Hasj, wiet is voor softies met prikkelhoest.quote:
Oh noes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hasj, wiet is voor softies met prikkelhoest.![]()
Daar gaat onze carriere bij defensie!
Deze topic is geheim joh, weet hij veel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
Gaan jullie nou gewoon hier door
Ik heb in ieder geval nog briketten van de vorige keer over
Deze is voor die VIP bitches met die platinum passen, weet tok!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze topic is geheim joh, weet hij veel.
We laten MC niet het weer bestellen, anders krijgen we een waterig zonnetje en 16 graden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:32 schreef Laysa het volgende:
Wie bestelt even het mooie weer...zo'n 27gr. will do fine!
Geef mij die van Laysa dan maar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We laten MC niet het weer bestellen, anders krijgen we een waterig zonnetje en 16 graden.
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef mij die van Laysa dan maar.
Pff 12 max...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We laten MC niet het weer bestellen, anders krijgen we een waterig zonnetje en 16 graden.
ja lekker...en Mikkivleesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
U vraagt, wij draaien![]()
Gewoon maar weer makrovlees net als vorige keer?
Ik las even Mokro-vlees. Ik dacht al, dan nemen wij de couscous wel mee, Hosti de waterpijp. En dan is Anne de kameel met haar twee dikke vetbultenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
U vraagt, wij draaien![]()
Gewoon maar weer makrovlees net als vorige keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |