abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:10:53 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99121572
oeeee Lente; auuuuu!!! dat doet ze vast niet meer denk ik...

Davinia; heb je een foto van de krul? ben erg benieuwd eigenlijk!

En Wickie is Mette dr humeur wat bijgetrokken na een bezoekje aan de kinderboerderij? :*

Wauw Rienk; dat doe je goed zeg! :) slimmerd...

Niels zijn filmpje heb ik gekeken samen met Evie vanmorgen, ze was erg geintresseerd :Y En Twink jij zei laatst dat Evie zoveel ouder en groter lijkt; maar dat vind ik zo op het filmpje helemaal niet! Wijs mannetje!
O+

Alle zieke kindjes beterschap! snel opknappen hoor.. :*

en jeempie Senna gewoon echt al bijna 2! heeft ze al een mooie driewieler Miss? of een ikea-keukentje? en wat fijn dat jullie allebei ook vrij zijn op haar verjaardag! O+ gezellig..

Evie is nog steeds niet lekker... gelukkig niet meer koortsig, maar weinig eetlust. vandaag wel heel even de deur uit gegaan, toch de stap maar genomen om Evie dr haar te laten bijpunten. Thanx 4 de tip Mignonne; het valt direct weer een stuk beter nu.
Maar dr echte babyhaartje zijn dr nu dus wel af..raar idee.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99121840
Niels zegt gewoon brandweerwagen :o _O_ . Superkanp man!

En Rienk puzzelt O+ .

En Senna had een goede nacht *O* .

Arme Lente :X . :*

En verder veel :* voor alle kindjes die zich niet lekker voelen.
pi_99121895
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:16 schreef _Bar_ het volgende:
Zijn er bij jullie al mensen geweest die getrakteerd hebben op het kdv in vakantietijd?
Zit te denken, kan ik het niet beter na de vakantie doen, of ervoor aangezien de meeste kindjes straks er gewoon niet zijn.
Lastig
Ik zou het gewoon doen denk ik :Y
Na de vakantie trakteert iedereen al!

Florian was vandaag chagrijnig :D Er was niet zoveel an de hand, ook wel blij te maken, maar een algemeen beeld van }:|
Best grappig :@
pi_99122938
Puzzelen is hier ook helemaal te gek. Ik vind ook dat Thomas het al zo goed kan. Op het kdv waren ze helemaal onder de indruk.

Hij had gisteren iets grappigs gedaan op het kdv. Ze waren brood aan het eten, hij is zelf een hele goede eter dus heeft alles zo op. Zijn leeftijdgenootje zat naast hem, maar die wilde de korstjes niet opeten. Thomas kijkt hem aan, pakt een korstje en stopt het zo bij het jongetje in de mond. En toen at ie het wel op. Ik vind het leuk om af en toe van die verhaaltjes te horen. De interactie tussen de kinderen wordt steeds groter. Eerst was hij veel meer op zichzelf gericht.

Het overgeven is hier even weggebleven sinds zaterdagnacht. We hebben hem 's avonds niet zoveel te eten gegeven, tot nu toe lijkt dat te werken. Vanavond hebben we hem weer ietsjes meer gegeven, ik ben benieuwd.

Morgen controle voor zijn buisjes, ik hoop dat alles goed zit...
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:25:15 #205
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99124246
Ik duim voor jullie Aoraki!

De filmpjes van Niels en Rienk zijn allebei super leuk. Zouden jullie die misschien ook in het filmpjestopic willen zetten? Thomas kijkt dat soort filmpjes heel graag en dan is het niet zo'n gezoek om ze terug te vinden later.

Free, ik vind het soms ook erg grappig als Thomas een bui heeft, of een kleine woedeaanval. Tis nog best lastig om daar opvoedkundig correct op te reageren soms :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_99124277
Aoraki, ik vind het ook zo grappig, die 'sociale druk' op het kinderdagverblijf. Ivan eet daar bijvoorbeeld ineens rauwkost terwijl hij er thuis niks van moet weten. Thomas houdt er wel een heel duidelijke opvoedfilosofie op na. :D

Het heeft 75 minuten gekost maar Ivan slaapt. Phieuw.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99124309
Oh fuck, ik realiseer me ineens dat ik toentertijd geloof ik ook op controle zou hebben gemoeten voor die buisjes :o :X . Oeps.
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 20:29:37 #208
5428 crew  miss_sly
pi_99124418
Bar, wij vragen gewoon op het kdv hoeveel kindjes ze die dag dat er getrakteerd wordt verwachten. als het dan minder is vanwege vakantie, dan is dat maar zo.

Fijn dat hij slaapt, Claudia!

Hoop dat het goed is bij de controle Aoraki.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:30:16 #209
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99124443
Oho Groofs, gij slechte moeder!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_99124527
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Rienk kan puzzelen! *O*

Wat goed van Rienk! Wij hebben dezelfde puzzel. Hij is hier nog steeds een groot succes, samen met de boerderijvariant (hier doet hij alsof hij gefrustreerd is; hij is nog steeds een belabberd acteur :+).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99124578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh fuck, ik realiseer me ineens dat ik toentertijd geloof ik ook op controle zou hebben gemoeten voor die buisjes :o :X . Oeps.
Ik heb mezelf trouwens aangeleerd om 'chips' of 'shoot' te zeggen in plaats van 'shit'. Goed, hè?

Morgen even bellen?
pi_99124635
Ik gebruik alleen op papier dit soort woorden. O-)

En ja, ik ga even bellen. ;)
pi_99124669
Ik zeg nu op mijn werk ook 'chips'. :')

Alle scheldwoorden heb ik uit weten te bannen, maar 'shit' is vrij hardnekkig. Ik ben blij dat het me gelukt is er iets aan te doen, want Ivan neemt nu álles over.
pi_99124704
Ik zeg wel verdorie en scheisse :P . Maar dat was het wel geloof ik.
pi_99124729
Groof, shame on you! :P
(ik ben morgen wel benieuwd, want we moesten zijn oren 2 weken drooghouden, maar ik kan niet garanderen dat er geen braaksel ingelopen is...)

Claudia, lekker puzzelen! Leuk zeg! Oef, en 'chips' ??!!! (really??)
Thomas is heel precies met zijn brood. Maar hij luistert gelukkig thuis ook heel goed. Als hij zijn worst of kaas eerst van zijn brood eet, geef ik hem het kale stukje en zeg dat hij dat eerst moet opeten voordat hij verder gaat. Dat werkt heel goed.
pi_99124732
- Potjandorie.
- Potjandulleme.
- Potjandriedubbeltjeskater.
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 20:37:44 #217
5428 crew  miss_sly
pi_99124768
Ik zeg wel eens potjandorie Senna. Mevrouw zegt dan tegenwoordig: Nee, ikke potjandorie :')
pi_99124777
Nondekanonne!
pi_99124835
mmmm, volgens mij moeten wij ook eens op gaan letten... Kan natuurlijk niet hebben dat als hij straks praat dat zijn eerste woordjes GVD etc zijn...
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:40:52 #220
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99124908
ik werd daar vanavond ook even opgewezen door vriend...
Ik vloekte nogal, Peter gelijk, je wilt toch niet dat Roy zijn eerste woordje straks godver is :@
moet daar ook maar op gaan letten ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99125207
Ow ja op je woorden letten! Ik zei vroeger heel vaak k*t en ja hoor al snel zei Jaël het ook!
Gelukkig is dit ook snel weer overgegaan en zeg ik het ook nooit meer.

Maar Jaël neemt wel veel over! Ze zegt bijvoorbeeld als ze iets leuks ziet "wow vettt" dit heeft ze van mijn zusje overgenomen. En "wauauauww' en dan ook echt met zo een lange haal. Wel echt bizar hoor zoals ze alles nazeggen. Ze zegt ook "taatje" tegen haar zusje, wij noemen haar liefkozend wel Saartje ;) Het napraten heeft zo zijn voor en na delen dus!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99125242
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Rienk kan puzzelen! *O*

wat doet hij zorgvuldig O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99125255
Het zusje van een vriendin zei op de zwaar Christelijke basisschool 'Godverdomme' tegen de zwaar gereformeerde juf. Het arme kind heeft de halve dag op de gang gestaan...
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 21:01:34 #224
5428 crew  miss_sly
pi_99126127
Claudia, je inbox is vol :)
pi_99126326
Er is weer plek!

Ik heb ook op een heel christelijke school gezeten en ik zei altijd tegen mijn ouders: "Je mag geen oneerbiedige woorden zeggen." :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:06:33 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99126382
Jee, wat goed van Niels zeg! Wat praat hij goed en wat wordt hij groot!
Is het geen optie dan om gewoon terug naar huis te gaan? Ik bedoel R is toch niet 24/7 aan het klussen?
en 'Harry' spreek je uit als lee-oh met een stomme n op het end. Op zijn Frans, jij doet het op zijn Engels :*

Babbelbox Isabeau O+

Ooh en puzzelende Rienk! Goed hoor!
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 21:08:01 #227
5428 crew  miss_sly
pi_99126470
Vloeken of schelden deden wij nooit, maar op de katholieke school waar ik op zat, kreeg je nooit een 10 op je rapport. Zelfs niet als je altijd alleen tienen haalde. Je kon hooguit een 8 krijgen: de 9 was voor de leraren en de 10 voor god :') Ik vond dat zo vreselijk oneerlijk!

Ik heb trouwens een poging gedaan Senna in te schrijven op een van de scholen die voor ons in aanmerking komen. Eigenlijk ging dat al niet meer, want je kan dat alleen na een rondleiding en alle rondleidingen tot en met december zitten vol :o Gelukkig gaan ze na de zomervakantie in het nieuwe schooljaar een nieuwe aanmeldingsprocedure starten en samenwerking met andere scholen hier in de buurt. Hopelijk gaat het dan alsnog lukken.
pi_99126745
Oh, dan wist ik ook niet hoe je de naam van Harry uitsprak! Ik dacht dat het gewoon op z'n Hollands was.
pi_99126872
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Vloeken of schelden deden wij nooit, maar op de katholieke school waar ik op zat, kreeg je nooit een 10 op je rapport. Zelfs niet als je altijd alleen tienen haalde. Je kon hooguit een 8 krijgen: de 9 was voor de leraren en de 10 voor god :') Ik vond dat zo vreselijk oneerlijk!
:o

Dat ken ik helemaal niet, en ik heb op een calvinistische school gezeten. Wij konden zelfs een 11 halen als we niet alleen de Bijbelteksten woordelijk kenden maar ook de interpunctie juist hadden. :')

quote:
Ik heb trouwens een poging gedaan Senna in te schrijven op een van de scholen die voor ons in aanmerking komen. Eigenlijk ging dat al niet meer, want je kan dat alleen na een rondleiding en alle rondleidingen tot en met december zitten vol :o Gelukkig gaan ze na de zomervakantie in het nieuwe schooljaar een nieuwe aanmeldingsprocedure starten en samenwerking met andere scholen hier in de buurt. Hopelijk gaat het dan alsnog lukken.
Dat is een suffe manier om een wachtlijst te hanteren! :o
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:17:51 #230
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99126999
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef miss_sly het volgende:

Vloeken mocht ik ook niet in onze zeeeer katholieke familie en op school. Moet je me nu eens horen ;)

Ik krijg ook wel eens commentaar van vriend en ik probeer het bij 'potvolkoffie' te houden....

En een rare manier van aanmelden... alsof een rondleiding de enige reden voor inschrijven is.
pi_99128157
KAN IEMAND AAN OEKE VERTELLEN DAT R INBOX VOL IS?
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:42:14 #232
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99128206
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Doe's effe ontopic zeg! Skreeuwwief
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_99128260
TÍS KEIBELANGRIJK JOH
EN IK BEPAAL ZELF WANNEER T CAPSLOCKUURTJE IS
pi_99128262
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef Kleurdoos het volgende:
:{w Je kan ook DM-en hoor! Tsss.
Bovendien hoor ik hier niet meer! Ik zit nu bij jou in het topic. Doos! :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 21:44:42 #235
5428 crew  miss_sly
pi_99128340
En je zit in het verkeerde topic, oeke heeft een peuter!
pi_99128362
MAAR ZE HEULT MET DE VIJAND
DREUMESMOEDERS :r
pi_99128364
Hahaha, GMTA, Miss!
pi_99128378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:43 schreef oeke het volgende:

[..]

:{w Je kan ook DM-en hoor! Tsss.
Bovendien hoor ik hier niet meer! Ik zit nu bij jou in het topic. Doos! :P
en toch keek je :+
pi_99128416
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
en toch keek je :+
Tja, voel me hier toch nog wat meer thuis. Met mijn peuter. :')
Of zoiets als: oude liefde roest niet?
Ouwe gewoontes sterven langzaam?
pi_99128496
Senna alweer bijna 2 :o wat gaat het toch snel zeg.

Rienk en Ivan lekker aan het puzzelen.

Niels wat ben je toch al een groot mannetje zeg en wat praat hij goed zeg! Hoelang zit je nog bij je moeder, jammer dat hij daar slechter slaapt.

Voor alle zieke kindjes een dikke :*

Ik ben katholiek opgevoed en mijn lieve moeder zei gewoon godverdomme :') het liefst 3x achter elkaar :')
Hoe het bij ons op school zat weet ik eigenlijk niet meer..

Mette had vanochtend (nadat ze heel vrolijk uit bed kwam) een pesthumeur. Alles was rampzalig. En er was geen eten in huis dus we moesten boodschappen gaan doen. Ik ben nog nooit zo snel door de appie gesjeest... Alles wat ze zag wilde ze hebben, thuis aangekomen met moeite brood er ingekregen en op bed gelegd. Ze was gewoon heel erg moe en heel happy dat ze naar bed mocht. Vanmiddag was ze dus weer lekker vrolijk. Naar de kinderboerderij ging niet door, we hadden de jas aan en toen begon het te plensen... We gaan vrijdagochtend wel even.

Ze is vanavond face forward van de tripptrapp afgedonderd :X :'(
Niks kapot gelukkig alleen waarschijnlijk een hele grote bult op haar voorhoofd. Ik moest heel hard huilen van de schrik (versterkt door verrekte hormonen). Toen stopte ze prompt met huilen en kreeg ik een kusje.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99128683
Haha die Florian, lekker droog heel knap alle blokjes goed in de stoof schuiven :D Knap hoor!
Hij is gewoon chagrijnig omdat hij zijn speelgoed te makkelijk vindt :+

Knappe Rienk! Wat doet hij dat beheerst en geduldig.
Ik weet helemaal niet of Niels al kan puzzelen, hij zegt wel eens "puzzel maken" maar dan haalt hij 1 stukje eruit en stopt het terug, of niet als het niet direct lukt :') Auto's, auto's, auto's...

Ivan O+ en dat Lena mee moet doen :D O+

Bluh, drama vanavond ;( Niels was al heel moe, hij werd om 6 uur wakker en heeft daarna alleen van half 10 tot half 12 geslapen, daarna lukte het niet meer. Ik had hem om 19 uur naar bed gebracht en om 20 uur werd hij helemaal overstuur wakker. Hij wist gewoon niet meer waar hij het zoeken moest, zo zielig. Uiteindelijk is hij om 21 wel weer gaan slapen gelukkig.
Toen we beneden wat water gingen halen begon hij over "papa papa papa" dus even zijn vader gebeld, maar toen had hij geen zin om te luisteren naar de telefoon.
Maar ik bedacht me dat Senna ook zo slecht sliep toen ze haar vader een tijdje moest missen. Misschien is het dat wel gewoon. We bellen wel iedere dag en dan houd ik de telefoon ook bij Niels' oor, maar hij snapt het concept bellen nog niet helemaal.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99128697
Jemig, wickie, wat een herkenbare dag! Ivan was ook slechtgehumeurd. Ik heb hem om 11 uur al op bed gelegd en helaas was hij na 1,5 uur alweer wakker. Daarna is hij tegen een stoel gevallen en had hij een tand door de lip. Het was een lange dag. :+

De volgende keer dat ik alleen met twee spruiten ben ga ik écht weer de deur uit voor Ivans middagslaap. Ik had er vandaag geen zin in vanwege het slechte weer, maar ik verregen liever dan nog een keer zo'n dag binnen door te moeten brengen.
pi_99128837
Awh Mette, zo hard gevallen :* Wat schrikken is dat he wickie.
Gelukkig was haar humeur beter na het slaapje. Heel herkenbaar, ik doe nu we hier zitten gewoon helemaal niets voor zijn slaapje, want hij is strontchagrijnig van de vermoeidheid.

We gaan als het goed is begon volgende week weer terug. Eerder kan helaas niet.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99128955
Ooooh Twinkly, wat een vervelende situatie ook eigenlijk, ook al is het voor een goed doel. Het klinkt slopend.
pi_99129007
Ik ben heel benieuwd hoe het 's nachts met mijn spruiten gaat op Aruba straks. :X Mijn ouders mogen alvast een tijdschakelaar met lampje kopen. :+
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 21:57:34 #246
5428 crew  miss_sly
pi_99129041
Je spruiten bedoel je zeker? :D
pi_99129071
Merk jij ook dat Niels de consequenties van zijn gedrag beter doorheeft, Twinkly? Ik zei vanavond tegen Ivan dat ik weg zou gaan als hij nog één keer de speen uit bed gooide. Hij gooide de speen uit bed, ik zei 'Ivan heeft de speen uit bed gegooid, mama gaat nu weg' en toen ik daarna terugkwam - hij bleef schreeuwen, vanzelfsprekend - heeft hij het niet nog eens gedaan.

Ik heb twee regels als ik naast hem blijf zitten: niet in bed gaan zitten of staan en niet de speen telkens uit bed gooien. Voor de rest mag hij doen wat hij wil. Het lijkt vaak alsof hij alleen maar wil spelen en kletsen, maar dan valt hij ineens toch in slaap. Stiekem vind ik het wel bijzondere momenten, want ik krijg nu te horen wat er allemaal in zijn hoofd omgaat. Vanavond had hij het telkens over 'papa spiegel' en - surprise, surprise - Pocoyo, Elly en Pato. :+

Ik blijf die fascinatie van Niels voor auto's geweldig vinden! Ivan heeft er niet zoveel mee. Hij is echt een boekjes- en puzzeljongen.
pi_99129083
Hahaha. Ehm, ja.
pi_99129373
Ja, heel duidelijk Claudia! Ik kan nu inderdaad ook echt van die "afspraakjes" met hem maken (en dan laat hij soms ook heel duidelijk blijken dat hij het er niet mee eens is door heel hard te schreeuwen :P).
Bij drinken over de tafel gooien gaat hij nu ook heel duidelijk uitproberen als ik zeg dat het niet mag.
pi_99129523
Dat drinken is trouwens nog steeds lastig, hij drinkt nu zelfs nog minder dan voorheen. Hij heeft sinds vorige week besloten dat hij alleen maar uit een open beker wil drinken. Maar dan ook echt gaan drinken is sinds 2 dagen uit: drinken hoor je uit de beker te gieten en dan hoor je "ohnee! nat!" te roepen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')