ik ook...De baan is gereserveerd om 20.00 uur en daar was iedereen het mee eens...zo niet dan hadden ze maar moeten reageren
Ja swarmi is toch met de auto en de supermarkten zijn tot laat open dus haal je daar zooiquote:
lijkt me logischquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De meter loopt vanaf 20.00 wie later in stapt heeft gewoon een duurder ritje.
Nijmegen #570 - Waar we tijdens de meet Rituals bed testenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat net te denken, we kunnen de meet ook voortzetten bij rituals of swine
Ik drink limonade! Een bierfles-opener is niet nodig. Daar gebruiken we toch even het melkgebit van Swarma voor? Flesje dr in, op zijn kupske slaan en biertje open. Die jongen moet toch nog wisselen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nijmegen #570 - Waar we tijdens de meet Rituals bed testen
Jullie zijn hier welkom hoor, maar dan moet er inderdaad nog wel wat gekocht worden. Ik heb volgens mij alleen een fles droge witte wijn en limonade in huis. En iemand moet dan een bierflesopener meenemen, want die is verdwenen tijdens de verhuizing
.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik drink limonade! Een bierfles-opener is niet nodig. Daar gebruiken we toch even het melkgebit van Swarma voor? Flesje dr in, op zijn kupske slaan en biertje open. Die jongen moet toch nog wisselen.
Er zit een COOP een stukje verderop (maar ik weet niet tot hoe laat die open is) en de AH XL is denk ik 10 minuten fietsen. Maar als Swarma een auto heeft....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
Is dr bij jou een supermarkt in de buurt?
Wij komen met de fiets, want de auto is een soort van stuk![]()
Dus wij kunnen niet chauffeur-en met boodschappen
Bij meesterchef opschoot dus! Die is goed met opwarmenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het een leuk idee! En het is ook wat goedkoper![]()
En ik wil niet bij IB op schooten bij D_K mag niet meer nu die getrouwd is
Deze reclame werd u aangeboden door YashaaaTV.quote:
Die kan je toch gewoon daar neerzetten lijkt me? Of wil je bowlen met één fles in de hand?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hier ook nog wel wijn staan maar dan zit je er op de bowling weer mee, kunnen we net zo goed ff boodschappen halen lijkt me, of niet?
Is goed. Ik heb nog Hamka's chips, Nibbits, van die Ovenchips (paprika) waar Mikkie zo'n fan van is (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |