Komt goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer...Moet je maar bellen of sms-en
Gezelligquote:
2030 tot 2130? Dat is daar in het midden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Gezellig
Hoelaat is idd een goede... ergens tussen 20.00 en 22.00 beginnen? Ik heb niet echt voorkeur...
Wie doet er mee of wil ervoor betalen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
20.00 is voor iedereen goed?
¤ 28,50 is het dan voor een baan per uur bij Ol-round.
Wie doet er mee of wil ervoor betalen.
DK.
Vul maar aan, dan weet ik of het morgen de moeite is een baan te reserveren.
Wie doet er mee of wil ervoor betalen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:12 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
DK
Meesterchef
20:00 is prima.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
DK
Meesterchef
IB
Wie doet er mee of wil ervoor betalen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
DK
Meesterchef
IB
Nee ik pas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:29 schreef Californium het volgende:
DK
Meesterchef
IB
Difficult gooit ook wel een balletje mee
Cali (zelfde regels als hierboven genoemd)
Gaat Remlof eigenlijk nog mee????
Dat was vast geen toevalquote:
Dat lijkt mij wel voldoende voor 1 baan. Dan bel ik morgenvroeg even en laat ik weten of het gelukt is om er eentje te kunnen reserveren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
DK
Meesterchef
IB
Difficult gooit ook wel een balletje mee
Cali (zelfde regels als hierboven genoemd)
Yashi
swarmi
Ik ben degene met het samoerai zwaard!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Difficult het volgende:
Ik heb alleen nog een probleem met hoe ik jullie ga herkennen :p
Of de eerste neemt een tafeltje als het regent....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben jou toch al eens gezien? Anders wachten we gewoon buiten ff op elkaar?
Ik ben die enequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef Difficult het volgende:
Ik heb alleen nog een probleem met hoe ik jullie ga herkennen :p
Klopt, maar ik ben echt een ramp in mensen herkennenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben jou toch al eens gezien? Anders wachten we gewoon buiten ff op elkaar?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:53 schreef Difficult het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben echt een ramp in mensen herkennen
loop iedereen altijd straal voorbij :p
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben degene met het samoerai zwaard!
Puur voor decoratie overigens
Amen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben diegene die eruit ziet als een tv-dominee!
HELLLELAAAJUHHHH DOE I HEER AN AMEN?
Van Fok!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Amen!
Ik zal D_K wel volgen in zijn gebed
Nee, wij kunnen jou toch gewoon herkennen? En anders ga je op ieder groepje af en vraag je "Zijn jullie van internet?"
En de baan ernaast staan de glory hole bezoekers van internet te bowlen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Amen!
Ik zal D_K wel volgen in zijn gebed
Nee, wij kunnen jou toch gewoon herkennen? En anders ga je op ieder groepje af en vraag je "Zijn jullie van internet?"
Meesterchef?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:20 schreef Californium het volgende:
Anywayz... spreken we af om half 8 en doen we eerst een drankje of spreken we af om iets voor achten om gelijk te gaan bowlen? Zijn er mensen voor wie het handig is dat we rond half 8 afspreken omdat ze dan rond acht uur binnen komen wandelen?
Voor meesterchef begint het om half vijf.quote:
quote:Geachte heer Kardinaal,
Hartelijk dank voor uw reservering op vrijdag 8 juli 2011, waarvan u hieronder de details aantreft.
Wij verzoeken u uiterlijk 15 minuten voor aanvang aanwezig te zijn.
Datum: 8 juli 2011
De heer D. Kardinaal
Accommodatie: Bowling Bowlen : Vrijdag
Aanvang : 20:00 uur duur: 1:00 uur Banen : 1 ¤ 28,50
Dus als je om 19.43 weg gaat ben je er netjes om 19.45quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga bij swine eten, dus als ik om 8 uur wegga ben ik er 2 over 8(afhankelijk van de lift natuurlijk)
Dit moet een grap zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben degene met de autoze hebben toch bavaria daar
nee ze hebben echt bavaria daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |