Ik zou het gewoon doen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:16 schreef _Bar_ het volgende:
Zijn er bij jullie al mensen geweest die getrakteerd hebben op het kdv in vakantietijd?
Zit te denken, kan ik het niet beter na de vakantie doen, of ervoor aangezien de meeste kindjes straks er gewoon niet zijn.
Lastig
Wat goed van Rienk! Wij hebben dezelfde puzzel. Hij is hier nog steeds een groot succes, samen met de boerderijvariant (hier doet hij alsof hij gefrustreerd is; hij is nog steeds een belabberd acteurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik heb mezelf trouwens aangeleerd om 'chips' of 'shoot' te zeggen in plaats van 'shit'. Goed, hè?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh fuck, ik realiseer me ineens dat ik toentertijd geloof ik ook op controle zou hebben gemoeten voor die buisjes![]()
. Oeps.
wat doet hij zorgvuldigquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Vloeken of schelden deden wij nooit, maar op de katholieke school waar ik op zat, kreeg je nooit een 10 op je rapport. Zelfs niet als je altijd alleen tienen haalde. Je kon hooguit een 8 krijgen: de 9 was voor de leraren en de 10 voor godIk vond dat zo vreselijk oneerlijk!
Dat is een suffe manier om een wachtlijst te hanteren!quote:Ik heb trouwens een poging gedaan Senna in te schrijven op een van de scholen die voor ons in aanmerking komen. Eigenlijk ging dat al niet meer, want je kan dat alleen na een rondleiding en alle rondleidingen tot en met december zitten volGelukkig gaan ze na de zomervakantie in het nieuwe schooljaar een nieuwe aanmeldingsprocedure starten en samenwerking met andere scholen hier in de buurt. Hopelijk gaat het dan alsnog lukken.
Vloeken mocht ik ook niet in onze zeeeer katholieke familie en op school. Moet je me nu eens horenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Vloeken of schelden deden wij nooit, maar op de katholieke school waar ik op zat, kreeg je nooit een 10 op je rapport. Zelfs niet als je altijd alleen tienen haalde. Je kon hooguit een 8 krijgen: de 9 was voor de leraren en de 10 voor godIk vond dat zo vreselijk oneerlijk!
Ik heb trouwens een poging gedaan Senna in te schrijven op een van de scholen die voor ons in aanmerking komen. Eigenlijk ging dat al niet meer, want je kan dat alleen na een rondleiding en alle rondleidingen tot en met december zitten volGelukkig gaan ze na de zomervakantie in het nieuwe schooljaar een nieuwe aanmeldingsprocedure starten en samenwerking met andere scholen hier in de buurt. Hopelijk gaat het dan alsnog lukken.
Doe's effe ontopic zeg! Skreeuwwiefquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
KAN IEMAND AAN OEKE VERTELLEN DAT R INBOX VOL IS?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
KAN IEMAND AAN OEKE VERTELLEN DAT R INBOX VOL IS?
en toch keek jequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef oeke het volgende:
[..]
Je kan ook DM-en hoor! Tsss.
Bovendien hoor ik hier niet meer! Ik zit nu bij jou in het topic. Doos!![]()
Tja, voel me hier toch nog wat meer thuis. Met mijn peuter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |