ffuuuuuquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb die van mij ff aangepast met meesterchef erin, dus mijn lijstje is het uptodate lijstje
Nevermind
Ja was een heel verhaal aan het typen van als ik nu ga leren dat het dan wel goed moet komen bladiebla.. Maar ik wil maandag gewoon nog een hoop herhalen en doen, dus dan wil ik sowieso fit zijn.. Dus de 21e is inderdaad sowieso niet zo handig voor mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef Laysa het volgende:
Dan valt de 21 af.....de 29e weet ik niet of wij kunnen in verband met ziekenhuis...maar ik denk van wel
Die kan nog niet eens een peuterfeestje organiseren voor kleuters.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij moest swarmi ook nog steeds een keer iets organiseren toch? Langs dieéénrichtingsweg
.
Ja, je doet maarquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij moest swarmi ook nog steeds een keer iets organiseren toch? Langs dieéénrichtingsweg
.
Dan gaan we toch gewoon op locatie BBQenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:41 schreef Difficult het volgende:
24ste kan ik wel
29ste niet dan heb ik een avonddienst
Klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan gaan we toch gewoon op locatie BBQen
Hasj, wiet is voor softies met prikkelhoest.quote:
Oh noes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hasj, wiet is voor softies met prikkelhoest.![]()
Daar gaat onze carriere bij defensie!
Deze topic is geheim joh, weet hij veel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
Gaan jullie nou gewoon hier door
Ik heb in ieder geval nog briketten van de vorige keer over
Deze is voor die VIP bitches met die platinum passen, weet tok!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze topic is geheim joh, weet hij veel.
We laten MC niet het weer bestellen, anders krijgen we een waterig zonnetje en 16 graden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:32 schreef Laysa het volgende:
Wie bestelt even het mooie weer...zo'n 27gr. will do fine!
Geef mij die van Laysa dan maar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We laten MC niet het weer bestellen, anders krijgen we een waterig zonnetje en 16 graden.
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef mij die van Laysa dan maar.
Pff 12 max...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We laten MC niet het weer bestellen, anders krijgen we een waterig zonnetje en 16 graden.
ja lekker...en Mikkivleesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
U vraagt, wij draaien![]()
Gewoon maar weer makrovlees net als vorige keer?
Ik las even Mokro-vlees. Ik dacht al, dan nemen wij de couscous wel mee, Hosti de waterpijp. En dan is Anne de kameel met haar twee dikke vetbultenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
U vraagt, wij draaien![]()
Gewoon maar weer makrovlees net als vorige keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |