abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2011 @ 20:13:58 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98959730
Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 153

De dreumesjes:

12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
  zaterdag 2 juli 2011 @ 20:15:06 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98959764
En dan moeten jullie even in het vorige deeltje kijken naar die ontzettend lieve appeltaartetende Senna O+
pi_98959804
ah Senna O+ dat ziet er netjes uit zeg

Wolf is ook fan van knijpfruit.Ik koop trouwens wel de cheap ass versie die bij de potgroenten staan, niet die van Zonnatura of Olvarit(ja die heeft ze ook zag ik pas laatst)
En Hema heeft ook knijpfruit te koop, die ze ook in de lunch shop verkopen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_98959897
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef wickie het volgende:
(Claudia, ik had het nog niet gezegd maar ik vind het heel fijn dat je weer post).
Iemand moet het geitenwollensokkenkamp versterken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 20:27:37 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98960125
Ik vind die ik-hou-van-je-dag zo'n gaaf idee! Die gaan we hier ook doorvoeren! :Y

En jullie willen niet weten wat mijn kinderen vanavond gegeten hebben. We qaren op een verjaardag waar hamburgers en patatjes op het menu stonden en dus hebben ze allebei een half wit bolletje op, een paar patatjes, wat stukje komkommer en nu net tijdens het verhaaltje een fles brinta om er iig voor te zorgen dat ze lekker slapen met volle buikjes. :) :D
En voor morgen staat er roti gepland! :Y) Heel verantwoord toch, met kipfilet met sperzieboontjes! :+
pi_98960305
Ik vind het ook een heel gaaf idee, Rocka. Niet een 'ik houd van je dag'-in het bijzonder, maar gewoon het bijzonder maken van een ogenschijnlijk alledaagse dag. Wij hadden vandaag een pyjamadag en ik heb Ivan speciaal in zijn ochtendjas rond laten lopen. Hij begint nu de leeftijd te krijgen dat dat soort dingen hem iets zeggen. Tof is dat.

Rauwkost krijg ik er hier bij Ivan trouwens niet in. Op het kinderdagverblijf eet hij het wel. :')

Niks mis met roti toch, BE? Ivan heeft vandaag ook afhaaleten gehad: rijst, linzen met kidneybonen en wat naan. Maf kind.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 20:35:32 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98960366
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die ik-hou-van-je-dag zo'n gaaf idee! Die gaan we hier ook doorvoeren! :Y

Owja, helemaal mee eens!
Alleen jammer dat het vandaag niet zo'n succes was in huize Rocka...
pi_98960404
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Owja, helemaal mee eens!
Alleen jammer dat het vandaag niet zo'n succes was in huize Rocka...
Dat is volgens mij een aardige voorbereiding op wat komen gaat, al die dagen waarop je iets bijzonders doet voor je kind en dat niet in goede aarde valt. Ik herinner me nog levendig die keer wat wij een week naar Texel gingen en mijn ouders na 3 dagen de koffers weer pakten.
pi_98960446
Claudia, ik ben van het allegaartje-ik-kloot-maar-wat-aan kamp denk ik. Maar ik leer altijd erg veel van je posts.

BE mmmmm Roti :)
Mette heeft drie volle pollepels courgettesoep op, volgens klotst die de hele nacht nog :')

Reactie op het potje van Mette was een angstige blik een harde schreeuw en een mep om het ding weg te werken.
Dus dat wordt langzaam introduceren. Wel weer beide keren poepen aangegeven dat ze het ging doen, en na de hand proberen haar broek uit te krijgen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 20:41:03 #10
5428 crew  miss_sly
pi_98960521
Ik gooi hem er gewoon hier nog een keer in:

En netjes eten op de bank? Ach, valt wel mee (of tegen eigenijk :+ ) hoor, maar met een nat doekje poets ik het zo weer schoon genoeg :P

Knijpfruit koop ik vaak voor dagjes weg, is wel heel handig.

BE, ik vind dat niet schokkend, hoor, wat je mannen gegeten hebben. Op kdv-dagen heeft Senna 's middags al een goede maaltijd, dus eten we 's avonds niet nog een keer warm. maar om onze maag ook een beetje aangenaam te vullen, eten we dan niet zomaar brood. Vaak soep met brood, maar ook tosti's, patat, hamburgers, pizza, shoarma met veel knoflooksaus (Senna ook, vindt ze heerlijk) of roti ofzo. En als ze dan niet zo goed eet, krijgt ze nog een banaantje extra na of een extra groot yoghurtje, of appelmoes bij de patatjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:33:56 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98960551
Oja daar wilde ik ook nog op reageren.
Miss wat een ontzettende lieve foto O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98960562
Lekker Senna!

Knijpfruit vind ik ook erg handig voor onderweg enzo.
Fake it till you make it...
pi_98960624
Asy, wat een lieve post in het vorige topic. O+

Aaah, Senna. :Y) Herkenbaar ook, dat geconcentreerde snoetje erbij! :D

Lente heeft vanavond een bakje pompoensoep (uit zak) en een bruin broodje 1/2 met vegetarische worst en 1/2 met kaas gegeten. En voor m'n eigen gemoedsrust daarna nog een extra mandarijntje.

En ik hoop dat Nils morgenavond poffertjes maakt!
pi_98960656
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:38 schreef wickie het volgende:
Claudia, ik ben van het allegaartje-ik-kloot-maar-wat-aan kamp denk ik.
Heb je niet dat je in de loop der tijd dingen toe bent gaan passen die je zo goed zijn bevallen dat je weet dat je daar bij je tweede een sterke voorkeur voor zult hebben? Of juist het tegenovergestelde?

Wij hebben bij Ivan bijvoorbeeld wel eens controlled crying toegepast en ik ben er sindsdien regelmatig pleitbezorger van geweest. Dat is op een bepaald moment omgeslagen en het is me erg tegen gaan staan. Als er al een punt is waarop er frictie tussen mij en mijn lief bestaat dan is dat het wel. Op het moment dat Ivan niet lekker wil slapen ben ik meer van het 'moeten we er niet even bij blijven?' en hij meer van het 'hij trekt vanzelf wel bij'. Lena laat ik wel mopperen, maar controlled crying ga ik niet meer gebruiken.

Dat heb ik bijvoorbeeld ook met leren drinken uit een beker: daar ben ik met Ivan ooit mee begonnen omdat het me een logische stap leek en het is zo goed bevallen dat ik dat bij Lena ook zo aan wil pakken. Misschien pikt zij het niet net zo goed op als Ivan, maar dat zien we dan wel weer. Zo zijn er meer van die dingen.

Gek eigenlijk hoe snel het ouderschap vertrouwd wordt. Voor ik Ivan kreeg wist ik niks van kinderen en kon ik de keren dat ik een pasgeborene vast had gehouden op één hand tellen.
pi_98960722
Wat een lief jurkje heeft ze daar aan, miss! Je weet me te vinden als je er t.z.t. vanaf wilt. 8-)
pi_98960778
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:42 schreef Nijna het volgende:
Knijpfruit vind ik ook erg handig voor onderweg enzo.
Het is niet eens bij me opgekomen! Wat kan er nou handiger zijn dan een appel?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 20:50:39 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98960801
hellllluwww ;)

Senna; wat zit je daar heerlijk netjes appeltaart te eten! lekker joh!

Rocka: hoe is het met Flip? zijn zijn wangen nog net zo rood als vanmorgen? en is hij nog koortsvrij?

En uhhh ik dacht ook heeeeeel gezellig samen met oma en Evie pannenkoeken te eten vanavond.. had me er op verheugd, en dacht dat Evie het ook heerlijk zou vinden. Lekker met oma en mama gezellig pannenkoeken eten :)
maar helaas; Evie had na 2 happen de pannenkoek wel gezien, en heeft dus een potje gehad...
heeeeeel bijzonder ;) :+
(gelukkig hebben oma en mama wel genoten haha).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 20:51:52 #18
5428 crew  miss_sly
pi_98960844
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een lief jurkje heeft ze daar aan, miss! Je weet me te vinden als je er t.z.t. vanaf wilt. 8-)
Het is één van mijn favorieten en het komt van Lente O+
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 20:53:09 #19
5428 crew  miss_sly
pi_98960890
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou, met een appel kan Senna meer knoeien dan met knijpfruit. En een appel kan beurs worden in een tas, en knijpfruit niet.
Tegenwoordig is Senna trouwens toch meer van het gewone fruit, hoor, maar soms zijn ze best handig. En vorig jaar op vakantie in Frankrijk hadden ze groente/fruitknijpzakjes, en dat vond ik een fijne aanvulling op het slechte eten van Senna.
pi_98960898
Haha, BJ, herkenbaar! De eerste keer dat wij een pannekoek voor Ivan maakten moest hij er niks van hebben. We aten pas nog een keer een pannenkoek en toen kreeg hij een volwassen portie op. :o

Woensdag had ik een dubbele boterham met kaas voor Ivan besteld, maar we kregen één boterham omdat het de ober een wel erg grote portie leek voor zo'n kleintje. Die is duidelijk geen Ivannetjes gewend.
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 20:55:12 #21
5428 crew  miss_sly
pi_98960948
Pannenkoeken, heerlijk! Senna vroeg er al een paar dagen om, dus wij gisteren pannenkoeken gegeten...ja, wij dus, schaap en ik, want Senna had er na een paar happen al weer genoeg van :')
pi_98960988
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, met een appel kan Senna meer knoeien dan met knijpfruit. En een appel kan beurs worden in een tas, en knijpfruit niet.
Ik vind het zo fijn van deze leeftijd dat je eigenlijk niet meer na hoeft te denken over hetgeen je aan eten en drinken koopt of meeneemt. Ivan eet op nootjes na alles wat ik eet. Als ikzelf op pad ga neem ik altijd een appel mee om een eventuele suikerdip snel te verhelpen. Voorheen nam ik nog wel eens een tuitbeker mee, maar hij drinkt ook prima uit een gewone beker, een glas of een flesje.

Ik zag laatst trouwens een foto van R. van Groofsken die uit een waterflesje dronk met zo'n tuutding erop. Dat vond ik echt knap!
pi_98961011
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wolf die kan helemaal nog geen appel stukjes eten, te hard nog denk ik.
Maar hij vindt het ook vies :+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_98961053
Ivan is echt appelidolaat. We hebben regelmatig ruzie over wie van ons twee de laatste appel mag. :+

Vandaag wou ik hem banaan geven, maar hij wou geen banaan maar fruit. Toen gaf ik hem een banaan, zei ik "hier heb je je fruit" en was het goed. _O-
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 20:58:31 #25
5428 crew  miss_sly
pi_98961056
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het zo fijn van deze leeftijd dat je eigenlijk niet meer na hoeft te denken over hetgeen je aan eten en drinken koopt of meeneemt. Ivan eet op nootjes na alles wat ik eet. Als ikzelf op pad ga neem ik altijd een appel mee om een eventuele suikerdip snel te verhelpen. Voorheen nam ik nog wel eens een tuitbeker mee, maar hij drinkt ook prima uit een gewone beker, een glas of een flesje.

Ik zag laatst trouwens een foto van R. van Groofsken die uit een waterflesje dronk met zo'n tuutding erop. Dat vond ik echt knap!
Dat vind ik ook fijn inderdaad nu. Probleem is wel dat ik nu al een paar keer dan ook zo gemakkelijk weg ben gegaan, want niets nodig, dat ik zelfs een schone luier en billendoekjes vergat :D

Senna drinkt ook overal uit, ook gewoon uit flesjes, dus dat is wel handig. Ze wil ook alles wat wij hebben, dus ook cola en kauwgom bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')