Ik las hier laatst dat Groofsken dat ook doet.Ik vind dat zo ouderwetsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons op het kdv is het eerst een boterham met gezond en dan eentje met zoet. En dat hou ik thuis ook aan.
Daar heb ik dan gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef simmu het volgende:
wacht maar tot je naar de wc gaat wanneer je ongesteld bent en de peuter staat ernaast
Wij willen eigenlijk binnenkort wel gaan proberen met potje. Niks dwingends, gewoon af en toe erop zetten en laten wennen. Geen idee of dat gaat werken, maar met het eten doen we dat ook en ze eet hardstikke goed ondertussenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, herkenbaar CP.
Ik lees regelmatig mee in het peutertopic en daar gaat het veel over zindelijkheid. Ik moet er echt nog niet aan denken! Ivan kan er ook helemaal niks mee. Ja, "mama plassen' kan hij zeggen en daar houdt het wel mee op.
Ik ben uit het hydrofielluiertijdperk. Eigenlijk geen idee wanneer ik zindelijk wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
En mijn moeder blijft maar zaniken dat ik allang zindelijk was op Ivans leeftijd. Alsof ik er iets aan kan doen dat ze vroeger belabberde wegwerpluiers maakten.
Ja zeg, ondermijn jij ff lekker m'n denkbeeldenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef Sorbootje het volgende:
Las van de week ergens dat je niet te vroeg moet beginnen met t potje. Dat ze als ze er nog niet aan toe zijn alleen maar wennen aan het potje en hun interesse kwijt zijn op het moment dat ze er wél klaar voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |