abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99061932
@Mignonne: Vissekom?
pi_99061975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:04 schreef bodpa09 het volgende:
@Mignonne: Vissekom?
nee die hebben we niet ook :D

Igam, van Igam-ogam :')
en das nog knap ook want ik vind het een stom programma en zet dan de tv uit :@

Ojaa-aaa is een weggevertje nu je dit weet ;)
:)
pi_99061981
leeekom = leeg kommetje/schaaltje?
ojaa aa = ehm.. geen idee :P

Heel veel beterschap voor Zoë!
pi_99062071
Ik voel me eigenlijk nergens bijhoren. Ja, nu hier omdat ik toevallig een kind heb in deze leeftijd maar ik post en lees te weinig om actief mee te doen of me thuis te voelen. Dus mij maakt dat niet uit waar ik af en toe iets neerzet/reageer.

En Claudia; goed slapen is zeker geen verdienste zoals zoveel niet. Ik heb toevallig makkelijke slapers en meld dat dan want het ging er hier over.
Net zoals ik lopen geen pijnlijk onderwerp vind (want Leah loopt namelijk nog steeds niet).
pi_99062092
Euh... ik vind het niet zo'n weggevertje eigenlijk...
pi_99062130
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef bodpa09 het volgende:
Euh... ik vind het niet zo'n weggevertje eigenlijk...
hihi Olivia :P
:)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:11:45 #32
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99062180
Goed slapen is geen verdienste. Slecht slapen ombuigen naar goed slapen sóms wel (en dan bedoel ik dus echt specifieke gevallen he? Niet dat je dan zomaar op een dag kunt besluiten het allemaal even te veranderen ofzo :P). Zoals wij het tij hebben kunnen keren de afgelopen tijd qua doorslapen van Stef ben ik stiekum best een soort van trots op, we hebben doorgezet, we hebben ons stinkende best gedaan en voor mijn gevoel zijn de nachten nu voor iedereen, niet in de laatste plaats voor Stef, een stúk fijner.
3!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:12:31 #33
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99062211
Incantrix, het heeft wat moeite gekost bij jullie maar ik vind het ook knap!
pi_99062229
Tuurlijk, Incantrix. Daar heb je helemaal gelijk in :)

Als iets niet helemaal loopt zoals je zou willen dan moet je daar iets mee. Je werkt hard als ouder naar een oplossing en soms lukt dat en soms lukt dat niet.
Je kunt dan hoe dan ook trots zijn op hoe je sommige dingen hebt aangepakt, en blij zijn als het lukt.
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 13:21:23 #35
5428 crew  miss_sly
pi_99062506
trix, dat is toch ook iets om trots op te zijn, of in ieder geval heel blij om te zijn?

Juist als het om slapen gaat, zijn wij bijvoorbeeld erg blij dat we, ondanks tegengas hier en daar, ons eigen plan hebben getrokken. We zien de vooruitgang en we hebben nog steeds een blij meisje dat geen nare associaties heeft bij haar bed omdat ze er niet lang alleen verdrietig heeft hoeven zijn. Dus voor ons was/is onze aanpak goed. Ik ben daar niet trots op, maar wel blij mee :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99063298
Ook ik mag me gelukkig prijzen met een goed slapend kind.

Alleen begint Mart steeds meer te krijsen/huilen. Echt, hij wilt steeds maar in auto's en als dit mag/kan wat logisch is, zet hij het op een brullen! En dat kan echt een eeuwigheid duren.
Hier trekt meneer ook de kast open waar zijn koekjes/knijpfruit etc staan. En pakt deze dan leeg of wijst er naar van huuhuuuh en dan moet en zal hij iets daarvan hebben. Maar ik geef hem zijn zin natuurlijk niet en dan is het weer krijsen!! Dikke tranen over de wangen ook.
Vasthouden helpt niet, hij duwt zichzelf dan uit mijn armen. Dan denk je echt even, wat doe ik verkeerd. En dit komt dan z'n 3-4 keer op een dag voor.
pi_99063779
volhouden ymme! je doet helemaal niks verkeerd :* je ventje moet leren dat hij sommige dingen niet mag. da's voor die kleintjes een hele schok!

hier vind ons gebroed allebei hun bedje een fijne plek om te vertoeven. toen ravi zondag overprikkeld was, was het een gouden zet om hem maar gewoon vroeg naar bedje te brengen. daar heeft hij toen van 1 tot 4 heerlijk zelf gespeeld en daarna ging het weer prima.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:53:47 #38
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99063797
ymme, dat gebeurt hier ook dagelijks, ik zou me er niet druk om maken, ze proberen volgens mij van alles uit. En als dat dan niet mag is het brullen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:54:00 #39
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99063801
Hmm ik heb een hele goede slaper en een slechte (helaas licht op de gang aanlaten was maar een kort durend succes :O ) En met 2 kinderen gebeurt het ook best vaak dat ze elkaar afwisselen. Dus als ik rond 23-24 uur net naar bed ga, begin de jongste. Dan is het na een half uur ofzo opgelost en dan begint na een paar uur de oudste en dan heeft 's morgens om een uur of 6 de jongste haar bed wel weer gezien :') Dan heb je soms maar 3 uur slaap ofzo... en dat is best weinig. Maar toch wen ik er volgens mij aardig aan. Dit duurt nu al een maand of 3 en ik heb maar enkele dagen dat ik het gevoel heb dat ik op mijn tandvlees mijn werk binnenschuif. ;) En dan scheelt het ook vaak nog erg wat ik die dag moet doen. Ik doe ook regelmatig eindredactiewerk voor magazines en dat moet goed gebeuren dus veel concentratie en dat is dan best wel eens lastig.

Miss ik dacht ineens "he Senna is bijna jarig!" en meteen bedacht ik me dat ik dus ook een tractatie voor Linde moest bedenken voor bij de opvang! :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:56:06 #40
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99063894
Oh en Esmee is zich nu echt ALLES aan het toe-eigenen. Net wilde ze na het boodschappen doen perse in de kinderwagen zitten en de kap moest dan naar beneden :? Linde was een liedje aan het zingen over de teletubbies en er kwam steeds een heel boos "Nee MIJ lala's!!" onder die kap vandaan _O-
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 14:01:25 #41
5428 crew  miss_sly
pi_99064138
Ja Stiemie, onze oudsten zijn bijna jarig O+ Ik moet ook eens over een traktatie na gaan denken.

hahaha Esmee, lekker ding O+

Bij Senna valt het wel mee met de mij-fase, die is redelijk voorbij. Enige dat ze nog wel telkens even moet laten horen, aan iedereen (in de lift, in de rij bij de supermarkt, midden op straat, op de fiets wachtend voro het stoplicht) is dat ik haar mama ben. Dan wijst ze naar me of legt haar hoofd tegen me aan, kijkt naar degene die het moet horen en zegt "MIJN mama" of heel hip op het moment "mijn mama-tje" O+ :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:03:37 #42
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99064241
Ah da's wel heel lief zo miss O+ Esmee noemt me mamietje vooral als ze iets wil ;)
pi_99065432
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

hihi Olivia :P
Als je hem weet is ie idd overduidelijk! O+
pi_99065475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Meen je dat serieus? Over dat overgaan?
Een topic wordt toch gemaakt door de mensen die er in posten?
Je gaat toch gewoon weer verder waar je hier gebleven was?
Het schijnt dat mensen in peuter niet zo erg op 'ons' zitten te wachten.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:39:28 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99065650
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef McLaura het volgende:

[..]

En daar trekken 'we' ons toch zeker niks van aan? :o
Een topic is niet van 'iemand' of van 'een groep', dat is precies wat we altijd hebben willen voorkomen door niet van die 'zomer 2009' topics te starten waar geen hond meer tussen komt.
Dat er 1 of 2 mensen mss ooit eens iets gezegd hebben is lekker boeiend toch?
pi_99065745
Eigenlijk wel, BE, we zouden er bout aan moeten hebben.

Maar voorlopig zit ik nog tot 12/07 om 12:07 hier :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:43:39 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99065790
Ik heb ook nog ruím 2 maanden :') te gaan. :+
pi_99065864
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef McLaura het volgende:

[..]

naar ik begrepen heb zitten mensen aldaar gewoon niet te wachten op het wekelijkse gerel en de lijst van dingen-die-je-niet-zeggen-mag. zoals bv het idee dat je het niet leuk vind op elk woord te moeten letten (wat dan uiteraard dan alleen voor sommigen geldt)
;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99065933
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ook nog ruím 2 maanden :') te gaan. :+
Ha! Je zit er allang droeloe! Sterker nog, je zit er straks vier maanden met twee!
pi_99066089
Idd McLaura, wat een bullcrap huuu 'ze willen ons daar niet' ;(

:P

en waaruit maak je dat precies op?
Of is dat naar aanleiding van miss Sly r interventie een tijdje terug?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')