Ja, niet te geloven he! 2 jaar alweer!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef miss_sly het volgende:
McLaura, over een weekje is Thijs jarigwat is de tijd gevlogen!
Ik zag de foto's net voorbijkomen op je facebook. Kórt! En had hij dat zonder je medeweten gedaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ] waar is mijn dreumes nou?
Papa ging gisteren haartjes knippen, maar dat was geen s6 dus maar de tondeuze erop gezet, schrok wel een beetje toen ik tussen de middag thuis kwam, maar toch het is niet verkeerd voor een keertje
Nu wel weer fijn groeien
Nee, ik blijf hier. Ik weiger te vertrekken naar Peuterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef Claudia_x het volgende:
Dan gaat de grote leegloop hier dus echt beginnen.
hij zou de lange pieken bovenop wat bijknippen aangezien Roy zijn haren wat vreemd groeiden, boven lang en de zijkanten kort..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zag de foto's net voorbijkomen op je facebook. Kórt! En had hij dat zonder je medeweten gedaan?
Grappig, we hadden het er tijdens de Zeelandmeet nog over. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om Ivans haar af te laten knippen. Ik heb m'n lief beloofd dat we dat doen als ze hem voor meisje aan beginnen te zien.
dat dus; er komt een enorme meute direct achter je aan; en tegen de tijd dat ik weer kom, zijn jullie alweer helemaal ingeburgd daarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ah miss, die topics zijn altijd in beweging en er komen en gaan mensen. Als je lang genoeg wacht zijn we weer met dezelfde groep. Je maakt het zelf!
nee die hebben we niet ookquote:
hihi Oliviaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef bodpa09 het volgende:
Euh... ik vind het niet zo'n weggevertje eigenlijk...
Het schijnt dat mensen in peuter niet zo erg op 'ons' zitten te wachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Meen je dat serieus? Over dat overgaan?
Een topic wordt toch gemaakt door de mensen die er in posten?
Je gaat toch gewoon weer verder waar je hier gebleven was?
En daar trekken 'we' ons toch zeker niks van aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen in peuter niet zo erg op 'ons' zitten te wachten.
naar ik begrepen heb zitten mensen aldaar gewoon niet te wachten op het wekelijkse gerel en de lijst van dingen-die-je-niet-zeggen-mag. zoals bv het idee dat je het niet leuk vind op elk woord te moeten letten (wat dan uiteraard dan alleen voor sommigen geldt)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen in peuter niet zo erg op 'ons' zitten te wachten.
Droeloequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ha! Je zit er allang droeloe! Sterker nog, je zit er straks vier maanden met twee!
Ik heb er laatst al vast eens gekeken en zelfs gepost naar aanleiding van de vraag van iemand hoe anderen iets bepaalds deden. Nou weet ik van mezelf best dat ik fel uit de hoek kan komen en dingen soms niet lekker breng, maar ik was me in dit geval in alle oprechtheid van geen kwaad bewust. ik heb zelfs nog met een post metquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En daar trekken 'we' ons toch zeker niks van aan?
Een topic is niet van 'iemand' of van 'een groep', dat is precies wat we altijd hebben willen voorkomen door niet van die 'zomer 2009' topics te starten waar geen hond meer tussen komt.
Dat er 1 of 2 mensen mss ooit eens iets gezegd hebben is lekker boeiend toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ha! Je zit er allang droeloe! Sterker nog, je zit er straks vier maanden met twee!
jou motten we idd nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef Sorbootje het volgende:
Echt het boeit me NUL of iemand op me zit te wachten. Als dat het criterium was in mijn leven kwam ik nooit meer ergens
als het me zou boeien zou ik hier niet meer posten hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef Sorbootje het volgende:
Echt het boeit me NUL of iemand op me zit te wachten. Als dat het criterium was in mijn leven kwam ik nooit meer ergens
Als je nu mijn gezicht zou zien zou je inderdaad volslagen desinteresse zien.quote:
Back at yaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Als je nu mijn gezicht zou zien zou je inderdaad volslagen desinteresse zien.
Simmu, het blijft een handvol wijven bij elkaar.
Zal ik trouwens ook nog even ontopic gaan? Mijn dreumes heeft de groente herondekt!
je moet geen plaatjes van jezelf posten lieverdquote:
en vanaf 4 jaar zit je jaaaaaaaaaaaaren in hetzelfde topicquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Maar idd, met 2 in 1 topic! Dat is grappig! Eig. nooit eerder aan gedacht!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef Sorbootje het volgende:
Oh de absolute toppers blijven hier ei, olijven en (helaas) chocopasta (bedankt kdv). Ik vanmorgen heel dapper een broodje kikkerkaas (pindakaas) gesmeerd, maar mevrouw hield het na een halve boterham voor gezien en verzocht vriendelijk doch dringend (dWingend) om 'bnoodje met PASTA'
Ik las hier laatst dat Groofsken dat ook doet.Ik vind dat zo ouderwetsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons op het kdv is het eerst een boterham met gezond en dan eentje met zoet. En dat hou ik thuis ook aan.
Daar heb ik dan gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef simmu het volgende:
wacht maar tot je naar de wc gaat wanneer je ongesteld bent en de peuter staat ernaast
Wij willen eigenlijk binnenkort wel gaan proberen met potje. Niks dwingends, gewoon af en toe erop zetten en laten wennen. Geen idee of dat gaat werken, maar met het eten doen we dat ook en ze eet hardstikke goed ondertussenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, herkenbaar CP.
Ik lees regelmatig mee in het peutertopic en daar gaat het veel over zindelijkheid. Ik moet er echt nog niet aan denken! Ivan kan er ook helemaal niks mee. Ja, "mama plassen' kan hij zeggen en daar houdt het wel mee op.
Ik ben uit het hydrofielluiertijdperk. Eigenlijk geen idee wanneer ik zindelijk wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
En mijn moeder blijft maar zaniken dat ik allang zindelijk was op Ivans leeftijd. Alsof ik er iets aan kan doen dat ze vroeger belabberde wegwerpluiers maakten.
Ja zeg, ondermijn jij ff lekker m'n denkbeeldenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef Sorbootje het volgende:
Las van de week ergens dat je niet te vroeg moet beginnen met t potje. Dat ze als ze er nog niet aan toe zijn alleen maar wennen aan het potje en hun interesse kwijt zijn op het moment dat ze er wél klaar voor zijn.
Waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef wickie het volgende:
Ik raak een beetje in paniek van dat hele zindelijkheidsgebeuren.
Hehe. Nu weten we allemaal dat schaap de Donald Duck leest tijdens de 'grote boodschap'. Ik had me nog zo voorgenomen om niet zoals mijn ouders te spreken over een kleine en grote boodschap.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef miss_sly het volgende:
Als ze dan op de wc zit, moet ze altijd 'krantje lezen' en dan wil ze de Donald Duck, die ligt altijd daar
quote:
Dat is t 'm juist, ik had me er nog nooit druk om gemaakt, ik was er uberhaupt nog niet mee bezig. We grappen altijd tegen Mette 's avonds, 'moet je nog poepen' en dan ging ze altijd staan neppoepen met een grote grijns. Zo is het begonnen. Toen ineens ging ze dan echt poepen als ze moest zeg maar. Maar nu is he ineens broek uittrekken en bah roepen. Maar ik kan geen hoogte krijgen wat ze wel en niet begrijpt, omdat ze nog niet praat. Daar akk ik misschien van in paniek. Ik had bedacht dat zindelijk worden komt na het praten en dat je er over kan praten met je kleintje zo dat je kan polsen in hoeverre ze het door hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom?
Ik maak me er juist helemaal niet druk om. Dat zal wel goedkomen.
* CrazyPrincess schuift potje valium naar binnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef wickie het volgende:
Je hebt gelijk, we zien wel wat er gebeurd. Go with the flow, zoals we over het algemeen altijd doen.
Ik moet vandaag volgens mij algeheel zennn zien te geraken..
Ik ben nou eenmaal ouderwets.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik las hier laatst dat Groofsken dat ook doet.Ik vind dat zo ouderwetsOp de instelling waarvoor ik werk hebben we dat dus ook afgeschaft en mogen de clienten gewoon zelf weten wat ze op hun boterham willen (en ze doen allemaal aan de lijn)
Zelf wil ik dat ook gewoon aan Wolf overlaten als hij eenmaal de keuze maken kan.Vooralsnog vindt hij alles lekker op brood (zoet geef ik eigenlijk nog bijna nooit), behalve sandwichspread.
Heb je de wipstoel nog? Die is hier ineens weer helemaal hip.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef becky27 het volgende:
Wel is ze naarstig op zoek naar een plekje om gewoon op te zitten (we hebben een fauteuiltje besteld). Dus alles op haar zithoogte is een stoel. Rol tapijt, little people winkelstraat, bak met speelgoed, zak speelzand....
die hebben we net weer terug gegeven aan schoonzus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je de wipstoel nog? Die is hier ineens weer helemaal hip.
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het inslapen is al dagen (mss zelfs weken) een ramp en 1 van ons blijft eig. altijd in de deuropening zitten tot hij in slaap valt. En nu staat hij dus achter me.
Enig idee waar het door komt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het inslapen is al dagen (mss zelfs weken) een ramp en 1 van ons blijft eig. altijd in de deuropening zitten tot hij in slaap valt. En nu staat hij dus achter me.
Geen idee, Sasha heeft het ook een hele tijd gehad, en idd gingen we toen van er bij zitten naar de was doen, en dan even naar zolder lopen etc.etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Enig idee waar het door komt?
Ik ben vanavond maar eens gaan rommelen in de kamer naast zijn slaapkamer en hij viel redelijk snel in slaap. Hopelijk is dat voor nu een oplossing, want het alternatief is naast zijn bed blijven zitten tot hij diep genoeg slaapt om niet wakker te worden tijdens het weglopen. En dat kan lang duren.
En hij deed het gewoon 'opeens'. Het was niet dat er een opbouwende lijn in zat. Dus...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:56 schreef becky27 het volgende:
Ik vind het vooral heel fijn te lezen als andere kindjes goed slapen, ik zou niet weten wat dat is maar dat maakt niet uit. Komt vanzelf. En Harry sliep ook pas bij 15 mnd door dus ik heb nog een kleine twee weken
Ach gos, sneutje...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, mijn bed was ook geen succes. Toen toch maar de zijkant er weer in gezet en nu zit hij in zijn eigen bed te mopperen huilen. En ik zit in de deuropening.
Weer een top-avond in mijn carrière als ouder.
Joh, als er iets is wat dan weer echt helemaal niets zegt over hoe glansrijk je carriere als ouder is, is het wel het al dan niet slapen, vind ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, mijn bed was ook geen succes. Toen toch maar de zijkant er weer in gezet en nu zit hij in zijn eigen bed te mopperen huilen. En ik zit in de deuropening.
Weer een top-avond in mijn carrière als ouder.
Ja, dat is ook zo! En thank god voor wireless en iPads, of ik nou op de bank zit of hier met een kop thee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ach gos, sneutje...
Als ze 18 zijn dan lachen we erom
Hoezo, lijkt hij ook al niet lekker? wehebbenhemtochnietaangestokenhe....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Asyniur het volgende:
Zou Harry dan ook iets onder de leden hebben, vraag ik mij dan opeens af??
gelukkig dat ze verder wel lekker speelt enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef becky27 het volgende:
bar, Noortje is ook een heks op het aankleedkussen en helemaal als ze een enorm vieze tandenpoepbroek heeft (hmm toch maar dat potje introduceren). Bij het kdv gaat het prima maar thuis.....ik trek alles uit de kast om haar rustig te houden. En jeetje het is wel heel warm dan bij jullie!
Kreeg trouwens vandaag te horen dat een leidster bij het kdv op de baby/dreumesgroep moet vertrekken. Das precies de leidster waar Noortje het minste mee heeft. Kreeg net van de eigenaresse te horen waarom (beste vrienden van ons) en kan daar helemaal in mee. En toch vind ik het jammer want het is een leuke meid verder.
Noortje heeft verder niet veel last van het spugen. Ze is niet helemaal 100% maar niet heel ziek. Lekker buiten aan het spelen en zo.
't Is het zonnige zuiden hier he karin!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
36 graden??? jeumig! Daar is het wel goed dooi dan zeg
Ivan is er nu toevallig naar aan het kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:02 schreef octopussy het volgende:
Gisteren een dvd'tje van Pocoyo binnengekregen. Naar aanleiding van het enthousiasme van Ivan en Mette leek me dat wel wat voor Hannah. Het is geloof ik wel een succesIk vind die eend in ieder geval al hilarisch
![]()
Ik vind het vrij hysterisch, maar wat er wel leuk aan is is de voice-over van Stephen Fry.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:09 schreef freecell het volgende:
Jawel
Zoveel kinderen, ik houd ze niet meer uit elkaar
Jupquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Doe's foto! Is dat een beetje een joods kapsel?
Ik zou het gewoon doen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:16 schreef _Bar_ het volgende:
Zijn er bij jullie al mensen geweest die getrakteerd hebben op het kdv in vakantietijd?
Zit te denken, kan ik het niet beter na de vakantie doen, of ervoor aangezien de meeste kindjes straks er gewoon niet zijn.
Lastig
Wat goed van Rienk! Wij hebben dezelfde puzzel. Hij is hier nog steeds een groot succes, samen met de boerderijvariant (hier doet hij alsof hij gefrustreerd is; hij is nog steeds een belabberd acteurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik heb mezelf trouwens aangeleerd om 'chips' of 'shoot' te zeggen in plaats van 'shit'. Goed, hè?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh fuck, ik realiseer me ineens dat ik toentertijd geloof ik ook op controle zou hebben gemoeten voor die buisjes![]()
. Oeps.
wat doet hij zorgvuldigquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Vloeken of schelden deden wij nooit, maar op de katholieke school waar ik op zat, kreeg je nooit een 10 op je rapport. Zelfs niet als je altijd alleen tienen haalde. Je kon hooguit een 8 krijgen: de 9 was voor de leraren en de 10 voor godIk vond dat zo vreselijk oneerlijk!
Dat is een suffe manier om een wachtlijst te hanteren!quote:Ik heb trouwens een poging gedaan Senna in te schrijven op een van de scholen die voor ons in aanmerking komen. Eigenlijk ging dat al niet meer, want je kan dat alleen na een rondleiding en alle rondleidingen tot en met december zitten volGelukkig gaan ze na de zomervakantie in het nieuwe schooljaar een nieuwe aanmeldingsprocedure starten en samenwerking met andere scholen hier in de buurt. Hopelijk gaat het dan alsnog lukken.
Vloeken mocht ik ook niet in onze zeeeer katholieke familie en op school. Moet je me nu eens horenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Vloeken of schelden deden wij nooit, maar op de katholieke school waar ik op zat, kreeg je nooit een 10 op je rapport. Zelfs niet als je altijd alleen tienen haalde. Je kon hooguit een 8 krijgen: de 9 was voor de leraren en de 10 voor godIk vond dat zo vreselijk oneerlijk!
Ik heb trouwens een poging gedaan Senna in te schrijven op een van de scholen die voor ons in aanmerking komen. Eigenlijk ging dat al niet meer, want je kan dat alleen na een rondleiding en alle rondleidingen tot en met december zitten volGelukkig gaan ze na de zomervakantie in het nieuwe schooljaar een nieuwe aanmeldingsprocedure starten en samenwerking met andere scholen hier in de buurt. Hopelijk gaat het dan alsnog lukken.
Doe's effe ontopic zeg! Skreeuwwiefquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
KAN IEMAND AAN OEKE VERTELLEN DAT R INBOX VOL IS?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
KAN IEMAND AAN OEKE VERTELLEN DAT R INBOX VOL IS?
en toch keek jequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef oeke het volgende:
[..]
Je kan ook DM-en hoor! Tsss.
Bovendien hoor ik hier niet meer! Ik zit nu bij jou in het topic. Doos!![]()
Tja, voel me hier toch nog wat meer thuis. Met mijn peuter.quote:
gefixtquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
De tweede foto kan ik niet zien, Davinia!
Hij krijgt nog 10 ml tegratol per dag, en dat is vloeibaar, gewoon met een spuitje, en dat gaat prima, hij weet al zo goed dat hij 3x zo een spuitje krijgt,en drinkt het dan netjes op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Ca.ra het volgende:
Bar, is Roy nu trouwens helemaal medicatie vrij? Ik meren dat hij nog 1 soort moest blijven slikken, of vergis ik me nu?
Hoe gaat dat trouwens met pillen bij zo'n kleintje, vraag ik mee ineens af. Lukt dat een beetje?
Dat denk ik ook Twinkly, Niels is een gevoelig jongetje. Hopelijk lekker gauw weer naar jullie eigen huis, want je bent echt al een poos weg, een week of 3 al?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef wickie het volgende:
Twinks, lijkt me zwaar hoor zolang van huis weg zijn.. Hoop dat jullie volgende week weer terug kunnen.
Ik denk wel dat Niels echt zijn papa mist. Hij is toch wel uit zijn vaste ritme/leefomgeving. Dat gebeurd in Niels zijn geval toch niet vaak Twinkly? Ik denk dat het beste een heftige impact op hem heeft.
Dentinox doet hier wel wat. Misschien toch de moeite om wat te halen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:31 schreef Twinkly het volgende:
Onze nacht was een verschrikkingNiels werd telkens overstuur wakker en het was wel duidelijk dat het door zijn hoektanden kwam. Hij is nu nog steeds ontzettend huilerig.
Hebben jullie het idee dat Dentinox nog echt werkt? Ik heb het niet meegenomen hier naartoe.... Wel pcm gelukkig.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:49 schreef octopussy het volgende:
Aviva heeft heul geen babycoupe. Die heeft een lekker bosje krulletjes![]()
Dit is pas een babycoupe:
[ afbeelding ]
Dentinox werkt hier heel goed tegen tandjesleed. Heb ook Chamodent, maar dat doet helemaal niets. Kan ook wel kloppen want in Dentinox zit spul wat echt verdovend is.
Nou dat!quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:39 schreef mignonne het volgende:
Dat plaatje van die mier! waarooohooom!![]()
Helaas niet. Mijn man moet weer werken volgende week, dus hij moet alle tijd besteden aan de badkamer, als wij er zijn kan hij tijdens de slaapjes en 's avonds niet werken. Bovendien is het huis niet echt kindproof nuquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dentinox doet hier wel wat. Misschien toch de moeite om wat te halen?
Tevens denk ik dat hij gewoon heel erg moe is (net als jij) van het weinige slapen en hij mist zijn papa natuurlijk.
Is het echt geen optie om naar huis te gaan? Wat maakt dat het onmogelijk is?
Ik had ook meerr zoiets verwachtquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Zag alleen de foto van aviva. Ik vind haar mooi om te zienen de joodse haartjes staan haar goed
ziet er zo op de foto's niet zo vreemd uit als je omschrijving, davinia!
Is hij wel iets opgeknapt van het minislaapje?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:44 schreef Twinkly het volgende:
Oh bluh, hij is weer wakker ... na 3 kwartier. Duimen dat hij vanmiddag nog een tweede slaapje wil doen
Knap hoor! Ik zou allang terug gegaan zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:10 schreef Twinkly het volgende:
Haha Simmu, hij gaat snel nu zeg!
[..]
Helaas niet. Mijn man moet weer werken volgende week, dus hij moet alle tijd besteden aan de badkamer, als wij er zijn kan hij tijdens de slaapjes en 's avonds niet werken. Bovendien is het huis niet echt kindproof nu
Pcm heb ik inderdaad wel gegeven en hij ging dan ook wel slapen na een tijdje, maar toch nog veel wakker en onrustig. Waarschijnlijk idd door de oververmoeidheid, wat Asy ook al aangeeft.
Die bedoel ik ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef Twinkly het volgende:
Oh ik dacht dat je die plastic broekjes bedoelde.
En laat je 'r dan alleen in zo'n trainingbroekkie lopen, zonder gewone broek er over?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:55 schreef octopussy het volgende:
Hema heeft ook badstof trainingsbroekjes. Met drukknoopjes aan beide zijkanten.
quote:
Aan de ene kant zou ik graag willen dat Harry zindelijk was. Geen geleur meer met luiers enzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:16 schreef Ssserpente het volgende:
Mij moeder heeft dat bij mij precies zo aangepakt, Asy. Muv het feit dat ik een hydrofiel om mn bips geknoopt had. Maar daar liep alles direct doorheen natuurlijk. Ik vond dat vreselijk en ging gillen zodra ik nog maar een druppeltje nattigheid voelde. Met veertien maanden was ik zindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |