Waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef wickie het volgende:
Ik raak een beetje in paniek van dat hele zindelijkheidsgebeuren.
Hehe. Nu weten we allemaal dat schaap de Donald Duck leest tijdens de 'grote boodschap'. Ik had me nog zo voorgenomen om niet zoals mijn ouders te spreken over een kleine en grote boodschap.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef miss_sly het volgende:
Als ze dan op de wc zit, moet ze altijd 'krantje lezen' en dan wil ze de Donald Duck, die ligt altijd daar
quote:
Dat is t 'm juist, ik had me er nog nooit druk om gemaakt, ik was er uberhaupt nog niet mee bezig. We grappen altijd tegen Mette 's avonds, 'moet je nog poepen' en dan ging ze altijd staan neppoepen met een grote grijns. Zo is het begonnen. Toen ineens ging ze dan echt poepen als ze moest zeg maar. Maar nu is he ineens broek uittrekken en bah roepen. Maar ik kan geen hoogte krijgen wat ze wel en niet begrijpt, omdat ze nog niet praat. Daar akk ik misschien van in paniek. Ik had bedacht dat zindelijk worden komt na het praten en dat je er over kan praten met je kleintje zo dat je kan polsen in hoeverre ze het door hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom?
Ik maak me er juist helemaal niet druk om. Dat zal wel goedkomen.
* CrazyPrincess schuift potje valium naar binnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef wickie het volgende:
Je hebt gelijk, we zien wel wat er gebeurd. Go with the flow, zoals we over het algemeen altijd doen.
Ik moet vandaag volgens mij algeheel zennn zien te geraken..
Ik ben nou eenmaal ouderwets.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik las hier laatst dat Groofsken dat ook doet.Ik vind dat zo ouderwetsOp de instelling waarvoor ik werk hebben we dat dus ook afgeschaft en mogen de clienten gewoon zelf weten wat ze op hun boterham willen (en ze doen allemaal aan de lijn)
Zelf wil ik dat ook gewoon aan Wolf overlaten als hij eenmaal de keuze maken kan.Vooralsnog vindt hij alles lekker op brood (zoet geef ik eigenlijk nog bijna nooit), behalve sandwichspread.
Heb je de wipstoel nog? Die is hier ineens weer helemaal hip.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef becky27 het volgende:
Wel is ze naarstig op zoek naar een plekje om gewoon op te zitten (we hebben een fauteuiltje besteld). Dus alles op haar zithoogte is een stoel. Rol tapijt, little people winkelstraat, bak met speelgoed, zak speelzand....
die hebben we net weer terug gegeven aan schoonzus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je de wipstoel nog? Die is hier ineens weer helemaal hip.
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het inslapen is al dagen (mss zelfs weken) een ramp en 1 van ons blijft eig. altijd in de deuropening zitten tot hij in slaap valt. En nu staat hij dus achter me.
Enig idee waar het door komt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het inslapen is al dagen (mss zelfs weken) een ramp en 1 van ons blijft eig. altijd in de deuropening zitten tot hij in slaap valt. En nu staat hij dus achter me.
Geen idee, Sasha heeft het ook een hele tijd gehad, en idd gingen we toen van er bij zitten naar de was doen, en dan even naar zolder lopen etc.etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Enig idee waar het door komt?
Ik ben vanavond maar eens gaan rommelen in de kamer naast zijn slaapkamer en hij viel redelijk snel in slaap. Hopelijk is dat voor nu een oplossing, want het alternatief is naast zijn bed blijven zitten tot hij diep genoeg slaapt om niet wakker te worden tijdens het weglopen. En dat kan lang duren.
En hij deed het gewoon 'opeens'. Het was niet dat er een opbouwende lijn in zat. Dus...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:56 schreef becky27 het volgende:
Ik vind het vooral heel fijn te lezen als andere kindjes goed slapen, ik zou niet weten wat dat is maar dat maakt niet uit. Komt vanzelf. En Harry sliep ook pas bij 15 mnd door dus ik heb nog een kleine twee weken
Ach gos, sneutje...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, mijn bed was ook geen succes. Toen toch maar de zijkant er weer in gezet en nu zit hij in zijn eigen bed te mopperen huilen. En ik zit in de deuropening.
Weer een top-avond in mijn carrière als ouder.
Joh, als er iets is wat dan weer echt helemaal niets zegt over hoe glansrijk je carriere als ouder is, is het wel het al dan niet slapen, vind ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, mijn bed was ook geen succes. Toen toch maar de zijkant er weer in gezet en nu zit hij in zijn eigen bed te mopperen huilen. En ik zit in de deuropening.
Weer een top-avond in mijn carrière als ouder.
Ja, dat is ook zo! En thank god voor wireless en iPads, of ik nou op de bank zit of hier met een kop thee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ach gos, sneutje...
Als ze 18 zijn dan lachen we erom
Hoezo, lijkt hij ook al niet lekker? wehebbenhemtochnietaangestokenhe....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Asyniur het volgende:
Zou Harry dan ook iets onder de leden hebben, vraag ik mij dan opeens af??
gelukkig dat ze verder wel lekker speelt enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef becky27 het volgende:
bar, Noortje is ook een heks op het aankleedkussen en helemaal als ze een enorm vieze tandenpoepbroek heeft (hmm toch maar dat potje introduceren). Bij het kdv gaat het prima maar thuis.....ik trek alles uit de kast om haar rustig te houden. En jeetje het is wel heel warm dan bij jullie!
Kreeg trouwens vandaag te horen dat een leidster bij het kdv op de baby/dreumesgroep moet vertrekken. Das precies de leidster waar Noortje het minste mee heeft. Kreeg net van de eigenaresse te horen waarom (beste vrienden van ons) en kan daar helemaal in mee. En toch vind ik het jammer want het is een leuke meid verder.
Noortje heeft verder niet veel last van het spugen. Ze is niet helemaal 100% maar niet heel ziek. Lekker buiten aan het spelen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |