wat schattigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog iets heel grappigs. Flip heeft zijn broer een paar keer mijn naam horen zeggen en nu gebruikt hij het ook telkens. Ook als doodziek muppie hoorde ik opeens vanaf zijn kamertje 'Mmm...hi sa'
Aldus de website van mijn eigen huisarts.quote:Huisbezoek
Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen kan de huisarts u ook thuis bezoeken. Bijvoorbeeld omdat u te ziek, (tijdelijk) gehandicapt of slecht ter been bent.
De assistente beoordeelt, eventueel samen met de huisarts, of een huisbezoek afgelegd moet worden. Zij zal u dus vragen wat er aan de hand is.
In de praktijk zijn de mogelijkheden voor onderzoek en behandeling beter.
Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het gewone spreekuur te komen.
Huisbezoeken dient U voor 12.00 uur aan te vragen
misschien moet ik er ff bijzeggen dat dit alleen puur ging om het autoverhaal? Ik doelde niet op het feit of ik het er al dan wel of niet mee eens ben dat de HA niet zelf het initiatief neemt om een kindje met zo'n hoge koorts te bezoeken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
*zucht* ik ga er niet eens op in.
Bedankt voor uw input.
ik zeg ook niet dat iedereen een auto MOET hebben. maar als je geen auto hebt, dan weet je wel dat dat consequenties heeft, waar niet iedereen rekening mee kan houden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wel of geen auto hoeft echt geen keuze te zijn BJ. Er zijn meer dan genoeg mensen die zich geen auto kunnen veroorloven.
Ik had in het begin toen S geboren was ook nog geen auto (ik had er het geld niet voor). En ook niet iedereen heeft mensen om zich heen die wel even kunnen rijden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |