abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:06:08 #251
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99129616
BJ, is Evie nu pas voor het eerst bij de kapper geweest? Ik hoop dat Aviva net zo'n mooie bos krijgt als Evie O+

Aoraki, leuk dat Thomas zijn klasgenootje heeft gevoerd :Y) Ze eten op het kdv idd eter dan thuis. Zo schijnt Aviva boterhammen met pindakaas en choumous te eten. Heb ik haar nog nooit op betrapt. Madam blieft enkel jam op d'r boterham, de rest wordt oneerbiedig op de grond geslingerd.

Mijn geschiednislerares gebruikte hetzelfde cijfersysteem als bij miss_sly. Vond ik ook nergens op slaan. :D

wickie, arme mette zomaar van de stoel gedonderd. ;( enorme klap geeft dat idd. Helaas ook ervaring hier. De teller staat nu op 2...

twinkly, hopelijk wordt morgen weer een betere dag en slaapt Niels vannacht verder wel goed.

Het is idd erg fijn dat ze afspraken beginnen te begrijpen. Helpt weer een hoop in de communicatie. En dus ook frustratie beiderzijds.

de beloofde Lambiklook: (bovenop dus nog pluis, stijl, en aan de zijkanten en achterkant krul)

Krullen op het achterhoofd (niet heel duidelijk helaas)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_99129623
Dat laatste is ook herkenbaar, Twinkly. Ivan drinkt alleen nog maar uit een gewone beker (hij kan het en het schijnt beter voor z'n gebit te zijn, dus waarom ook niet?) en hij houdt hem regelmatig ondersteboven. Daarop roept hij heel onschuldig uit: "Oh-oh, gevajuh!" No shit chips. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99129684
De tweede foto kan ik niet zien, Davinia!
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:09:33 #254
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99129827
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
De tweede foto kan ik niet zien, Davinia!
gefixt
pi_99129910
Oh, heel schattig juist dat haar!
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:12:41 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99130036
Hier een echte doorzetter, als roy iets in zijn hoofd heeft, zal hij ook niet snel opgeven, vind dat knap.
Zo wilde hij vanavond dat zijn loopwagen op de bank moest, optillen, proberen, hmm lukt niet, nog een keer optillen, hmm nee nog niet, dan erbij gaan zitten loopwagen bekijken, hey wacht het kan ook van opzij, en het is hem gelukt, ik heb wel klein beetje meegeholpen, want zo net op het randje staat niet fijn.

Ach ivan en mette beide zo gevallen.
Lente gebeten door mieren. Au
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99130377
Ivan ook al zo lekker vrolijk vandaag.. Wat kunnen ze toch dramatisch zijn zeg dan. Gaat Ivan dan ook dode zwanerig heel erg aan je been hangen met heel zijn gewicht of aan je hangen?
Ik voelde me echt gezegend dat ze 2,5 sliep en daarna goed gemutst was, anders was ik echt gek geworden binnen.

Twinks, lijkt me zwaar hoor zolang van huis weg zijn.. Hoop dat jullie volgende week weer terug kunnen.
Ik denk wel dat Niels echt zijn papa mist. Hij is toch wel uit zijn vaste ritme/leefomgeving. Dat gebeurd in Niels zijn geval toch niet vaak Twinkly? Ik denk dat het beste een heftige impact op hem heeft.

Ik merk dat Mette ook erg 'papa' is. Bij elk geluid van de deur of deur van de bovenburen is het 'papa'. Als de telefoon gaat is het 'papa'. Eigenlijk de hele dag door en dan op een hele schattige toon. Als hij de kamer verlaat al :')
Gelukkig komt er steeds vaker ook mama uit, maar echt zeer weinig.

Ze gaat trouwens het hele weekend logeren bij mijn ouders. Kunnen wij de laatste grote klusdingen doen in huis.

Oh Aviva wat ben je toch een mooie meid O+ Wat een kijkers heeft ze Davinia, jeetje!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:42:29 #258
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99131873
Bar, is Roy nu trouwens helemaal medicatie vrij? Ik meren dat hij nog 1 soort moest blijven slikken, of vergis ik me nu?
Hoe gaat dat trouwens met pillen bij zo'n kleintje, vraag ik mee ineens af. Lukt dat een beetje?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:54:42 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99132653
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Ca.ra het volgende:
Bar, is Roy nu trouwens helemaal medicatie vrij? Ik meren dat hij nog 1 soort moest blijven slikken, of vergis ik me nu?
Hoe gaat dat trouwens met pillen bij zo'n kleintje, vraag ik mee ineens af. Lukt dat een beetje?
Hij krijgt nog 10 ml tegratol per dag, en dat is vloeibaar, gewoon met een spuitje, en dat gaat prima, hij weet al zo goed dat hij 3x zo een spuitje krijgt,en drinkt het dan netjes op.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 07-07-2011 08:30:09 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99140984
Ze heeft echt nog een babycoupe, Davinia. Superschattig!

Lente begrijpt ook steeds beter afspraken. Hoewel ik een eenzijdig verbod niet echt een afspraak vind eigenlijk. Ik merk ook dat het nu zn vruchten begint af te werpen dat we van begin af aan erg consequent zijn. "Nog één keer met je vork slaan en ik pak m af", betekent ook echt dat ie weg gaat. En die overweging zie je r nu ook echt maken voordat ze besluit om het toch maar niet te doen.

Ze zegt trouwens sinds een paar weken 'Tètè' tegen zichzelf. Bijna goed! :+
pi_99141215
Oh wat heeft Aviva toch prachtige ogen!

Ssserpente, dat soort boodschappen (nog één keer...) komen hier echt niet over.. of het boeit haar gewoon niet, dat kan ook.

We hebben een zeer goede nacht achter de rug en het humeur van Isabeau was ook echt super vanmorgen. Dan begint zo'n dag toch beter! (En d'r papa en mama zijn vandaag vijf jaar getrouwd, da's ook iets om blij van te worden ;) )
pi_99141234
Gefeliciteerd Sorbo,wij vandaag 2jr haha
pi_99141275
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef wickie het volgende:

Twinks, lijkt me zwaar hoor zolang van huis weg zijn.. Hoop dat jullie volgende week weer terug kunnen.
Ik denk wel dat Niels echt zijn papa mist. Hij is toch wel uit zijn vaste ritme/leefomgeving. Dat gebeurd in Niels zijn geval toch niet vaak Twinkly? Ik denk dat het beste een heftige impact op hem heeft.
Dat denk ik ook Twinkly, Niels is een gevoelig jongetje. Hopelijk lekker gauw weer naar jullie eigen huis, want je bent echt al een poos weg, een week of 3 al? :o

Haha Lente, een buitenstaander zou denken dat ze wat anders zegt :P

Gefeliciteerd Sorbo en Het-is-mij *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99141282
Mooie trouwdag he?! ;) Ook gefeliciteerd!

Heb gisteren nog een superleuk filmpje gemaakt van Isabeau, is ie te groot voor youtube :(
pi_99141377
Gefeliciteerd het-is-mij en Sorbo!

Die krulletjes van Aviva O+ en die ógen!

Nee, het is ook geen afspraak, daarom had ik het tussen aanhalingstekens gezet ;)

Onze nacht was een verschrikking :'( Niels werd telkens overstuur wakker en het was wel duidelijk dat het door zijn hoektanden kwam. Hij is nu nog steeds ontzettend huilerig.
Hebben jullie het idee dat Dentinox nog echt werkt? Ik heb het niet meegenomen hier naartoe.... Wel pcm gelukkig.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_99141476
Dat plaatje van die mier! waarooohooom! ;(

wat schattig zeg aoraki van die korstjes O+ succes met de buisjescontrole vandaag.

Oh die puzzles, wat schattig! en wat knap :o mijn oudste is wat meer van het betere ram en sloopwerk. Als het niet past geeft ze er nog een paar extra klappen op en als het dan nog niet past ( :') ) dan gooit ze hem weg want dan zal het wel de verkeerde zijn :D

chips als 'vloek' krijg ik echt jeuk van :D sorry :@
maar ik vloek normaalgesproken nauwelijks dus ik hoef daar niet zo heel veel op te letten. Hoewel ik wel laatst heel hard ooooh kneus! riep en oudste er heel blij neus neus! naast zat :')

och lieve Mette wat een scheetje ben je ook O+ :* kus voor de schrik voor jou Wickie :*

Gefeliciteerd met de trouwdagen O+ O+

Twinks wij hebben dat ook een tijd gehad met open bekers. Leeggieten soms maar vooral met je handjes erin en dan maar lekker kledderen. Consequent zeggen dat ze niet mag kledderen maar alleen het water mag drínken en een consequentie geven in de vorm van weghalen. Het heeft een tijdje geduurd maar inmiddels gaat het prima en weet ze heel goed dat ze er niet met de handjes in mag. Er moet af en toe wel even uitgeprobeerd worden of het nog steeds niet mag :') maar t is niet meer zo vermoeiend als eerst.
Kus voor Niels zn tandjes :* hier werkte de dentinox uitstekend, tot ze op een bepaald punt haar mond er niet meer voor open deed. Maar ik hoor ook veel om me heen dat dentinox geen klap verschil maakt. Pcm zou zeker moeten werken dus gewoon geven als je denkt dat hij pijn heeft :*

Aviva scheetje O+ wat staat dat paarse je mooi! En je krijgt volgens mij een prachtige bos met krullen <3

[ Bericht 0% gewijzigd door mignonne op 07-07-2011 08:47:26 ]
:)
  donderdag 7 juli 2011 @ 08:46:24 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99141555
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:31 schreef Twinkly het volgende:

Onze nacht was een verschrikking :'( Niels werd telkens overstuur wakker en het was wel duidelijk dat het door zijn hoektanden kwam. Hij is nu nog steeds ontzettend huilerig.
Hebben jullie het idee dat Dentinox nog echt werkt? Ik heb het niet meegenomen hier naartoe.... Wel pcm gelukkig.
Dentinox doet hier wel wat. Misschien toch de moeite om wat te halen?
Tevens denk ik dat hij gewoon heel erg moe is (net als jij) van het weinige slapen en hij mist zijn papa natuurlijk.
Is het echt geen optie om naar huis te gaan? Wat maakt dat het onmogelijk is?
pi_99141596
Aviva heeft heul geen babycoupe. Die heeft een lekker bosje krulletjes O+
Dit is pas een babycoupe :P :

Dentinox werkt hier heel goed tegen tandjesleed. Heb ook Chamodent, maar dat doet helemaal niets. Kan ook wel kloppen want in Dentinox zit spul wat echt verdovend is.
pi_99141694
Haha, de lambiklook :D Die hebben wij hier ook.
Wat een prachtige ogen heeft ze Davinia O+
pi_99141733
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:49 schreef octopussy het volgende:
Aviva heeft heul geen babycoupe. Die heeft een lekker bosje krulletjes O+
Dit is pas een babycoupe :P :
[ afbeelding ]

Dentinox werkt hier heel goed tegen tandjesleed. Heb ook Chamodent, maar dat doet helemaal niets. Kan ook wel kloppen want in Dentinox zit spul wat echt verdovend is.
O+
ik moet altijd een beetje denken aan dat grietje van Marlieske als ik Hannah zie. Isa geloof ik.
pi_99141776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:39 schreef mignonne het volgende:
Dat plaatje van die mier! waarooohooom! ;(
Nou dat!

Isabeau gaat als ze mieren ziet zo op haar knieën ertussen zitten en roept terwijl ze haar hadjes tussen de mieren duwt "Mietjes!" Ik krijg dan zo de kriebels, plaatsvervangend. Ze lopen over haar voetjes, beentjes etc en het doet haar niks. Maar dat dat zijn brave zwarte miertjes. Ik vrees voor de eerstvolgende boswandeling.
pi_99141930
haha mietjes! En ze zijn nog wel zo dapper, die mieren...

Ooh Hannah, wat een leuk jurkje heb je daar aan! En die haartjes....ach je zult vast niet je leven lang kaal blijven. Het scheelt wel een boel aan stylingwerk sochtends hoor Octo!
Ik hoef bij Lars eigenlijk alleen wat krullenspul in zijn haar te doen, maar hij rent constant weg, echt niet handig.

Vanmorgen ging bij Meikes school een klas op schoolkamp, met de bus. Dat vond Lars uiteraard geweldig! Zwaaien, en maar zwaaien en nog eens zwaaien...het liefst was hij er bij in gekropen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99141989
ohhhh, davinia, wat een snoepje! niet afknippen hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99142003
Euhm, Sorbo, dit waren ook brave zwarte miertjes. Ook die kunnen blijkbaar boos worden als je hun huisje sloopt.
pi_99142402
ik heb verder niets tegen mieren (ook niets met ze maar soit :P) maar dit plaatje was wel heul in your face toen ik een pagina terug klikte :D
pi_99142589
Oh... hmm... nou Ssserpente, dan leert ze het vást wel af!
pi_99142643
woeps. ventje is idd minder bang aan het worden. ik kon hem zonet van selene's stoeltje afplukken waar hij op was gaan staan teneinde beter bij de grote tafel te kunnen :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99144775
Haha Simmu, hij gaat snel nu zeg!

quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dentinox doet hier wel wat. Misschien toch de moeite om wat te halen?
Tevens denk ik dat hij gewoon heel erg moe is (net als jij) van het weinige slapen en hij mist zijn papa natuurlijk.
Is het echt geen optie om naar huis te gaan? Wat maakt dat het onmogelijk is?
Helaas niet. Mijn man moet weer werken volgende week, dus hij moet alle tijd besteden aan de badkamer, als wij er zijn kan hij tijdens de slaapjes en 's avonds niet werken. Bovendien is het huis niet echt kindproof nu ;)

Pcm heb ik inderdaad wel gegeven en hij ging dan ook wel slapen na een tijdje, maar toch nog veel wakker en onrustig. Waarschijnlijk idd door de oververmoeidheid, wat Asy ook al aangeeft.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:35:43 #279
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_99145630
Dank voor jullie opmerkingen over Aviva O+

Twinkly, wat naar dat jullie zo'n slechte nacht hebben gehad. Hopelijk wordt eea beter als jullie weer thuis zijn en de kies door is.

octo, ik kan het plaatje niet zien. Werk en zo. ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:40:03 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99145787
Zag alleen de foto van aviva. Ik vind haar mooi om te zien O+ en de joodse haartjes staan haar goed ;) ziet er zo op de foto's niet zo vreemd uit als je omschrijving, davinia!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_99145935
Oh bluh, hij is weer wakker ... na 3 kwartier. Duimen dat hij vanmiddag nog een tweede slaapje wil doen ;(
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99146060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Zag alleen de foto van aviva. Ik vind haar mooi om te zien O+ en de joodse haartjes staan haar goed ;) ziet er zo op de foto's niet zo vreemd uit als je omschrijving, davinia!
Ik had ook meerr zoiets verwacht :D

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:44 schreef Twinkly het volgende:
Oh bluh, hij is weer wakker ... na 3 kwartier. Duimen dat hij vanmiddag nog een tweede slaapje wil doen ;(
Is hij wel iets opgeknapt van het minislaapje?
pi_99149437
Die luierbroekjes van de Hema, wat is daar nou precies de bedoeling van? :@
pi_99149970
Aandoen als ze nog niet zindelijk is ;)
pi_99150244
Nee, helaas niet. Huilen, huilen, huilen ;( Ik heb hem op mijn rug gedaan en heb snel Dentinox gekocht. Na een nieuwe pcm kan hij nu wel weer lachen, gelukkig.
Stomme tanden.
pi_99150529
Stomme tanden idd, Twink. Kon je er maar echt iets tegen doen he? Gewoon zelf een gaatje prikken of zo. :@

En dan, Ymme? Dan plast of poept ze in zo'n plastic broekje. Dat loopt er dan toch alsnog langs alle kanten uit? En dat is helemaal volgebaggerd dan toch een ramp om uit te krijgen?

En doe je zo'n broekje dan onder de spijkerbroek bijvoorbeeld? Of laat je r enkel in dat broekje lopen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 07-07-2011 13:46:23 ]
pi_99150723
Volgens mij Ssserpente, zijn die broekjes bedoeld om wel wat op te vangen, maar zodanig dat het kindje in elk geval wel voelt dat ie poep of plas heeft (wat in een pampersluier niet echt zo is natuurlijk omdat t zo absorbeert). Hoe het in de praktijk werkt weet ik niet maar ik wil het van de week proberen, dan hoor je het wel :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:48:13 #288
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99150850
die luierbroekjes kunnen handig zijn als tussenstap tussen luier en onderbroek. ze kunnen ze zelf uit en aan doen, dus het lijkt al op een echt broekje, maar als er nog wat mis gaat is 't niet zo erg. in geval van poep kunnen de zijnaden opengescheurd worden en kun je 'm gewoon uitdoen zoals een luier.
in de haak.
pi_99150910
Inderdaad Ssserpente ;)

Zijn die broekjes niet bedoeld als overbroekje over een hydrofiel of oogjesluier?

Oh ik wilde nog zeggen dat ik het zo bijzonder vind dat Mette nu al een beetje met zindelijk worden bezig is!

Niels zei gisteren "Broek nat. Water uit, navel" :D O+
Vanmorgen begreep hij het al iets beter en zei hij plas terwijl hij naar zijn luier greep.
pi_99150964
Oh ik dacht dat je die plastic broekjes bedoelde.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:51:08 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99151004
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:10 schreef Twinkly het volgende:
Haha Simmu, hij gaat snel nu zeg!

[..]

Helaas niet. Mijn man moet weer werken volgende week, dus hij moet alle tijd besteden aan de badkamer, als wij er zijn kan hij tijdens de slaapjes en 's avonds niet werken. Bovendien is het huis niet echt kindproof nu ;)

Pcm heb ik inderdaad wel gegeven en hij ging dan ook wel slapen na een tijdje, maar toch nog veel wakker en onrustig. Waarschijnlijk idd door de oververmoeidheid, wat Asy ook al aangeeft.
Knap hoor! Ik zou allang terug gegaan zijn!
Dan maakte ik het (op bepaalde plekken) wel kindproof.
Zeker omdat R volgende week weer aan het werk is. Dan kan Niels lekker thuis overdag goed slapen en 's avonds hou je hem dan wat langer op zodat je toch kan klussen. Nu slaapt hij ook weinig dus verschil is er nauwelijks ;) En bovendien kan jij dan misschien ook een handje helpen?
Hopelijk slaapt Niels dadelijk nog even!

Ik vind het ook heel knap dat Mette al aangeeft dat ze moet poepen! Daarom zou ik er ook gebruik van maken. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 07-07-2011 14:01:20 ]
pi_99151099
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef Twinkly het volgende:
Oh ik dacht dat je die plastic broekjes bedoelde.
Die bedoel ik ook. :)
pi_99151269
Hema heeft ook badstof trainingsbroekjes. Met drukknoopjes aan beide zijkanten.
pi_99151457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:55 schreef octopussy het volgende:
Hema heeft ook badstof trainingsbroekjes. Met drukknoopjes aan beide zijkanten.
En laat je 'r dan alleen in zo'n trainingbroekkie lopen, zonder gewone broek er over?

Als er dan toch niets overheen gaat, laat ik 'r net zo lief in een gewoon onderbroekje lopen, denk ik. Daar heb ik er tientallen van van een vriendin gekregen. Allemaal met prinsessen en Dora's en zo. ;( Daar mag best in gepiest worden.

Het idee van die trainingsbroekjes is dus enkel dat het er iets langer in blijft zitten en niet meteen op de vloer of op de bank drupt?

Ik begin het begrijpen, geloof ik. :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:05:55 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99151718
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef Ssserpente het volgende:
Ik begin het begrijpen, geloof ik. :')
:D

Mijn moeder staat er om bekend om kinderen heel snel zindelijk te krijgen (ook oppaskinders).
Zij liet ze altijd gewoon in de blote billen of met onderbroek (romper is te lastig met losmaken als je haast hebt) rondlopen. Bij minste of geringste aanstalten zet mijn moeder zo op het potje dat natuurlijk binnen handbereik staat. Bij resultaat krijgen ze iets lekkers (een piepklein tumtummetje; bij ons dus plassnoepjes genoemd). Bij geen resultaat of ongelukjes wordt er geen woord over gerept. In de zin van dat er niet om wordt gemopperd, maar gewoon zo van: ojee, ongelukje, niks aan te doen. Dweil erover en klaar.

De jongste van mijn zus was best laat zindelijk. MIjn zus heeft wel eens gezegd: misschien moet ik hem een week bij oma parkeren :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:15:54 #296
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_99152153
Tirza is er de laatste tijd ook mee bezig. Dan staat ze ineens met haar handen op d'r buikje en zegt ze "poepuh". Als ik dan vraag moet je poepen? Dan zegt ze "Jah". De ene keer loopt ze dan al tijdens het jah zeggen rood aan en soms duurt het ff. Eergisteren had ik haar toen ze het zei gelijk op het potje gezet, maar dat vond ze maar niks. :N Er viel wel al een drollie in! Maar goed, toen was ze behoorlijk moe, dus niks was goed.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_99152187
Mij moeder heeft dat bij mij precies zo aangepakt, Asy. Muv het feit dat ik een hydrofiel om mn bips geknoopt had. Maar daar liep alles direct doorheen natuurlijk. Ik vond dat vreselijk en ging gillen zodra ik nog maar een druppeltje nattigheid voelde. Met veertien maanden was ik zindelijk.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:17:55 #298
190853 RockabeIIa
pi_99152250
Flip is er ook mee bezig en geeft het al goed aan. Ik wacht nog effe op mooi weer met potje aanbieden.
In de kinderboerdrij gisteren zei hij ook maar 1 ding 'Poep' en dan 300x of zo. Overal lagen ook de geitenkeutels ;) Was al lang blij dat ie ze niet wilde opeten maar het echt als poep zag.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:25:38 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99152602
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:16 schreef Ssserpente het volgende:
Mij moeder heeft dat bij mij precies zo aangepakt, Asy. Muv het feit dat ik een hydrofiel om mn bips geknoopt had. Maar daar liep alles direct doorheen natuurlijk. Ik vond dat vreselijk en ging gillen zodra ik nog maar een druppeltje nattigheid voelde. Met veertien maanden was ik zindelijk.
Aan de ene kant zou ik graag willen dat Harry zindelijk was. Geen geleur meer met luiers enzo.
Aan de andere kant is het soms wel makkelijk, want nu heb je niet dat je onderweg een kind hebt wat roept: 'ik moet plassen' en dat je dan maar moet zien hoe je zo snel mogelijk ergens komt waar ze kunnen plassen :D

Rocks, fijn dat hij ze in elk geval niet opat ;)
Hier kwam laatst een Harry met een vieze snoet aanlopen terwijl hij op iets aan het kauwen was: konijnenkeutel :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:29:20 #300
190853 RockabeIIa
pi_99152778
haha gats!
Oh echt, ik zal blij zijn als mijn tuin eindelijk bestraat is. A.s. donderdag gebeurt het dan. Vreselijk, ik heb een leuke bult zand achterin de tuin. Heel leuk voor kids om in te spelen, we hebben er maar liefst 1 heel erg leuke middag in gehad. Maar f**** hell! daarna al snel vol met kattenkeutels! En ik heb dus geen kat :( Ik kan er zo boos over worden en heb er al mensen over aangesproken maar hun kat doet dat natuurlijk nooit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')