Dude, hoe lang doe je over één hamburger? Wel een goede reminder...ik moet ook nog eten voordat ik zo ga borrelenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:25 schreef Swine het volgende:
ik heb slippers aan, gelukkig wel aan sokken gedacht toen ik de auto instapte![]()
groeten swarma
en rituals, zullen we 19.45 in de hal afspreken? ik moet nog 1 hamburger naar binnen werken
Ik weet niet hoe laat jij je half uurtje speling hebt, maar je bent uiteraard ook hier welkom als we al klaar zijn met bowlen. Dan moet je me (of Swarma als ik niet opneem) maar even bellen voor het adres.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, hoe lang doe je over één hamburger? Wel een goede reminder...ik moet ook nog eten voordat ik zo ga borrelen
Komt goed, maar als ik aansluit zal het zo dadelijk even zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jij je half uurtje speling hebt, maar je bent uiteraard ook hier welkom als we al klaar zijn met bowlen. Dan moet je me (of Swarma als ik niet opneem) maar even bellen voor het adres.
Trein gehaald dusquote:
Jij fiets 70 km per uur?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ruim, nog zeker 4 minuten over
Je had wind tegen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Schijnbaar. Was er met 6 minuten
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eensch.Top avondje, en vooral erg leuk dat we praktisch heel het topic bij elkaar hadden
Jullie hebben nog goed doorgedaan dusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:49 schreef Swine het volgende:
Twee flessen wijn (bijna) is toch best veel gelooof ik
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:11 schreef Californium het volgende:
Was gezellig... en idd thx ritual voor het lenen van je huisjeMooi huisje
Was trouwens leuk onderweg.... Helft moeten lopen omdat er toevallig op mijn fietspad een politieauto stond en ik toevallig mijn lichtjes vergeten was.
Daarna wasook nog op
. Hij was de tijd vergeten. Eerst even nog een half uur lopen kletsen
toen had hij pas in de gaten dat het 04.00 was
Tevens is mijn buikje wel een beetje raar.... Hij was gister ook de hele tijd aan het borrelenGister iets verkeerds gegeten in combinatie met bier ofzo misschien
![]()
Tevens heb ik spierpijn in mijn onderbenen vanwege te platte bowlingschoenen![]()
Nu maar even beetje fatsoeneren en naar werk
En je limonade. Daarvan heb ik gedronken!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet jij ongeveer wat jij aan chipjes en zoutjes kwijt was?
Nee, maar dat betaal ik wel gewoon hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet jij ongeveer wat jij aan chipjes en zoutjes kwijt was?
ik drink geen bier als i. moet rijden hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:21 schreef IrishBastard het volgende:
Wie hadden er nog meegedeeld in het kratje Jupiler?
Difficult, Cali, Hosti en ik? Want dat ene biertje van swarmi en CP is op dat krat wmb verwaarloosbaar
Wel wijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik drink geen bier als i. moet rijden hoor
Dat flesje stond er nog toen ik bij Rituals binnen kwam.. Heb een halve fles cola opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:21 schreef IrishBastard het volgende:
Wie hadden er nog meegedeeld in het kratje Jupiler?
Difficult, Cali, Hosti en ik? Want dat ene biertje van swarmi en CP is op dat krat wmb verwaarloosbaar
je bent een scattiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, maar dat betaal ik wel gewoon hoor. Gul hè
.
Je bent te goed voor deze wereld!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, maar dat betaal ik wel gewoon hoor. Gul hè
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |