Ja, niet te geloven he! 2 jaar alweer!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef miss_sly het volgende:
McLaura, over een weekje is Thijs jarigwat is de tijd gevlogen!
Ik zag de foto's net voorbijkomen op je facebook. Kórt! En had hij dat zonder je medeweten gedaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:17 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ] waar is mijn dreumes nou?
Papa ging gisteren haartjes knippen, maar dat was geen s6 dus maar de tondeuze erop gezet, schrok wel een beetje toen ik tussen de middag thuis kwam, maar toch het is niet verkeerd voor een keertje
Nu wel weer fijn groeien
Nee, ik blijf hier. Ik weiger te vertrekken naar Peuterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef Claudia_x het volgende:
Dan gaat de grote leegloop hier dus echt beginnen.
hij zou de lange pieken bovenop wat bijknippen aangezien Roy zijn haren wat vreemd groeiden, boven lang en de zijkanten kort..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zag de foto's net voorbijkomen op je facebook. Kórt! En had hij dat zonder je medeweten gedaan?
Grappig, we hadden het er tijdens de Zeelandmeet nog over. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om Ivans haar af te laten knippen. Ik heb m'n lief beloofd dat we dat doen als ze hem voor meisje aan beginnen te zien.
dat dus; er komt een enorme meute direct achter je aan; en tegen de tijd dat ik weer kom, zijn jullie alweer helemaal ingeburgd daarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ah miss, die topics zijn altijd in beweging en er komen en gaan mensen. Als je lang genoeg wacht zijn we weer met dezelfde groep. Je maakt het zelf!
nee die hebben we niet ookquote:
hihi Oliviaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef bodpa09 het volgende:
Euh... ik vind het niet zo'n weggevertje eigenlijk...
Het schijnt dat mensen in peuter niet zo erg op 'ons' zitten te wachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Meen je dat serieus? Over dat overgaan?
Een topic wordt toch gemaakt door de mensen die er in posten?
Je gaat toch gewoon weer verder waar je hier gebleven was?
En daar trekken 'we' ons toch zeker niks van aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen in peuter niet zo erg op 'ons' zitten te wachten.
naar ik begrepen heb zitten mensen aldaar gewoon niet te wachten op het wekelijkse gerel en de lijst van dingen-die-je-niet-zeggen-mag. zoals bv het idee dat je het niet leuk vind op elk woord te moeten letten (wat dan uiteraard dan alleen voor sommigen geldt)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen in peuter niet zo erg op 'ons' zitten te wachten.
Droeloequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ha! Je zit er allang droeloe! Sterker nog, je zit er straks vier maanden met twee!
Ik heb er laatst al vast eens gekeken en zelfs gepost naar aanleiding van de vraag van iemand hoe anderen iets bepaalds deden. Nou weet ik van mezelf best dat ik fel uit de hoek kan komen en dingen soms niet lekker breng, maar ik was me in dit geval in alle oprechtheid van geen kwaad bewust. ik heb zelfs nog met een post metquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En daar trekken 'we' ons toch zeker niks van aan?
Een topic is niet van 'iemand' of van 'een groep', dat is precies wat we altijd hebben willen voorkomen door niet van die 'zomer 2009' topics te starten waar geen hond meer tussen komt.
Dat er 1 of 2 mensen mss ooit eens iets gezegd hebben is lekker boeiend toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ha! Je zit er allang droeloe! Sterker nog, je zit er straks vier maanden met twee!
jou motten we idd nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef Sorbootje het volgende:
Echt het boeit me NUL of iemand op me zit te wachten. Als dat het criterium was in mijn leven kwam ik nooit meer ergens
als het me zou boeien zou ik hier niet meer posten hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef Sorbootje het volgende:
Echt het boeit me NUL of iemand op me zit te wachten. Als dat het criterium was in mijn leven kwam ik nooit meer ergens
Als je nu mijn gezicht zou zien zou je inderdaad volslagen desinteresse zien.quote:
Back at yaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Als je nu mijn gezicht zou zien zou je inderdaad volslagen desinteresse zien.
Simmu, het blijft een handvol wijven bij elkaar.
Zal ik trouwens ook nog even ontopic gaan? Mijn dreumes heeft de groente herondekt!
je moet geen plaatjes van jezelf posten lieverdquote:
en vanaf 4 jaar zit je jaaaaaaaaaaaaren in hetzelfde topicquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Maar idd, met 2 in 1 topic! Dat is grappig! Eig. nooit eerder aan gedacht!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef Sorbootje het volgende:
Oh de absolute toppers blijven hier ei, olijven en (helaas) chocopasta (bedankt kdv). Ik vanmorgen heel dapper een broodje kikkerkaas (pindakaas) gesmeerd, maar mevrouw hield het na een halve boterham voor gezien en verzocht vriendelijk doch dringend (dWingend) om 'bnoodje met PASTA'
Ik las hier laatst dat Groofsken dat ook doet.Ik vind dat zo ouderwetsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons op het kdv is het eerst een boterham met gezond en dan eentje met zoet. En dat hou ik thuis ook aan.
Daar heb ik dan gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef simmu het volgende:
wacht maar tot je naar de wc gaat wanneer je ongesteld bent en de peuter staat ernaast
Wij willen eigenlijk binnenkort wel gaan proberen met potje. Niks dwingends, gewoon af en toe erop zetten en laten wennen. Geen idee of dat gaat werken, maar met het eten doen we dat ook en ze eet hardstikke goed ondertussenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, herkenbaar CP.
Ik lees regelmatig mee in het peutertopic en daar gaat het veel over zindelijkheid. Ik moet er echt nog niet aan denken! Ivan kan er ook helemaal niks mee. Ja, "mama plassen' kan hij zeggen en daar houdt het wel mee op.
Ik ben uit het hydrofielluiertijdperk. Eigenlijk geen idee wanneer ik zindelijk wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
En mijn moeder blijft maar zaniken dat ik allang zindelijk was op Ivans leeftijd. Alsof ik er iets aan kan doen dat ze vroeger belabberde wegwerpluiers maakten.
Ja zeg, ondermijn jij ff lekker m'n denkbeeldenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:20 schreef Sorbootje het volgende:
Las van de week ergens dat je niet te vroeg moet beginnen met t potje. Dat ze als ze er nog niet aan toe zijn alleen maar wennen aan het potje en hun interesse kwijt zijn op het moment dat ze er wél klaar voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |