abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 09:14:10 #1
5428 crew  miss_sly
pi_98896703
vorige deel: Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 152

De dreumesjes:

12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 01-07-2011 21:51:28 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 09:14:50 #2
5428 crew  miss_sly
pi_98896714
Rocka, hoe is de nacht gegaan? En hoe is het met hem nu?

Wat vervelend, al die kindjes die niet fit zijn. Beterschap!

Ow ja Ssserpente, ik had met Senna een tijdje terug dezelfde ervaring tijdens een begrafenis. Het is ook nogal wat voor die kleintjes om zo lang stil te zijn.

Claudia, wat naar dat Ivan nu zo'n last heeft van verlatingsangst. Niet alleen bij het afcheid nemen, dus, maar ook gedurende de dag? Enig idee hoe daarmee om te gaan?

Dat tweede deel van How 2 talk to kids ken ik inderdaad wel ja. Mijn zusje heeft het, en ze heeft er volgens mij best wel wat handige tips uit voor haar gezin met 3 jongens.

Stiemie, ik begin me een voorstelling te maken van hoe het met Linde kletskous is :D Senna's mondje staat ook niet stil, we moeten de hele dag allerlei vragen beantwoorden en meedoen met haar spelletjes (momenteel kopen en verkopen we de hele dag ijsjes :') ). Het is best heel gezellig, maar soms is het wel fijn als ze even stil is...slaapt bijvoorbeeld :+
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:20:57 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98896807
Heb net de HA gebeld want hij heeft nog steeds 40,5 graden koorts. Na 3 dagen moet het over zijn met de koorts dus ik wacht af. Ik zie me nu niet met hem op de fiets naar de arts gaan, dat vind ik zielig.
Vannacht ging wel oke. Ik heb bij hem in bed gelegen en dat vond hij duidelijk fijn. Nu slaapt hij weer dus effe tijd voor een bakkie leut.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 09:21:45 #4
5428 crew  miss_sly
pi_98896822
Pff, wat naar zo'n hoge koorts. Dat hij maar gauw opknapt!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:27:23 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98896927
bôh Rocka, wat naar. Nou hopelijk knapt ie snel weer op en is het weer je eigenste ondeugende Flipje...

Och en oudste van mignonne ook al niet zo happy met jeukerige uitslag...
pi_98896938
Wat zijn ze dan sneu, hè? ;( Voel je jezelf wel weer fitter, Rocka?

miss: ik weet eigenlijk niet zo goed hoe we om moeten gaan met de verlatingsangst. Ik veer maar wat mee en ga ervanuit dat het vanzelf overgaat. Hij heeft het nu even heel erg nodig om dichtbij mij/zijn vader/zijn leidsters te zijn, en ik vind het fijn dat hij die geborgenheid opzoekt en ook vindt. Op het kinderdagverblijf is het lastiger om hem die aandacht te geven, dus we halen hem op als het niet gaat. En ik pas dezelfde foefjes toe als tijdens de periode dat hij een grote baby was, dus overdag regelmatig even weggaan en hem laten zien dat we wel weer terugkomen. En ik geef hem iets meer exclusieve aandacht, want de laatste tijd deed zijn vader meer dingen met hem (en ik met Lena). Ik hoop in ieder geval dat het vandaag beter gaat op het kinderdagverblijf. Het was gister wel heel dramatisch.

En ik blijf maar zeggen hoezeer ik me verbaas over de taalontwikkeling. Er komen hier nu aan de lopende band zinnen van 3/4/5 woorden voor. Liedjes zingt hij inmiddels helemaal mee. Hoog tijd om alle coupletten van Olifantje in het bos te leren. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 09:34:07 #7
5428 crew  miss_sly
pi_98897075
Senna heeft ook een tijdje wat meer aan de leidsters op het kdv gehangen. Lieten we haar ook altijd achter in de armen van een leidster. Ik vond het wel erg fijn dat ze die veiligheid ook vond bij hun, aangezien we haar toch achter moesten laten. Tegenwoordig gaat het goed en rent ze naar de deur van de dreumeskamer om daar bijna trappelend te staan wachten tot ik de deur voor haar opendoen. Dan stuift ze naar binnen om de aanweizge leidster te knuffelen en de dag te beginnen O+

Ik heb nog een filmpje op facebook gezet met een gesprekje met Senna gisteren in de auto. Zo gaat het de hele dag zo'n beetje :D
pi_98897253
Rocka, wat sneu... Helemaal als hij anders nooit koorts heeft....

Ik denk steeds dat florian nog niet piraat, maar hij zegt wel dingen, alleen niet zo vaak, haha. Alleen in noodzakelijke gevallen. Lijkt zijn papa wel ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:28:13 #9
190853 RockabeIIa
pi_98901450
Zit met spoed bij de HA in een kamertje ivm besmettingsgevaar met flip te wachten. Ze weten niet wat hij heeft. Opeens enorm donkerrode uitslag op kin en wang, koorts houdt aan ondanks zetpil. Hij slaapt nu op mijn schoot...
pi_98901561
oi!
sterkte rocka ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98901562
Oh bah, wat zielig zeg! En hopelijk weten ze straks wel wat hij heeft zodat ze hem helpen kunnen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 11:33:49 #12
5428 crew  miss_sly
pi_98901664
Rocka wat rot! En zielig voor Flip :*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:47:55 #13
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98902268
Rocka, wat schrikken zeg! Sterkte! :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:55:33 #14
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98902591
Flip en Rocka heel veel beterschap, en dat jullie maar snel weten wat er aan de hand is :*

Beterschap voor de andere niet fitte kindjes !

@ClaudiaX Dat hij achterloopt dat zien en merken we, maar soms zijn er momenten dat we hem met sprongen vooruit zien gaan.
Maar heel simpele dingen zoals oa in de handjes klappen, ja en nee schudden die doet hij echt nog niet.Dat niet lopen maak ik me ergens nog de minste zorgen om, maar ook gewoon niet echt praten, soms een duidelijke papa en of mama, maar dat is ook echt het enigste.

Wel eet hij nu zeluf, en dat gaat eigenlijk heel erg goed, alleen nog steeds niet met een bord voor zijn neus ;)
We scheppen wat op zijn lepel en laten hem zelf de lepel pakken. nu moet hij alleen nog even leren om de lepel gewoon terug te leggen ipv er mee ver mee wilt gooien.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98902843
He rocks wat naar :{
sterkte met afwachten en beterschap voor je kleine flip :*
:)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:02:00 #16
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98902888
Mignonne, hoe is het nu met jou meisje? nog steeds veel last van haar buik?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:34:14 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98904014
Ooh Rocka, niet leuk! Ik hoop dat ze snel weten wat het is :Y

Och ja, 'overheen gelezen': wat naar dat Ivan opeens zo'n last heeft van verlatingsangst! Hopelijk trekt het snel weer een beetje bij want ik kan me voorstellen dat het ook heel naar voor jullie voelt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:36:18 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98904090
Ow en ik heb het boterham eten van Harry momenteel toch maar eens op de opa en oma manier ingevoerd en hij eet echt gewoon binnen een half uur een hele boterham weg en een halve beker melk! :o
Aan tafel zit je een half uur te worstelen en als je geluk hebt, heb je er dan een paar slokjes in en 1 hapje.
Nou ja, voorlopig dan toch maar even zo. Dan leren we het brood aan tafel leren later wel aan (hij eet 's ochtends de pap en 's avonds het warm wel gewoon aan tafel ;) )
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:46:02 #19
190853 RockabeIIa
pi_98904371
Twee ontstoken oortjes en een infectueze uitslag (oid) Dus aan de AB.
Ziet er ongeveer uit als salami, die kleur. Zal straks effe foto posten.
pi_98904545
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik heb het boterham eten van Harry momenteel toch maar eens op de opa en oma manier ingevoerd en hij eet echt gewoon binnen een half uur een hele boterham weg en een halve beker melk! :o
Aan tafel zit je een half uur te worstelen en als je geluk hebt, heb je er dan een paar slokjes in en 1 hapje.
Nou ja, voorlopig dan toch maar even zo. Dan leren we het brood aan tafel leren later wel aan (hij eet 's ochtends de pap en 's avonds het warm wel gewoon aan tafel ;) )
Welke manier is dat? :o Het gaat hier namelijk tegenwoordig net zo, en gisteren sneed ik alleen reepjes van het brood en liet ik d'r al rondstruinend afhappen, toen wastie zo op.

Arm Flipke.. Wel fijn dat het duidelijk is waar het aan ligt. Beterschap voor hem Rocka!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:13:30 #21
190853 RockabeIIa
pi_98905268
Hij lag dus bij de HA ook te slapen op schoot... De uitslag loopt onder de kin door naar de andere kant van zijn gezicht.

Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 13:15:04 #22
5428 crew  miss_sly
pi_98905325
Wat ziet dat er heftig uit :o dubbele oorontsteking is ook erg pijnlijk en sneu. Beterschap voor hem!
pi_98905438
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:02 schreef _Bar_ het volgende:
Mignonne, hoe is het nu met jou meisje? nog steeds veel last van haar buik?
Ja eigenlijk onverandert. Het gaat wel beter sinds we in januari zijn geweest enzo maar sindsdien is er niet per se veel verandert. We wachten maar weer af en in augustus moeten we weer en gaan we weer eea bespreken.

Rocks jeumig :o :{ ik zou me het apelazerus schrikken. Dat kwam zomaar ineens opzetten? :o brrr. Beterschap voor je zielepietje hoor :*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:19:36 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98905451
Rocka, jeetje zeg! Wat ziet hij eruit! :o
Nou ik hoop dat hij snel opknapt nu hij AB heeft.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef Morretje het volgende:

Welke manier is dat? :o Het gaat hier namelijk tegenwoordig net zo, en gisteren sneed ik alleen reepjes van het brood en liet ik d'r al rondstruinend afhappen, toen wastie zo op.
Nou dat dus! Opa en oma stoppen dus ook gewoon terwijl hij speelt brood in zijn mond. Ik wilde daar eigenlijk niet aan, maar heb het nu 2 dagen uitgeprobeerd en dan eet hij wel alles op! Zonder enig probleem. Hij wilde zelfs heel even in zijn stoel zitten ('vroeg' het uit zichzelf) en at toen 4 stukjes brood. Ik ben een beetje :o ervan...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:33:59 #25
190853 RockabeIIa
pi_98905955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja eigenlijk onverandert. Het gaat wel beter sinds we in januari zijn geweest enzo maar sindsdien is er niet per se veel verandert. We wachten maar weer af en in augustus moeten we weer en gaan we weer eea bespreken.

Rocks jeumig :o :{ ik zou me het apelazerus schrikken. Dat kwam zomaar ineens opzetten? :o brrr. Beterschap voor je zielepietje hoor :*
Ik schrok ook best wel, hoor. Had vanochtend al wel gebeld met de HA maar toen had ik dit nog niet zo gezien, alleen wat vlekjes vannacht (ook omdat zijn kamer lekker donker is). En toen ik dit eenmaal zag kreeg ik gelijk een afspraak. Nog beetje boos geworden waarom ik met een kind met ruim 40 graden koorts op de fiets die kant op moest maar daar worden ze op die praktijk niks anders van. Ze gaan er gewoon vanuit dat iedereen met jonge kinderen een auto heeft. Zei ze ook letterlijk aan de foon :') Lekker milieubewust ook...

Anyways, toen heb ik gezegd dat ik er gelijk aan kwam en dat ik niet ging afwachten en dat was blijkbaar goed en ik werd er ook binnen een half uur geholpen dus dt was fijn. Ben blij dat ik doorgepakt heb. Zowel voor hem als mezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 01-07-2011 13:47:33 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:35:17 #26
190853 RockabeIIa
pi_98906013
asyn, soms hebben opa's en oma's best gelijk :') Lekker spelen tijdens het eten. Mijn oudste doet het ook nog steeds en die eet niks. En ook al ligt er niks op tafel, hij vindt altijd iets waarmee hij kan lopen pieren...
pi_98906426
Rocka ziet er heftig uit zeg! Beterschap voor je ventje. :*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:53:22 #28
190853 RockabeIIa
pi_98906758
Nog iets heel grappigs. Flip heeft zijn broer een paar keer mijn naam horen zeggen en nu gebruikt hij het ook telkens. Ook als doodziek muppie hoorde ik opeens vanaf zijn kamertje 'Mmm...hi sa' O+
pi_98908313
beterschap flipje :*

is soms echt idioot wat ze voorveronderstellen bij zo'n huisarts idd.
ik 'serveer' de lunch hier trouwens ook gewoon op een bordje aan tafel/in de box hoor ;) deed ik met selene al, werkt geweldig
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:33:47 #30
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_98908749
Beterschap Flip, Rocka kan me voorstellen dat je dan wel schrikt ja!
pi_98909057
Poeh schrikken rocka, hopelijk slaat de ab snel aan...
Beterschap voor je kleine manneke....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_98909711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog iets heel grappigs. Flip heeft zijn broer een paar keer mijn naam horen zeggen en nu gebruikt hij het ook telkens. Ook als doodziek muppie hoorde ik opeens vanaf zijn kamertje 'Mmm...hi sa' O+
wat schattig :D

en dat van die auto ken ik ja :r
t'is niet altijd onwil maar er wordt wel heel makkelijk vanuit gegaan dat iedereen maar een auto heeft en op stel en sprong weg kan.
pi_98909812
En vreemd trouwens, huisartsen rijden toch ook visites? :o of doen ze dat tegenwoordig enkel nog maar voor immobiele bejaarden? Ik kan me vaag nog wel herinneren dat de huisarts ook wel eens bij ons thuis is geweest toen een van ons hoge koorts had.

aha:

quote:
Huisbezoek

Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen kan de huisarts u ook thuis bezoeken. Bijvoorbeeld omdat u te ziek, (tijdelijk) gehandicapt of slecht ter been bent.

De assistente beoordeelt, eventueel samen met de huisarts, of een huisbezoek afgelegd moet worden. Zij zal u dus vragen wat er aan de hand is.

In de praktijk zijn de mogelijkheden voor onderzoek en behandeling beter.

Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het gewone spreekuur te komen.

Huisbezoeken dient U voor 12.00 uur aan te vragen
Aldus de website van mijn eigen huisarts.
Ergens wel logisch dat ze zich indekken tegen mensen die zich daar al te gemakkelijk vanaf maken maar toch... Het is niet alleen een kwestie van 'geen auto' maar ook dat je dus een heel ziek klein kind op de fiets moet gaan hijsen enzo...
ze zouden eigenlijk een kinder-ronde moeten rijden ofzo die huisartsen voor dit soort gevallen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:04:56 #34
190853 RockabeIIa
pi_98910293
Ik was er ook echt een beetje pissig over, hoor. Alsof ik elke keer voor Jan doedel bel of langskom. En met koorts mag je op zich rustig op de fiets of naar buiten maar hij voelde zich duidelijk meer dan ellendig. Hij viel in de wachtruimte jengelend in slaap, niks voor zo'n kleintje als Flip. Die vindt alles mooi en loopt overal mee te spelen en zo zullen de meesten wel zijn.
Maar blijkbaar moet je hier op je sterfbed liggen wil er een HA langskomen. Nou dan is het te laat hoor!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:08:21 #35
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98910448
ooo ik kom ook ff uit de lurkmodus; heeeeeel veel sterkte met je zieke mannetje Rocks! dat ziet er zeker heftig uit! ik hoop dat de koorts snel zakt en Flip zich weer beter zal voelen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:11:02 #36
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98910575
Jeumig Flip, mannetje toch wat zie jij eruit, en dan ook nog eens er bovenop een dubbele oorontsteking, heel veel beterschap :*
Rocka sterkte met de patient!!! TRek je het nog allemaal een beetje?
Enne wel raar dat je maar Moest komen, zeker omdat je hier ook al aangaf hij is anders als anders.

Hier komt de ha wel hoor, althans toen Roy net uit Gent thuis was, kwam de ha gewoon even langs om te kijken hoe het nu ging.
En als wij het niet vertrouwen om er mee over straat te gaan komt hij ook gewoon langs, alleen dat gebeurt niet op vrijdagen want dan is hij vrij en zijn vervanger doet dat niet.

Mignonne dan maar hopen dat het of verbeterd of het zelfde blijft voor jullie dochter, en dat er in augustus weer een nieuw plan aanpak ligt.
Maar blijft lastig denk ik, zien en weten dat ze er last van heeft en momenteel niet meer kunnen doen dan het geen wat jullie al doen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:18:18 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_98910952
Jemig Rocka! wat een schrik, zulke uitslag. En wat debiel dat je dan je kind ook nog op de fiets moet hijsen.

Toen mijnes zo heel ziek was moest ik ook 4 keer bellen. Eerst voor een afspraak, toen voor een vroegere afspraak, toen dat de arts maar bij ons kwam (liggend vervoeren lukt mij niet) en toen de 4e keer was ie er binnen 10 minuten. Het kán dus wel.

Mijn oude huisarts stond ook wel eens onaangekondigd voor de deur. Had ik gebeld voor een afspraak, kon ik 's middags komen en kwam hij zelf al tussen de middag. O+ zulke kleintjes met koorts, daar kom ik voor langs zei ie dan. O+ ik mis m nog steeds.

maar goed, genoeg over mij :@ gauw beter worden Flip!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_98911450
Nouja ik zou niet weten hoe het hier gaat, ik ben tot nu toe steeds gaan lopen, de kindjes waren gelukkig nooit dusdanig ellendig dat ik dat niet aandurfde.
En dan stond ik weer met mn rooie tomatenharses bij de assistente die vervolgens informeerde wat er gebeurd was. Niets :') ik ben hierheen gekomen op stel en sprong, met twee kinders omdat ik over 20 minuutjes wel terecht kon. :D "oh u heeft geen auto?" nee ik heb inderdaad geen auto nee. "oh... *voorzichtig* heeft u ook geen fiets dan?" die heb ik wel maar mijn baby mag nog niet mee op de fiets.
De assistentes hier zijn wel heel lief en behulpzaam op zich maar ik betwijfel of de huisarts hier langs zou komen.

Wat lief zo'n huisarts Buuf O+

Rocks heel begrijpelijk dat je pissig was.
Veel beterschap ik hoop dat hij snel opknapt van de antibiotica. T is niks leuk zo, zeker als er normaal nooit wat is.
pi_98911617
Omg Rocks! Dat is schrikken! :o
Beterschap voor Flip!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98911702
onze huisarts stond vorig jaar toen ravi thuiskwam uit het ziekenhuis voor de deur. helaas wisten wij van niks en was ravi net naar meppel op controle bij de kinderarts :') na de keizersnee moest ik maar naar het open ochtend spreekuur komen. 2 kilometer lopen, fietsen en autorijden mocht nog niet. stress gedoe was dat.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:47:40 #41
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98912593
hmmm tja; mijn HA kwam zelfs langs toen ik zelf met 39,8 op bed lag...(dec 2009, borstontsteking). Werd niet eens gevraagd of ik in staat was om langs te komen...

En ik snap wel dat het niet het probleem van de HA is dat mensen geen vervoer hebben. Je kan natuurlijk altijd een taxi bellen of familie of een bus nemen..
(uiteindelijk is het een keuze die je zelf maakt; wel of geen auto...).
bedoel dit niet kort door de bocht; maar een HA heeft ook te maken met een spreekuur, ziekenhuisbezoeken, etc etc. En ik kan me voorstellen dat het niet altijd makkelijk is om alles te combineren...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:31:50 #42
190853 RockabeIIa
pi_98914518
*zucht* ik ga er niet eens op in.
Bedankt voor uw input.
pi_98914741
huu rocks, beterschap voor Flippie! t lijkt op een plek die mn vriend onlangs op zijn rug had!
pityriasis oid
pi_98919012
Tjeumig Rocka, dat lijkt me schrikken zeg. :o
En dat hij zo jengelend in slaap valt op je schoot met die uitslag. ;(
Hopelijk slaat de AB snel aan.
Zoen voor Flip!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:19:22 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98920976
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht* ik ga er niet eens op in.
Bedankt voor uw input.
misschien moet ik er ff bijzeggen dat dit alleen puur ging om het autoverhaal? Ik doelde niet op het feit of ik het er al dan wel of niet mee eens ben dat de HA niet zelf het initiatief neemt om een kindje met zo'n hoge koorts te bezoeken?
Mijn inziens, zou de HA, puur en alleen op het verhaal afgaande, WEL op huisbezoek moeten komen, maar NIET omdat je geen auto hebt, maar gewoon omdat Flip zo ziek is.

hoe is het nu met hem?
pi_98921139
Ooow, dat ziet er echt heel sneu uit ;(
pi_98921225
Jeetje Rocka, wat een heftige plek zeg. Hoop dat het snel beter wordt. :*

Wel of geen auto hoeft echt geen keuze te zijn BJ. Er zijn meer dan genoeg mensen die zich geen auto kunnen veroorloven.

Ik had in het begin toen S geboren was ook nog geen auto (ik had er het geld niet voor). En ook niet iedereen heeft mensen om zich heen die wel even kunnen rijden. :N

Ik heb overigens wel het tegenovergestelde gelukkig meegemaakt hier. Ik moest in mijn kraambed de tweede mexicaanse griepprik nog halen en wilde dat ook gewoon gaan doen, maar de kraamverzorgster heeft toen geregeld dat de assistent wel even langskwam. Dat voelde zo geweldig. ^O^
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:30:13 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98921464
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Wel of geen auto hoeft echt geen keuze te zijn BJ. Er zijn meer dan genoeg mensen die zich geen auto kunnen veroorloven.

Ik had in het begin toen S geboren was ook nog geen auto (ik had er het geld niet voor). En ook niet iedereen heeft mensen om zich heen die wel even kunnen rijden. :N

ik zeg ook niet dat iedereen een auto MOET hebben. maar als je geen auto hebt, dan weet je wel dat dat consequenties heeft, waar niet iedereen rekening mee kan houden.
En het is heel naar als je geen auto hebt omdat je je die niet kunt veroorloven, maar ik kan me wel voorstellen dat dat niet voor de huisarts DE reden kan zijn om op huisbezoek te gaan.
Dat is ook alles wat ik ermee wil zeggen...

(wat ik in mijn vorige post ook al aangaf; ik vind als een kindje heel ziek is, een HA sowieso wel op huisbezoek hoort te gaan.. en gelukkig zijn er ook heel veel HA-en die dit wel doen.).
pi_98921871
Ik lees je laatste regels wel hoor BJ.

Maar toch vind ik dit op de een of andere manier geen prettige opmerking "maar als je geen auto hebt, dan weet je wel dat dat consequenties heeft, waar niet iedereen rekening mee kan houden". Een huisarts is niet iedereen. Rocka lijkt me niet de persoon die moeilijk zou gaan doen over met de fiets er naar toe gaan als haar Flip niet zorgelijk ziek zou zijn geweest in haar ogen (of bijvoorbeeld eigenlijk niet in staat om op een fietszitje vervoerd te worden).

Net zo goed als dat ik je eerder gestelde opmerking dat het een keuze is om geen auto te hebben niet prettig vond. Ik denk dat jij een behoorlijk luxe standaard hebt.
pi_98921878
Jeetje Rocka, wat schrikken. Wat moet je arme ventje zich ellendig voelen ;( Hopelijk werkt de antibiotica snel. Wat enorm belachelijk dat je met een doodziek vogeltje op de fiets moet stappen zeg. En die opmerking van de assistente :X
:*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')