abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99069880
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef wickie het volgende:
Ik raak een beetje in paniek van dat hele zindelijkheidsgebeuren.
Waarom?

Ik maak me er juist helemaal niet druk om. Dat zal wel goedkomen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99069961
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef miss_sly het volgende:
Als ze dan op de wc zit, moet ze altijd 'krantje lezen' en dan wil ze de Donald Duck, die ligt altijd daar :D
Hehe. Nu weten we allemaal dat schaap de Donald Duck leest tijdens de 'grote boodschap'. Ik had me nog zo voorgenomen om niet zoals mijn ouders te spreken over een kleine en grote boodschap.

Ik speelde met mijn boerderijdieren als ik op het potje zat:

Ehm, ik kan de boerderijdieren niet zo gauw vinden. :')
pi_99069992
je hoeft er zelf niet zoveel voor te doen hoor..voornamelijk in de gaten houden dat ze niet op de bank piesen en poepen.

we hebben de pot in de kamer, overdag trek ik r een onderbroekje aan, en dan kan ze die uit doen als ze moet plassen of poepen, ze gaat zelf wel zitten en komt het me vertellen als ze klaar is (afvegen) ik heb er zelf echt geen moeite voor gedaan, niet meer dan enthousiast klappen en gillen bij r eerste plasje in de pot :')
pi_99070053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef Sorbootje het volgende:
graag gedaan.
:D

Fijn dat je er weer bent. Je werd gemist!
pi_99070190
ik vind het zelf ook fijn Claudia, betekent dat ik weer een beetje rust in mijn hoofd heb!

Echt wat lijk je op Ivan op die foto. Tweede keer vandaag dat ik het zie!
pi_99070219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom?

Ik maak me er juist helemaal niet druk om. Dat zal wel goedkomen.
Dat is t 'm juist, ik had me er nog nooit druk om gemaakt, ik was er uberhaupt nog niet mee bezig. We grappen altijd tegen Mette 's avonds, 'moet je nog poepen' en dan ging ze altijd staan neppoepen met een grote grijns. Zo is het begonnen. Toen ineens ging ze dan echt poepen als ze moest zeg maar. Maar nu is he ineens broek uittrekken en bah roepen. Maar ik kan geen hoogte krijgen wat ze wel en niet begrijpt, omdat ze nog niet praat. Daar akk ik misschien van in paniek. Ik had bedacht dat zindelijk worden komt na het praten en dat je er over kan praten met je kleintje zo dat je kan polsen in hoeverre ze het door hebben.

Nu heb ik het gevoel dat ik de kans niet wil laten lopen maar ook echt niks wil forceren. Van mij hoeft ze echt nog niet zindelijk te worden. Maar het voelt als een hele delicate kwestie die echt met timing te maken heeft.
Ach ik moet het gewoon laten gaan in mijn hoofd, ik weet het. We hebben een potje neergezet en tot nu toe vindt ze die vooral eng en is de wc interessanter.

Maar de paniek ontstaat uit onverwachtsheid van de situatie denk ik.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99070775
Zennnn Wickie! 't Komt heus wel goed. Zo te horen is ze verrekte goed in duidelijk maken wat ze wil zonder woorden.
pi_99071034
Je hebt gelijk, we zien wel wat er gebeurd. Go with the flow, zoals we over het algemeen altijd doen.
Ik moet vandaag volgens mij algeheel zennn zien te geraken..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99071170
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef wickie het volgende:
Je hebt gelijk, we zien wel wat er gebeurd. Go with the flow, zoals we over het algemeen altijd doen.
Ik moet vandaag volgens mij algeheel zennn zien te geraken..
* CrazyPrincess schuift potje valium naar binnen :+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:11:31 #110
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99072033
Even zonder bijlezen: Thomas doet mee met de overgeef-rage. Ik heb hem rond 4 uur van het kdv gehaald. Hij wou bijna meteen naar bed thuis, en vroeg om drinken. Ik heb t maar gegeven (en een paracetamolletje, 38 graden) en de babyfoon op de gevoeligste stand gezet. Mocht het er weer uit komen dan hoor ik het hopelijk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_99072635
Timo wilde een tijd geleden regelmatig op het potje zitten. Wel altijd met broek en luier aan. En ik weet niet van wie hij het heeft, maar vanaf moment 1 dat hij op het potje zat, wilde hij er iets bij lezen. En nu nog steeds, áltijd als hij op het potje gaat zitten wil hij lezen.. :P
Tegenwoordig wil hij regelmatig op de wc, en zelfs zonder broek en luier inmiddels :) Vooralsnog is er behalve scheetjes niks uitgekomen, maar hij doet wel overduidelijk zn best. (als hij zn best doet krijgt één wc-papiertje, voordat ik die regel invoerde ging me er iets teveel wc-papier doorheen voor een toiletbezoekje zonder zichtbaar resultaat :X )

Thomas :* beterschap!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:23:40 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99072734
Hier heeft Noortje ook gespuugd. In de auto.. Het is dus een rage. Das mooi, kan ik vriend overtuigen dat ie niet perse de ha hoeft te bellen morgen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:07:37 #113
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99074783
Ach Noortje ook al. Beterschap!
Hoe voelt ze zich verder? Thomas was echt niet lekker, ik mocht hem geen seconde meer loslaten toen ik bij het dagverblijf kwam. Net daarvoor had hij zich stilletjes teruggetrokken achter de eethoek en was daar op de grond gaan liggen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_99079178
:o ik zie Ivan met een jurkje aan! echt lijkend!

Leuk dat je weer meepost Sorbootje, ik geniet altijd erg van je hele verhalen over je kleine meisje O+ lees altijd alles

Ca.ra en Becky ook al spugende kindjes ;( jemig dan is het echt een behoorlijk virus wat momenteel heerst!

En met zindelijkheid hier een heel klein beetje mee bezig, wou deze week even een potje kopen om te kijken of hij het leuk vindt om er op te zitten.
Maar hey, ze zijn allemaal nog hartstikke klein in dit topic :o Voor de 2 jaar zindelijk zijn is eerder een uitzondering dan ''normaal'' volgens mij hoor

Wij waren vandaag een stuk wezen fietsen en over een veerpontje geweest. Wolf zag allerlei schaapjes onderweg, die hij blijkbaar zo goed imiteerde op de pont dat een mevrouw verschrikt zei waar dat schaap vandaan kwam :D
Verder hoor ik mezelf veel terug, hij praat me precies na ''tiet doen! met wijzend vingertje'' :')
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99079376
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik las hier laatst dat Groofsken dat ook doet.Ik vind dat zo ouderwets :D Op de instelling waarvoor ik werk hebben we dat dus ook afgeschaft en mogen de clienten gewoon zelf weten wat ze op hun boterham willen (en ze doen allemaal aan de lijn)
Zelf wil ik dat ook gewoon aan Wolf overlaten als hij eenmaal de keuze maken kan.Vooralsnog vindt hij alles lekker op brood (zoet geef ik eigenlijk nog bijna nooit), behalve sandwichspread.
Ik ben nou eenmaal ouderwets. :7
pi_99079469
Mijn zoon vindt potjes en wc's reuze interessant. Als hij er één ziet wijst hij er naar en roept hij heel hard POEPEN!!!! En hij gaat er soms even twee seconden opzitten, gewoon met kleren aan. Van mij hoeft hij niks wat dat betreft en ik ben er met hem helemaal niet mee bezig.
pi_99079566
ravi heeft alleen belangstelling voor het potje als selene erop zit :7

*) :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:11:28 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99079871
Hmmmm, ik dacht, omdat Oscar zo graag en makkelijk in ons bed gaat slapen, mss eens proberen met de zijkant eruit. Geen succes. :')
Morgen weer terugzetten maar... :+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:12:08 #119
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99079902
we hebben geen potje en ik kan met niet voorstellen dat Noortje daar enige 'poepenplas'belangstelling voor zou hebben. Wel is ze naarstig op zoek naar een plekje om gewoon op te zitten (we hebben een fauteuiltje besteld). Dus alles op haar zithoogte is een stoel. Rol tapijt, little people winkelstraat, bak met speelgoed, zak speelzand....
pi_99079922
Wat gebeurde er, BE? Bleef hij maar uit bed komen?

Het is hier momenteel helemaal geen optie, aangezien Ivan weer lastig in slaap valt door zijn verlatingsangst.
pi_99079962
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef becky27 het volgende:
Wel is ze naarstig op zoek naar een plekje om gewoon op te zitten (we hebben een fauteuiltje besteld). Dus alles op haar zithoogte is een stoel. Rol tapijt, little people winkelstraat, bak met speelgoed, zak speelzand....
Heb je de wipstoel nog? Die is hier ineens weer helemaal hip.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:13:41 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99079976
Het inslapen is al dagen (mss zelfs weken) een ramp en 1 van ons blijft eig. altijd in de deuropening zitten tot hij in slaap valt. En nu staat hij dus achter me. Piepend: Nee, mama bep! -O-
Het nare is, dat als ik hem laat gaan, dat hij dan in 5 minuten slaapt.
Zo verleidelijk... Maar eig. wil ik niet dat hij dat aan went...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:14:01 #123
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99079994
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je de wipstoel nog? Die is hier ineens weer helemaal hip.
die hebben we net weer terug gegeven aan schoonzus.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:15:08 #124
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99080032
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het inslapen is al dagen (mss zelfs weken) een ramp en 1 van ons blijft eig. altijd in de deuropening zitten tot hij in slaap valt. En nu staat hij dus achter me. :')
haha
het is eigenlijk niet om te lachen..... moeilijk is dat lijkt me. Ik heb een oppaskindje gehad die alleen kon slapen als ik bij haar in bed lag....
pi_99080045
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het inslapen is al dagen (mss zelfs weken) een ramp en 1 van ons blijft eig. altijd in de deuropening zitten tot hij in slaap valt. En nu staat hij dus achter me. :')
Enig idee waar het door komt?

Ik ben vanavond maar eens gaan rommelen in de kamer naast zijn slaapkamer en hij viel redelijk snel in slaap. Hopelijk is dat voor nu een oplossing, want het alternatief is naast zijn bed blijven zitten tot hij diep genoeg slaapt om niet wakker te worden tijdens het weglopen. En dat kan lang duren.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:15:36 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99080056
Ok... Spineless me... Hij ligt in mijn bed en ik zit nog bij zijn kamer...

*ik doe iets fout vanavond...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:17:31 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99080141
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Enig idee waar het door komt?

Ik ben vanavond maar eens gaan rommelen in de kamer naast zijn slaapkamer en hij viel redelijk snel in slaap. Hopelijk is dat voor nu een oplossing, want het alternatief is naast zijn bed blijven zitten tot hij diep genoeg slaapt om niet wakker te worden tijdens het weglopen. En dat kan lang duren.
Geen idee, Sasha heeft het ook een hele tijd gehad, en idd gingen we toen van er bij zitten naar de was doen, en dan even naar zolder lopen etc.etc.
Ik ga nu iig zijn bedje weer terugveranderen. :+
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 20:18:05 #128
5428 crew  miss_sly
pi_99080174
Ow herkenbaar allemaal!
Ik ga de fokwet uitdagen, maar hier gaat het al 4 of 5 dagen op rij best goed. We moesten er ook bij blijven zitten tot ze diep in slaap is (en bij mij duurde dat nog langer dan bij schaap :o ), maar sinds 4-5 dagen gaan we na het in bed leggen meteen weg, en dat gaat best aardig. Schaap moet nog wel eens even terug, soms moet ze nog even plassen op het potje of zelfs op de wc, maar daarna gaat ze dan netjes slapen.

BE, soms heb je ook gewoon even geen puf om de strijd aan te gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99080248
Ik zing voor Ivan zijn speciale slaapliedje en als hij hoort dat het einde van het liedje aanbreekt* maakt hij al aanstalten om in bed te staan. Als ik wegloopt roept hij: "MAAAMAAAAAAAAAA MAMAAAAAAAA MAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAA." Hartverscheurend. En dat houdt hij wel een tijdje vol. Als ik naast hem blijf zitten gaat hij slapen zonder er een probleem van te maken.

* Ik probeer hem nu voor de gek te houden door er ineens een couplet achteraan te plakken en dan gaat hij iets minder snel staan. :')
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 20:24:32 #130
5428 crew  miss_sly
pi_99080438
Yeah right, dat zal hij wel heel lang pikken, voor de gek gehouden worden :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:28:06 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99080590
Zo, mijn bed was ook geen succes. Toen toch maar de zijkant er weer in gezet en nu zit hij in zijn eigen bed te mopperen huilen. En ik zit in de deuropening. -O-
Weer een top-avond in mijn carrière als ouder. :{
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:28:28 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99080602
Spewey, wat vervelend zeg! Zoiets verwacht je niet echt...

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:56 schreef becky27 het volgende:
Ik vind het vooral heel fijn te lezen als andere kindjes goed slapen, ik zou niet weten wat dat is maar dat maakt niet uit. Komt vanzelf. En Harry sliep ook pas bij 15 mnd door dus ik heb nog een kleine twee weken ;)
En hij deed het gewoon 'opeens'. Het was niet dat er een opbouwende lijn in zat. Dus...
Maar inmiddels lijkt hij ook even te zijn vergeten hoe het ook alweer moest :X
En ik kan me wel een beetje aansluiten bij BJ. Ik von dhet eerst niet zo zwaar maar nu hij eenmaal langere tijd doorgeslapen heeft, kan ik slechter tegen de onderbroken nachten. Voor Harry was ik overigens iemand die echt heel heel heel erg slecht tegen slaaptekort kon. Ik moest echt minimaal 8 uur slaap hebben gehad per nacht...
En ja werken is een keuze, niet werken ook. Beide kanten zijn zwaar...
disclaimer: er zijn altijd uitzonderingen op deze 'regel'
Ik vind het erger dat ze zo'n zorgenkindje is. Hopelijk groeit ze er snel overheen :*

Bar! :o

Zindelijk maken: wickie, ik zou gewoon Mette volgen. Als zij duidelijk aangeeft dat ze moet poepen, zou ik daar gehoor aan geven. Maar gewoon alleen als zij het zelf aangeeft. Voor de rest laat je het gewoon zijn beloop gaan. Dus als het 'mis' gaat geen woord over vuil maken...
Ik heb Harry vanavond na lange tijd weer eens op de wc gezet en warempel plaste hij meteen! :o
Dus ik denk dat ik hem elke avond even op de wc ga zetten.

Beterschap voor Noortje en Thomas (en ook voor Thomas van Aoraki, hoe gaat het met hem?)
Zou Harry dan ook iets onder de leden hebben, vraag ik mij dan opeens af??
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:29:54 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99080666
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, mijn bed was ook geen succes. Toen toch maar de zijkant er weer in gezet en nu zit hij in zijn eigen bed te mopperen huilen. En ik zit in de deuropening. -O-
Ach gos, sneutje...
Als ze 18 zijn dan lachen we erom ;)
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 20:33:44 #134
5428 crew  miss_sly
pi_99080849
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Joh, als er iets is wat dan weer echt helemaal niets zegt over hoe glansrijk je carriere als ouder is, is het wel het al dan niet slapen, vind ik :*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:34:05 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99080862
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ach gos, sneutje...
Als ze 18 zijn dan lachen we erom ;)
Ja, dat is ook zo! En thank god voor wireless en iPads, of ik nou op de bank zit of hier met een kop thee. :+
Ik had alleen nog even willen callaneticsen vanavond voor F. thuis is. Nou ja, dat moet dan straks maar even als hij er wel is. Heeft hij ook weer lol. :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:42:00 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99081241
BE; succes met de slaapperikelen.. lastig lijkt me...
anders mama's met slecht slapende kindjes ook succes ermee...:)
Evie probeert het soms wel de laatste tijd; leg ik dr op de commode; zegt ze heel hoopvol met uitstrekkende armpjes: mee? maar als ik heb verteld dat het bedtijd is en Evie in dr bedje gaat is het ook eigenlijk altijd goed en stil...
(god en wat ben ik me er hier regelmatig bewust van dat wij echt heel erg veel geluk hebben dat Evie zo makkelijk slaapt... )

Wickie; Evie geeft ook aan als ze poept, of als dr luier nat is; maar potje vindt ze nog niet echt interessant. Komt vanzelf denk ik... wat ik wel vaak doe, is dr meenemen naar het toilet als ik zelf moet plassen.. ik kondig dat ook aan; en dan loopt Evie al naar de wc. Geeft mij ook papier aan ;) hahaaa

Zieke kindjes... allemaal beterschap hoor.. hoop dat ze zich snel wat beter voelen.
Evie is nog steeds koortsig en wat lamlendig, eet weinig en kwijlt... maar verder niet heel erg ziek ofzo ervan.. (gelukkig maar).

en verder weet ik het ff niet meer...;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:45:54 #137
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99081485
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef Asyniur het volgende:
Zou Harry dan ook iets onder de leden hebben, vraag ik mij dan opeens af??
Hoezo, lijkt hij ook al niet lekker? wehebbenhemtochnietaangestokenhe....

BE, ik begrijp best dat erbij blijven zitten niet het ideaal is dat je voor ogen hebt. Maar soms als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat denk ik altijd maar.
En dat weet jij ook wel allemaal natuurlijk :P
Bij het lang leve de wifi/ipad/iphone/android sluit ik me van harte aan!

Thomas had iets van 1,5 uur geslapen. Daarna is hij even beneden geweest, geknuffeld met papa en hij wou wat eten. Eerst een cracker gegeven en daarna nog een kaal sneetje brood. Hij leek er wel wat van op te fleuren, maar na in totaal een uurtje beneden was hij toch weer aan het gapen, dus toen hebben we hem weer terug naar bed gebracht.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:53:28 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99081933
Hij bleef huilen, en ik wilde echt even verder en dus ligt hij nou in ons bed en slaapt als een roosje. Straks maar overleggen. :)

Wat sneu voor alle spugertjes. :*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:06:22 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99082775
spugertjes snel ophouden hoor, echt spugen is zo vervelend zo branderig door die keeltjes ;(

de warmte is hier drama, nu ook weer sauna op zijn kamertje en slapen ho maar, hij krijst de halve straat bij elkaar, zodat hij het nog warmer krijgt :{
Het zweet staat op zijn rug het arme ventje.
Maar het is nergens goed ook, daarstraks even op de logeerkamer daar is het koel op bed gespeeld, maar ook alsmaar hard huilen :'(

Dat vind ik nog vervelender dat ik Roy nu niet getroost krijg en er buiten de warmte eigenlijk ook niks anders speelt. ;(
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:10:21 #140
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99083014
bar, is een ventilator een idee voor koude lucht? Roy moet niet op de tocht liggen natuurlijk. Of zeg ik iets heel geks?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:11:58 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99083124
Ca.ra, omdat hij zo onrustig/slecht slaapt. Vandaar ;)

Och Roy toch! En even douchen Bar? Is dat niks? En dan met zo min mogelijk aan (bijv alleen slaapzak) in bed?

BE, zo hou je je relatie ook nog een beetje lollig ;)
En iedereen voelt zich wel eens een 'fail' als ouder.
Harry was daarstraks aan de borst in slaap gevallen op het grote bed zo moe was hij. Dus ik loop heel even snel naar de werkkamer van mijn man (naast onze kamer) om te vragen voor de smartphone ivm foto maken. Kom ik terug, ligt mijn ventje precies haaks op hoe ik hem achtergelaten heb. :o Gelukkig was hij wel de goede kant op gedraaid want anders was hij mooi uit bed gevallen! [me=Asyniur] is een slechte moeder :{ [/me]
pi_99083176
Jeetje wat een naar virus is dat dan zeg, dat spuugvirus. Beterschap jullie allemaal! :*

Potje is hier inmiddels ook tevoorschijn gehaald. Als Meike gaat plassen en Lars heeft het door, dan roept hij al"potje!" en mag hij even op het potje zitten. En net als Timo liet Lars gister ook een dikke scheet haha :9~

En even trots doen hoor.....
*O* Lars kan fietsen op een driewieler!! Echt de pedalen rondtrappen! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 21:16:45 #143
5428 crew  miss_sly
pi_99083458
Wat goed van Lars *O*

Wat rot dat Roy niet kan slapen met die warmte, Bar. Succes ermee!

Senna heeft net ook nog even op de wc gezeten. Net iets te laat, want ze had al gepoept :D Ze weet al wel dat ze dan na het poepen krom moet gaan staan zodat ik haar billen af kan vegen. Doet ze ook goed. Ze heeft namelijk gezien hoe haar grote neef bij het afzwemmen voor B van de kant het water in dook: puiken. Dus toen ze van de wc af kwam, zei ze: mama, ik moet even puiken :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:21:10 #144
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99083768
ventilator check ;)
hij ligt alleen in een romper zonder mouw
en douchen hebben we al gedaan voor het slapen gaan
maar het is nu stil *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:24:14 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99083928
asy je bent geen slechte moeder :*

Roy heeft een hekel aan luier verschonen, en ook na het douchen afdrogen en aankleden.
trouwens aan en uit kleden is een ramp.
Zo vanavond ook weer na het douchen, heb echt de houtgreep moeten toepassen om iets te krijgen, nu moest ik wat pakken wat op zijn buik lag, en mee dat ik één hand losliet draaide meneer zich met volle kracht opzij, kon hem nog net opvangen anders was hij zo de commode afgevallen, en ipv huilen vond hij het nog leuk ook :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:37:00 #146
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99084737
bar, Noortje is ook een heks op het aankleedkussen en helemaal als ze een enorm vieze tandenpoepbroek heeft (hmm toch maar dat potje introduceren). Bij het kdv gaat het prima maar thuis.....ik trek alles uit de kast om haar rustig te houden. En jeetje het is wel heel warm dan bij jullie!

Kreeg trouwens vandaag te horen dat een leidster bij het kdv op de baby/dreumesgroep moet vertrekken. Das precies de leidster waar Noortje het minste mee heeft. Kreeg net van de eigenaresse te horen waarom (beste vrienden van ons) en kan daar helemaal in mee. En toch vind ik het jammer want het is een leuke meid verder.

Noortje heeft verder niet veel last van het spugen. Ze is niet helemaal 100% maar niet heel ziek. Lekker buiten aan het spelen en zo.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:44:47 #147
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99085275
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef becky27 het volgende:
bar, Noortje is ook een heks op het aankleedkussen en helemaal als ze een enorm vieze tandenpoepbroek heeft (hmm toch maar dat potje introduceren). Bij het kdv gaat het prima maar thuis.....ik trek alles uit de kast om haar rustig te houden. En jeetje het is wel heel warm dan bij jullie!

Kreeg trouwens vandaag te horen dat een leidster bij het kdv op de baby/dreumesgroep moet vertrekken. Das precies de leidster waar Noortje het minste mee heeft. Kreeg net van de eigenaresse te horen waarom (beste vrienden van ons) en kan daar helemaal in mee. En toch vind ik het jammer want het is een leuke meid verder.

Noortje heeft verder niet veel last van het spugen. Ze is niet helemaal 100% maar niet heel ziek. Lekker buiten aan het spelen en zo.
gelukkig dat ze verder wel lekker speelt enzo.
Jammer van die leidster, al zal het wel een goede reden zijn ;)

Hier is in huis nu 26 graden en boven 29
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:05:43 #148
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99086746
Het was bij ons vanmiddag boven 27 graden, dus ik was weer erg blij met de airco die we vorige zomer hebben aangeschaft. Ik vind het alleen zo'n gedoe om de plank steeds in het raam te doen, maar goed dat is het wel waard. Thomas is al zo'n warmbloedige.
pi_99086915
Jeetje wat warm bij jullie zeg! Hier is het helemaal niet zo warm, ook niet geweest vandaag. Gewoon, lekker.
Maar het is wel irritant dat jullie kindjes er slecht van slapen....sterkte ermee!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:12:27 #150
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99087191
Thomas' kamer is op de bovenste verdieping van een huis uit 1908, met een klein beetje schuin dak aan de voorkant maar voornamelijk plat dak. En dan vol de avondzon erop. Pasgeleden met dat warme weer was het 36 graden boven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')