gefixtquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
De tweede foto kan ik niet zien, Davinia!
Hij krijgt nog 10 ml tegratol per dag, en dat is vloeibaar, gewoon met een spuitje, en dat gaat prima, hij weet al zo goed dat hij 3x zo een spuitje krijgt,en drinkt het dan netjes op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Ca.ra het volgende:
Bar, is Roy nu trouwens helemaal medicatie vrij? Ik meren dat hij nog 1 soort moest blijven slikken, of vergis ik me nu?
Hoe gaat dat trouwens met pillen bij zo'n kleintje, vraag ik mee ineens af. Lukt dat een beetje?
Dat denk ik ook Twinkly, Niels is een gevoelig jongetje. Hopelijk lekker gauw weer naar jullie eigen huis, want je bent echt al een poos weg, een week of 3 al?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef wickie het volgende:
Twinks, lijkt me zwaar hoor zolang van huis weg zijn.. Hoop dat jullie volgende week weer terug kunnen.
Ik denk wel dat Niels echt zijn papa mist. Hij is toch wel uit zijn vaste ritme/leefomgeving. Dat gebeurd in Niels zijn geval toch niet vaak Twinkly? Ik denk dat het beste een heftige impact op hem heeft.
Dentinox doet hier wel wat. Misschien toch de moeite om wat te halen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:31 schreef Twinkly het volgende:
Onze nacht was een verschrikkingNiels werd telkens overstuur wakker en het was wel duidelijk dat het door zijn hoektanden kwam. Hij is nu nog steeds ontzettend huilerig.
Hebben jullie het idee dat Dentinox nog echt werkt? Ik heb het niet meegenomen hier naartoe.... Wel pcm gelukkig.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:49 schreef octopussy het volgende:
Aviva heeft heul geen babycoupe. Die heeft een lekker bosje krulletjes![]()
Dit is pas een babycoupe:
[ afbeelding ]
Dentinox werkt hier heel goed tegen tandjesleed. Heb ook Chamodent, maar dat doet helemaal niets. Kan ook wel kloppen want in Dentinox zit spul wat echt verdovend is.
Nou dat!quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:39 schreef mignonne het volgende:
Dat plaatje van die mier! waarooohooom!![]()
Helaas niet. Mijn man moet weer werken volgende week, dus hij moet alle tijd besteden aan de badkamer, als wij er zijn kan hij tijdens de slaapjes en 's avonds niet werken. Bovendien is het huis niet echt kindproof nuquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dentinox doet hier wel wat. Misschien toch de moeite om wat te halen?
Tevens denk ik dat hij gewoon heel erg moe is (net als jij) van het weinige slapen en hij mist zijn papa natuurlijk.
Is het echt geen optie om naar huis te gaan? Wat maakt dat het onmogelijk is?
Ik had ook meerr zoiets verwachtquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Zag alleen de foto van aviva. Ik vind haar mooi om te zienen de joodse haartjes staan haar goed
ziet er zo op de foto's niet zo vreemd uit als je omschrijving, davinia!
Is hij wel iets opgeknapt van het minislaapje?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:44 schreef Twinkly het volgende:
Oh bluh, hij is weer wakker ... na 3 kwartier. Duimen dat hij vanmiddag nog een tweede slaapje wil doen
Knap hoor! Ik zou allang terug gegaan zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:10 schreef Twinkly het volgende:
Haha Simmu, hij gaat snel nu zeg!
[..]
Helaas niet. Mijn man moet weer werken volgende week, dus hij moet alle tijd besteden aan de badkamer, als wij er zijn kan hij tijdens de slaapjes en 's avonds niet werken. Bovendien is het huis niet echt kindproof nu
Pcm heb ik inderdaad wel gegeven en hij ging dan ook wel slapen na een tijdje, maar toch nog veel wakker en onrustig. Waarschijnlijk idd door de oververmoeidheid, wat Asy ook al aangeeft.
Die bedoel ik ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef Twinkly het volgende:
Oh ik dacht dat je die plastic broekjes bedoelde.
En laat je 'r dan alleen in zo'n trainingbroekkie lopen, zonder gewone broek er over?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:55 schreef octopussy het volgende:
Hema heeft ook badstof trainingsbroekjes. Met drukknoopjes aan beide zijkanten.
quote:
Aan de ene kant zou ik graag willen dat Harry zindelijk was. Geen geleur meer met luiers enzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:16 schreef Ssserpente het volgende:
Mij moeder heeft dat bij mij precies zo aangepakt, Asy. Muv het feit dat ik een hydrofiel om mn bips geknoopt had. Maar daar liep alles direct doorheen natuurlijk. Ik vond dat vreselijk en ging gillen zodra ik nog maar een druppeltje nattigheid voelde. Met veertien maanden was ik zindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |